Календарно-тематичне планування за підручникои Quick Minds 3 (1-й семестр)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування зі змістовими лініями та очікуваними результатами.
Перегляд файлу

Календарне-тематичне планування з англійської мови для 3-го класу за підручником Quick  Minds 3

 

№ уроку

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії

Соціокуль-турна/Соціолінгвістична

компетенція

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

 

Домашнє завдання

Лексика

Граматика/Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/

продуктивні

                                            Introduction. Meet the Explorers! Зустрічаймо дослідників!

1.

 

Знову в школі

Числівники від 1 до 20

Громадянська відповідальність:

уміння вчитися упродовж життя

Стежити за презентова-ною інформацією

Числівники 1-10;

school wods

This is/that is

Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні

Називає своє ім’я та вік

Рахувати від 1 до 20

2.

 

Парк розваг

 

Описувати

людину, її

здібності

Уміння вчитися

упродовж життя:

самостійно

працювати з

підручником

Стежити за презентованою інформацією

ride a roller coaster,

ride a horse, win a

prize, buy chips,

drink lemonade,

throw a ball, eat a

burger

I’d like to drink some

lemonade.

I’d like to ride a horse.

Демонструє

розуміння ключових

 слів у висловлю-

ванні

Ставить запитан-

ня та повідомляє

про здатність

виконувати

певні дії

Повторити

алфавіт

3.

 

На пляжі

 

Описувати

похід на

пляж

Ініціативність і

підприємливість:

уміння генерувати

нові ідеї

Уважно стежи-

ти за презенто-

ваною інфор-

мацією

swim in the sea,

paint a picture,

eat ice cream,

catch a fish

 

Повторення мовного

матеріалу з поперед-

ніх уроків

Прослуховує

висловлювання та

реагує на нього

Читає окремі слова

Розповідає про

похід на

пляж

Написати 3

речення з модальним дієсловои

‘can’

4.

 

Зустрічаймо дослідни-ків!

SB p.4

 

Називати

числа 1-20

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співпрацюв-ати в парі

numbers:1-20,

castle

 

Hi! I’m Liza. I’m eight.

Hello! I’m Ihor. I’m ten.

 

Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні

Вітається з однокласником та представляє себе.

 

 

Впр. 3, с. 4 (написати цифри)

5.

 

Що я можу

SB p.5

Повідомляти про можливості людей

Здоров’я і безпека: розуміти свої можливості і базові правила безпечної поведінки

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

actions: ride a bike, play football, fly a kite, skip, make a sandcastle, paint a picture, play football, swim

I can ride a bike.

She can’t play football.

They can fly a kite.

Реагує на висловлювання

Повідомляє про можливості людей

 

Впр. 2, с. 5 (скласти речення за таблицею)

6.

 

Юні досдідники та їхні пригоди

SB p.6

Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша

Громадянська відповідальність:

уміння вчитися упродовж життя, використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співати разом

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторює за прослуханим

 

Впр. 2, с. 6 (доповнити речення)

7.

 

Наші улюбленці

SB p.7

Повідомляти про приналежність речей певній людині

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Співпрацювати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

She’s got  a dog.

He’s got a bike.

We’ve got two cats.

They’ve got a football.

Реагує на висловлювання

Грає у гру “Подивись і знайди”:

- They’ve got bikes.

- Mike and …

 

Впр. 3, с. 7 (дати відповіді на питання)

8.

 

Таємниці старого замку

SB p.8-9

Повідомляти про проблему

Підприємливість та фінансова грамотність:

необхідність розвитку певних рис характеру для вирішення складних ситуацій

 

 

 

Особливості повідомлення про проблему

wait here, They’ve got, Let’s get them! get (the book) back, go away, silly, We’ve got, Well done

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розрізняє мовлення основних діючих осіб, слідкує за малюнками

Реагує на повідомлення

Читати історію про пригоди дослідників, с. 8-9

9.

 

Добро перемагає!

SB p.8-9

Повідомляти про проблему, реагувати на повідомлення

Громадянська відповідальність:

Розрізняти правильну і хибну інформацію з метою формування світогляду

Особливості термінового повідомлення

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Let’s get them.

Gus pats his pets a lot.

Розуміє короткі і прості вказівки

 

Розповідає історію, використовуючи малюнок.

 

Читати фонікс, с. 9

                                           1.   My week. Мій тиждень.

 

10.

 

Мій тиждень. Дні тижня

SB p.10

Перераховувати дні тижня

Здоров’я і безпека: розуміти необхідність розпорядку, плану, організаціх совго часу

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співпрацювати в парі

Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховує висловлювання та реагувати на нього

Перераховує дні тижня під час взаємодії в парі

Називати дні тижня

11.

 

Чим ми займаємось впродовж тижня

SB p.11

Розповідати про події, заплановані протягом тижня

Громадянська відповідальність:

розвиток готов-ності до взаємодії 

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

I go swimming on Mondays.

So do I.

I play football on Saturdays.

Прослуховує висловлювання та реагувати на нього

Розповідає про події, заплановані протягом тижня

Впр. 2, с. 11 (написати 4 речення)

12.

 

Тиждень розваг

SB p.12

Розповідати про події, заплановані протягом тижня

Здоров’я і безпека: розуміти необхідність розпорядку, плану, організаціх совго часу

Стежити за презентова-ною інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні

Повідомляє про події протягом тижня

Впр. 2, с. 12 (дописати слова пісні)

13.

 

Вихідий день. Роззваги друзів

SB p.13

Запитувати про події протягом тижня

 

Громадянська відповідальність:

уміти ініціювати усну взаємодію для розв’язання

конкретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Do you play computer games at the weekend?

Yes, I do.

No, I don’t.

Демонструє розуміння висловлювань

Ставить запитання та реагує на запитання однокласників

Впр. 2, с. 13 (дати відповіді на питання)

14.

 

Цікаві  пригоди юних дослідників

SB p.14

Розуміти послідовність дій історії

Здоров’я і безпека: розуміти необхідність звертатися по допомогу при необхідності

 

Стежити за презентованою інформацією

in code, clue, like + -ing, puzzle, keep, secret, sure, tell, That’s fine, want, No way, understand, follow

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміє короткі і прості вказівки

Обмінється репліками на рівні мікродіалогу

 

Впр. 1, с. 14 (знайти відповід-ники)

15.

 

Звернення за допомогою

SB p.15

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

Підприємливість і фінансова грамот-ність: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конк-ретного завдання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

DJ Cool K plays CDs for ETs from planet QB3.

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміє короткі і прості вказівки

Інсценуває діалог

Впр. 1, с. 15 (читати діалоги в особах0

16.

 

 

Музичні інструменти

SB p.16

Розуміти опис музичних іструментів

Громадянська відповідальність:

Розуміти важливість культурної спадщини

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

recorder, guitar, triangle, flute, piano, drum, blow, string, rhysthm

 

Розуміє короткий текст та відповідає на питання відповідного до нього

Повторює  за прослуханим

Впр. 1, с. 16 (порахувати інструменти та доповнити речення)

17.

 

Улюблений музичний інструмент

SB p.17

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

ПІдприємливість і фінансова грамотність: вмісти креативно вирі-

шувати завдання

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

trombone, harp, cymbals, cello, castanets, saxophone

Instructions (imperatives)

Читає інструкцію та виконує дії відповідно

 

Повтор.є за прослуханим

 

Впр. 3, с. 17 (підписати картинки)

18.

 

Мій тиждень

SB p.97

Говорити про свій тиждень

Громадянська відповідальність:

уміти ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміє короткі і прості вказівки

Ставить запитання про події протягом тижня та відповідає на них

Повторити назви днів тижня

                                      2. Birthdays.     Дні народження

19.

 

День народження

SB p.18

Перерахову-вати місяці

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

 

months of the year: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December

This months starts with J.

Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторює за прослуханим

Називати місяці

20.

 

День народження друзів

SB p.19

Повідомляти про день народження

Громадянська відповідальність:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Співпрацювати в парі

months of the year: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December

When’s your birthday?

It’s in May.

Our birthsdays are in May.

Their birthdays are in July.

Прослуховує висловлювання та реагує на нього

Повідомляє, коли день народження

 

Впр. 2, с. 19 (знайти відповід-ники)

21.

 

На вечірці у Селлі

SB p.20

Розповідати про своє день народження

Громадянська відповідальність:

уважне ставлення до оточуючих

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Пісня. Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні

Розповідає про своє день народження

Впр. 1, с. 20

(описати картинку)

22.

 

Наші емоції

SB p.21

Описувати предмети

Громадянська відповідальність:

уважне ставлення до оточуючих та їх емоцій

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Doll is happy. – The doll’s happy.

The puppy is sad. – The puppy’s sad.

Прослуховує висловлювання та реагує на нього

 

Діалогічне мовлення

Впр. 2, с. 21

23.

 

Пригоди Бена та Люсі

Прибирання

SB p.22-23

Пошук вказівки

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Прибирати сміття, щоб довкілля було незабрудненим

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

dark, village, What a mess!

Let’s tidy up!

I don’t like ...

There’s ...

 

Прослуховує висловлювання та реагує на нього

Відтворює історію за допомогою малюнку

Впр. 3,

с. 4/WB

 

24.

 

Вітальні листівки

SB p.24

Стежити за презентованою інформацією, розуміти певні деталі

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Знаходити деталі в тетксті

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні

Повідомляти про день, місце і імена гостей дня народження

Написати текст вітальної листівки

25.

 

Незвичайна вечірка

SB p.25

 

SB p.98

Стежити за презентованою інформацією, розуміти основну ідею

ПІдприємливість і фінансова грамотність: використовувати власні ресурси і креативність для досягнення поставлених цілей

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

It’s night-time in my bedroom. My toys are having a party. This is my robot.

Демонструє розуміння висловлювань

Читає про себе і розуміти речення, опрацьовані усно

Розповідати про свій малюнок

Читати текст, с. 98

26.

 

Defender of Ukraine Day

SB p.89

Стежити за презентова-ною інфор-мацією, розуміти основну ідею

Громадянська відповідальність:

Шанобливе ставлення до захисників України

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

an artist

an actor

an actress

a soldier

a cook

a pilot

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміє детальної інформації при читанні

 

Обмінюється репліками на рівні мікродіалогу

 

Читати текст, с. 89

                                   3. His hair is curly.  Його волосся кучеряве (Зовнішність)

27.

 

Зовнішність

SB p.26

Розповідати про зовнішність людини

Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/запис

Blonde, curly, moustache, teeth, straight, beard, fat, thin

He’s got moustache.

Прослуховує висловлювання та реагує на нього

Повторює за прослуханим

Читати текст, с. 98

28.

 

Зовнішність улюблених казкових героїв

SB p.27

Розповідати про зовнішність інших людей

Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

My eyes are big.

His moustache is long. Our eyes are brown.

 

Прослуховує висловлювання та реагує на нього

 

Обмінюється репліками про зовнішність людини на рівні мікродіалогу

Впр. 2, с. 25

29.

 

Як виглядають наші друзі

SB p.28

Розповідати про зовнішність інших людей

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

His/her …is…

His/Her …are…

He’s/She’s a little …

He/She realy likes …

Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторює за прослуханим

Повторити ЛО

30.

 

Одяг

SB p.29

Питати і повідомляти про рина-

лежність речей кому-небудь

Громадянська відповідаль-ність:шанобливо ставитися до власності

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Tom’s sweater is blue.

Olivia’s hair is curly.

Daniel’s trousers are big.

 

Прослуховує висловлювання та реагує на нього

 

Грати в гру меморі, використовуючи граматичні кострукції уроку

 

Впр. 1, с. 29 (описати картинки)

31.

 

Пригоди дослідників.

Лицар

SB p.30-31

Пошук вказівки

Підприємливість і фінансова грамотність:

шукати нестанлдартні й ефективні шляхи вирішення задач

Співпрацювати в парі

arrow, hurt, Look out!, knight, come after, hide, I’ve got an idea, lucky, keep quiet, lead

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Прослуховує висловлювання та реагує  на нього

Ставить питання та відповідати на них, розповідаючи про свою кімнату

 

Читати історію про пригоди дослідників, с. 30-31

32.

 

Музеї

SB p.32

Стежити за презентова-ною інфор-мацією, розуміти основну ідею

Громадянська відповідальність:

усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності  різних країн

Розуміти  конкретну інформацію

collection, coin, painting, rock

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміє я детальну інформацію при читанні

 

Реагує на повідомлення

Впр. 1, с. 31 (заповнитии таблицю)

33.

 

Відвідини музею

SB p.33

Виділяти основне в тексті

Проектна робота

time capsule

Connectors but, and

Реагує на висловлювання

Розуміти вказівки

 

Розробляє  капсулу часу і розповідає  про неї

Впр. 1, с. 33

34.

 

Різдво у різних країнах світу

SB p.90

Повторення структур

Громадянська відповідальність:

усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності  різних країн

 

 

Розуміти  конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміє короткі і прості вказівки

Розповідає про улюблене свято

Читати текст,

с. 34/WB

35.

 

Зовнішність

SB p.99

Розповідати про зовніш-ність людини

Розуміти  конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміє короткі і прості вказівки

Описує малюнки

 

Читати текст, с. 99; дати відпо-віді

36.

 

Повторення вивченого матеріалу

SB p.34

Обирати правильну опцію

Громадянська відповідальність:

уміння викорис-товувавати ефек-тивні стратегії для вивчення мови

Розуміти  конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміє короткі і прості вказівки

Розв’язує завдання вікторини

Повторити тематичну лексику

37.

 

 

День народження

Повторення вивченого матеріалу

SB p.35

Говорити про день народження

Громадянська відповідальність:

Взаємодія з іншими членами суспільства

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співпрацю-вати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

tug of war, three-legged race, present

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

Chant (вивчити)

                              4. The haunted house. Будинок з привидами (Наше помешкання) 

 

38

 

Мій будинок

SB p.36

Розповідати про будинок / квартиру

Здоров’я і безпека:

дотримуватися чистоти у будинку

Стежити за презентова-ною інформа-цією

bathroom, bedroom, living room, hall, dining room, kitchen, stairs, cellar

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховує висловлювання та реагує на нього

Повторювати за прослуханим

Називати кімнати

Впр. 1, с. 36 (кроссворд)

39.

 

Будинок монстрів

SB p.37

Визначати місцезнаходження людей

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими членами суспільства

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

bathroom, bedroom, living room, hall, dining room, kitchen, stairs, cellar

Where’s Mike?

He’s in the kitchen.

Where’s Linda?

She’s in the bedroom.

 

Прослуховує та  реагує на прослухані висловлювання

Ставить питання та відповідає на них

Впр. 2, с. 37 (доповнити речення)

40.

 

Дивний будинок

SB p.38

Визначати місцезнаходження людей

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими членами суспільства

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Where are the crocodiles?

Where are the tigers?

Демонструє розуміння ключових слів у висловлю-ванні

Ставить питання та відповідає на них

Впр. 1, с. 38 (підписати картинки)

41.

 

Біля будинку

SB p.39

Описувати товаришів та героїв історії

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими членами суспільства

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Is there a plane?

Yes there is.

Are there any rats?

No, there aren’t.

How many cars are there?

Прослуховує та реагує на прослухані висловлювання

Ставить питання та відповідає  на них

Впр. 1, с. 39 (знайти правильну відповідь)

42.

 

Пригоди Бена та Люсі.

Ще вище!

SB p.40-41

Пошук вказівки

Підприємливість і фінансова грамотність:

уміння використовувати нестандартне мислення для  досягнення мети

Нестандартне мислення

 

over there, No time to play! Pirate Ship, really, above, the wrong place

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розрізняє мовлення основних діючих осіб

 

Інсценузує історію

Читати історію, с. 30-31

43.

 

Будинок з привидами

SB p.42

 

Повторення структур, представлених  у розділі

Виконання тестових завдань

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказує відповідний малюнок

Помічає  правильну відповідь

Читати фонікс,  с. 38

 

44.

 

Рідний дім

SB p.91

Обговорювати місце проживання

Громадянська відповідальність:

поважати кожну людину

 

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читає та розуміти значення окремих слів

Описує місце проживання

Впр. 1, с. 42 (дати короткі відповіді)

45.

 

Хатні справи

SB p.100

Обговорювати

місце проживання

Громадянська відповідальність:

уміння співпрацювати з іншими

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні

Відповідає на питання про свій дім

Впр. 1, с. 43 (поставити картинки  у правильній послідов-ності)

46

 

Повторення та систематизація вивченого за І семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Додано
29 листопада 2023
Переглядів
214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку