ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
11 КЛАС
№ |
Зміст уроку |
Дата |
I семестр |
||
1 |
Значення художньої літератури для людини й людства XXI ст. Формування читача в епоху цифрових технологій. Оригінали й переклади художніх творів |
|
2 |
Стародавня Греція Етапи й шедеври античності (огляд). Гомер (приблизно VIII ст. до н. е.). «Одіссея» (1-2 уривки за вибором учителя) |
|
3 |
Специфіка італійського Відродження, його основні етапи, представники. Данте Аліґ’єрі (1265 – 1321). «Божественна комедія» (Пекло, пісні І, V), Рай (пісня XXXIII). |
|
4 |
Ренесанс в Англії. Здобутки й представники. Вільям Шекспір (1564 – 1616). «Гамлет». |
|
5 |
Німеччина Романтизм у Німеччині. Ернст Теодор Амадей Гофман (1776 – 1822). «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». |
|
6 |
Україна Микола Васильович Гоголь (1809 – 1852). «Мертві душі» |
|
7 |
Росія Поезія «чистого мистецтва». Федір Іванович Тютчев (1803 – 1873). «Іще горить в душі бажання…», «Silentium». |
|
8 |
Афанасій Афанасійович Фет (1820 – 1892). «Шепіт, ніжний звук зітхання…», «Я прийшов до тебе, мила…». |
|
9 |
США Розвиток романтизму в США, видатні представники. Волт Вітмен (1819 – 1892). «Листя трави» |
|
10 |
Франція Стендаль (Марі Анрі Бейль) «Червоне і чорне». |
|
11 |
Конфлікт молодої людини та суспільства в романі «Червоне і чорне». |
|
12 |
Образ Жульєна Сореля. Зображення соціального середовища у творі. Символіка. |
|
13 |
Густав Флобер «Пані Боварі». Сюжет і композиція роману. |
|
14 |
Еволюція Емми Боварі. Образи обивателів. Об’єктивний стиль Г. Флобера. Психологічні деталі. |
|
15 |
Контрольний твір «Життєва драма Емми Боварі» |
|
16 |
РМ. Інтерв’ю з письменником |
|
II семестр |
||
17 |
Росія Національна своєрідність російського роману XIX ст. Федір Михайлович Достоєвський (1821 – 1881). «Злочин і кара». |
|
18 |
«Теорія» Раскольнікова, її сутність і проблемність. Система персонажів. Біблійні мотиви. Особливості індивідуального стилю |
|
19 |
Англія Оскар Вайльд (1854 – 1900). «Портрет Доріана Грея». |
|
20 |
«Портрет Доріана Грея». Система образів. Еволюція головного героя. Роль фантастики у творі. Символіка. |
|
21 |
Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Художні відкриття модернізму та його представники. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм. |
|
22 |
Франція Шарль Бодлер «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»). Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера. |
|
23 |
Поль Верлен «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня». Естетичні погляди поета у вірші |
|
24 |
Артюр Рембо (1854 – 1891). «Голосівки», «Моя циганерія». Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». |
|
25 |
Моріс Метерлінк (1862 – 1949). «Синій птах». М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру. |
|
26 |
Франція Ромен Гарі (1914 – 1980). «Повітряні змії». Ідеї миру, людяності, порятунку духовних цінностей. |
|
27 |
Бразилія Паоло Коельйо (нар. 1947). «Алхімік». Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік». |
|
28 |
Швеція Тумас Йоста Транстремер (1931 – 2015). Лірика. Розмаїття тем і жанрів |
|
29 |
Китай Мо Янь (Гуань Моє, нар. 1955). «Геній». Міфологічні алюзії у творі. |
|
30 |
Велика Британія Сью Таунсенд. Цикл творів про Адріана Моула |
|
31 |
Ніл Річард МакКіннон Ґейман «Чому наше майбутнє залежить від читання» або «Кораліна». |
|
32 |
Польща Йоанна Яґелло «Кава з кардамоном» - синтез підліткової повісті та детективу |
|
33 |
РМ. Сучасна дитяча література |
|
34 |
Контрольний твір (теми на вибір) |
|
35 |
Підсумковий урок |
|