Календарно-тематичний план з корекцією для немовленнєвої дитини із ЗПР, з предмета "Образотворче мистецтво" для 4 класу, 1 семестр НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичний план з корекцією для немовленнєвої дитини із ЗПР, з предмета "Образотворче мистецтво" для 4 класу, 1 семестр НУШ
Перегляд файлу

 Образотворче мистецтво 1 семестр 2023-24

Дата

Зміст

Корекція

1

07.09

І СЕМЕСТР

МИ - ДІТИ ТВОЇ, УКРАЇНО!

Милуємося красою землі.

Інструктаж з безпеки життєдіяльності. Пейзаж. Створення композиції «Смачний урожай» (акварель)

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Працює з допомогою АВ, мами , старшої сестри дотримується правил техніки безпеки; добирає інструменти, художні матеріали відповідно до виду мистецтва (образотворче). Розпізнає та характеризує художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота (кольорові олівці, фломастери, акварель). Виконує площинні живописні              та графічні зображення  - пейзаж; створював композицію «Смачний урожай» (акварель) з допомогою. Виявляє повагу до інших

2

14.09

Милуємося красою землі (продовження)

Графічні засоби виразності. Створення образу дерева: «Ніжна берізка», «Кремезний дуб», «Струнка тополя» (кольорові олівці, пастель). Колективна композиція «Збережи дерева – зелені легені планети!»

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER .Classroom. Працює з допомогою АВ, мами , старшої сестри дотримується правил техніки безпеки; добирає інструменти, художні матеріали відповідно до виду мистецтва (образотворче). Розпізнає та характеризує художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота (кольорові олівці, фломастери, акварель). Виконує площинні живописні              та графічні зображення.  Створювали образи дерев: «Ніжна берізка», «Кремезний дуб», «Струнка тополя» (кольорові олівці, воскові олівці). Презентує створені художні образи, обираючи за допомогою вчителя спосіб презентування.

3

21.09

Мистецтво крізь віки

Види декоративно-ужиткового мистецтва. Створення об’ємності предмета на площині. Натюрморт з різних предметів побуту

Очно. Корекція уваги.  Ознайомився з видами декоративно-ужиткового мистецтва; дотримується правил техніки безпеки; добирає інструменти, художні матеріали відповідно до виду мистецтва (образотворче). Розпізнає та характеризує художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота (кольорові олівці, фломастери, акварель). Створювали об’ємності предмета на площині з допомогою АВ -  натюрморт з різних предметів побуту. Презентує створені художні образи.

4

28.09

Мистецтво крізь віки (продовження)

Поняття: натюрморт. Правила композиції.

Створення натюрморту за рядками вірша (аплікація).

Очно. Корекція уваги. Ознайомився з поняттям: натюрморт та правилами композиції. Малювали натюрморт за рядками вірша.  Дотримується правил техніки безпеки; добирає інструменти, художні матеріали відповідно до виду мистецтва. Презентує створені художні образи.

5

05.10

Мистецтво крізь віки (продовження)

Малювання натюрморту (монотипія, гуаш).

Очно. Корекція уваги. Ознайомився з поняттям: натюрморт та правилами композиції. Малювали натюрморт.  Дотримується правил техніки безпеки; добирає інструменти, художні матеріали відповідно до виду мистецтва. Презентує створені художні образи.

6

12.10

Мистецтво та здоров’я

Петриківський розпис. Основні елементи петриківського розпису. Розпис паперової тарілки (гуаш).

Очно. Корекція уваги. Ознайомився з поняттям Петриківський розпис. Основні елементи петриківського розпису Розписували паперову тарілку. Дотримується правил техніки безпеки; добирає інструменти, художні матеріали відповідно до виду мистецтва. Презентує створені художні образи

7

19.10

Мистецтво та здоров’я (продовження)

Краєвиди України.

Поняття: колаж, фотоколаж. Створення колажу «Україна в моєму серці» або «Карта України»

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER .Classroom. Хворіє. Дивилися по відео краєвиди України. Ознайомився з поняттям колаж, фотоколаж. Малювали карту України. Дотримується правил техніки безпеки; добирає інструменти, художні матеріали відповідно до виду мистецтва. Презентує створені художні образи

8

26.10

У дружному слов’янському колі

Глибина простору на площині. Поняття: міський пейзаж. Створення композиції «Моє місто» (використання прийому загородження

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER .Classroom. Ознайомився з глибиною простору на площині. Поняття: міський пейзаж. Малювали місто. Дотримується правил техніки безпеки; добирає інструменти, художні матеріали відповідно до виду мистецтва. Презентує створені художні образи. АВ, мама та сестра допомають учню і коректують увагу учня.

9

09.11

На гостину до угорців, румунів і молдован

Гірський пейзаж. Створення гірського пейзажу «Краса чарівних Карпат»(гуаш, тонований папір)

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER .Classroom. На гостину до угорців, румунів і молдован.

 Малювали гірський пейзаж.  «Краса чарівних Карпат». Дотримується правил техніки безпеки; добирає інструменти, художні матеріали відповідно до виду мистецтва. Презентує створені художні образи. АВ, мама та сестра допомають учню і коректують увагу учня.

10

16.11

На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження)

Різновид декоративно-ужиткового мистецтва - мистецтво художньої обробки металу. Поняття: симетрія, асиметрія. Створення ескізу художнього виробу з металу «Ескіз вивіски» (фломастери)

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER .Classroom. На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження)

 Познайомився з різновидом декоративно-ужиткового мистецтва - мистецтво художньої обробки металу. Ознайомився з поняттям: симетрія, асиметрія. Малювали «Ескіз вивіски». Дотримується правил техніки безпеки; добирає інструменти, художні матеріали відповідно до виду мистецтва. Презентує створені художні образи. АВ, мама та сестра допомають учню і коректують увагу учня.

11

23.11

На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження)

Різновид декоративно-ужиткового мистецтва - мистецтво художньої обробки металу. Поняття: симетрія, асиметрія. Створення ескізу художнього виробу з металу «Ескіз вивіски» (фломастери)

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER .Classroom. Познайомився з різновидом декоративно-ужиткового мистецтва - мистецтво художньої обробки металу. Ознайомився з поняттям: симетрія, асиметрія. Малювали «Ескіз вивіски». Дотримується правил техніки безпеки; добирає інструменти, художні матеріали відповідно до виду мистецтва. Презентує створені художні образи. АВ, мама та сестра допомають учню і коректують увагу учня.

12

30.11

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків

Декоративно - ужиткові вироби кримських татар.

Створення орнаменту в стрічці за кримськотатарськими мотивами (олівці, фломастери)

Очно. Корекція уваги. Ознайомився з творчістю та національними мотивами в мистецтві кримських татар та греків. За відео та фото у підручником ознайомилися з декоративно - ужитковими виробами кримських татар.

Малювали орнамент в стрічці за кримськотатарськими мотивами (олівці, фломастери). Дотримується правил техніки безпеки; добирає інструменти, художні матеріали відповідно до виду мистецтва. Презентує створені художні образи.

13

07.12

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків

Декоративно - ужиткові вироби кримських татар.

Створення орнаменту в стрічці за кримськотатарськими мотивами (олівці, фломастери)

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER .Classroom. Ознайомився з творчістю та національними мотивами в мистецтві кримських татар та греків. За відео та фото у підручником ознайомилися з декоративно - ужитковими виробами кримських татар.

Малювали орнамент в стрічці за кримськотатарськими мотивами (олівці, фломастери). Дотримується правил техніки безпеки; добирає інструменти, художні матеріали відповідно до виду мистецтва. Презентує створені художні образи. АВ, мама та сестра допомають учню і коректують увагу учня.

14

14.12

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження)

Орнамент. Види орнаментів. Створення аплікації у кримськотатарських традиціях (кольоровий папір (тканина)

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER .Classroom. Ознайомився з творчістю та національними мотивами в мистецтві кримських татар та греків. За відео та фото у підручником ознайомилися з видами орнаментів. Створювали аплікації у кримськотатарських традиціях (кольоровий папір). Дотримується правил техніки безпеки; добирає інструменти, художні матеріали відповідно до виду мистецтва. Презентує створені художні образи. АВ, мама та сестра допомають учню і коректують увагу учня.

15

21.12

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження)

Мистецтво мозаїки. Поняття: мозаїка.

Створення новорічного подарунку (мозаїка, бріколаж)

Очно. Корекція уваги. За відео та фото у підручником ознайомилися з мистецтвом мозаїки та поняттям -  мозаїка.

Малювали новорічний подарунок  - мозаїку. Презентує створені художні образи.

16

28. 12

Повторення та закріплення вивченого матеріалу.

Перевір свої досягнення. Виставка творчих робіт.

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER .Classroom. Повторювали вивчений матеріал, презентував класу свої роботи.

 

 

docx
Додано
13 березня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку