Календарно-тематичне планування за підручником О. Д. Карпюк для 6 класу ІІ семестр 3 години на тиждень. Для загальноосвітніх навчальних закладів.
6 клас. IІ семестр
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Читан- ня |
Аудію-вання |
Говоріння |
Пись- мо |
|||||||||||
Харчування (12 годин) |
||||||||||||||
|
|
46 (1) |
Продукти харчування. Презентація ЛО, тренування у вживанні. |
В. 1, с. 92, bottle, tube, packet, can, box, carton, loaf, bar |
|
|
В. 3, с.94
|
|
|
В. 2, с. 94 |
Вивч. нові ЛО, |
|||
|
|
47 (2) |
Улюблені страви. Тренування у вживанні ЛО. |
|
|
ЛО «Їжа» |
|
В. 4, с. 94 |
|
|
Скласт. реч. з ЛО |
|||
|
|
48 (3) |
Продукти харчування. Практика у читанні. |
Diet, grains, mealtime, snack, vegetarian |
|
|
В. 3, с. 96 |
В. 1, с. 94 |
|
В. 5, с. 97 |
Вивч. нові ЛО |
|||
|
|
49 (4) |
Здорова їжа. Практика у читанні та здобуванні інформації з прочитаного тексту. |
Dairy, important |
|
Обставини часу: always, never, sometimes |
В. 4, с. 96 |
В. 2, с. 94 |
|
Скласти речення про їжу |
В. 6, с. 97 |
|||
|
|
50 (5) |
Харчові звички. Тренування у сприйманні текстів на слух. |
Boiled, fried, habit, takeaway, weight |
|
|
В. 1(a, c), с.98 |
В. 4 a, b, с. 99 |
В. 1 (b), с. 98 |
В. 2, с. 99 |
Вивч. нові ЛО |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Читан- ня |
Аудію-вання |
Говоріння |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
51 (6) |
Традиції харчування. Практика в аудіюванні. |
|
Неозначено-кількісні числівники Much/many |
|
В. 3, с. 99
|
|
В. 4 (c), с. 99 |
|
В. 5, с. 100 |
|||
|
|
52 (7) |
Правила вживання ГС would / wouldn’t like в усному та писемному мовленні. |
|
Would / wouldn’t like |
How much / how many |
В.1 (b), с.101 |
В.1 (а), с. 101, В. 3 (a), с. 102 |
В.2, с.102
|
В.4, с.103
|
В.3 (b), с. 102 |
|||
|
|
53 (8) |
Позначення дії в майбутньому. |
|
Will vs. to be going to |
|
|
В. 5, с. 104 |
|
В.6, с.104 |
Вивч. прави-ла |
|||
|
|
54 (9) |
Їжа і напої. Тренування в діалогічному мовлені. Навчання роботі в групі. |
|
|
Типи питальних речень |
В. 1, с.105, В. 3, с.106 |
В. 2, с.105 |
В. 6, с. 108
|
В.1 а, с. 107 |
Напис. про свої харчові звички |
|||
|
|
55 (10) |
Харчування. Навчання роботі в групі. |
|
|
|
В. 4 (b), с.107 |
В. 5, с.108
|
|
|
Вивчити розп. |
|||
|
|
56 (11) |
Практика у складанні письмових висловлювань . |
|
|
Артикль “a” |
В.1, с.109, В. 2 (a), с. 109 |
|
|
В. 2 (b), с. 109
|
В. 3, с. 109, зробитипроект |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Читан- ня |
Аудію-вання |
Говоріння |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
57 (12) |
Лексико-граматичний практикум з теми. Тематичне оцінювання. |
|
|
ЛО та ГС теми |
|
|
|
|
Повторити теми |
|||
Покупки (12 годин) |
||||||||||||||
|
|
58 (13) |
Час робити покупки. Презентація ЛО. |
Kilo, pound, jar, tin, bag |
|
|
В. 2, с. 110 |
|
В. 1, с. 110 |
|
Вивч. нові ЛО |
|||
|
|
59 (14) |
Покупки. Практика у вживанні ЛО. |
|
|
ЛО «Їжа» |
В. 4, с. 111 |
В. 3, с. 111 |
В. 1, с. 110 |
|
Скласт. реч. З ЛО |
|||
|
|
60 (15) |
Покупки у Великобританії. Тренування у читанні з опорою на ЛО. |
Cash, cashier, cheap, goods, price, sale |
|
|
В. 3, с. 114
|
В. 1, с. 112
|
|
В. 2, с.114
|
Скласти тему “Shop-ping” |
|||
|
|
61 (16) |
У гастрономі. Практика в усному мовленні. |
|
|
|
В. 4, с. 114
|
|
В.5, с. 115 |
В. 2, с.114 |
Вивчити тему “Shop-ping” |
|||
|
|
62 (17)
|
У супермаркеті. Удосканалення навичок ауд-ня. |
В .3, с. 118 Bargain, department store |
|
|
В. 1 (a), с. 116, В. 3, с. 118 |
В. 2 (b, с), с. 117 |
В. 1-3, с. 116-118, В. 5, с. 119 |
В. 1 (c), с. 117, |
В. 4, с. 119, вивч. нові ЛО |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Читан- ня |
Аудію-вання |
Говоріння |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
63 (18) |
Навчання вживанню ГС Past Simple, Future Simple в усному мовленні. |
|
Past Simple, Future Simple |
Ступені порівняння прикметн. |
В.1, с. 120, В. 4, с. 121 |
|
В. 3, с. 120 |
|
Скласти реченн-прикл. |
|||
|
|
64 (19) |
Практика у вживанні ГС Past Simple, Future Simple в писемному мовленні. |
|
|
Past Simple, Future Simple |
В. 5, 6, с. 121 |
|
В. 3, с. 120 |
В. 2, с.120 |
В. 7, с. 122 |
|||
|
|
65 (20) |
Робимо покупки. Практика у діалогічному мовленні. Навчання роботі в групі. |
Advertisement, customer, item, paradise, selection |
|
Прикметник |
В. 2, с. 124, В. 4-7, с. 125-127 |
В. 1 a, с. 123 |
|
В. 1 b, с. 124 |
В. 3, с. 125, вивч. діалог |
|||
|
|
66 (21) |
Удосконалення навичок вживання ЛО та ГС у писемному мовленні. |
|
|
Написання повідомлень до теми |
|
|
|
В. 1, с.128 |
В. 2, с. 128, зробити проект |
|||
|
|
67 (22) |
Узагальнення та систематизація матеріалу теми. |
|
|
|
В. 1-6, с. 130-132 |
В. 7, с. 133 |
|
В. 2, с.130 |
В. 8, с. 133 |
|||
|
|
68 (23) |
Суп з дракону. Практика у читанні. |
|
|
ЛО «Їжа» |
В. 1, с. 134 |
В. 2, с. 134 |
В. 2, с. 134 |
В. 3, с.137 |
В. 4, с. 137 |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Читан- ня |
Аудію-вання |
Говоріння |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
69 (24) |
Лексико-граматичний практикум з теми. Тематичне оцінювання. |
|
|
ЛО та ГС теми |
|
|
|
|
Повторити теми |
|||
Світ подорожей (12 годин) |
||||||||||||||
|
|
70 (25) |
Види транспорту. Презентація ЛО. |
В. 1, с. 142, В. 2, с. 143 |
|
|
|
В. 2, с. 143 |
|
В. 3, с.143 |
Вивч. нові ЛО |
|||
|
|
71 (26) |
Засоби для подорожі. Практика у вживанні ЛО. |
|
|
ЛО «Види транспорту» |
В. 4, с. 143 |
|
|
В. 3, с.143 |
Скласт. реч. З ЛО |
|||
|
|
72 (27) |
Подорожі різними засобами транспорту. Тренування у читанні тексту. |
Advantage, airhostess, cart, check-in-desk, suitcase, arrange |
|
|
В. 2, с. 145
|
В. 1, с. 144
|
|
В. 4, с.146
|
В. 5, с. 146 вивч. нові ЛО |
|||
|
|
73 (28) |
В аеропорту. Практика у здобув.інформації з прочитаного тексту. |
|
|
Інфінітив |
В. 3 (b), с. 145,
|
В. 3 (a), с. 145 |
В. 7, с. 147
|
|
В. 6, с. 147
|
|||
|
|
74 (29)
|
Різновиди подорожей. Їх переваги і недоліки. Практика в ауд-ні. |
Journey, sailor, dangerous, enjoyable, safe, safe |
|
|
В. 2, с. 148
|
В. 3, с. 149
|
В. 1, с. 148
|
|
Вивч. нові ЛО |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Читан- ня |
Аудію-вання |
Говоріння |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
75 (30) |
На автостанції та вокзалі. Тренування у сприйманні текстів на слух. |
|
Прислівн. too/ enough |
|
В. 2, с. 148
|
В. 4, с. 149 |
В. 6, с. 150
|
В. 5, с.150
|
Скласти роз. про подоро-жі |
|||
|
|
76 (31) |
Навчання вживанню прислівників. |
Recently, lately |
Прислівни-ки часу |
|
В. 5, с. 152 |
В. 1, с. 151 |
|
В.3, с.151 |
Вивчити правило |
|||
|
|
77 (32) |
Тренування у вживанні прислівників. |
|
|
Present Perfect, Past Simple |
В. 6, с. 152
|
В. 2, с. 151
|
|
В.4, с.152 |
В. 7, с. 152 |
|||
|
|
78 (33) |
На землі і в повітрі. Практика у діалогічному мовленні. |
Carriage, flight, passenger, platform |
|
|
В. 3, с. 154, В. 4 b, с. 154 |
В. 4 a, с. 154
|
В. 1, с. 153,
|
|
Скласти розп. |
|||
|
|
79 (34) |
Планування подорожі. Практика у монологічному мовленні. |
|
|
|
В. 5, с. 155 |
|
В. 2, с. 154
|
|
В. 6, с. 155
|
|||
|
|
80 (35) |
Тренування у написанні повідомл. до теми. |
|
|
Написання повідомлень |
|
|
|
В. 1, с.156 |
В. 2, с.156 |
|||
|
|
81 (36) |
Лексико-граматичний практикум з теми. Тематичне оцінювання. |
|
|
ЛО та ГС теми |
|
|
|
|
Повторити теми |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Читан- ня |
Аудію-вання |
Говоріння |
Пись- мо |
|||||||||||
Навколо Великобританії та України (12 годин) |
||||||||||||||
|
|
82 (37) |
Країни та національності. Презентація ЛО. |
В. 1, с. 157 |
|
|
|
В. 1 a, с. 157 |
В. 1 b, с. 157 |
В. 2, с.158 |
Вивчити слова |
|||
|
|
83 (38) |
Подорожуємо світом. Практика у вживанні ЛО в усному мовленні. |
|
|
ЛО «Країни світу» |
В. 4, с. 158
|
|
|
В. 3, с.158,
|
Скласти речення з ЛО |
|||
|
|
84 (39) |
Столиці світу. Практика у читанні тематичних текстів. |
Century, castle, cathedral |
|
|
В. 1, с. 160 |
В. 3, с. 163 |
В. 2, с. 161 |
|
Вивчити слова |
|||
|
|
85 (40) |
Цікаві місця. Навчання пошуку детальної інформації. |
|
|
ЛО «Визначні пам’ятки світу» |
В. 6, с. 167
|
В. 4, с. 164
|
|
|
В. 5, с.164
|
|||
|
|
86 (41) |
Цікаві місця світу. Практика в аудіюванні, виконання завдань за прослух. текстом. |
Double-decker, sightseeing tour, guide |
|
Ступені порівняння прикметн. |
В. 1, с. 167 |
В. 3, с. 168 |
В. 2, с. 167, В. 4, с. 169, В. 6, с. 170 |
|
В. 5, с. 170 |
|||
|
|
87 (42) |
Правила вживання означеного артикля з географічними назвами. |
|
Означ. артикль з геогр. назвами |
|
|
|
|
В.1, с.172
|
Вивчитиправило |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Читан- ня |
Аудію-вання |
Говоріння |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
88 (43) |
Практика у вживанні означеного артикля. |
|
|
Артикль “the” |
|
|
|
В.2,3, с.172, |
Скласти розп. |
|||
|
|
89 (44) |
Подорож розширює наш кругозір. Практика у монолог. мовленні. |
|
|
Спеціальні питання |
В. 1, с. 174, В. 4, с. 175 |
В. 5, с. 176 |
В. 2, с. 174
|
В. 3, с.175 |
В. 6, с. 177 |
|||
|
|
90 (45) |
Удосконалення навичок вживання ЛО та ГС у писемн. мовленні. |
|
|
Написання повідомлень |
|
|
|
В. 1, с.179 |
В. 2, с.179, зробити проект |
|||
|
|
91 (46) |
Узагальнення та систематизація лексичного та граматичного матеріалу теми. |
|
|
Present Perfect |
В. 6, 7, с. 183, В. 8, с. 184,
|
В. 3-4, с .181, В. 9, с. 184 |
|
В. 1,2, с. 180, В. 5, с.183 |
В. 10,11, 12, с.186 |
|||
|
|
92 (47) |
Англомовні країни. Практика у читанні, здобуванні інформації. |
|
|
ЛО «Країни світу» |
В. 1, 2, с. 187 |
В. 3, с. 187, В. 4, с. 189 |
|
В. 5, с.189 |
В. 6, с. 189 |
|||
|
|
93 (48) |
Лексико-граматичний практикум з теми. Тематичне оцінювання. |
|
|
ЛО та ГС теми |
|
|
|
|
Повторити теми |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Читан- ня |
Аудію-вання |
Говоріння |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
94 (49) |
Узагальнення та систематизація лексичного та граматичного матеріалу. |
|
|
Present Perfect |
В. 6, 7, с. 183, В. 8, с. 184, В. 10, с. 185 |
В. 3, с .181, В. 4, с. 182, В. 9, с. 184 |
|
В. 1,2, с. 180, В. 5, с.183 В.11, с.185 |
В. 12, с.186, підг. до к.р |
|||
|
|
95 (50) |
Контроль аудіювання |
|
|
Present Perfect, Past Simple |
|
|
|
|
Підг. до к.р |
|||
|
|
96 (51) |
Контроль письма |
|
|
Артиклі |
|
|
|
|
Підг. до к.р |
|||
|
|
97 (52) |
Контроль читання |
|
|
Ступені порівняння прикметн., прислівників |
|
|
|
|
Підг. до к.р |
|||
|
|
98 (53) |
Контроль говоріння |
|
|
Типи питальних речень |
|
|
|
|
Повт. ГС |
|||
|
|
99 (54) |
Аналіз контролю 4 видів мовленнєвої діяльності. |
|
|
Вивчені ГС |
|
|
|
|
Повт. теми |
|||