Нова українська школа (розробка календарно-тематичного планування з української мови (4 години на тиждень) за підручником Савчук А. "Українська мова та читання. 3 клас у 2-х частинах. Частина ІІ"
Частина 2 |
||
№з/п |
Тема уроку |
Дата |
Осінь наша, осінь — неба ясна просинь У школу ідемо у радісний час |
||
1. |
Вступ. Ознайомлення з підручником. Леся Храплива-Щур «У школу». Робота над виразністю читання. |
|
2. |
Прислів'я. Зоряна Живка «Один день з життя вчительки». Читання в особах. |
|
3. |
Зоряна Живка «Один день з життя вчительки». Передбачення змісту частини оповідання за заголовком. Складання діалогу «Навчання— це важливо». |
|
4. |
Василь Сухомлинський «Аби швидше почути дзвоник». Складання порад персонажу твору. |
|
5. |
Вадим Скомаровський «Вірний друг». Добір інших заголовків до твору. Порівняння творів на одну тему, різних за жанрами. Ознайомлення з алгоритмом порівняння. |
|
6. |
Еліна Заржицька «Як черепаха Наталка до школи збиралася». Оцінка вчинків персонажа. |
|
7. |
Еліна Заржицька «Як черепаха Наталка до школи збиралася». Театралізація уривків твору. |
|
8. |
Урок позакласного читання на тему «У школу ідемо у радісний час». |
|
9. |
Поняття про акровірш. Дмитро Білоус «Світлий храм», Наталія Внукова «Навчання», «Рідна мова». Порівняння акровірша і загадки. |
|
Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь край |
||
10. |
Катерина Перелісна «Осінь». Ігор Січовик «Загадка». |
|
68. |
Езоп «Риба з сопілкою». Аналіз байки. Інсценізація байки. |
|
|
69. |
Петро Ребро «Віслюк і Журавель». Аналіз байки. Складання порад для персонажа байки. |
|
|
70 |
Поняття про п'єсу. Юлія Хандожинська «Подаруй книгу бібліотеці». |
|
|
71 |
Поняття про п'єсу. Складання плану п'єси. Розігрування п'єси. |
|
|
72. |
Урок позакласного читання на тему «Давня і сучасна байка». |
|
|
73. |
Володимир Нагорняк «Урок виховання». |
|
|
74. |
Розігрування п'єси. |
|
|
75. |
Підсумок за розділом «Давня і сучасна байка. П'єси». |
|
|
Поезія — це завжди неповторність Поетичне намисто |
|||
76. |
Ознаки поетичних творів. Сашко Дерманський «Чесне слово!». Ознайомлення з алгоритмом виразного читання поетичного твору. |
|
|
77. |
Катерина Міхаліцина «Гусінь-фантазерка». |
|
|
78. |
Дослідження медіа. Настрій вірша. |
|
|
79. |
Колискові пісні. Алла Мігай «Тане вечір, ніч близенько» (дослідження медіа). |
|
|
80. |
Олександр Олесь «Над колискою». Складання списку колискових пісень. |
|
|
81. |
Урок позакласного читання на тему «Українські поети дітям». |
|
|
82. |
Олена Пчілка «Тямущий котик». Складання висловлювання за змістом прочитаного. |
|
|
83. |
Дослідження медіа «Весняні квіти». |
|
|
84. |
Олена Пчілка «Весняні квіти». Визначення настрою вірша. Катерина Білокур «Квіти» (репродукція). |
|
|
85. |
Дослідження медіа «Леся Українка». |
|
|
86. |
Леся Українка «Вишеньки». Словесне малювання за прочитаним. |
|
|
Шевченкове слово в віках не старіє |
|||
87. |
Дослідження медіа «Дитячими шляхами Т. Шевченка». Українська народна казка Поділля «Про Тараса Шевченка». |
|
|
88. |
Співставлення казки з біографічними даними. Складання плану казки. |
|
|
89. |
Урок позакласного читання на тему «Тарас Шевченко». |
|
|
90. |
Леся Храплива- Щур «Портрет Тараса Шевченка». Олег Шупляк «Кобзар» (репродукція). |
|
|
91. |
Тарас Шевченко «Тополя». Дослідження медіа. |
|
|
92. |
Складання хмари слів. Тестування. Вивчення вірша напам'ять. |
|
|
93. |
Підсумок за розділом «Поезія— це завжди неповторність». |
|
|
|
Зеленим променем весна повідмикала води Весна днем красна |
|
|
94. |
Дослідження медіа «Відеозвернення Анатолія Качана». |
|
|
95. |
Анатолій Качан «Зелений промінь». Образні висловлювання. |
|
|
96. |
Леся Вознюк «Весняний дощик». Настрій вірша. Контроль навички читання вголос. Б.Харчук «Калина». |
|
|
97. |
Урок позакласного читання на тему «Весна, весна-весняночка». |
|
|
98. |
Михайло Слабошпицький «їхній сад». Поділ оповідання на частини. Складання плану. |
|
|
99. |
Михайло Слабошпицький «їхній сад» (продовження). |
|
|
100. |
Дослідження «Яка користь від дерев?» Складання розповіді «Чому потрібно садити дерева». |
|
|
101. |
Наталія Дев'ятко «Стара яблуня». |
|
|
102. |
Визначення рис характеру персонажа. Читання у особах уривка оповідання. |
|
|
103. |
Борис Грінченко «Весна іде!» Складання «хмари» слів на тему «Весна». |
|
|
|
Великдень на гостину просить |
|
|
104. |
Дослідження медіа «Цікаві факти про Великдень». |
|
|
105. |
Урок позакласного читання на тему «Дороге яєчко - до Великого дня». |
|
|
106. |
Віра Ворскло «Христос воскрес!». Складання розповіді за заданою темою. Добір матеріалів для створення лепбука «Великдень». |
|
|
107. |
Дослідження медіа «Цвітуть гіацинти у парку». |
|
|
108. |
За Ніною Наркевич «Лесина квітка». Читання в особах. |
|
|
109. |
Дослідження медіа «Веснянки». Зірка Мензатюк «Молоданчик». |
|
|
110. |
Поділ тексту на частини. Складання плану. Переказ тексту за складеним планом. |
|
|
111. |
Дослідження медіа «Як написати писанку». |
|
|
112. |
Леонід Полтава «Найкраща писанка». Визначення головної думки тексту. |
|
|
113. |
Урок позакласного читання на тему «Дороге яєчко - до Великого дня». |
|
|
114. |
Леся Вознюк «Тріумф життя». Настрій вірша. Проведення досліджень на вибір учнів. |
|
|
115. |
Підсумок за розділом «Зеленим променем весна повідмикала води». |
|
|
|
Найдорожче, що ми маєм, — це дружна і міцна сім'я. |
|
|
116. |
Галина Удовиченко «Рідний дім». Складання висловлювання за змістом прочитаного. |
|
|
117. |
Майя Фролова «Щасливий день». |
|
|
118. |
Складання порад. Створення колективної листівки- привітання. |
|
|
119. |
Михайло Слабошпицький «Васильків портрет». |
|
|
120. |
Урок позакласного читання на тему «Літо - прекрасна пора». |
|
|
121. |
Поділ оповідання на частини. Складання плану. |
|
|
122. |
Аналіз рис характеру персонажа. Робота з таблицею. |
|
|
123. |
За Валентиною Вздульською «Потяги». |
|
|
124. |
Поділ оповідання на частини. Складання плану. |
|
|
125. |
Олена Полянська «Лічилка». Моя улюблена лічилка. Діагностична робота: аудіювання. А. Литвин «Цвіркун». |
|
|
126. |
Дослідження «Лічилки, які знають мої батьки». |
|
|
127. |
Дослідження медіа «Літо». Розгляд репродукцій. |
|
|
128. |
Урок позакласного читання на тему «В сім'ю, де лад, щастя дорогу не забуває». |
|
|
129. |
За Миколою Стеблиною «Дороги в літо». Визначення зміни настрою персонажа оповідання. |
|
|
130. |
Анатолій Костецький «Справи літа». Визначення настрою вірша. |
|
|
131. |
Діагностична робота: читання мовчки. О. Сенатович «Крила». |
|
|
132. |
Олександра Шумська «Літо-літечко». |
|
|
133. |
Складання звернення до літніх місяців. |
|
|
134. |
За Астрід Діндгрен «Пеппі оселяється у віллі «Хованка». |
|
|
135. |
За Астрід Діндгрен «Пеппі оселяється у віллі «Хованка». Поділ тексту на частини. Складання плану. |
|
|
136. |
Урок позакласного читання на тему «Моя улюблена дитяча книга». |
|
|
137. |
Створення ескізу сторінки (профілю) головної героїні або її друзів у соціальній мережі. |
|
|
138. |
За Астрід Діндгрен «Пеппі оселяється у віллі «Хованка»». Характеристика головго персонажа. |
|
|
139. |
Підсумок за розділом «Найдорожче, що ми маєм, — це дружна і міцна сім'я» |
|
|
140. |
Підсумковий урок за рік. |
|
|