Календарно-тематичне планування з української мови для учнів з ООП 5 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови для учнів з ООП 5 клас Українська мова: підруч. для 5 кл. для осіб з особливими освітніми потребами / Анохіна О.,Ляшенко В.,Тороп К.. — Київ: 2024. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.03.2024 № 422
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з української мови для учнів з ООП

 5 клас

Українська мова: підруч. для 5 кл.  для осіб з особливими освітніми потребами / Анохіна О.,Ляшенко В.,Тороп К.. — Київ: 2024.

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.03.2024 № 422               

№ п/п

Кількість годин

Зміст навчального матеріалу

Дата

 

 

1

1

 Значення української мови як державної в житті Української держави та її громадян

 

 

 

                Повторення вивченого в четвертому класі

 

2

1

Алфавіт

 

С 7-10

3

3

Правопис дзвінких  і глухих. Твердих та м’яких приголосних

 

С 11-14

4

3

Поділ слів на склади. Перенесення слів з рядка врядок

 

С 15-16

5

2

Апостроф

 

С 17-18

6

2

Спільнокореневі слова

 

С 19-20

7

2

Ненаголошені голосні в коренях слів

 

С 21-22

8

2

Уживання великої букви у словах

 

С 23-24

9

1

ГР1  Аудіювання

 

 

                        Мова і мовлення

10

1

Моя мова – українська

 

С 25-27

11

1

Мова і мовлення

 

С 28- 29

12

1

Культура  мовлення й спілкування

 

С 30-34

13

2

Діалог і монолог

 

С 35-40

14

1

ГР1 Складання  діалогу(усно) на запропоновану тему

 

 

 

 

Слово

 

15

2

Лексичне значення слова

 

С 41-43

16

2

Синоніми

 

С 44-48

17

2

Антоніми

 

С 49-52

18

1

 ГР4 Діагностувальна робота

 

С 53

Будова слова

19

2

Закінчення

 

С 55- 60

20

2

Корінь слова. Спільнокореневі слова

 

С 61- 69

21

2

Префікс

 

 С 70-76

22

2

Розрізнення префіксів і прийменників

 

С 77-81

23

2

Суфікс

 

С 82-86

24

2

Моделювання будови слова

 

С 87-88

25

1

ГР3 Діагностувальна робота (диктант)

 

С 89-90

                                     Частини мови

26

1

Загальне поняття про частини мови

 

С 91-92

27

2

Тренувальні вправи( іменник)

 

С 93-94

28

2

Тренувальні вправи (прикметник)

 

С 95-97

29

2

Тренувальні вправи(дієслово)

 

С 98

30

2

Тренувальні вправи.Творення іменників , прикметників,дієслів

 

С99

31

2

ГР3 Письмовий переказ з елементами опису тварини)

 

 

32

1

Тренувальні вправи. Творення іменників , прикметників,дієслів

 

С 100-102

33

1

Тренувальні вправи. Творення іменників , прикметників,дієслів

 

 

34

1

Тренувальні вправи(числівник)

 

С 103

35

1

Тренувальні вправи(числівник)

 

С 104-105

36

1

 ГР4 Діагностувальна робота

 

С 106

Іменник

37

1

Іменник як частина мови

 

С 107-109

38

1

Іменники, що означають назви істот і неістот

 

С 110-112

39

2

Власні й загальні іменники

 

С 113-115

40

2

Число іменників.

 

С 116-118

41

2

Іменники,які вживають тільки у однині

 

С 119-121

42

2

Іменники,які вживають тільки у  множині

 

С 122-124

43

2

ГР1 Усний твір-опис тварини в художньому стилі 

 

 

44

2

Рід іменників

 

С 125-130

45

1

Відмінки іменників

 

С 131-139

46

2

ГР3 Письмовий твір- опис тварини в художньому стилі

 

 

47

1

Називний відмінок іменників

 

С 140 -142

48

1

 Родовий відмінок іменників

 

С 143-145

49

1

Давальний  відмінок іменників

 

С 146-148

50

1

Знахідний відмінок іменників

 

С 149 -152

51

1

Орудний відмінок іменників

 

С 153-155

52

1

Місцевий відмінок іменників

 

С 156-158

53

2

Кличний відмінок іменників

 

С 159-162

54

2

Розрізнення відмінків іменників

 

С 163-169

55

1

ГР 2 Усний переказ тексту з елементами опису природи

 

 

56

1

ГР4 Діагностувальна робота

 

С 170

Речення

57

2

Головні члени речення – підмет і присудок.

 

С 171-180

58

1

Тренувальні вправи

 

 

59

1

Тренувальні вправи

 

 

60

1

ГР 1 Поняття про текст -розповідь

 

 

61

2

Другорядні члени речення

 

С 180-189

62

1

Тренувальні вправи

 

 

63

1

Тренувальні вправи

 

 

64

1

Тренувальні вправи

 

 

65

2

ГР 3 Письмовий переказ тексту з елементами опису природи

 

 

66

1

Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, окличні.

 

С 190-203

67

2

Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, окличні. Розділові знаки у кінці речень.

 

 

68

2

Уміння інтонувати розповідні, питальні та окличні речення.

 

 

70

1

 ГР4 Діагностувальна робота

 

С 204

Текст

71

3

Тема.Основна думка. Заголовок

 

С 206- 212

72

2

Основні ознаки тексту

 

С 213--220

73

2

Абзац

 

С221-223

74

2

Будова тексту

 

С 224-230

75

2

План тексту

 

С 231-237

76

2

 Текст - розповідь

 

С 238-239

77

2

Текст- опис

 

С 240-241

78

1

ГР2 Читання вголос

 

 

79

2

Розрізнення тексту –розповіді та тексту - опису

 

С 242  -247

80

1

Лист

 

С 248-252

81

1

Листівка

 

С 253- 256

82

1

ГР 3 Створення вітальної  листівки

 

 

83

1

Тренувальні вправи

 

 

84

1

ГР1 Аудіювання

ГР 4  Діагностувальна робота

 

с 257

Повторення вивченого протягом року

 

 

85

2

Слово

 

С 259-260

86

2

Будова слова

 

С 261-262

87

2

Іменник

 

С 263-267

88

2

Речення

 

С 267-269

89

2

Текст

 

С 269- 271

90

1

ГР4 Діагностувальна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 5 клас, Планування
Інкл
Додано
28 грудня 2024
Переглядів
475
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку