Календарно-тематичне планування
із зарубіжної літератури
для 9х класів
на 2021-2022 н.р.
Програму розроблено на підставі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 23. 11. 2011 р. № 1392) з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 20. 04. 2011 р. № 462) та відповідно до положень «Концепції Нової української школи» (2016)
Авторський колектив: д. філол. н., проф., зав. кафедри світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка О. М. Ніколенко (керівник авторського колективу), к. пед. н., головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України К. В. Таранік-Ткачук, зав. сектора науково-методичного забезпечення змісту освіти загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською та іншими мовами національних меншин Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України С. П. Фоміна, зав. навчально-методичного кабінету зарубіжної літератури та російської мови Кіровоградського ОІППО імені В. Сухомлинського О. В. Ревнивцева, учитель-методист гімназії № 117 імені Лесі Українки м. Києва Т. П. Сегеда, учитель-методист спеціалізованої школи № 80 м. Києва Н. В. Онищенко.
Обов’язкова к-сть видів контролю |
||
Семестр |
І |
ІІ |
К-сть год |
32 |
35 |
Всього КР |
3 |
3 |
КР у формі тестів або ін. завдань |
2 |
2 |
КР у формі твору |
1 |
1 |
Всього РМ |
2 |
2 |
РМ У |
1 |
1 |
РМ П |
1 |
1 |
Всього ПЧ |
2 |
2 |
Зошит |
4 |
5 |
Напам’ять |
Ф. Шиллер. «До радості» Г. Гейне. «Не знаю, що стало зо мною…» О.С.Пушкін (за вибором 1) |
- |
Підручник |
Зарубіжна література. 9 клас :підручник для 9класу загальноосвіт. навч. закл./В. В. Паращич, Г. Є. Фефілова. — Х.:Вид. група «Основа», 2017. —304 c |
І семестр 2021 н.р.
№ |
Тема |
К-сть год |
Дата |
Примітки |
||
|
Вступ |
2 |
9-1 |
9-2 |
9-3 |
|
1 |
Літературні жанри і стилі. |
1 |
|
|
|
Жанр, стиль |
2 |
Перехідні явища в літературі. Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. |
1 |
|
|
|
|
|
Просвітництво |
9 |
|
|
|
|
3 |
Вплив філософії на літературу й культуру доби. Художні напрями |
1 |
|
|
|
просвітницький класицизм, реалізм, сентименталізм). |
4 |
Джонатан Свіфт «Мандри Лемюеля Гуллівера» |
1 |
|
|
|
Композиція |
5 |
Образ Гуллівера як втілення концепції нової людини. Жанрова своєрідність роману |
1 |
|
|
|
|
6 |
Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм). Езопова мова. |
1 |
|
|
|
|
7 |
Роль Й. В. Ґете в історії Просвітництва. Нове розуміння природи у ліриці Й. В. Ґете. |
1 |
|
|
|
|
8 |
Міфологічний зміст образів вірша «Вільшаний король». Ідея кохання й щастя у «Травневій пісні», ознаки фольклору. |
1 |
|
|
|
|
9 |
Волелюбні мотиви та протистояння образів персонажів у «Прометеї». Образ Прометея. |
1 |
|
|
|
|
10 |
Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер «До радості». |
1
|
|
|
|
Ода, роман НАПАМ’ЯТЬ |
11 |
Просвітницька ідея об’єднання людства в оді «До радості». Пафос твору, який став гімном Євросоюзу. |
1 |
|
|
|
|
12 |
КР №1 за розділами: «Вступ», «Просвітництво» (тестові завдання) |
1 |
|
|
|
ЗОШИТ |
|
Романтизм |
18 |
|
|
|
|
13 |
Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму. |
1 |
|
|
|
|
14 |
Специфіка німецького романтизму і творчість Г. Гейне. |
1 |
|
|
|
|
15 |
«Книга пісень»: особливості композиції збірки, образ ліричного героя, фольклорні елементи |
1 |
|
|
|
НАПАМ’ЯТЬ |
16 |
Утілення високого почуття кохання у віршах митця. Особливості поетичної мови творів. |
1 |
|
|
|
|
17 |
Вплив творчості Дж. Байрона на розвиток романтизму в Європі. Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета. |
1 |
|
|
|
|
18 |
Українська тема в поемі «Мазепа». Специфіка зображення образу гетьмана у творі |
1 |
|
|
|
|
19 |
Відображення духовного життя особистості та суспільства, історії та культури Європи в поемі «Паломництво Чайльд Гарольда». |
1 |
|
|
|
|
20 |
Герой і автор: схожість і відмінність. Особливості віршової організації поеми (спенсерова строфа). |
1 |
|
|
|
|
21 |
КР № 2 за розділом «Романтизм» (комбіновані різнорівневі завдання) |
1 |
|
|
|
Зошит Тематична |
ВЗАЄМОДІЯ РОМАНТИЗМУ І РЕАЛІЗМУ |
||||||
22 |
Значення творчості О. С. Пушкіна для розвитку російської та світової літератури. Провідні мотиви його лірики. Тема кохання і призначення мистецтва у віршах митця. |
1 |
|
|
|
НАПАМ’ЯТЬ |
23 |
Дзеркальна композиція (лист Тетяни – відповідь Онєгіна – дуель – лист Онєгіна – відповідь Тетяни). |
1 |
|
|
|
|
24 |
Зображення різних сфер життя. Художнє новаторство О. С. Пушкіна. Образ автора. |
1 |
|
|
|
|
25 |
Мотиви світової скорботи у ліриці М. Ю. Лермонтова. |
1 |
|
|
|
|
26 |
Особливості розвитку сюжету й композиції в романі «Герой нашого часу». Зв’язок твору з історичною та духовною атмосферою доби. |
1 |
|
|
|
|
27 |
РМ№1 (у) Складність образу Печоріна, його духовна трагедія. |
1 |
|
|
|
|
28 |
Новаторство М. Ю. Лермонтова в жанрі роману. |
1 |
|
|
|
|
29 |
РМ№2 (п) Порівняльна х-ка образів Євгенія Онєгіна та Печоріна |
1 |
|
|
|
|
30 |
КР №3 Твір «Проблематика роману О.С. Пушкіна «Євгеній Онєгін» |
1 |
|
|
|
ЗОШИТ Тематична |
31 |
ПЧ №1 Пушкін О. С. «Маленькі трагедії» |
1 |
|
|
|
|
32 |
ПЧ №2 Пушкін О. С. «Маленькі трагедії» |
1 |
|
|
|
|