20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Календарно-тематичне планування " Зарубіжна література 6 клас" (І та ІІ семестри)

Про матеріал

Пропоноване календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури в 6 класі проведено за програмою під ред. О.Ніколенко з урахуванням ключових змін в оновлених навчальних програмах 5-9 кл. з предмету (2017 р.).

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування на 2018-2019 н.р.

Зарубіжна література 6 клас

 

Дата

Зміст програмного матеріалу

Примітки

1.

 

Література як вид мистецтва.

 

2.

 

Художній образ ( традиційний образ, «вічний образ»).

Ж. «ВЛ», 2014 №7-8, с.40.

3.

 

Міфи народів світу. Поняття про міф. Основні тематичні групи міфів.

 

4.

 

Грецькі міфи. Міф про Прометея.

 

5.

6.

 

Міфи про Геракла.

 

7.

8.

 

Дедал та Ікар. Нарцис. Пігмаліон і Галатея. Орфей і Еврідіка. Деметра і Персефона.

 

9.

 

Індійські міфи (2-3 за вибором вчителя).

 

10.

 

Єгипетські міфи (1-2 за вибором вчителя).

 

11.

 

РЗМ (п.) Складання власного міфу.

 

12.

 

Мудрість байки. Байка як літературний жанр, її характерні ознаки, особливості художньої будови, повчальний зміст.

 

13.

14.

 

Езоп. «Лисиця і виноград», «Вовк і Ягня», «Крук і Лисиця», «Мурашки і Цикада». Поєднання конкретного й загального в байках.

 

15.

16.

 

І.Крилов. «Квартет», «Бабка й Муравель», «Вовк і Ягня». Моральні проблеми. Яскравість алегоричних образів.

Напам’ять байка за вибором

17.

 

Найвідоміші байкарі світу. Повторення й узагальнення вивченого.

 

18.

 

Контрольна робота: літературний диктант (п.)

 

19.

 

Пригоди і фантастика. Ж.Верн. «П’ятнадцятирічний капітан». Тема духовного випробування людини в романі.

 

20.

21.

 

Образ Діка Сенда.

 

22.

 

Дік Сенд та його друзі. Дік Сенд та Негору. Проблема рабства в романі. Описи природи у творі.

 

23.

 

РЗМ (усно) Підготовка повідомлень- рекомендацій «Як стати справжнім капітаном».

 

 

24.

 

 

Позакласне читання. Д.Дефо «Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо».

 

25.

 

Повторення. Контрольна робота: тести (п.)

 

 

26.

 

Ч. Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі». Подорож Скруджа в часі й просторі.

 

27.

28.

 

Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження.

 

29.

 

Сюжет і композиція повісті. Значення образу Різдва у творі.

 

30.

 

Елементи фольклору в творі (казки й пісні). Узагальнення вивченого.

 

31.

 

Контрольна робота: письмовий твір за повістю.(дир.)

 

32.

 

М. Гоголь та Україна. Підсумки роботи за семестр.

 

33.

 

«Ніч перед Різдвом». Народні традиції та звичаї у творі.

 

34.

 

Образи Оксани і Вакули.

 

35.

 

Роль фантастики у повісті. Елементи фольклору ( традиційні образи, різдвяні символи, елементи казки).

 

36.

37

 

Людські стосунки. А.Чехов «Хамелеон». Викриття пристосуванства, підлабузництва в оповіданні. Діалог як основна форма розкриття сюжету.

 

38.

 

А. Чехов. «Товстий і тонкий». Роль художньої деталі. Підтекст. Символічність назв.

 

39.

40.

41.

 

Дж. Лондон. «Жага до життя». Проблема життя і смерті, дружби й зради. Характеристика героїв твору. Описи природи та їх роль. Значення назви твору.

 

42.

 

Повторення вивченого матеріалу.

Контрольна робота: тести (п.)

 

 

43.

 

Позакласне читання. Тургенєв І. Вірші в прозі.

 

44.

45.

46.

47.

48.

 

 

В.Короленко. «Сліпий музикант». Пошук головним героєм свого місця в світі. Тема мистецтва. Петро Попельський і Евеліна. Образ Максима Яценка, твердість його переконань, увага й повага до інших. Українська тема в повісті.

 

49.

 

Позакласне читання. Г Сенкевич. «Янко-музикант».

 

50.

 

 

Контрольна робота: письмовий  твір.

 

 

 

51.

52.

 

Поетичне бачення світу. Мацуо Басьо. Хоку. Відображення японських уявлень про красу. Зображення станів природи в ліриці Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст.

Напам’ять

3-4 хоку за вибором учня

53.

 

РЗМ (п.) Складання власних хоку та їх презентація.

 

54.

55.

 

 

Р. Бернс. «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші.Антитеза (рідний край – чужина). Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори).

Напам’ять

    вірш

56.

57.

 

Г.Лонгфелло. «Пісня про Гайявату»(1 розділ за вибором вчителя). Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі. Образ Гайявати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові. Елементи фольклору в творі (пісні, казки, легенди).

 

 

58.

59.

 

Образ майбутнього в літературі. Р.Д.Бредбері. «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей. Динаміка образу Тома. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.

 

60.

61.

 

Р. Шеклі. «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини й людства. Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму.

 

62.

 

РЗМ (усно) Порівняльна характеристика персонажів творів (Том та Кліві).

 

63.

64.

 

Сучасна література. А. Ліндгрен. «Міо, мій Міо». Основні відомості про письменника.  Популярність творів у різних країнах. Моральні цінності у творах. Образи головних героїв. Перемога добра над злом.

 

65.

 

М. Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».

К. Нестлінгер. «Конрад, або Дитина з бляшанки». Загальний огляд творів.

 

66.

67

 

Повторення вивченого матеріалу.

 

68.

 

 

Контрольна робота: письмові відповіді на питання (дир.).

 

69.

 

 

Підсумки. Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу у формі презентацій індивідуальних творчих проектів.

 

70.

 

 

Підсумки роботи за рік. Літературне літо.

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 серпня 2018
Переглядів
4676
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку