Календарно-тематичне планування з всесвітньої історії та історії України для 6 класу зі змінами від 03.08.2022

Про матеріал
Календарно-тематичне планування згідно з навчальною програмою (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 6 КЛАС ( 70 години)

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

(інтегрований курс)

Складено до підручника  «Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс)»: підручник для 6-го кл. закладів загальної середньої освіти

 /І.Я.Щупак, І.О.Піскарьова, О.В.Бурлака. – К.: УОВЦ «Оріон» 2019,

згідно з  навчальною програмою  (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698)

Структура:

Вступ.

Розділ 1. Первісні спільноти. Археологічні культури.

Розділ 2. Стародавні цивілізації Азії та Африки.

Розділ 3. Антична цивілізація та її сусіди.

Узагальнення до курсу. Внесок давніх цивілізацій, культур, народів в історію людства.

 

Тема

Дата

Домашнє завдання

Вступ.

1

Вступ до всесвітньої історії

 

§1

2

Як вивчають історію Стародавнього світу

 

§2

3

Практична робота №1. Лічба часу в історії стародавнього світу.

 

§3

Розділ 1. Первісні спільноти. Археологічні культури

4

Життя людей у первісні часи.

 

§4

5

Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України

 

§5

6

Практична робота №2. Позначити на контурній карті основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України, межі поширення і протоміста трипільської культури.

 

 

7

Виникнення землеробства та скотарства

 

§6

8

Трипільська археологічна культура

 

§7

9

Первісна культура та вірування людей

 

§8

10

Практична робота №3. Описати заняття та спосіб життя первісних людей (мисливців і рибалок, землеробів і скотарів) на основі археологічних речових джерел

 

 

11

Узагальнення з розділу 1 «Первісні спільноти. Археологічні культури».

 

§9

12

Тематичний контроль з розділу 1: «Первісні спільноти. Археологічні культури».

 

 

Розділ 2. Стародавні цивілізації Азії та Африки

13

Єгипет – дарунок Нілу.

 

§10

14

Держава і суспільство в Давньому Єгипті.

 

§11

1516

Культурні надбання Давнього Єгипту.

 

 

§12

17

Народження цивілізації Дворіччя.

 

§13

18

Давній Вавилон. Закони Хаммурапі.

 

§14

19

Духовний світ населення Дворіччя.

 

§15

20

Фінікія в давнину.

 

§16

21

Ізраїльсько-Юдейське царство.

 

§17

22

Біблія як історичне джерело.

 

§18

23

24

Перська держава.

 

§19

25

Давня Індія.

 

§20

26

Давній Китай.

 

§21

27

Практична робота №4. Позначити на контурній карті головні географічні об’єкти Давніх Індії та Китаю; центри формування цивілізацій в Індії та Китаї.

 

 

28

Практична робота №5. Оцінити (на основі витягів із Книги мертвих, законів Хаммурапі) правове становище населення в давніх цивілізаціях.

 

 

29

Практична робота №6. Зіставити умови розвитку й характерні ознаки давніх суспільств і держав.

 

§22

30

Узагальнення з розділу 2 «Стародавні цивілізації Азії та Африки».

 

§23

31

Тематичний контроль з розділу 2: «Стародавні цивілізації Азії та Африки.

 

 

Розділ 3. Антична цивілізація та її сусіди

Частина 1. Давня Греція

32

Зародження цивілізації в Давній Греції.

 

§24

33

Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера «Іліада» та «Одіссея».

 

§25

34

Афіни – батьківщина демократії.

 

§26

35

Життя у стародавній Спарті.

 

§27

36

Як навчали та виховували дітей в Афінах і Спарті.

 

§28

37

Велика грецька колонізація. Античні поліси на території України. Суспільне, господарське життя і побут в античних полісах на території України. Взаємини греків і місцевого населення.

 

§29

38

Кіммерійці на території України.

 

§30

39

Скіфи на території України.

 

§31

40

Практична робота №7. Схарактеризувати спосіб життя мешканців античних полісів Північного Причорномор’я (за доступними текстовими джерелами) і скіфських племен (з «Історії» Геродота).

 

 

41

Практична робота №8. Зіставити суспільний устрій Афін і Спарти, повсякденне життя  населення цих міст.

 

 

42

Узагальнення з розділу 3 «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 1)

 

§32

43

Тематичний  контроль з розділу 3 (частина 1). «Становлення Античної грецької цивілізації».

 

 

Частина 2. Доба еллінізму. Імперія Александра Македонського. Сармати.

44

Персько-грецькі війни.

 

§33-34

45

«Золотий вік» Афін за Перикла.

 

§35

46

Господарство та повсякденне життя в Давній Греції.

 

§36

47

Грецька релігія та міфологія. Олімпійські ігри.

 

§37

48

Культура Давньої Греції.

 

§38-39

49

Утворення імперії Александра Македонського.

 

§40-41

50

Сармати на території України.

 

§42

51

Узагальнення з розділу 3 «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 2)

 

§43

52

 Тематичний контроль з розділу 3 (частина 2): «Доба еллінізму. Імперія Александра Македонського. Сармати».

 

 

Частина 3.  Давній Рим. Слов’яни.

53

Виникнення міста Рима в Італії. Римська республіка в V-I ст. до н.е.

 

§44-45

54

Воєнна експансія Риму.

 

§46

55

Диктатура Юлія Цезаря.

 

§47

56

Утворення Римської імперії. Октавіан Август.

 

§48

57

Римське право.

 

§49

58

Культура Давнього Риму.

 

§50

59

Виникнення та поширення християнства.

 

§51

60

Кризові явища в Римській імперії та її поділ.

 

§52

61

Готи і гуни на території сучасної України. Взаємини з місцевим населенням. 

 

 

62

Падіння Західної Римської імперії.

 

§53

63

Як починалася історія слов’ян.

 

§54

64

Склавини й анти на теренах України.

 

§55

65

Як жили предки українського народу — слов’яни.

 

§56

66

Практична робота №9. Позначити на контурні карті: а) Балканський і Апеннінський півострови, античні грецькі поселення (Мікени, Афіни, Спарта, Тіра, Ольвія, Пантікапей, Херсонес); б) кордони Боспорського царства, Перської держави, держави Александра Македонського, Римської держави часів принципату Октавіана Августа, Афіни, Спарту, Александрію, Рим, Константинополь; в) напрямки Великої грецької колонізації, Східного походу Александра Македонського, Великого переселення народів; г) прабатьківщину слов’ян і напрямки їх розселення

 

 

67

Практична робота №10. Порівняти правове становище різних груп громадян, а також негромадян у Стародавньому Римі.

 

 

68

Тематичний контроль із розділу 3 (частина 3): «Давній Рим. Слов’яни».

 

 

69-70

Узагальнення до курсу. Внесок давніх цивілізацій, культур, народів в історію людства.

Значення давньої історії України як частини світової історії.

 

§58

 

 

docx
Додано
4 вересня 2022
Переглядів
7420
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку