27 квітня о 18:00Вебінар: Кольоротерапія: використання технології в роботі з учнями початкової школи

Календарно-тематичне планування занять факультативного курсу «Сторінками дитячої літератури» 5 клас (35 год.)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування занять факультативного курсу «Сторінками дитячої літератури» для 5 класу.

Програма: Ходос Л.В., Комлик С.В. Сторінками дитячої літератури: програма факультативу. - Кагарлик, 2015.- 21 с.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне  планування занять  факультативного курсу «Сторінками дитячої літератури»

5 клас (35 год.)

Дата

Назви розділів і тем

Теорія л-ри

 

 

 

ВСТУП (1 год.)

 

1.

 

Казка як різновид фольклору. Роль казки в житті людини.

Фольклор,казка (літературна,    

  народна).

 

 

 

КАЗКОВИЙ ДИВОСВІТ (7 год.)

 

2.

 

Скандинавські народні казки, їх особливості. 

Норвезька народна казка «Як хлопчик до північного вітру по своє борошно ходив». Відображення кмітливості та справедливості в казці.

Антитеза, гіпербола, оригінал і переклад.

3.

 

Шведська народна казка  «У пошуках щастя». Жага до пізнання світу.

 

4.

 

Фінська народна казка «Лаппі і Тапіо». Єдність людини і природи.

 

5.

 

Ісландська народна казка «Казка про Йоуна Силача». Утвердження мужності й людяності в казці.

 

6.

 

Данська народна казка «Солдатський ранець». Всеперемагаюча сила людської доброти.

 

7.

 

Літературна казка. Джоан Роулінг.  «Казки барда Бідля» (2-3 на вибір). Моральні цінності в казках.

 

8.

 

Підсумковий контроль №1.

Інсценізація уривку з казки (на вибір).

 

 

 

 

НА СТРУНАХ ПОЕЗІЇ (4 год.)

 

9.

 

Поняття про лірику як один з родів літератури.

Марк Твен. «Є місце на землі…».Спогади про безтурботне дитинство та зображення неповторної краси рідного краю.

Вірш, пейзаж, лірика (пейзажна, патріотична).

10.

 

Ганс Крістіан Андерсен.

«Данія – моя Батьківщина».

 

11.

 

Роберт Бернс «На чужині». Звеличення глибокого патріотизму  в поезії.

Тема, ідея, епітет, метафора.

12.

 

Підсумковий контроль №2.

Написання власної поезії.

 

 

 

 

МАНДРУЮЧИ КРАЇНОЮ ДИТИНСТВА (10 год.)

 

13.

 

Тамара Крюкова «Потапов, до дошки!». Зображення картин шкільного життя.

Повість, сюжет, композиція.

14.

 

Образи сучасних школярів Льохи й Женьки.

Портрет.

15.

 

Характеристика другорядних образів твору.

 

16.

 

Ідея справжньої дружби. Гумористичні моменти в повісті.

 

17.

 

Марина Аржиловська. «Таємниці старого горища».

 

18.

 

Поетизація щирих та дружніх стосунків у повісті.

 

19.

 

Фантастичний світ очима дітей.

 

20.

 

Ставлення автора до своїх героїв.

 

21.

 

Провідні ідеї твору (дружба, щирість, людяність та ін.).

 

22.

 

Підсумковий контроль №3.

Створення мультимедійної презентації.

 

 

 

 

КАЛЕЙДОСКОП ФЕНТЕЗІ (12 год.)

 

23.

 

Реймонд Смалліан. «Пригоди Аліси в країні Головоломок».

Фентезі.

24.

 

Казкові персонажі, їх характеристика.

 

25.

 

Вміння Аліси знаходити вихід зі складних ситуацій. Роль діалогів у творі.

Діалог.

26.

 

Лорен Олівер. «Пригоди дівчинки Лізи та її брата Патріка».

 

27.

 

Фантастичний світ магічних істот. Перемога добра над злом.

 

28.

 

Образ Лізи, її захопливі пригоди. Персонажі, які оточують героїню.

 

29.

 

Відданість, любов і всеперемагаюча надія. Теплота родинних стосунків.

 

30.

 

Едвард Ігер. «Чаклунство наполовину».

 

31.

 

Фантастичні подорожі крізь час.

 

32.

 

Головні персонажі твору.  Образи лицаря Ланселота, короля Артура, Мерліна.

 

33.

 

Незвичайні бажання звичайних дітей.

 

34.

 

Підсумковий контроль №4.

Створення фанфікшн.

 

 

 

 

ПІДСУМКИ (1 год.)

 

35.

 

Узагальнення й систематизація навчального матеріалу.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ротко Тамара
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
18 жовтня 2018
Переглядів
1499
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку