Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом
О. Савченко 1-2 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від
12.08.2022 року №743
ПІДРУЧНИК. «Я досліджую світ. Частина 1, 2 клас»; Ірина Грущинська, Зоя Хитра
3 години на тиждень
I семестр
№ п/п |
Тема |
Дата |
Примітки |
Людина в суспільстві |
|||
Місяць 1. Зміни Тиждень 1. Я — людина розумна! |
|||
1 |
Як я росту і розвиваюсь?
|
|
Ч.1 §1 С. 5-6 |
2 |
Як стежити за своєю поставою? |
|
Ч.1 §2 С. 6-7 |
3 |
Який у мене характер? |
|
Ч.1 § 3 С. 7-8 |
Тиждень 2. Як жити у злагоді? |
|||
4 |
Що таке суспільство? |
|
Ч.1 § 4 С. 9-10 |
5 |
Як потрібно поводитися серед людей? Як зробити спілкування приємним? |
|
Ч.1 § 5-6 С.10-11 |
Тиждень 3. Ми — громадяни України |
|||
6 |
Хто такі громадяни своєї країни?
|
|
Ч.1 § 7 С. 12-13 |
7 |
Які є символи в моєї країни? |
|
Ч.1 §8 С. 13-14 |
8 |
Ким славиться наша історія?
|
|
Ч.1 § 9 С. 15-16 |
Тиждень 4. Дорога до рідного краю |
|||
9 |
Як знайти на карті України свій рідний край?
|
|
Ч.1 §10 С. 17-18 |
10 |
Які особистості прославили мій край? |
|
Ч.1 §11 С. 19-20 |
11 |
Навчальний проєкт «Подорожуємо Україною» |
|
|
12 |
Діагностувальна робота |
|
|
13 |
Аналіз діагностувальної роботи. Застосовуємо знання щодня |
|
Ч.1§ 12 С. 21-22 |
Людина і природа восени |
|||
Місяць 2. Способи пізнання Тиждень 5. Спостереження за явищами природи |
|||
14 |
Що приховують назви осінніх місяців? Що називають явищами природи? |
|
Ч.1§13-14 С.24-25 |
15 |
Урок-екскурсія. Що змінюється в природі та житті людей восени? |
|
Ч.1§15 С.26 |
Тиждень 6. Прикмети осені |
|||
16 |
Як вимірювати температуру повітря? |
|
Ч.1§ 16 С.27-28 |
17 |
Звідки беруться хмари?
|
|
Ч.1§ 17 С.28-30 |
18 |
Як виникає вітер? |
|
Ч.1§ 18 С.30-31 |
Тиждень 7. Погода восени |
|||
19 |
Що таке погода? |
|
Ч.1 §19 С.32 |
20 |
Як одягатися за погодою? Як вберегтися від хвороб?
|
|
Ч.1§ 20-21С.32-34 |
21 |
Навчальний проєкт «У природи немає поганої погоди» |
|
|
22 |
Діагностувальна робота |
|
|
23 |
Аналіз діагностувальної роботи. Застосовуємо знання щодня |
|
С.34 |
Тиждень 8. Рослини восени |
|||
24 |
Як рослини зустрічають осінь? |
|
Ч.1 § 22 С.35 |
25 |
Чому жовтіє й опадає листя? Як восени розселяються рослини? |
|
Ч.1§23-24 С.36-37 |
Місяць 3. Територія Тиждень 9. Тварини восени |
|||
26 |
Як змінюється життя комах і риб восени? |
|
Ч.1 §25 С.38-39 |
27 |
Чи всі птахи восени відлітають у теплі краї? Які турботи у звірів восени? |
|
Ч.1§26-27 С.39-40 |
Тиждень 10. Праця і відпочинок людей восени |
|||
28 |
Яка праця восени першочергова? Як люди готуються до зими? |
|
Ч.1§28-29 С.41-42 |
29 |
Які свята «дарує» осінь?
|
|
Ч.1§30 С.42-43 |
Тиждень 11. Здорова й безпечна поведінка восени на природі |
|||
30 |
Чи знаєш ти отруйні рослини? |
|
Ч.1§31 С.44-45 |
31 |
Яких тварин варто стерегтися восени? Чи безпечно для здоров’я збирати гриби? |
|
Ч.1§32-33 С.45-47 |
Тиждень 12. Охорона природи восени |
|||
32 |
Що робити з опалим листям? Чому настають осінь та інші пори року? |
|
Ч.1§34-35 С.48-50 |
33 |
Дослідницький проєкт «Опале листя: користь чи шкода?» |
|
|
34 |
Діагностувальна робота |
|
|
35 |
Аналіз діагностувальної роботи. Застосовуємо знання щодня |
|
Ч.1§36 С.51-52 |
Людина і природа взимку |
|||
Місяць 4. Спільнота Тиждень 13. Рік. Доба. Зимові місяці |
|||
36 |
Яку форму має Земля? |
|
Ч.1§37 С.54-55 |
37 |
Що таке доба і рік? |
|
Ч.1§38 С.56-57 |
38 |
Чому зимові місяці мають такі назви? |
|
Ч.1§39 С.57-58 |
Тиждень 14. Вплив Сонця на природу взимку |
|||
39 |
Урок-екскурсія. Як спостерігати за природою та життям людей узимку? |
|
Ч.1§40 С.59 |
40 |
Коли починається зима у твоєму краї? |
|
Ч.1§41 С.59-60 |
41 |
Якою буває погода взимку?
|
|
Ч.1§42 С.61-62 |
42 |
Підсумковий урок за 1 семестр |
|
|