КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 6 КЛАС ( 70 години)
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
(інтегрований курс)
Складено до підручника «Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс)»: підручник для 6-го кл. закладів загальної середньої освіти
/І.Я.Щупак, І.О.Піскарьова, О.В.Бурлака. – К.: УОВЦ «Оріон» 2019,
згідно з навчальною програмою (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698)
Структура:
Вступ.
Розділ 1. Первісні спільноти. Археологічні культури.
Розділ 2. Стародавні цивілізації Азії та Африки.
Розділ 3. Антична цивілізація та її сусіди.
Узагальнення до курсу. Внесок давніх цивілізацій, культур, народів в історію людства.
№ |
Тема |
Дата |
Домашнє завдання |
|
Вступ. |
||||
1 |
Вступ до всесвітньої історії |
|
§1 |
|
2 |
Як вивчають історію Стародавнього світу |
|
§2 |
|
3 |
Практична робота №1. Лічба часу в історії стародавнього світу. |
|
§3 |
|
Розділ 1. Первісні спільноти. Археологічні культури |
||||
4 |
Життя людей у первісні часи. |
|
§4 |
|
5 |
Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України |
|
§5 |
|
6 |
Практична робота №2. Позначити на контурній карті основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України, межі поширення і протоміста трипільської культури. |
|
|
|
7 |
Виникнення землеробства та скотарства |
|
§6 |
|
8 |
Трипільська археологічна культура |
|
§7 |
|
9 |
Первісна культура та вірування людей |
|
§8 |
|
10 |
Практична робота №3. Описати заняття та спосіб життя первісних людей (мисливців і рибалок, землеробів і скотарів) на основі археологічних речових джерел |
|
|
|
11 |
Узагальнення з розділу 1 «Первісні спільноти. Археологічні культури». |
|
§9 |
|
12 |
Тематичний контроль з розділу 1: «Первісні спільноти. Археологічні культури». |
|
|
|
Розділ 2. Стародавні цивілізації Азії та Африки |
||||
13 |
Єгипет – дарунок Нілу. |
|
§10 |
|
14 |
Держава і суспільство в Давньому Єгипті. |
|
§11 |
|
1516 |
Культурні надбання Давнього Єгипту.
|
|
§12 |
|
17 |
Народження цивілізації Дворіччя. |
|
§13 |
|
18 |
Давній Вавилон. Закони Хаммурапі. |
|
§14 |
|
19 |
Духовний світ населення Дворіччя. |
|
§15 |
|
20 |
Фінікія в давнину. |
|
§16 |
|
21 |
Ізраїльсько-Юдейське царство. |
|
§17 |
|
22 |
Біблія як історичне джерело. |
|
§18 |
|
23 24 |
Перська держава. |
|
§19 |
|
25 |
Давня Індія. |
|
§20 |
|
26 |
Давній Китай. |
|
§21 |
|
27 |
Практична робота №4. Позначити на контурній карті головні географічні об’єкти Давніх Індії та Китаю; центри формування цивілізацій в Індії та Китаї. |
|
|
|
28 |
Практична робота №5. Оцінити (на основі витягів із Книги мертвих, законів Хаммурапі) правове становище населення в давніх цивілізаціях. |
|
|
|
29 |
Практична робота №6. Зіставити умови розвитку й характерні ознаки давніх суспільств і держав. |
|
§22 |
|
30 |
Узагальнення з розділу 2 «Стародавні цивілізації Азії та Африки». |
|
§23 |
|
31 |
Тематичний контроль з розділу 2: «Стародавні цивілізації Азії та Африки. |
|
|
|
Розділ 3. Антична цивілізація та її сусіди Частина 1. Давня Греція |
||||
32 |
Зародження цивілізації в Давній Греції. |
|
§24 |
|
33 |
Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера «Іліада» та «Одіссея». |
|
§25 |
|
34 |
Афіни – батьківщина демократії. |
|
§26 |
|
35 |
Життя у стародавній Спарті. |
|
§27 |
|
36 |
Як навчали та виховували дітей в Афінах і Спарті. |
|
§28 |
|
37 |
Велика грецька колонізація. Античні поліси на території України. Суспільне, господарське життя і побут в античних полісах на території України. Взаємини греків і місцевого населення. |
|
§29 |
|
38 |
Кіммерійці на території України. |
|
§30 |
|
39 |
Скіфи на території України. |
|
§31 |
|
40 |
Практична робота №7. Схарактеризувати спосіб життя мешканців античних полісів Північного Причорномор’я (за доступними текстовими джерелами) і скіфських племен (з «Історії» Геродота). |
|
|
|
41 |
Практична робота №8. Зіставити суспільний устрій Афін і Спарти, повсякденне життя населення цих міст. |
|
|
|
42 |
Узагальнення з розділу 3 «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 1) |
|
§32 |
|
43 |
Тематичний контроль з розділу 3 (частина 1). «Становлення Античної грецької цивілізації». |
|
|
|
Частина 2. Доба еллінізму. Імперія Александра Македонського. Сармати. |
||||
44 |
Персько-грецькі війни. |
|
§33-34 |
|
45 |
«Золотий вік» Афін за Перикла. |
|
§35 |
|
46 |
Господарство та повсякденне життя в Давній Греції. |
|
§36 |
|
47 |
Грецька релігія та міфологія. Олімпійські ігри. |
|
§37 |
|
48 |
Культура Давньої Греції. |
|
§38-39 |
|
49 |
Утворення імперії Александра Македонського. |
|
§40-41 |
|
50 |
Сармати на території України. |
|
§42 |
|
51 |
Узагальнення з розділу 3 «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 2) |
|
§43 |
|
52 |
Тематичний контроль з розділу 3 (частина 2): «Доба еллінізму. Імперія Александра Македонського. Сармати». |
|
|
|
Частина 3. Давній Рим. Слов’яни. |
||||
53 |
Виникнення міста Рима в Італії. Римська республіка в V-I ст. до н.е. |
|
§44-45 |
|
54 |
Воєнна експансія Риму. |
|
§46 |
|
55 |
Диктатура Юлія Цезаря. |
|
§47 |
|
56 |
Утворення Римської імперії. Октавіан Август. |
|
§48 |
|
57 |
Римське право. |
|
§49 |
|
58 |
Культура Давнього Риму. |
|
§50 |
|
59 |
Виникнення та поширення християнства. |
|
§51 |
|
60 |
Кризові явища в Римській імперії та її поділ. |
|
§52 |
|
61 |
Готи і гуни на території сучасної України. Взаємини з місцевим населенням. |
|
|
|
62 |
Падіння Західної Римської імперії. |
|
§53 |
|
63 |
Як починалася історія слов’ян. |
|
§54 |
|
64 |
Склавини й анти на теренах України. |
|
§55 |
|
65 |
Як жили предки українського народу — слов’яни. |
|
§56 |
|
66 |
Практична робота №9. Позначити на контурні карті: а) Балканський і Апеннінський півострови, античні грецькі поселення (Мікени, Афіни, Спарта, Тіра, Ольвія, Пантікапей, Херсонес); б) кордони Боспорського царства, Перської держави, держави Александра Македонського, Римської держави часів принципату Октавіана Августа, Афіни, Спарту, Александрію, Рим, Константинополь; в) напрямки Великої грецької колонізації, Східного походу Александра Македонського, Великого переселення народів; г) прабатьківщину слов’ян і напрямки їх розселення |
|
|
|
67 |
Практична робота №10. Порівняти правове становище різних груп громадян, а також негромадян у Стародавньому Римі. |
|
|
|
68 |
Тематичний контроль із розділу 3 (частина 3): «Давній Рим. Слов’яни». |
|
|
|
69-70 |
Узагальнення до курсу. Внесок давніх цивілізацій, культур, народів в історію людства. Значення давньої історії України як частини світової історії. |
|
§58 |
|