Календарно-тематичне планування занять факультативного курсу «Сторінками дитячої літератури» для 6 класу.
Програма: Ходос Л.В., Комлик С.В. Сторінками дитячої літератури: програма факультативу. - Кагарлик, 2015.- 21 с.
Календарно-тематичне планування занять факультативного курсу «Сторінками дитячої літератури»
6 клас (35 год.)
№ |
Дата |
Назви розділів і тем |
Теорія л-ри |
|
|
ВСТУП (1 год.) |
|
1. |
|
Література як вид мистецтва. Художній образ. |
Художній образ, (традиційний, вічний). |
|
|
ВІДЛУННЯ СТАРОВИНИ В ДЗЕРКАЛІ СУЧАСНОСТІ (6 год.) |
|
2. |
|
Поняття про міф. Популярні міфологічні образи, сюжети. Міфи Давньої Греції та інших народів, їх герої. |
Міф, міфологія, міфологічний образ. |
3. |
|
Натаніель Готорн. «Книга чудес». Міфи Античної Греції на новий лад. |
|
4. |
|
Рік Ріордан. «Грецькі боги. Оповідання Персі Джексона». Пригоди юного напівбога в сучасному світі. Образ Персі та інших персонажів роману. |
|
5. |
|
Збірка «Міфи нового часу» (М.Акімов, Т.Стрекалова, А.Васмарт та ін.). |
|
6. |
|
Переосмислення та інтерпретації міфів Давньої Греції. |
|
7. |
|
Підсумковий контроль №1. Складання анкети літературних героїв. |
|
|
|
ДОБРОТА – КРАСА ДУШІ ЛЮДСЬКОЇ (7 год.) |
|
8. |
|
Мері Мейп Додж. «Срібні ковзани». Зворушлива історія життя голландських школярів. |
Рроман, портрет, композиція. |
9. |
|
Образи Ганса та Гретель Брінкерів. |
|
10. |
|
Людські взаємини, моральні цінності в романі. Дружба, честь та доброта – провідні мотиви твору. |
|
11. |
|
Розмарі Уельс. «На синій кометі». Дитяче захоплення Оскара. |
|
12. |
|
Життєві випробування та незламність хлопчика в досягненні своєї мети. |
|
13. |
|
Символічний образ потяга «Синя комета». |
|
14. |
|
Підсумковий контроль №2. Написання літературного диктанту. |
|
|
|
НЕЗВИЧАЙНІ ПРИГОДИ АБО СВІТ НАВИВОРІТ (8 год.) |
|
15. |
|
Тамара Крюкова. «Кришталевий ключ». Особливості розвитку пригодницького сюжету у творі. |
Пригодницька література. |
16. |
|
Пригоди Петьки й Даші на Відьминому болоті. |
|
17. |
|
Небезпечна подорож Долиною Міражів і Царством Тіней. |
|
18. |
|
Образи міфологічних персонажів. Віра в перемогу добра над злом. |
|
19. |
|
Керрі Райан. «Розділяй і володарюй». Фантастичні подорожі в часі п’ятикласника Дака Сміта й його подруги Сари Фрост. |
|
20. |
|
Нові випробування заради спасіння майбутнього світу. |
|
21. |
|
Пригоди в середньовічному Парижі. Сміливість і винахідливість дітей. |
|
22. |
|
Підсумковий контроль №3. Створення мультимедійної презентації. |
|
|
|
КАЛЕЙДОСКОП ФЕНТЕЗІ (12 год.) |
|
23. |
|
Вольфганг Хольбайн. «Дзеркальний час». |
Художня деталь. |
24. |
|
Загадковий образ Задзеркалля. Подвиги Юліана заради спасіння людей. |
Підтекст. |
25. |
|
Ілюзія й реальний світ у творі. |
|
26. |
|
Образ Юліана, його характеристика. |
|
27. |
|
Джиліан Рубінстайн. «Небесний лабіринт». |
|
28. |
|
Віртуальна реальність. |
|
29. |
|
Пригоди Ендрю, Бена й Елейн у таємничому незвіданому лабіринті, вміння поводитися в екстремальних умовах. |
|
30. |
|
Роль комп’ютерних ігор у житті сучасних дітей. |
|
31. |
|
Натан Девід Уїлсон. «100 шаф». |
|
32. |
|
Таємничий образ кімнати на даху. Незвичайна знахідка Генрі.. |
|
33. |
|
Подорожі незвіданими світами. Характеристика героїв твору |
|
34. |
|
Підсумковий контроль №4. Створення фанфікшн. |
|
|
|
ПІДСУМКИ (1 год.) |
|
35. |
|
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.
|
|