Календарне планування побудоване по програмі з біології для учнів 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, які навчаються за рівнем стандарту (затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804). Календарне планування побудоване з урахуванням методичних рекомендацій до програми, а також планування має конструктор титульної сторінки.
(Повна назва навчального закладу)
Календарно-тематичне планування з курсу біології інваріантної складової робочого навчального плану закладу (Повна назва навчального закладу)
у 9-__ класі на І семестр 2018/2019 навчальний рік
Учитель біології ПІБ
Розглянуто на засіданні методичного об'єднання вчителів природознавства від __.08.2018 протокол № _
Погоджую
Заступник директора з навчально-виховної роботи
____________ ПІБ
____________ 2018
Назва міста 2018.
Календарно-тематичне планування з біології для 9-А класі І семестр
70 год, 2 год на тиждень, із них 2 год – резервні
№ п/п |
К-ть год у темі |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Практична частина |
Примітки |
|
|
Тема 1. Вступ. Хімічний склад клітини та біологічні молекули (10 год) |
|||
1. |
1. |
|
Біологія як наука. |
|
|
2. |
2. |
|
Біологічні системи. Біологічне пізнання. |
|
|
3. |
3. |
|
Хімічний склад клітини. Неорганічні сполуки. |
|
|
4. |
4. |
|
Вода та її властивості. |
|
|
5. |
5. |
|
Органічні молекули живого. Біополімери. |
|
|
6. |
6. |
|
Вуглеводи: властивості та роль. |
Лабораторне дослідження: Властивостей ферментів. |
|
7. |
7. |
|
Ліпіди: властивості та біологічна роль. |
|
|
8. |
8. |
|
Білки, їхня організація та функції. |
Практична робота № 1. Розв’язання елементарних вправ зі структури білків та нуклеїнових кислот |
|
9. |
9. |
|
Нуклеїнові кислоти. |
|
|
10. |
10. |
|
Молекулярний рівень організації життя. |
|
|
11. |
11. |
|
Підсумковий урок на тему: «Вступ. Хімічний склад клітини та біологічні молекули». |
|
|
|
|
Тема 2. Структура клітини. Принципи функціонування клітин (12 год). |
|||
12. |
1. |
|
Клітина. Її дослідження та структура. |
|
|
13. |
2. |
|
Клітинна мембрана. |
|
|
14. |
3. |
|
Цитоплазма та основні клітинні органели. |
|
|
15. |
4. |
|
Ядро: структурна організація та функції. |
|
|
16. |
5. |
|
Різноманітність клітин. |
Лабораторна робота № 1. Вивчення структурно-функціональної різноманітності клітин. |
|
17. |
6. |
|
Обмін речовин та енергії. |
|
|
18. |
7. |
|
Розщеплення органічних речовин у живих організмах. |
|
|
19. |
8. |
|
Клітинне дихання, його біохімічні механізми. |
|
|
20. |
9. |
|
Фотосинтез: світлова та темнова фази. |
|
|
21. |
10. |
|
Хемосинтез. Потік речовин, енергії та інформації з клітини. |
|
|
22. |
11. |
|
Підсумковий урок на тему: «Структура клітини. Принципи функціонування клітин». |
|
|
23. |
|
Тема 3. Збереження та реалізація спадкової інформації (11 год). |
|||
24. |
1. |
|
Ген та його будова. |
|
|
25. |
2. |
|
Геном про- та еукаріотів. |
|
|
26. |
3. |
|
Хромосоми, їхні функції та будова. |
|
|
27. |
4. |
|
Контрольна робота № 1 «Клітина, її функціонування і будова» |
|
|
28. |
5. |
|
Транскрипція. Основні типи РНК. |
|
|
29. |
6. |
|
Генетичний код. Біосинтез білка. |
Практична робота № 2. Розв’язування елементарних вправ з реплікації, транскрипції та трансляції |
|
30. |
7. |
|
Подвоєння ДНК. Репарація пошкоджень ДНК. |
|
|
31. |
8. |
|
Поділ клітин. Клітинний цикл. Мітоз. |
Лабораторне дослідження: фаз мітозу (на прикладі клітин кореня цибулі). |
|
32. |
9. |
|
Мейоз. Рекомбінація ДНК. |
|
|
33. |
10. |
|
Статеві клітини та запліднення. |
|
|
34. |
11. |
|
Закономірності індивідуального розвитку. |
|
|
35. |
12. |
|
Періоди онтогенезу в багатоклітинних організмів. |
|
|
Вчитель біології ______________ ПІБ