Календарно-тематичне планування занять Літньої школи "Клуб юних істориків «Еріда»"

Про матеріал

Реалізація курсу розрахована на підготовку учнів до турніру юних істориків, популяризацію історичних знань серед учнівської молоді та формування умінь на високому науковому рівні довести свою точку зору з приводу тієї чи іншої історичної події, обґрунтувати її в наукових дискусіях – історичних турнірах.

Перегляд файлу

КЗ «Спеціалізована школа з поглибленим вивченням окремих предметів І-ІІІ ступенів №4 Маріупольської міської ради Донецької області»

 

 

 

УЗГОДЖЕНО:              ЗАТВЕРДЖЕНО:

Заступник директора СШ№4    Директор СШ№4

____________                                        ____________

«_____»___________2018 р.   «____»___________ 2018 р.

          

      

     

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

занять літньої школи «Ресурсний центр»

Лабораторія:  Клуб юних істориків «Еріда»

для учнів 7-9 класів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Автор:

вчитель історії

Горло Анна Миколаївна

 

 

 

2018 рік

Календарно-тематичне планування

 

Дата

Тема

Кількість годин

Примітка

  1. Основні положення Всеукраїнського турніру юних істориків

«Historia magistra vitae»

1

29.05.

2018

Ознайомлення з організацією турнірів юних істориків, методикою їх проведення за Положенням Всеукраїнського турніру юних істориків

2

 

  1. Мистецтво вести дискусію «Вчимося у стародавніх греків»

2

30.05.

2018

Поняття "суперечка", "дискусія", "дебати". Види та формати проведення

2

 

3

31.05.

2018

 Етика аргументації обох сторін: «Мистецтво виступу перед публікою. Вчимося у Стародавніх греків та римлян».

2

 

  1. Підготовка до турніру юних істориків «Золоті правила: формула Цицерона»

4

01.06.

2018

Ролі учасників турніру. Уміння знаходити інформацію.

2

 

5

04.06.

2018

Уміння вислуховувати та записувати.

2

 

6

05.06.

2018

Що таке дефініції? Правила розкриття дефініційних елементів

2

 

7

06.06.

2018

Структура аргументу. Докази як опора аргументу.

2

 

8

07.06.

2018

Поняття полеміки. Методи ведення ефективної полеміки.

2

 

9

08.06.

2018

Залікове заняття. Шкільний турнір юних істориків

2

 

Всього

18

 

 

 

Зміст навчального матеріалу з вимогами до навчальних досягнень учнів

Зміст навчального матеріалу

вимоги до навчальних досягнень учнів

 

1. Основні положення Всеукраїнського турніру юних істориків

«Historia magistra vitae»

Ознайомлення з організацією турнірів юних істориків, методикою їх проведення за Положенням Всеукраїнського турніру юних істориків

Навички організації історичних турнірів

 

Ролі учасників турніру

Уміння виявляти відмінності між ролями учасників турніру

Мистецтво вести дискусію «Вчимося у стародавніх греків»

Поняття "суперечка", "дискусія", "дебати". Види та формати проведення

Вміння чітко виражати думки, переконливо говорити. Вільне володіння вмінням будувати схему промови; розрізняти види виступів

Етика аргументації обох сторін: «Мистецтво виступу перед публікою. Вчимося у Стародавніх греків та римлян».

Оволодіння та вміння застосовувати на практиці технології підготовки різноманітних видів усних виступів.

Підготовка до турніру юних істориків «Золоті правила: формула Цицерона»

Уміння знаходити інформацію.

Формування навичок роботи з інформацією, розвиток пошуково-дослідницьких вмінь

Уміння вислуховувати та записувати

Уміння вести записи під час гри, розвиток навичок слухання

Що таке дефініції? Правила розкриття дефініційних елементів

Уміння пояснювати найважливіші терміни обраної теми, визначити терміни теми, що допомогають вести дослідницькі пошуки для підготовки турніру.

Структура аргументу. Докази як опора аргументу.

Вільне володіння способами розвитку аргументації під час проведення турніру. Вміння переконувати аудиторію та суддів у значущості своїх аргументів. Оволодіння алгоритмом формування доказів

Поняття полеміки. Методи ведення ефективної полеміки.

Уміння формулювати запитання, оволодіння методами ведення ефективної полеміки

Залікове заняття. Шкільний турнір юних істориків

Уміння формулювати оцінку історичних подій, визначати і застосовувати теоретичні поняття для аналізу й пояснення тематики турніру, працювати з джерелами історичної інформації, інтерпретувати зміст джерел, визначати їх надійність, виявляти і критично аналізувати розбіжності в позиціях авторів джерел, формулювати свою точку зору та доводити її.

 

Орієнтовний перелік обладнання

  1. Комп’ютер, інтерактивна дошка
  2. Фліпчарт, ватман
  3. Маркери, фломастери, роздатковий матеріал
  4. Наочні відеоматеріали

Література

  1. Александров Д.Н. «Три золоті правила» http://www.elitarium.ru/
  2. Каліберда Г.А. Методично-практичний посібник «Інтелектуальна гра «Дебати» у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів
  3. Наумовець А.Г. Віч-на-віч з аудиторією. – К., 2003. – 55 с
  4. «Програма «Дебати» Міжнародного фонду «Відродження»»
  5. Положення про турнір юних істориків
  6. Поради ораторам початківцям http://blog.i.ua/community/1791/1045863/
  7. Співак В.А «Ділова етика»
  8. http://debate.arpi.org.ua/doc/Step_by_step_debate_ua.pdf
docx
Додано
11 листопада 2018
Переглядів
765
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку