ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА. 5 КЛАС
I СЕМЕСТР
(Усього - 70 год. На тиждень – 2 год.)
За модельною навчальною програмою «Зарубіжна література. 5-6 класи» , автори Богданець-Білоскаленко Н. І., Снєгірьова В. В., Фідкевич О. Л., рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ № 795 від 12.07.2021 р), за підручником Кадоб’янська Н.М.,Удовиченко Л.М., Снєгірьова В.В. «Зарубіжна література. 5 клас» (Київ, Видавничий дім «Освіта», 2022)
№ з/п |
Тема уроку |
К-сть годин |
Дата |
|
Вступ. Казка. Фольклорні казки
|
|
|
1 |
Значення творів зарубіжних |
1 |
|
2 |
Види читання в цифрову |
1 |
|
3 |
Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок (про тварин, чарівні, соціально-побутові та ін.), їхні характерні ознаки |
1 |
|
4 |
Німецька народна казка «Пані |
1 |
|
5 |
Німецька народна казка «Пані |
1 |
|
6 |
Французька народна казка |
1 |
|
7 |
«Дроворубова донька». Поєднання в образі героїні |
1 |
|
8 |
Арабська народна казка |
1 |
|
9 |
«Синдбад-Мореплавець». Ідеї |
1 |
|
10 |
Тематична діагностувальна робота №1 за темою «Фольклорні казки» (різнорівневі завдання) |
1 |
|
|
Літературні (авторські) казки |
|
|
11 |
Ганс Крістіан Андерсен (1805– |
1 |
|
12 |
Перешкоди на шляху Герди, її помічники. Теорія літератури. Автор художнього твору. Авторське ставлення до героїв твору |
1 |
|
13 |
«Снігова королева». Чарівний світ твору. Образи |
1 |
|
14 |
Олександр Сергійович Пушкін (1799-1837). «Казка про царя |
1 |
|
15 |
«Казка про царя |
2 |
|
16 |
Оскар Уайльд (1854-1900). «Хлопчик -Зірка». Символічний зміст назви твору. |
1 |
|
17 |
Оскар Уайльд. «Хлопчик -Зірка». Хибні та справжні |
1 |
|
18 |
Розвиток мовлення (письмово). Характеристика головного героя твору. Складання простого плану характеристики головного персонажу (письмово) |
1 |
|
19 |
Позаклане читання. Довга дорога до себе. Випробування головного героя у казці Сельми Лагерлеф «Дивовижна подорож Нільса Хольгерсона з дикими гусаками Швецією») |
1 |
|
20 |
Тематична діагностувальна робота № 2 за темою «Літературні казки» (різнорівневі завдання) |
1 |
|
|
Реальність і вигадка в художній літературі |
|
|
21 |
Рудольф Еріх Распе (1736-1794), |
1 |
|
22 |
«Пригоди барона |
1 |
|
23 |
«Пригоди барона |
1 |
|
24 |
Ернст Теодор Амадей Гофман |
1 |
|
25 |
«Лускунчик і Мишачий король». Фантастичні перетворення |
1 |
|
26 |
«Лускунчик і Мишачий король». Символічний образ Різдва, |
1 |
|
27 |
Позакласне читання. Льюїс Керролл «Аліса в Країні |
1 |
|
28 |
Елеанор Портер (1868-1920). «Полліанна». Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста. |
1 |
|
29 |
«Полліанна». Творча |
1 |
|
30 |
«Полліанна». Художні засоби розкриття |
1 |
|
31 |
Контрольна робота № 3 (твір за повістю Е.Портер «Полліанна») |
1 |
|
32 |
Розвиток мовлення (усно). Презентація улюбленого прочитаного твору (лепбук або буктрейлер)
|
1 |
|