Календарно-тематичне планування з ЯДС для 3 класу 1 семестр за підручником Воронцової з очікуваними результатами

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з ЯДС для 3 класу 1 семестр За типовою освітньою програмою (ред. р. Б. Шияна) до підручника з інтегрованого курсу «Я досліджую світ. 3 клас. ч. 1» (автори Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Хомич О.Л., Гарбузюк І.В., Андрук Н.В, Василенко К. С.) 6 годин на тиждень (7-1(математика))
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з ЯДС

для 3 класу

на 2023-2024 н. р.

1 семестр

 

 За типовою освітньою програмою (ред. р. Б. Шияна) до підручника  з інтегрованого курсу «Я досліджую світ. 3 клас. ч. 1» (автори Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Хомич О.Л., Гарбузюк І.В., Андрук Н.В, Василенко К. С.)

6 годин на тиждень (7-1(математика))

Діагностувальні роботи: 3

Тема

Матеріали до уроків

 

Дата

Підручник частина 1

Зошит ЯДС частина 1

Очікувані результати

Світ людей

Тиждень 1. Школа відчиняє двері

1

День знань

7

 

МОВ  

Взаємодіємо усно  

-зіставляє почуте з власним досвідом

-передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць

-створює власне висловлення на основі почутого/ побаченого/ прочитаного

Читаємо

 -зіставляє прочитане із власним життєвим досвідом

ПРО  

Я пізнаю природу  

-аналізує запропонований раціон харчування (або складає власний раціон здорового харчування)

ТЕО

Технічна творчість та техніка

-самостійно створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом із використанням паперу, картону, ниток, природних матеріалів (предметні та сюжетні аплікації з природного матеріалу, нескладні сюжетні композиції, вироби в техніці орігамі, макети виробів із штучних матеріалів та картону, вироби об’ємної форми з паперу)

-ріже ножицями по прямій, кривій та ламаній лініях за запропонованим зразком (шаблоном) нитки, папір, картон

-читає, розуміє та аналізує графічні зображення схем, дотримується їх у процесі роботи (використання технологічних карт, графічних зображень, малюнків)

-самостійно дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, інструментів та пристосувань з гострими частинами)

СЗО  

Комунікація та співпраця  

-спілкується з дітьми іншої статі, демонструючи повагу, приязнь та щирість у стосунках

ГІО  

Я серед людей  

-виконує різні ролі під час роботи у групі

-досліджує родинні та шкільні звичаї

 

 

 

2

Згадуємо літо (виготовлення смартфону)

8

 

 

3

Дорога до школи

9

 

 

4

Шкільні традиції з усього світу (розробляємо дизайн шкільної форми)

10-12

 

 

5

Шкільне харчування: складаємо меню шкільного обіду

12

 

 

6

Вправи з мови

 

3-7

 

Тиждень 2. Шкільний світ

7

Школи колись і тепер (створюємо макет свого класу)

15

 

МОВ  

Взаємодіємо усно  

-створює власне висловлення на основі почутого/ побаченого/ прочитаного

Читаємо  

-висловлює свій погляд на предмет обговорення (тему, головну думку, висновки тощо)

ТЕО  

Технічна творчість та техніка

 -самостійно добирає конструкційні матеріали для виготовлення виробу з готових елементів (використання металевих, дерев’яних чи пластмасових конструкторів; готових елементів з паперу, пластику, деревини, пінопласту та інших для макетування)

СЗО  

Безпека  

-дотримується правил безпечної поведінки вдома, у школі, у громадських місцях (вогонь, вода, газ, побутові хімічні сполуки тощо)

Добробут  

-спілкується з дітьми іншої статі, демонструючи повагу, приязнь та щирість у стосунках

ГІО  

Я серед людей  

-доводить на конкретних прикладах важливість приймати кожну людину як неповторну та рівну іншим, незалежно від її раси, кольору шкіри, переконань, статі, походження, майнового стану, місця проживання, фізичних і розумових особливостей та інших ознак

-аргументує цінність різних людей у класі / школі / спільноті

-досліджує родинні та шкільні звичаї

Моя шкільна та місцева громади  

-пояснює, навіщо потрібні правила

-пояснює, які він / вона має обов’язки в класі, школі, родині, громаді та чому

-бере участь у виборах лідерів класу, аналізує та оцінює їхню роботу

Моя шкільна та місцева громади  

-визначає разом із класом бажане майбутнє своєї школи / громади та ідентифікує проблему, яку треба для цього вирішити

-у складі команди збирає інформацію і презентує історію про досягнення класу, школи чи місцевої громади, пояснює фактори, які допомогли досягти успіху

 

 

 

 

8

Незвичайні школи

16

 

 

9

Шкільне самоврядування

17

 

 

10

Шкільні правила

18-19

 

 

11

Школи поза школою

20

 

 

12

Вправи з мови

 

8-11

 

Тиждень 3. Світ сім’ї

13

Сім’ї в природі

23

 

МОВ

  Взаємодіємо усно  

-обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених

- зіставляє почуте з власним досвідом

- систематизує та узагальнює необхідну інформацію

- вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями

Читаємо  

- узагальнює, систематизує, класифікує інформацію з тексту у вигляді таблиць, схем

ПРО

 Я пізнаю природу

-правильно використовує пристрої для пошуку і здобуття інформації природознавчого змісту

  

-самостійно добирає та поширює необхідну інформацію природознавчого змісту

  

-готує повідомлення / презентації і представляє їх

ТЕО  

Технічна творчість та техніка  

-самостійно добирає конструкційні матеріали для виготовлення виробу (за зразком та за власним задумом), зіставляючи їх властивості

ТЕО

Технічна творчість та техніка  

-самостійно створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом із використанням паперу, картону, ниток, природних матеріалів 

Світ технологій

 -самостійно дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, інструментів та пристосувань з гострими частинами)

 

СЗО  

Здоров’я  

-аргументує важливість родини, роль рідних (напр., батьків) для кожної

людини

Добробут  

-спілкується з дітьми іншої статі, демонструючи повагу, приязнь та щирість у стосунках

ГІО  

Я - людина  

-розпитує про попередні покоління у своєму роді; розповідає про життя найдавнішого покоління, відомого у своєму роді

-знаходить інформацію про дитинство, дозвілля попередніх поколінь, презентує здобуту інформацію, визначаючи, що змінилося, а що залишилося схожим на його/її дитинство

Я серед людей  

-створює родинне дерево, досліджує життя своїх родичів, добирає джерела для створення родинного дерева та знаходить потрібну йому / їй інформацію

-описує традиції і свята у своїй родині, традиції та свята своїх друзів / однокласників / земляків; виокремлює спільне і відмінне

-обґрунтовує на прикладі власної родини важливість традицій

виявляє інтерес до власних традицій і традицій інших сімей / культур, ставиться до них із повагою

 

14

Склад родини

24

 

 

15

Створюємо родинне дерево

25

 

 

16

Взаємодопомога в родині

27-28

 

 

17

Сімейні традиції

29-30

 

 

18

Вправи з мови

 

12-15

 

Тиждень 4. Вчимося діяти разом

19

Взаємодія тварин

33

 

МОВ   

Читаємо  

-знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання

-зіставляє прочитане із власним життєвим досвідом

ПРО   

Я пізнаю природу  

-спостерігає за рослинами і тваринами

ТЕО   

Технічна творчість та техніка  

-самостійно добирає конструкційні матеріали для виготовлення виробу з готових елементів (використання металевих, дерев’яних чи пластмасових конструкторів; готових елементів з паперу, пластику, деревини, пінопласту та інших для макетування)

-самостійно добирає конструкційні матері али для виготовлення виробу (за зразком та за власним задумом), зіставляючи їх вл астивості: папір, пластилін, полімерна гл ина чи солене тісто, тканина, нитки  нетка ні, природні  та інші матеріали

-планує послідовність технологічних операцій за технологічними картами

-самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами

-самостійно створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом із використанням паперу, картону, ниток, природних матеріалів

СЗО   

Добробут  

-виконує різні ролі в роботі малих груп незалежно від їх складу та наповненості

-планує свою роботу у групі згідно зі спільним завданням та своєю роллю

-працює у групі, розуміючи важливість досягнення спільного результату

ГІО   

Я серед людей  

-взаємодіє з іншими на основі спільних цілей, дотримується правил співпраці у парі, групі

-виконує різні ролі під час роботи у групі

Я серед людей  

-оцінює свій внесок та внесок інших у досягнення спільних цілей; визначає, у яких ролях він/ вона працює найкраще

-підтримує та заохочує інших, демонструє емпатію під час роботи в групі

-аргументує значущість сумлінної праці в групі

 

 

20

Ефективна і неефективна взаємодія

34

 

 

21

Як звучить і як виглядає взаємодія

35

 

 

22

Правила роботи в групах

36

 

 

23

Працюємо разом  за технологічною картою

38

 

 

24

Вправи з мови

 

16-18

 

25

Діагностувальна робота №1

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 5. Секрети спілкування

26

Аналіз д.р.. Як спілкуються тварини

41

 

МОВ 

Взаємодіємо усно  

-з увагою сприймає усні репліки діалогу, перепитує, уточнює з огляду на ситуацію спілкування

-перефразовує репліки в діалозі

-передає зміст усного повідомлення (послідовність подій у розповіді; перелік ознак в описі; наведені аргументи в міркуванні)

-виокремлює інформацію для створення власного висловлення з конкретною метою (усне оголошення, усний відгук, усний стислий переказ)

-прогнозує, як відібрану інформацію можна використати корисно

Взаємодіємо усно  

-добирає словесні й несловесні засоби спілкування з огляду на мету та умови спілкування, враховуючи наявність варіантів

-використовує засоби художньої виразності для досягнення комунікативної мети (привітання, побажання, вияв співчуття, захоплення)

-правильно інтонує різні види речень за метою висловлювання та емоційним забарвленням

Читаємо  

-знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання

Досліджуємо медіа  

- визначає мету простого медіатексту (усна реклама, аудіокнига, мультфільм, комп’ютерна гра), пояснює, кому він адресований

-створює прості аудіальні медіапродукти

(презентує роботу групи, робить оголошення зі сцени, повідомляє новини через гучномовець тощо) самостійно та в групі

ТЕО 

Технічна творчість та техніка  

-самостійно добирає конструкційні матеріали для виготовлення виробу (за зразком та за власним задумом), зіставляючи їх властивості

-задумує об’єкт праці для виготовлення

-самостійно створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом із використанням паперу, картону, ниток, природних

Світ технологій  

-самостійно дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, інструментів та пристосувань з гострими частинами)

СЗО 

Здоров’я  

-оцінює наслідки порушення норм поведінки для себе та інших

Добробут  

-спілкується з дітьми іншої статі, демонструючи повагу, приязнь та щирість у стосунках

-вислуховує інших для підтримки та розуміння їхніх почуттів

 

 

27

Вербальне і невербальне спілкування

42

 

 

28

Вчимося слухати

43

 

 

29

Гарні манери

45

 

 

30

Як висловити прохання

46

 

 

31

Вправи з мови

 

19-23

 

Тиждень 6. Як залагодити конфлікт

32

Що таке конфлікт

49

 

МОВ 

Взаємодіємо усно  

-зважає на ситуації спілкування: враховує умови, учасників, мету

-обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених

-зіставляє почуте з власним досвідом

-наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами

-ініціює дискусію, висловлюючи власні погляди і слухаючи інших

-висловлює доброзичливо своє ставлення до думок інших (поділяє їх повністю, частково чи аргументовано відхиляє)

Читаємо  

-аналізує емоційний стан персонажів, пояснює причини відповідних переживань персонажів 

-створює власний художній текст, наслідуючи сюжетні та стильові особливості

Взаємодіємо письмово  

-створює художні тексти (загадки, лічилки, невеликі казки, байки, вірші…

Театралізуємо  

-творить власні художні тексти (усмішки, вірші, казки, оповідання тощо) на основі відомих ті прочитаного тексту

ТЕО 

Технічна творчість та техніка  

-самостійно добирає конструкційні матеріали для виготовлення виробу (за зразком та за власним задумом)

-ріже ножицями по прямій, кривій та ламаній лініях за запропонованим зразком (шаблоном) нитки, папір, картон

Світ технологій

-виконує прості геометричні побудови за зразком чи творчим задумом

-самостійно дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, інструментів та пристосувань з гострими частинами)

-розмірковує над результатом власної діяльності та презентує її

СЗО 

Безпека  

-безпечно поводиться в мережі Інтернет

Здоров’я  -

демонструє іншим можливість вирішення конфліктів без насильства

Добробут  

-висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших та дослухаючись до спільних рішень

 

 

 

33

Коли варто поступитися

50

 

 

34

Протидія булінгу

51

 

 

35

Як попередити і розв’язати конфлікт («Коло вибору»)

52

 

 

36

Як помиритися з другом

53

 

 

37

Вправи з мови

 

24-25

 

Тиждень 7. Ми – українці

38

Україна – європейська держава

57

 

МОВ 

Взаємодіємо усно  

-передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць

-створює есе для висловлювання власних поглядів та усної презентації

Читаємо  

-знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання

-висловлює свій погляд на предмет обговорення (тему, головну думку, висновки тощо)

-добирає необхідну інформацію з різних джерел: шукає її у словниках, довідниках, енциклопедіях, бібліотеці, Інтернеті

ПРО 

Я пізнаю природу  

-читає (тлумачить) план і карту

ТЕО 

Технічна творчість та техніка  

-ріже ножицями по прямій, кривій та ламаній лініях за запропонованим зразком (шаблоном) нитки, папір, картон

-розміщує елементи виробу на площині

-Світ технологій  

-розмічає прямі лінії на папері і картоні

-самостійно дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, інструментів та пристосувань з гострими частинами)

ГІО 

Моя культурна спадщина  

-шукає й опрацьовує інформацію про пам’ятки культури рідної місцевості / України

Ми - громадяни України. Ми - європейці

-описує історичні події та діяльність видатних історичних осіб

-добирає (з різних джерел) і представляє загальні відомості про Україну та інші держави

 

39

Фрагменти історії на лінії часу

58

 

 

40

Україна – демократична держава

59

 

 

41

7 чудес України

60

 

 

42

Виготовляємо карту України

62

 

 

43

Вправи з мови

 

26-30

 

Тиждень 8. У рідному краї

44

Наш край на карті України

65

 

МОВ 

Досліджуємо медіа  

-добирає необхідну інформацію з різних джерел: шукає її у словниках, довідниках, енциклопедіях, бібліотеці, Інтернеті

ПРО 

Я пізнаю природу  

-читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах

ТЕО 

Технічна творчість та техніка  

-читає (тлумачить) план і карту

-самостійно добирає конструкційні матеріали для виготовлення виробу з готових елементів (використання металевих, дерев’яних чи пластмасових конструкторів; готових елементів з паперу, пластику, деревини, пінопласту та інших для макетування)

-самостійно виготовляє та оздоблює виріб знайомими технологіями

ГІО 

Я серед людей  

-виконує простий пошук за ключовими словами, використовуючи пошукові системи у безпечному режимі

Моя культурна спадщина  

-аргументує цінність різних людей у класі / школі / спільноті

-орієнтується в місцевості, у якій проживає

-розпитує дорослих про походження географічних назв рідного краю

-укладає маршрути (користуючись схематичним планом, малюнками, фото, відео) прогулянок у межах свого населеного пункту та його околиць, зокрема місцями пам’яті, пояснює, чому ці місця важливі

-описує віртуальну подорож до об’єктів культурної спадщини рідного краю, України, світу, ілюструючи її світлинами

Моя шкільна та місцева громади

-шукає й опрацьовує інформацію про пам’ятки культури рідної місцевості / України

-презентує власні дослідження життя визначних людей, які навчалися у рідній школі, мешкають або мешкали у громаді, пояснює їхню роль у житті місцевої спільноти

-описує пам’ятки культури рідної

місцевості, які він / вона вважає важливими, пояснює чому

Ми - громадяни України. Ми - європейці

-визначає разом із класом бажане майбутнє своєї школи / громади та ідентифікує проблему, яку треба для цього вирішити

 

45

Де ми живемо

66

 

 

46

Громада: колись і тепер

67

 

 

47

Цінності, що нас об’єднують

68

 

 

48

Наш край у листівках

70

 

 

49

Вправи з мови

 

30-31

 

Тиждень 9. Культура споживання

50

Наші потреби: порівнюємо користь і вартість

73-74

 

МОВ 

Взаємодіємо усно  

-обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених 

-зіставляє почуте з власним досвідом 

-передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць

-виокремлює інформацію для створення власного висловлення з конкретною метою (усне оголошення, усний відгук, усний стислий переказ)

Читаємо  

-висловлює свій погляд на предмет обговорення (тему, головну думку, висновки тощо)

Взаємодіємо письмово  

-записує текст (від руки чи за допомого клавіатури – за потреби) в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел

ТЕО 

Технічна творчість та техніка  

-самостійно добирає конструкційні матеріали для виготовлення виробу з готових елементів (використання металевих, дерев’яних чи пластмасових конструкторів; готових елементів з паперу, пластику, деревини, пінопласту та інших для макетування) 

Світ технологій  

-самостійно створює виріб, повторно використовуючи матеріали (вироби з пластику, паперу, тканини, фольги та інше)

-аргументує доцільність вторинного використання матеріалів та використовує їх для виготовлення виробів 

СЗО 

Безпека  

-поводиться в мережі Інтернет

Здоров’я  

-визначає продукти та послуги, придатні для ведення здорового способу життя

Добробут  

-складає перелік речей, необхідних для життя, і тих, від яких можна відмовитися 

-складає перелік продуктів харчування, спожитих за день, аналізує їх користь та вартість 

-оцінює раціональність покупки, орієнтуючись на її корисність та ціну 

-пропонує рішення щодо економії грошей, матеріальних цінностей та природних ресурсів 

 

 

51

Родинний бюджет

76

 

 

52

Вчимося економити родинний бюджет

77

 

 

53

Гроші різних країн

78

 

 

54

Вправи з мови

 

32-33

 

55

Діагностувальна робота №2 за розділом «Світ людей» 

 

80-82

 

Людина та її здоров’я

Тиждень 10. Ріст і розвиток

56

Тривалість життя тварин 

85

 

МОВ 

Взаємодіємо усно  

-зіставляє почуте з власним досвідом 

-передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць 

-систематизує та узагальнює необхідну інформацію 

-вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями 

-використовує різні форми візуалізації (малюнки, графіки,схеми, таблиці) для супроводу своїх поглядів під час презентації, щоби привернути увагу слухачів

Читаємо  

-читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою 

-розповідає (докладно, стисло або вибірково), про що йдеться в тексті 

-знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання 

-відтворює фактичну інформацію з тексту

-добирає і впорядковує потрібну інформацію з таблиць, графіків, схем тощо 

-зіставляє прочитане із власним життєвим досвідом

-виявляє в тексті неочевидну інформацію, узагальнює її 

Взаємодіємо письмово  

-створює документи для спілкування та поширення результатів діяльності, індивідуальної або групової роботи за допомогою цифрових пристроїв та програм 

Досліджуємо медіа

-створює прості візуальні медіапродукти (фото, листівка, комікс, книжечка, стіннівка, колаж тощо) самостійно та в групі, ураховує мету й аудиторію 

ПРО 

Я пізнаю природу  

-проводить дослідження за природним об’єктом / явищем, описує його перебіг 

 застосовує відповідні матеріали, засоби, обладнання, прилади 

ТЕО 

Технічна творчість та техніка  

-самостійно виготовляє та оздоблює виріб знайомими технологіями 

СЗО 

Здоров’я  

-описує, як зароджується життя людини, відбувається її розвиток та дорослішання

-оцінює зміни у своєму тілі та зовнішньому вигляді

-визначає зміни у своєму тілі залежно від виду діяльності, звичок, настрою 

-аналізує вплив здорової поведінки та корисних звичок на здоров’я 

ГІО 

Я - Людина  

-переказує окремі факти власної біографії, правильно визначаючи послідовність подій

-розпитує про попередні покоління у своєму роді; розповідає про життя найдавнішого покоління, відомого у своєму роді 

 

 

57

Життя людини на лінії часу

86

 

 

58

Ріст і розвиток людини

87

 

 

59

Корисні і шкідливі звички

88

 

 

60

Спостереження за ростом і розвитком

90

 

 

61

Вправи з мови

 

34-37

 

Тиждень 11. Піклуємося про здоров’я

62

Самопочуття і здоров’я

93

 

МОВ 

Взаємодіємо усно  

-вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями

Читаємо  

-зіставляє прочитане із власним життєвим досвідом

Досліджуємо медіа  

-створює прості візуальні медіапродукти (фото, листівка, комікс, книжечка, стіннівка, колаж тощо) самостійно та в групі, ураховує мету й аудиторію 

ПРО 

Я пізнаю природу  

-проводить дослідження за природним об’єктом / явищем, описує його перебіг 

-застосовує відповідні матеріали, засоби, обладнання, прилади 

-узагальнює результати досліджень

-розрізняє основні системи органів людини: опорно-рухову, травну, дихальну, серцевосудинну, органи чуття, кров, шкіру 

ТЕО 

Технічна творчість та техніка  

-самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами

-самостійно створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом із використанням паперу, картону, ниток, природних матеріалів

-ріже ножицями по прямій, кривій та ламаній лініях за запропонованим зразком (шаблоном) нитки, папір, картон 

-розміщує елементи виробу на площині

СЗО 

Безпека  

-розрізняє ситуації, у яких потребує допомоги інших (напр., консультації фахівця), від тих, у яких можна зарадити власними силами, і відповідно діє 

Здоров’я  

-звертається при поганому самопочутті по допомогу до відповідних фахівців

-описує вияви погіршення свого здоров’я (наприклад, нежить, кашель, чхання), припускає, що могло спричинити захворювання 

Добробут

-планує свою роботу у групі згідно зі спільним завданням та своєю роллю  

ГІО 

Я серед людей  

-взаємодіє з іншими на основі спільних цілей, дотримується правил співпраці у парі, групі 

 

63

У медичному закладі

94

 

 

64

Створюємо медичну картку

95

 

 

65

Як зберегти зір

96

 

 

66

Як зберегти слух

97

 

 

67

Вправи з мови

 

38-41

 

Тиждень 12. Як вберегтися від застуди

68

Як і для чого ми дихаємо? 

100-101

 

МОВ  

Читаємо  

-розповідає (докладно, стисло або вибірково), про що йдеться в тексті 

-знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання 

-відтворює фактичну інформацію з тексту 

Читаємо  

-добирає і впорядковує потрібну інформацію з таблиць, графіків, схем тощо 

-зіставляє прочитане із власним життєвим досвідом 

-установлює причино-наслідкові зв’язки між подіями, вчинками персонажів та їхніми стосунками з іншими персонажами 

-висловлює свій погляд на предмет обговорення (тему, головну думку, висновки

ПРО

Я пізнаю природу  

-проводить дослідження за природним об’єктом / явищем, описує його перебіг 

-застосовує відповідні матеріали, засоби, обладнання, прилади 

-узагальнює результати досліджень 

-робить висновки із спостережень та досліджень разом з учителем або самостійно

-порівнює природні об’єкти за розміром, масою, кількістю тощо 

Я пізнаю природу  

-розрізняє основні системи органів людини: опорно-рухову, травну, дихальну, серцевосудинну, органи чуття, кров, шкіру 

-пояснює значення загартування 

-розрізняє окремі органи людини та пояснює їх значення 

ТЕО 

Технічна творчість та техніка  

-самостійно добирає конструкційні матеріали для виготовлення виробу з готових елементів

-самостійно добирає конструкційні матеріали для виготовлення виробу (за зразком та за власним задумом), зіставляючи їх властивості: папір, пластилін, полімерна глина чи солене тісто, тканина, нитки; неткані, природні  тощо

-самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток, тканини, тощо)   

Технічна творчість та техніка  

-природного матеріалу, пластиліну, пласких матеріалів; склеювання, складання, зв’язування тощо) 

-конструює виріб із рухомими частинами, використовуючи готові до складання елементи та деталі 

-створює та оздоблює виріб, дотримуючись логічної послідовності, за зразком чи власним задумом із різних конструкційних матеріалів та повторно використовуючи матеріали 

-самостійно створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом із використанням паперу, картону, ниток, природних матеріалів (предметні та сюжетні аплікації з природного матеріалу, нескладні сюжетні композиції, вироби в техніці орігамі, макети виробів із штучних матеріалів та картону, вироби об’ємної форми з паперу)

- ріже ножицями по прямій, кривій та ламаній лініях за запропонованим зразком

(шаблоном) нитки, папір, картон

СЗО 

Безпека  

-розрізняє ситуації, у яких потребує допомоги інших (напр., консультації фахівця), від тих, у яких можна зарадити власними силами, і відповідно діє 

-аналізує власну поведінку для запобігання або зменшення ризику для життя та здоров’я

-безпечно поводиться в мережі Інтернет

Здоров’я

 -встановлює залежність між активним способом життя та здоров’ям людини, якістю і тривалістю її життя

-пояснює, чому людина потребує відпочинку, фізичних вправ та раціонального харчування

-встановлює залежність між активним способом життя та здоров’ям людини, якістю і тривалістю її життя

-пояснює, чому людина потребує відпочинку, фізичних вправ та раціонального харчування

-аналізує вплив здорової поведінки та корисних звичок на здоров’я 

-аналізує способи запобігання неінфекційним та інфекційним захворюванням 

-пояснює, як навколишнє середовище, харчування, фізична активність, стрес та інші фактори впливають на здоров’я людини 

-описує вияви погіршення свого здоров’я (наприклад, нежить, кашель, чхання), припускає, що могло спричинити захворювання 

Добробут  

-виконує різні ролі в роботі малих груп незалежно від їх складу та наповненості

 

 

69

Як дихають деякі тварини?

102

 

 

70

Гігієна і повітря

103

 

 

71

Як захиститися від застуди і грипу

104

 

 

72

Захисні сили організму

105

 

 

73

Вправи з мови

 

42-45

 

Тиждень 13. Як стати сильними

74

Найсильніші тварини

109

 

МОВ 

Читаємо  

-прогнозує орієнтовний зміст тексту на основі заголовка, ключових слів, анотації, невербальної інформації (ілюстрації, таблиці, схеми, графіки тощо) 

-знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання 

-добирає необхідну інформацію з різних джерел: шукає її у словниках, довідниках, енциклопедіях, бібліотеці, Інтернеті 

Досліджуємо медіа  

-описує враження від змісту і форми медіатексту

-висловлює власні погляди на події, явища, предмети, цінності, представлені в простому медіатексту

ПРО  

Я пізнаю природу

 -проводить дослідження за природним об’єктом / явищем, описує його перебіг

-застосовує відповідні матеріали, засоби, обладнання, прилади 

-узагальнює результати досліджень

-пояснює значення загартування

-розрізняє окремі органи людини та пояснює їх значення 

ТЕО 

Технічна творчість та техніка  

-самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток, тканини, природного матеріалу, пластиліну, пласких матеріалів; склеювання, складання, зв’язування тощо)

-самостійно створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом із використанням паперу, картону, ниток, природних матеріалів

 

75

Будова людського скелета

111

 

 

76

Як стати сильним, спритним, витривалим

110

 

 

77

Вивчаємо кровоносну систему

112

 

 

78

Вчимося вимірювати пульс

113

 

 

79

Вправи з мови

 

46-49

 

Тиждень 14. Харчування і здоров’я

80

Шлях їжі в організмі людини

117

 

МОВ 

Взаємодіємо  усно  

-систематизує та узагальнює необхідну інформацію 

ПРО

  Я пізнаю природу  

- аналізує запропонований раціон харчування (або складає власний раціон здорового харчування) 

-визначає склад продуктів за написами на упаковках 

-висловлює судження про корисність / шкідливість продуктів залежно від їхнього складу

-розрізняє основні системи органів людини: опорно-рухову, травну, дихальну, серцевосудинну, органи чуття, кров, шкіру 

ТЕО 

Технічна творчість та техніка  

-самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток, тканини, природного матеріалу, пластиліну, пласких матеріалів; склеювання, складання, зв’язування тощо) 

-розміщує елементи виробу на площині

СЗО 

Здоров’я  

-пояснює, чому людина потребує відпочинку, фізичних вправ та раціонального харчування    

-визначає продукти та послуги, придатні для ведення здорового способу життя  -відбирає продукти харчування, орієнтуючись на свої харчові звички, смак і розуміння їхньої користі для здоров’я               

-визначає продукти, вживання яких потрібно обмежувати (з великим вмістом цукру, солі, жиру тощо)   

-вирізняє інформацію, корисну для збереження здоров’я, на пакуваннях та етикетках (складники, дата виготовлення, термін придатності тощо)   

 

81

Збалансоване харчування

118

 

 

82

Правило харчової тарілки

119

 

 

83

Вода і здоров’я

120

 

 

84

Як запобігти харчовим отруєнням

121

 

 

85

Вправи з мови

 

50-53

 

Тиждень 15. Досліджуємо мозок

86

Дивовижний мозок

125

 

МОВ

Читаємо  

-розповідає (докладно, стисло або вибірково), про що йдеться в тексті 

-відтворює фактичну інформацію з тексту 

-знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання 

-виявляє в тексті неочевидну інформацію, узагальнює її

-розрізняє в тексті факти і судження, знаходить між ними зв’язок 

ПРО

Я пізнаю природу

-застосовує предметні моделі, малюнки, схеми, графіки, тексти для пояснення явищ і об’єктів природи 

-розрізняє основні системи органів людини: опорно-рухову, травну, дихальну, серцево-судинну, органи чуття, кров, шкіру 

-розрізняє окремі органи людини та пояснює їх значення 

Технічна творчість та техніка  

-самостійно добирає конструкційні матеріали для виготовлення виробу з готових елементів (використання металевих, дерев’яних чи пластмасових конструкторів; готових елементів з паперу, пластику, деревини, пінопласту та інших для макетування) 

-самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток, тканини, природного матеріалу, пластиліну, пласких матеріалів; склеювання, складання, зв’язування тощо) 

 

 

87

Виготовляємо капелюх-мозок

126

 

 

88

Активізуємо мозок

127

 

 

89

Розвиваємо пам’ять та увагу

128

 

 

90

Найрозумніші тварини

129

 

 

91

Вправи з мови

 

54-58

 

Тиждень 16. Праця і відпочинок

92

Природні ритми: денні і нічні тварини

133

 

МОВ 

Читаємо  

-прогнозує орієнтовний зміст тексту на основі заголовка, ключових слів, анотації, невербальної інформації (ілюстрації, таблиці, схеми, графіки тощо)

-знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання

-відтворює фактичну інформацію з тексту 

-добирає і впорядковує потрібну інформацію з таблиць, графіків, схем тощо 

-зіставляє прочитане із власним життєвим досвідом  

ТЕО 

Технічна творчість та техніка  

-ріже ножицями по прямій, кривій та ламаній лініях за запропонованим зразком (шаблоном) нитки, папір, картон 

Світ технологій  

-розмічає прямі лінії на папері і картоні 

-виконує прості геометричні побудови за зразком чи творчим задумомСЗО Здоров’я -пояснює, чому людина потребує відпочинку, фізичних вправ та раціонального харчування

-описує вияви погіршення свого здоров’я (наприклад, нежить, кашель, чхання), припускає, що могло спричинити захворювання 

-планує власний режим розумової праці та відпочинку 

Добробут  

-планує власний режим розумової праці та відпочинку 

-виконує різні ролі в роботі малих груп незалежно від їх складу та наповненості 

-планує свою роботу у групі згідно зі спільним завданням та своєю роллю 

ГІО 

Я - Людина  

-розпізнає та описує свої емоції, почуття, переживання

Я серед людей  

-взаємодіє з іншими на основі спільних цілей, дотримується правил співпраці у парі, групі   

 

 

93

Праця і працездатність: складаємо режим дня

134-135

 

 

94

Свята з користю

136

 

 

95

Вправи з мови

 

 

 

96

Діагностувальна робота №3 за розділом «Людина і здоров’я»

 

59-62

 

97

Аналіз д.р.. Виготовляємо  ігри

137

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Зимовіна Анжела Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
31 серпня 2023
Переглядів
2266
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку