Календарне-тематичне планування з англійської мови для 3-го класу за підручником Quick Minds 3
№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Соціокуль-турна/Соціолінгвістична компетенція |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
||
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні/ продуктивні |
|||||||
Introduction. Meet the Explorers! Зустрічаймо дослідників! |
||||||||||
1. |
|
Знову в школі |
Числівники від 1 до 20 |
Громадянська відповідальність: уміння вчитися упродовж життя |
Стежити за презентова-ною інформацією |
Числівники 1-10; school wods |
This is/that is |
Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні |
Називає своє ім’я та вік |
Рахувати від 1 до 20 |
2. |
|
Парк розваг
|
Описувати людину, її здібності |
Уміння вчитися упродовж життя: самостійно працювати з підручником |
Стежити за презентованою інформацією |
ride a roller coaster, ride a horse, win a prize, buy chips, drink lemonade, throw a ball, eat a burger |
I’d like to drink some lemonade. I’d like to ride a horse. |
Демонструє розуміння ключових слів у висловлю- ванні |
Ставить запитан- ня та повідомляє про здатність виконувати певні дії |
Повторити алфавіт |
3. |
|
На пляжі
|
Описувати похід на пляж |
Ініціативність і підприємливість: уміння генерувати нові ідеї |
Уважно стежи- ти за презенто- ваною інфор- мацією |
swim in the sea, paint a picture, eat ice cream, catch a fish
|
Повторення мовного матеріалу з поперед- ніх уроків |
Прослуховує висловлювання та реагує на нього Читає окремі слова |
Розповідає про похід на пляж |
Написати 3 речення з модальним дієсловои ‘can’ |
4. |
|
Зустрічаймо дослідни-ків! SB p.4
|
Називати числа 1-20
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співпрацюв-ати в парі |
numbers:1-20, castle
|
Hi! I’m Liza. I’m eight. Hello! I’m Ihor. I’m ten.
|
Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні |
Вітається з однокласником та представляє себе.
|
Впр. 3, с. 4 (написати цифри) |
5. |
|
Що я можу SB p.5 |
Повідомляти про можливості людей |
Здоров’я і безпека: розуміти свої можливості і базові правила безпечної поведінки |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
actions: ride a bike, play football, fly a kite, skip, make a sandcastle, paint a picture, play football, swim |
I can ride a bike. She can’t play football. They can fly a kite. |
Реагує на висловлювання |
Повідомляє про можливості людей
|
Впр. 2, с. 5 (скласти речення за таблицею) |
6. |
|
Юні досдідники та їхні пригоди SB p.6 |
Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша |
Громадянська відповідальність: уміння вчитися упродовж життя, використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторює за прослуханим
|
Впр. 2, с. 6 (доповнити речення) |
7. |
|
Наші улюбленці SB p.7 |
Повідомляти про приналежність речей певній людині |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Співпрацювати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
She’s got a dog. He’s got a bike. We’ve got two cats. They’ve got a football. |
Реагує на висловлювання |
Грає у гру “Подивись і знайди”: - They’ve got bikes. - Mike and …
|
Впр. 3, с. 7 (дати відповіді на питання) |
8. |
|
Таємниці старого замку SB p.8-9 |
Повідомляти про проблему |
Підприємливість та фінансова грамотність: необхідність розвитку певних рис характеру для вирішення складних ситуацій
|
Особливості повідомлення про проблему |
wait here, They’ve got, Let’s get them! get (the book) back, go away, silly, We’ve got, Well done |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняє мовлення основних діючих осіб, слідкує за малюнками |
Реагує на повідомлення |
Читати історію про пригоди дослідників, с. 8-9 |
9. |
|
Добро перемагає! SB p.8-9 |
Повідомляти про проблему, реагувати на повідомлення |
Громадянська відповідальність: Розрізняти правильну і хибну інформацію з метою формування світогляду |
Особливості термінового повідомлення |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Let’s get them. Gus pats his pets a lot. |
Розуміє короткі і прості вказівки
|
Розповідає історію, використовуючи малюнок.
|
Читати фонікс, с. 9 |
1. My week. Мій тиждень. |
|
|||||||||
10. |
|
Мій тиждень. Дні тижня SB p.10 |
Перераховувати дні тижня |
Здоров’я і безпека: розуміти необхідність розпорядку, плану, організаціх совго часу |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі |
Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховує висловлювання та реагувати на нього |
Перераховує дні тижня під час взаємодії в парі |
Називати дні тижня |
11. |
|
Чим ми займаємось впродовж тижня SB p.11 |
Розповідати про події, заплановані протягом тижня |
Громадянська відповідальність: розвиток готов-ності до взаємодії |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
I go swimming on Mondays. So do I. I play football on Saturdays. |
Прослуховує висловлювання та реагувати на нього |
Розповідає про події, заплановані протягом тижня |
Впр. 2, с. 11 (написати 4 речення) |
12. |
|
Тиждень розваг SB p.12 |
Розповідати про події, заплановані протягом тижня |
Здоров’я і безпека: розуміти необхідність розпорядку, плану, організаціх совго часу |
Стежити за презентова-ною інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повідомляє про події протягом тижня |
Впр. 2, с. 12 (дописати слова пісні) |
13. |
|
Вихідий день. Роззваги друзів SB p.13 |
Запитувати про події протягом тижня
|
Громадянська відповідальність: уміти ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Do you play computer games at the weekend? Yes, I do. No, I don’t. |
Демонструє розуміння висловлювань |
Ставить запитання та реагує на запитання однокласників |
Впр. 2, с. 13 (дати відповіді на питання) |
14. |
|
Цікаві пригоди юних дослідників SB p.14 |
Розуміти послідовність дій історії |
Здоров’я і безпека: розуміти необхідність звертатися по допомогу при необхідності
|
Стежити за презентованою інформацією |
in code, clue, like + -ing, puzzle, keep, secret, sure, tell, That’s fine, want, No way, understand, follow |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє короткі і прості вказівки |
Обмінється репліками на рівні мікродіалогу
|
Впр. 1, с. 14 (знайти відповід-ники) |
15. |
|
Звернення за допомогою SB p.15 |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Підприємливість і фінансова грамот-ність: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конк-ретного завдання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
DJ Cool K plays CDs for ETs from planet QB3. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє короткі і прості вказівки |
Інсценуває діалог |
Впр. 1, с. 15 (читати діалоги в особах0 |
16.
|
|
Музичні інструменти SB p.16 |
Розуміти опис музичних іструментів |
Громадянська відповідальність: Розуміти важливість культурної спадщини |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
recorder, guitar, triangle, flute, piano, drum, blow, string, rhysthm |
|
Розуміє короткий текст та відповідає на питання відповідного до нього |
Повторює за прослуханим |
Впр. 1, с. 16 (порахувати інструменти та доповнити речення) |
17. |
|
Улюблений музичний інструмент SB p.17 |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
ПІдприємливість і фінансова грамотність: вмісти креативно вирі- шувати завдання |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
trombone, harp, cymbals, cello, castanets, saxophone |
Instructions (imperatives) |
Читає інструкцію та виконує дії відповідно
|
Повтор.є за прослуханим
|
Впр. 3, с. 17 (підписати картинки) |
18. |
|
Мій тиждень SB p.97 |
Говорити про свій тиждень |
Громадянська відповідальність: уміти ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє короткі і прості вказівки |
Ставить запитання про події протягом тижня та відповідає на них |
Повторити назви днів тижня |
2. Birthdays. Дні народження |
||||||||||
19. |
|
День народження SB p.18 |
Перерахову-вати місяці |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки
|
months of the year: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December |
This months starts with J. |
Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторює за прослуханим |
Називати місяці |
20. |
|
День народження друзів SB p.19 |
Повідомляти про день народження |
Громадянська відповідальність: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Співпрацювати в парі |
months of the year: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December |
When’s your birthday? It’s in May. Our birthsdays are in May. Their birthdays are in July. |
Прослуховує висловлювання та реагує на нього |
Повідомляє, коли день народження
|
Впр. 2, с. 19 (знайти відповід-ники) |
21. |
|
На вечірці у Селлі SB p.20 |
Розповідати про своє день народження |
Громадянська відповідальність: уважне ставлення до оточуючих |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Пісня. Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні |
Розповідає про своє день народження |
Впр. 1, с. 20 (описати картинку) |
22. |
|
Наші емоції SB p.21 |
Описувати предмети |
Громадянська відповідальність: уважне ставлення до оточуючих та їх емоцій |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Doll is happy. – The doll’s happy. The puppy is sad. – The puppy’s sad. |
Прослуховує висловлювання та реагує на нього
|
Діалогічне мовлення |
Впр. 2, с. 21 |
23. |
|
Пригоди Бена та Люсі Прибирання SB p.22-23 |
Пошук вказівки |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Прибирати сміття, щоб довкілля було незабрудненим |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
dark, village, What a mess! Let’s tidy up! |
I don’t like ... There’s ...
|
Прослуховує висловлювання та реагує на нього |
Відтворює історію за допомогою малюнку |
Впр. 3, с. 4/WB
|
24. |
|
Вітальні листівки SB p.24 |
Стежити за презентованою інформацією, розуміти певні деталі |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Знаходити деталі в тетксті |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повідомляти про день, місце і імена гостей дня народження |
Написати текст вітальної листівки |
25. |
|
Незвичайна вечірка SB p.25
SB p.98 |
Стежити за презентованою інформацією, розуміти основну ідею |
ПІдприємливість і фінансова грамотність: використовувати власні ресурси і креативність для досягнення поставлених цілей |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
It’s night-time in my bedroom. My toys are having a party. This is my robot. |
Демонструє розуміння висловлювань Читає про себе і розуміти речення, опрацьовані усно |
Розповідати про свій малюнок |
Читати текст, с. 98 |
26. |
|
Defender of Ukraine Day SB p.89 |
Стежити за презентова-ною інфор-мацією, розуміти основну ідею |
Громадянська відповідальність: Шанобливе ставлення до захисників України |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
an artist an actor an actress a soldier a cook a pilot |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє детальної інформації при читанні
|
Обмінюється репліками на рівні мікродіалогу
|
Читати текст, с. 89 |
3. His hair is curly. Його волосся кучеряве (Зовнішність) |
||||||||||
27. |
|
Зовнішність SB p.26 |
Розповідати про зовнішність людини |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/запис |
Blonde, curly, moustache, teeth, straight, beard, fat, thin |
He’s got moustache. |
Прослуховує висловлювання та реагує на нього |
Повторює за прослуханим |
Читати текст, с. 98 |
28. |
|
Зовнішність улюблених казкових героїв SB p.27 |
Розповідати про зовнішність інших людей |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
My eyes are big. His moustache is long. Our eyes are brown.
|
Прослуховує висловлювання та реагує на нього
|
Обмінюється репліками про зовнішність людини на рівні мікродіалогу |
Впр. 2, с. 25 |
29. |
|
Як виглядають наші друзі SB p.28 |
Розповідати про зовнішність інших людей |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
His/her …is… His/Her …are… He’s/She’s a little … He/She realy likes … |
Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторює за прослуханим |
Повторити ЛО |
|
30. |
|
Одяг SB p.29 |
Питати і повідомляти про рина- лежність речей кому-небудь |
Громадянська відповідаль-ність:шанобливо ставитися до власності |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Tom’s sweater is blue. Olivia’s hair is curly. Daniel’s trousers are big.
|
Прослуховує висловлювання та реагує на нього
|
Грати в гру меморі, використовуючи граматичні кострукції уроку
|
Впр. 1, с. 29 (описати картинки) |
31. |
|
Пригоди дослідників. Лицар SB p.30-31 |
Пошук вказівки |
Підприємливість і фінансова грамотність: шукати нестанлдартні й ефективні шляхи вирішення задач |
Співпрацювати в парі |
arrow, hurt, Look out!, knight, come after, hide, I’ve got an idea, lucky, keep quiet, lead |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховує висловлювання та реагує на нього |
Ставить питання та відповідати на них, розповідаючи про свою кімнату
|
Читати історію про пригоди дослідників, с. 30-31 |
32. |
|
Музеї SB p.32 |
Стежити за презентова-ною інфор-мацією, розуміти основну ідею |
Громадянська відповідальність: усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності різних країн |
Розуміти конкретну інформацію |
collection, coin, painting, rock |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє я детальну інформацію при читанні
|
Реагує на повідомлення |
Впр. 1, с. 31 (заповнитии таблицю) |
33. |
|
Відвідини музею SB p.33 |
Виділяти основне в тексті |
Проектна робота |
time capsule |
Connectors but, and |
Реагує на висловлювання Розуміти вказівки
|
Розробляє капсулу часу і розповідає про неї |
Впр. 1, с. 33 |
|
34. |
|
Різдво у різних країнах світу SB p.90 |
Повторення структур |
Громадянська відповідальність: усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності різних країн
|
Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє короткі і прості вказівки |
Розповідає про улюблене свято |
Читати текст, с. 34/WB |
35. |
|
Зовнішність SB p.99 |
Розповідати про зовніш-ність людини |
Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє короткі і прості вказівки |
Описує малюнки
|
Читати текст, с. 99; дати відпо-віді |
|
36. |
|
Повторення вивченого матеріалу SB p.34 |
Обирати правильну опцію |
Громадянська відповідальність: уміння викорис-товувавати ефек-тивні стратегії для вивчення мови |
Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє короткі і прості вказівки |
Розв’язує завдання вікторини |
Повторити тематичну лексику |
37.
|
|
День народження Повторення вивченого матеріалу SB p.35 |
Говорити про день народження |
Громадянська відповідальність: Взаємодія з іншими членами суспільства |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співпрацю-вати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
tug of war, three-legged race, present |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
Chant (вивчити) |
4. The haunted house. Будинок з привидами (Наше помешкання) |
|
|||||||||
38 |
|
Мій будинок SB p.36 |
Розповідати про будинок / квартиру |
Здоров’я і безпека: дотримуватися чистоти у будинку |
Стежити за презентова-ною інформа-цією |
bathroom, bedroom, living room, hall, dining room, kitchen, stairs, cellar |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховує висловлювання та реагує на нього |
Повторювати за прослуханим Називати кімнати |
Впр. 1, с. 36 (кроссворд) |
39. |
|
Будинок монстрів SB p.37 |
Визначати місцезнаходження людей |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими членами суспільства |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки |
bathroom, bedroom, living room, hall, dining room, kitchen, stairs, cellar |
Where’s Mike? He’s in the kitchen. Where’s Linda? She’s in the bedroom.
|
Прослуховує та реагує на прослухані висловлювання |
Ставить питання та відповідає на них |
Впр. 2, с. 37 (доповнити речення) |
40. |
|
Дивний будинок SB p.38 |
Визначати місцезнаходження людей |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими членами суспільства |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Where are the crocodiles? Where are the tigers? |
Демонструє розуміння ключових слів у висловлю-ванні |
Ставить питання та відповідає на них |
Впр. 1, с. 38 (підписати картинки) |
41. |
|
Біля будинку SB p.39 |
Описувати товаришів та героїв історії |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими членами суспільства |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Is there a plane? Yes there is. Are there any rats? No, there aren’t. How many cars are there? |
Прослуховує та реагує на прослухані висловлювання |
Ставить питання та відповідає на них |
Впр. 1, с. 39 (знайти правильну відповідь) |
42. |
|
Пригоди Бена та Люсі. Ще вище! SB p.40-41 |
Пошук вказівки |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати нестандартне мислення для досягнення мети |
Нестандартне мислення
|
over there, No time to play! Pirate Ship, really, above, the wrong place |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняє мовлення основних діючих осіб
|
Інсценузує історію |
Читати історію, с. 30-31 |
43. |
|
Будинок з привидами SB p.42
|
Повторення структур, представлених у розділі |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказує відповідний малюнок |
Помічає правильну відповідь |
Читати фонікс, с. 38
|
|
44. |
|
Рідний дім SB p.91 |
Обговорювати місце проживання |
Громадянська відповідальність: поважати кожну людину
|
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читає та розуміти значення окремих слів |
Описує місце проживання |
Впр. 1, с. 42 (дати короткі відповіді) |
45. |
|
Хатні справи SB p.100 |
Обговорювати місце проживання |
Громадянська відповідальність: уміння співпрацювати з іншими |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструє розуміння ключових слів у висловлюванні |
Відповідає на питання про свій дім |
Впр. 1, с. 43 (поставити картинки у правильній послідов-ності) |
46 |
|
Повторення та систематизація вивченого за І семестр |
|