До нового 2018/2019 навчального року. Календарно-тематичний план вивчення геометрії в 11 класі складено згідно з наказом МОНУ від 14.07.2016 № 826 "Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів"
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ВИВЧЕННЯ ГЕОМЕТРІЇ В 11 КЛАСІ (академічний рівень, 70 год, 2 год на тиждень)
№ уроку |
№ уроку в темі |
Зміст навчального матеріалу |
Дата проведення уроку |
Примітки |
ТЕМА. Многогранники (16 год) |
||||
1 |
1 |
Двогранні кути. Лінійний кут двогранного кута |
|
|
2 |
2 |
Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники |
|
|
3-4 |
3-4 |
Призма. Пряма і правильна призми |
|
|
5-6 |
5-6 |
Площі бічної і повної поверхонь призми |
|
|
7-8 |
7-8 |
Паралелепіпед |
|
|
9-10 |
9-10 |
Піраміда. Правильна піраміда |
|
|
11-12 |
11-12 |
Площі бічної і повної поверхонь піраміди |
|
|
13 |
13 |
Правильні многогранники |
|
|
14-15 |
14-15 |
Розв’язування задач |
|
|
16 |
16 |
Контрольна робота №1 |
|
|
ТЕМА. Тіла обертання (14 год ) |
||||
17 |
1 |
Тіла і поверхні обертання. Циліндр і його елементи |
|
|
18 |
2 |
Переріз циліндра площинами |
|
|
19 |
3 |
Циліндр, вписаний у призму. Циліндр, описаний навколо призми |
|
|
20 |
4 |
Розв’язування задач |
|
|
21 |
5 |
Конус і його елементи |
|
|
22 |
6 |
Перерізи конуса площинами. Зрізаний конус |
|
|
23 |
7 |
Конус, вписаний в піраміду. Конус, описаний навколо піраміди |
|
|
24 |
8 |
Розв’язування задач |
|
|
25 |
9 |
Куля і сфера |
|
|
26 |
10 |
Взаємне розміщення кулі і площини. Переріз кулі площиною |
|
|
27 |
11 |
Площина, дотична до сфери |
|
|
28 |
12 |
Сфера, вписана в многогранник. Сфера, описана навколо многогранника |
|
|
29 |
13 |
Розв’язування задач |
|
|
30 |
14 |
Контрольна робота №2 |
|
|
ТЕМА. Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл (14 год) |
||||
31 |
1 |
Поняття про об’єм тіла. Основні властивості об’ємів. Об’єм паралелепіпеда |
|
|
32 |
2 |
Об’єм призми |
|
|
33-34 |
3-4 |
Об’єм піраміди |
|
|
35 |
5 |
Об’єм циліндра |
|
|
36 |
6 |
Об’єм конуса |
|
|
37 |
7 |
Об’єм кулі |
|
|
38 |
8 |
Розв’язування задач |
|
|
39 |
9 |
Площа бічної та повної поверхонь циліндра |
|
|
40 |
10 |
Площа бічної та повної поверхонь конуса |
|
|
41 |
11 |
Площа сфери |
|
|
42-43 |
12-13 |
Розв’язування задач |
|
|
44 |
14 |
Контрольна робота №3 |
|
|
ТЕМА. Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач (26 год) |
||||
ТЕМА. Планіметрія (13 год) |
||||
45 |
1 |
Кути на площині. Види і властивості кутів |
|
|
46 |
2 |
Коло, круг, їхні елементи і властивості |
|
|
47 |
3 |
Трикутники, їхні елементи і властивості |
|
|
48 |
4 |
Ознаки рівності та подібності трикутників |
|
|
49 |
5 |
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
50-51 |
6-7 |
Чотирикутники та їхні властивості |
|
|
52 |
8 |
Многокутники та їхні властивості. Правильні многокутники |
|
|
53 |
9 |
Площа трикутника |
|
|
54 |
10 |
Площі чотирикутників |
|
|
55 |
11 |
Прямокутна система координат і вектори на площині |
|
|
56 |
12 |
Методи розв’язування планіметричних задач |
|
|
57 |
13 |
Самостійна робота |
|
|
ТЕМА. Стереометрія (8 год) |
||||
58 |
1 |
Взаємне розміщення прямих і площин у просторі |
|
|
59 |
2 |
Перпендикулярність прямих і площин у просторі. Теорема про три перпендикуляри |
|
|
60 |
3 |
Відстані та кути у просторі |
|
|
61-62 |
4-5 |
Многогранники та їхні властивості |
|
|
63-64 |
6-7 |
Тіла обертання та їхні властивості |
|
|
65 |
8 |
Самостійна робота |
|
|
ТЕМА. Планіметрія (5 год) |
||||
66-67 |
1-2 |
Розв’язування задач |
|
|
68 |
3 |
Підсумкова контрольна робота |
|
|
69-70 |
4-5 |
Консультаційна година |
|
|