Календарно-тематичне планування. Зарубіжна література 9 клас. 2021-2022 н.р.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування. Зарубіжна література 9 клас. 2021-2022 н.р.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

із зарубіжної літератури

для 9х класів

на 2021-2022 н.р.

      Програму розроблено на підставі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 23. 11. 2011 р. № 1392) з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 20. 04. 2011 р. №  462) та відповідно до положень «Концепції Нової української школи» (2016)

     Авторський колектив: д. філол. н., проф., зав. кафедри світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка О. М. Ніколенко (керівник авторського колективу), к. пед. н., головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України К. В. Таранік-Ткачук, зав. сектора науково-методичного забезпечення змісту освіти загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською та іншими мовами національних меншин Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України С. П. Фоміна, зав. навчально-методичного кабінету зарубіжної літератури та російської мови Кіровоградського ОІППО імені В. Сухомлинського О. В. Ревнивцева, учитель-методист гімназії №  117 імені Лесі Українки м. Києва Т. П. Сегеда, учитель-методист спеціалізованої школи № 80 м. Києва Н. В. Онищенко.

                                             Обов’язкова к-сть видів контролю

Семестр

І

ІІ

К-сть год

32

35

Всього КР

3

3

КР у формі тестів або ін. завдань

2

2

КР у формі твору

1

1

Всього РМ

2

2

РМ У

1

1

РМ П

1

1

Всього ПЧ

2

2

Зошит

4

5

Напам’ять

Ф. Шиллер. «До радості»

Г. Гейне. «Не знаю, що стало зо мною…»

О.С.Пушкін (за вибором 1)

-

Підручник

Зарубіжна література. 9 клас :підручник для 9класу загальноосвіт. навч. закл./В. В. Паращич, Г. Є. Фефілова.                            Х.:Вид. група «Основа», 2017.              —304 c

 

 

І семестр 2021 н.р.

Тема

К-сть год

Дата

Примітки

 

Вступ

2

9-1

9-2

9-3

 

1

Літературні жанри і стилі.

1

 

 

 

Жанр, стиль

2

Перехідні явища в літературі. Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва.

1

 

 

 

 

 

Просвітництво

9

 

 

 

 

3

Вплив філософії на літературу й культуру доби. Художні напрями 

1

 

 

 

просвітницький класицизм, реалізм, сентименталізм).

4

Джонатан Свіфт «Мандри Лемюеля Гуллівера»

1

 

 

 

Композиція

5

Образ Гуллівера як втілення концепції нової людини. Жанрова своєрідність роману 

1

 

 

 

 

6

Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм). Езопова мова.

1

 

 

 

 

7

Роль Й. В. Ґете в історії Просвітництва. Нове розуміння природи у ліриці Й. В. Ґете.

1

 

 

 

 

8

Міфологічний зміст образів вірша «Вільшаний король». Ідея кохання й щастя у «Травневій пісні», ознаки фольклору.

1

 

 

 

 

9

Волелюбні мотиви та протистояння образів персонажів у  «Прометеї». Образ Прометея.               

1

 

 

 

 

10

Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер «До радості».

1

 

 

 

 

Ода, роман

НАПАМ’ЯТЬ

11

Просвітницька ідея об’єднання людства в оді «До радості». Пафос твору, який став гімном Євросоюзу.

1

 

 

 

 

12

КР №1 за розділами: «Вступ», «Просвітництво» (тестові завдання)

1

 

 

 

ЗОШИТ
ТЕМАТИЧНА

 

Романтизм

18

 

 

 

 

13

Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму.

1

 

 

 

 

14

Специфіка німецького романтизму і творчість Г. Гейне.

1

 

 

 

 

15

«Книга пісень»: особливості композиції збірки, образ ліричного героя, фольклорні елементи

1

 

 

 

НАПАМ’ЯТЬ

16

Утілення високого почуття кохання у віршах митця. Особливості поетичної мови творів.

1

 

 

 

 

17

Вплив творчості Дж. Байрона на розвиток романтизму в Європі. Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета.

1

 

 

 

 

18

Українська тема в поемі «Мазепа». Специфіка зображення образу гетьмана у творі

1

 

 

 

 

19

Відображення духовного життя особистості та суспільства,  історії та культури Європи в поемі «Паломництво Чайльд Гарольда».

1

 

 

 

 

20

Герой і автор: схожість і відмінність. Особливості віршової організації поеми (спенсерова строфа).

1

 

 

 

 

21

КР № 2 за розділом «Романтизм» (комбіновані різнорівневі завдання)

1

 

 

 

Зошит

Тематична

ВЗАЄМОДІЯ РОМАНТИЗМУ І РЕАЛІЗМУ

22

Значення творчості О. С. Пушкіна для розвитку російської та світової літератури. Провідні мотиви його лірики. Тема кохання і призначення мистецтва у віршах митця.

1

 

 

 

НАПАМ’ЯТЬ

23

Дзеркальна композиція (лист Тетяни – відповідь Онєгіна – дуель – лист Онєгіна – відповідь Тетяни).

1

 

 

 

 

24

Зображення різних сфер життя. Художнє новаторство О. С. Пушкіна. Образ автора.

1

 

 

 

 

25

Мотиви світової скорботи у ліриці М. Ю. Лермонтова.

1

 

 

 

 

26

Особливості розвитку сюжету й композиції в романі «Герой нашого часу». Зв’язок твору з історичною та духовною атмосферою доби.

1

 

 

 

 

27

РМ№1 (у) Складність образу Печоріна, його духовна трагедія.

1

 

 

 

 

28

Новаторство М. Ю. Лермонтова в жанрі роману.

1

 

 

 

 

29

РМ№2 (п) Порівняльна х-ка образів Євгенія Онєгіна та Печоріна

1

 

 

 

 

30

КР №3 Твір «Проблематика роману О.С. Пушкіна «Євгеній Онєгін»

1

 

 

 

ЗОШИТ

Тематична

31

ПЧ №1 Пушкін О. С. «Маленькі трагедії»

1

 

 

 

 

32

ПЧ №2 Пушкін О. С. «Маленькі трагедії»

1

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мясоєдова Лариса Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Зарубіжна література 9 клас (Паращич В.В., Фефілова Г.Є.)
Додано
17 серпня 2021
Переглядів
5098
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку