Календарно-тематичне планування з української мови на ІІ семестр для учнів 9 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови для учнів 9 класу, ІІ семестр.
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування

з української мови для 9 класу

за оновленою навчальною програмою 2017 року

«Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх

навчальних закладів»

(затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України

 від 07.06.2017 №804 зі змінами)

 

Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт

 

Форми контролю

І семестр

ІІ семестр

Перевірка мовної теми

2

2

Письмо:

              переказ

 

1

 

1

              твір

1

1

Правопис:

               диктант

 

1

 

1

Говоріння:

               діалог

 

1

 

-

               переказ

1

-

               твір

-

1

Читання вголос

-

1

Перевірка зошитів

4

5

 

 

№ п/п

 

Зміст навчального матеріалу

 

           К-сть

             год

 

Дата

 

Примітка

ІІ семестр

 

Тема №4. Безсполучникове складне речення. Складне речення з різними видами зв’язку

31.

Безсполучникове складне речення: смислові відношення між його частинами. Особливості інтонації безсполучникових складних речень.

1

 

 

32.

РМ №7. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему.

1

 

 

33.

РМ №8. Ділове мовлення. Заява.

1

 

 

34.

РМ №9. Складання й розігрування діалогів – обговорень актуальної теми.

1

 

РМ №9

35.

Кома та крапка з комою між частинами безсполучникового складного речення.

1

 

 

36.

РМ №10. Усний твір-роздум у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему.

1

 

РМ №10

37.

Двокрапка в безсполучниковому складному реченні.

1

 

 

38.

Тире в безсполучниковому складному реченні.

1

 

 

39.

Контрольний письмовий твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі (орієнтовні теми: «Своє, рідне — своєрідне», «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи зможуть з часом селфі замінити родинні фотографії») з використанням безсполучникових речень.

1

 

 

40.

Аналіз твору-роздуму.

1

 

 

41.

Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні. Тренувальні вправи.

1

 

 

42.

РМ №11. Обговорення питання «Чи придатна рок-музика для передавання патріотичних настроїв, думок, закликів?» з ілюструванням виступів прикладами сучасних українських рокових пісень.

1

 

РМ№11

43.

Синоніміка складних речень зі сполучниками, без сполучників і простих речень.

1

 

 

44.

РМ №12. Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом).

1

 

РМ №12

45.

Розділові знаки в безсполучниковому реченні. Тренувальні вправи.

1

 

 

46-47.

Контрольний письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку).

2

 

 

48.

Аналіз письмового переказу.

1

 

 

49.

РМ №13. Складання розповіді про людей, які подолали свої недуги, і тих, хто їм у цьому допоміг, із використанням безсполучникових складних речень.

1

 

РМ №13

50.

Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Розділові знаки в них.

1

 

 

51.

РМ №14. Створення проекту статті до Вікіпедії «Безсполучникове складне речення».

1

 

РМ №14

52.

Контрольна тестова робота №3. Безсполучникове складне речення. Складне речення з різними видами зв’язку.

1

 

КР №3

53.

Аналіз контрольної роботи.

1

 

 

54.

Тема 5. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. Узагальнення й систематизація вивченого

Текст, його основні ознаки. Будова тексту.

1

 

 

55.

РМ №15. Конспектування сприйнятого на слух науково-навчального тексту.

1

 

РМ №15

56.

Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці.

1

 

 

57.

РМ №16. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей.

1

 

РМ №16

58.

Види і засоби міжфразового зв’язку в тексті (повторення й узагальнення).

1

 

 

59.

РМ №17. Написання речень (текстів) з поясненням орфограм і вживанням розділових знаків. Редагування словосполучень і речень, у яких допущено граматичні помилки.

1

 

РМ № 17

60.

Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях.

1

 

 

61.

РМ №18. Створення тексту-розповіді про спілкування з людиною, яку ви вважаєте взірцем інтелігентності, з поясненням, які чесноти цієї особи є, на вашу думку, найціннішим для суспільства.

1

 

РМ №18

62-63.

Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень).

2

 

 

64.

РМ №19. Складання діалогів-рефлексій на основі аналізу власних навчальних досягнень.

1

 

РМ №19

65.

Правопис. Пунктуація (повторення).

1

 

 

66.

Правопис. Орфографія (повторення).

1

 

 

67.

Контрольний диктант.

1

 

Диктант

68.

Контрольна тестова робота №4. Складне синтаксичне ціле. Узагальнення й систематизація вивченого.

1

 

КР №4

69.

Аналіз контрольних робіт.

1

 

 

70.

Узагальнення й систематизація вивченого за рік.

1

 

Усний твір

Чит вголос

 

doc
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Додано
5 січня 2022
Переглядів
400
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку