ІI семестр 2022 н.р.
№ |
Тема |
К-сть год |
8/1 |
8/2 |
8/3 |
Примітки |
|
Відродження |
12 |
|
|
|
|
33 |
Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі. Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури. |
1 |
|
|
|
|
34 |
Франческо Петрарка. Історія кохання в сонетах Ф. Петрарки № 61, 132. |
1 |
|
|
|
Напам'ять |
35 |
Образ ліричного героя та героїні. Утілення гуманістичних ідеалів у поезії митця. Структура сонетів Ф. Петрарки. |
1 |
|
|
|
|
36 |
Виняткова роль В. Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва. |
1 |
|
|
|
Сонети № 66, 116, 130 Напам'ять |
37 |
Основні теми сонетів В. Шекспіра – кохання до Смаглявої леді, дружба. |
1 |
|
|
|
|
38 |
Відображення внутрішнього світу ренесансної людини. Художні особливості сонетів В. Шекспіра. |
1 |
|
|
|
описи природи, змалювання сили почуттів та ін. |
39 |
Трагедія «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів. |
1 |
|
|
|
|
40 |
Трагедія «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра. Робота з текстом |
1 |
|
|
|
|
41 |
Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість |
1 |
|
|
|
зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція |
42 |
Проблема життя і смерті. Трактування фіналу. Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь. |
1 |
|
|
|
|
43 |
РМ№3 (у) Складаємо фанфік «Ромео і Джульєтта» |
1 |
|
|
|
|
44 |
Мігель де Сервантес Сааведра «Дон Кіхот» Історія створення роману, його зв’язок із лицарськими романами, пародійний характер. |
1 |
|
|
|
I частина (огляд, 2-3 розділи за вибором учителя). |
45 |
Особливості сюжету і композиції твору. Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливості реалізації ідеалів героя. |
1 |
|
|
|
|
46 |
Дон Кіхот і Санчо Панса – парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. |
1 |
|
|
|
|
47 |
«Донкіхотство». Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. Популярність вічних образів. |
1 |
|
|
|
|
48 |
КР№4 Твір «Почуття, що сильніше за смерть» (за трагедією В.Шекспіра «Ромео і Джульєтта»), або «Чи потрібні сьогодні Дон Кіхоти?» |
1 |
|
|
|
Благородний лицар Дон Кіхот – герой і дивак» (за романом Сервантеса «Дон Кіхот» Зошит. Тематична |
|
Бароко і класицизм |
8 |
|
|
|
|
49 |
Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд). |
1 |
|
|
|
|
50 |
Джонн Донн «Священні сонети». Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова. |
1 |
|
|
|
19-й сонет «Щоб мучить мене…») |
51 |
Історичні умови, філософське та естетичні підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму |
1 |
|
|
|
|
52 |
Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво. |
1 |
|
|
|
|
53 |
Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення. |
1 |
|
|
|
|
54 |
«Міщанин-шляхтич» робота з текстом |
1 |
|
|
|
|
55 |
Основні образи комедії (пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.). |
1 |
|
|
|
|
56 |
Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм). |
1 |
|
|
|
|
57 |
РМ№4(п) Складання рецензії, анотації до твору Мольєра «Міщанин-шляхтич». |
|
|
|
|
|
58 |
КР№5 за розділом: «Бароко і классицізм» |
|
|
|
|
Зошит.Тематична |
|
Література XX–XXI СТ. У пошуках себе і високого польоту |
6 |
|
|
|
|
59 |
Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц». |
1 |
|
|
|
|
60 |
Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц». |
1 |
|
|
|
|
61 |
Філософський зміст твору. Художні образи. |
1 |
|
|
|
|
62 |
Річард Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон». |
1 |
|
|
|
|
63 |
Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора людського буття. Алегоричні образи повісті. |
1 |
|
|
|
|
64 |
Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана. |
1 |
|
|
|
Ознаки притчі у творі. |
65 |
СР№1 Художній конфлікт і можливість його подолання. |
|
|
|
|
|
66 |
ПЧ№3 Марина Аромштам «Коли відпочивають янголи». |
|
|
|
|
|
67 |
ПЧ№4 Учителька (Марсем) та її учні: два погляди на один світ. Моральні проблеми та їхнє осмислення у творі. |
|
|
|
|
сімейні драми, перше кохання, конфлікти батьків і дітей, пошуки шляху в житті та ін |
68 |
КР№6 за розділом: Література XX–XXI СТ. У пошуках себе і високого польоту (тестові завдання) |
1 |
|
|
|
Зошит Тематична |
|
Підсумки |
2 |
|
|
|
|
69 |
Узагальнення та систематизація навчального матеріалу. |
1 |
|
|
|
|
70 |
Література для самостійного опрацювання влітку |
1 |
|
|
|
|