Календарно-тематичне планування
з української мови для 9 класу
за оновленою навчальною програмою 2017 року
«Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх
навчальних закладів»
(затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України
від 07.06.2017 №804 зі змінами)
Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
Перевірка мовної теми |
2 |
2 |
Письмо: переказ |
1 |
1 |
твір |
1 |
1 |
Правопис: диктант |
1 |
1 |
Говоріння: діалог |
1 |
- |
переказ |
1 |
- |
твір |
- |
1 |
Читання вголос |
- |
1 |
Перевірка зошитів |
4 |
5 |
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
К-сть год |
Дата |
Примітка |
ІІ семестр |
|
|||
Тема №4. Безсполучникове складне речення. Складне речення з різними видами зв’язку |
||||
31. |
Безсполучникове складне речення: смислові відношення між його частинами. Особливості інтонації безсполучникових складних речень. |
1 |
|
|
32. |
РМ №7. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему. |
1 |
|
|
33. |
РМ №8. Ділове мовлення. Заява. |
1 |
|
|
34. |
РМ №9. Складання й розігрування діалогів – обговорень актуальної теми. |
1 |
|
РМ №9 |
35. |
Кома та крапка з комою між частинами безсполучникового складного речення. |
1 |
|
|
36. |
РМ №10. Усний твір-роздум у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему. |
1 |
|
РМ №10 |
37. |
Двокрапка в безсполучниковому складному реченні. |
1 |
|
|
38. |
Тире в безсполучниковому складному реченні. |
1 |
|
|
39. |
Контрольний письмовий твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі (орієнтовні теми: «Своє, рідне — своєрідне», «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи зможуть з часом селфі замінити родинні фотографії») з використанням безсполучникових речень. |
1 |
|
|
40. |
Аналіз твору-роздуму. |
1 |
|
|
41. |
Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні. Тренувальні вправи. |
1 |
|
|
42. |
РМ №11. Обговорення питання «Чи придатна рок-музика для передавання патріотичних настроїв, думок, закликів?» з ілюструванням виступів прикладами сучасних українських рокових пісень. |
1 |
|
РМ№11 |
43. |
Синоніміка складних речень зі сполучниками, без сполучників і простих речень. |
1 |
|
|
44. |
РМ №12. Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом). |
1 |
|
РМ №12 |
45. |
Розділові знаки в безсполучниковому реченні. Тренувальні вправи. |
1 |
|
|
46-47. |
Контрольний письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку). |
2 |
|
|
48. |
Аналіз письмового переказу. |
1 |
|
|
49. |
РМ №13. Складання розповіді про людей, які подолали свої недуги, і тих, хто їм у цьому допоміг, із використанням безсполучникових складних речень. |
1 |
|
РМ №13 |
50. |
Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Розділові знаки в них. |
1 |
|
|
51. |
РМ №14. Створення проекту статті до Вікіпедії «Безсполучникове складне речення». |
1 |
|
РМ №14 |
52. |
Контрольна тестова робота №3. Безсполучникове складне речення. Складне речення з різними видами зв’язку. |
1 |
|
КР №3 |
53. |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
54. |
Тема 5. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. Узагальнення й систематизація вивченого Текст, його основні ознаки. Будова тексту. |
1 |
|
|
55. |
РМ №15. Конспектування сприйнятого на слух науково-навчального тексту. |
1 |
|
РМ №15 |
56. |
Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці. |
1 |
|
|
57. |
РМ №16. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей. |
1 |
|
РМ №16 |
58. |
Види і засоби міжфразового зв’язку в тексті (повторення й узагальнення). |
1 |
|
|
59. |
РМ №17. Написання речень (текстів) з поясненням орфограм і вживанням розділових знаків. Редагування словосполучень і речень, у яких допущено граматичні помилки. |
1 |
|
РМ № 17 |
60. |
Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях. |
1 |
|
|
61. |
РМ №18. Створення тексту-розповіді про спілкування з людиною, яку ви вважаєте взірцем інтелігентності, з поясненням, які чесноти цієї особи є, на вашу думку, найціннішим для суспільства. |
1 |
|
РМ №18 |
62-63. |
Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень). |
2 |
|
|
64. |
РМ №19. Складання діалогів-рефлексій на основі аналізу власних навчальних досягнень. |
1 |
|
РМ №19 |
65. |
Правопис. Пунктуація (повторення). |
1 |
|
|
66. |
Правопис. Орфографія (повторення). |
1 |
|
|
67. |
Контрольний диктант. |
1 |
|
Диктант |
68. |
Контрольна тестова робота №4. Складне синтаксичне ціле. Узагальнення й систематизація вивченого. |
1 |
|
КР №4 |
69. |
Аналіз контрольних робіт. |
1 |
|
|
70. |
Узагальнення й систематизація вивченого за рік. |
1 |
|
Усний твір Чит вголос |