Календарно-тематичний план з корекцією з предмета "Трудове навчання" для немовленнєвої дитини із ЗПР, 3 клас, 2 семестр НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичний план з корекцією з предмета "Трудове навчання" для немовленнєвої дитини із ЗПР, 3 клас, 2 семестр НУШ
Перегляд файлу

Дизайн та технології 2 семестр 2022-23

Дата

Зміст

Корекція

17

17.01

Дистанційне навчання. Створення орнаменту з різних матеріалів. Практична робота. " Пташки взимку ".

На 24 січня: Підготувати природні матеріали.

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Самостійно з певною допомогою АВ та мами, рекомендацій вчителя) добирав матеріали  для

виготовлення виробу. Називає властивості картону та паперу, знає засоби праці; розмічає разом з вчителем картон за шаблоном та ріже ножицями по лініях розмітки; уміє на дотик визначити, з якого матеріалу виготовлений той чи інший виріб. Розрізняє предмети, матеріали та їх призначення за запитаннями вчителя, АВ; намагається різати ножицями по лінії розмітки; виготовляє вироби із паперу за наочною опорою та допомогою вчителя, АВ, дорослого; виготовляє елементарні вироби разом з вчителем, АВ, мами з різноманітного матеріалу. Створював орнамент з допомогою АВ, мами, старшої сестри.

18

24.01

Дистанційне навчання. Створення мозаїки. Практична робота. "Зимова казка".

На 31 січня: Підготувати необхідні матеріали

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Має елементарні поняття про основні геометричні форми, що викладаються в мозаїку; Робив мозаїку з різних матеріалів разом з вчителем, АВ, мами. Намагається різати ножицями по лінії розмітки; виготовляє вироби із паперу за наочною опорою та допомогою вчителя, АВ, дорослого; користується клеєм.

19

31.01

Дистанційне навчання. Комбінування матеріалів. Практична робота. " Біла сова".

На 7 лютого: Підготувати матеріали та інструменти.

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Розмічає разом з вчителем картон за шаблоном та ріже ножицями по лініях розмітки; уміє на дотик визначити, з якого матеріалу виготовлений той чи інший виріб. Розрізняє предмети, матеріали та їх призначення за запитаннями вчителя, АВ; намагається різати ножицями по лінії розмітки; виготовляє вироби із паперу за наочною опорою та допомогою вчителя, АВ, дорослого; виготовляє елементарні вироби разом з вчителем, АВ, мами з різноманітного матеріалу. Комбінував матеріали в виріб «Біла сова» з допомогою АВ, мами, старшої сестри.

20

07.02

Дистанційне навчання. Створення орнаменту з різних матеріалів. "Морозиво-ріжок".

На 14 лютого: Підготувати матеріали і інструменти.

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Групує предмети з допомогою дорослого за формою; уміє співвідносити предмети з їх зображенням; уміє складати з плоских форм предметне зображення, з допомогою створює аплікації і малюнки за завданням педагога; з допомогою вчителя АВ, мами і старшої сестри виготовляє моделі геометричних фігур із складових частин за зразком. Намагається різати ножицями по лінії розмітки. Користується клеєм з допомогою.

21

14.02

Дистанційне навчання. Виготовлення об'ємних виробів технікою орігамі. Практична робота. "Восьминіг та рибки".

На 21 лютого: Підготуватися до практичної роботи.

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Розмічає папір і картон  з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри  за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі; називає інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі;  самостійно не вміє створювати об’ємні вироби технікою орігамі, працює з допомогою АВ, вчителя, мами,  старшого родича.

22

21.02

Дистанційне навчання. Виготовлення виробів об'ємної форми. Практична робота. "Жабенятко".

На 28 лютого: Підготувати матеріали.

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Розмічає папір і картон  з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри  за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі; називає інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі;  самостійно не вміє створювати об’ємні вироби технікою орігамі, працює з допомогою АВ, вчителя, мами,  старшого родича.

23

28.02

Дистанційне навчання. Практична робота. "День і ніч".

На 7 березня: Підготувати необхідні матеріали.

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Розмічає папір і картон  з допомогою вчителя, АВ, мами  за малюнками. Розрізняє предмети, матеріали та їх призначення за запитаннями вчителя, АВ; намагається різати ножицями по лінії розмітки; виготовляє вироби із паперу за наочною опорою та допомогою вчителя, АВ, мами.

24

07.03

Дистанційне навчання. Побутове самообслуговування. Практична робота: як красиво скласти серветку.

На 14 березня: Підготувати матеріали

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Ознайомлений з правилами побутового самообслуговування.

Вчився з допомогою мами, вчителя, АВ красиво складати серветку.

25

14.03

Дистанційне навчання. Виготовлення об'ємних виробів технікою орігамі.

На 21 березня: Підготувати необхідні матеріали

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Розмічає папір і картон  з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри  за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі; називає інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі;  самостійно не вміє створювати об’ємні вироби технікою орігамі, працює з допомогою АВ, вчителя, мами,  старшого родича.

26

21.03

Дистанційне навчання. Виготовлення і оздоблення виробів об'ємної форми. Практична робота. Піаніно.

На 4 квітня: Підготувати матеріали

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Розмічає папір і картон  з допомогою вчителя, АВ, мами  за малюнками. Розрізняє предмети, матеріали та їх призначення за запитаннями вчителя, АВ; намагається різати ножицями по лінії розмітки; виготовляє вироби із паперу за наочною опорою та допомогою вчителя, АВ, мами.

27

04.04

Дистанційне навчання. Виготовлення об'ємних виробів. Практична робота. "Кульбабки".

На 11 квітня: Підготувати матеріали.

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Розмічає папір і картон, кольоровий папір, серветки, нитки  з допомогою вчителя, АВ, мами  за малюнками. Розрізняє предмети, матеріали та їх призначення за запитаннями вчителя, АВ; намагається різати ножицями по лінії розмітки; виготовляє вироби із паперу за наочною опорою та допомогою вчителя, АВ, мами.

28

11.04

Дистанційне навчання. Декорування виробів. Орнамент. Практична робота. "Подарунок до Великодня".

На 18 квітня: Підготуватися до практичної роботи.

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Самостійно вибирає кольори паперу та їх відтінки залежно від змісту зображення.

     З допомогою вчителя, АВ, мами визначає структуру візерунка (повторення, чергування елементів), форму, забарвлення окремих частин. Дотримується певної послідовності дій під час викладання та склеювання візерунка з геометричних та рослинних елементів у прямокутнику та квадраті.

  Уміє з допомогою дорослого  користуватися осьовими лініями.

З допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри визначає послідовність роботи під час малювання.

 

29

18.04

Дистанційне навчання. Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Практична робота. "Курчатко з сюрпризом"

На 25 квітня: Підготувати матеріали

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Розмічає папір і картон  з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри  за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі; називає інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі;  самостійно не вміє створювати об’ємні вироби технікою орігамі, працює з допомогою АВ, вчителя, мами,  старшого родича.

30

25.04

Дистанційне навчання. Виготовлення виробів технікою орігамі

На 2 травня: Підготувати необхідні матеріали

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Розмічає папір і картон  з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри  за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі; називає інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі;  самостійно не вміє створювати об’ємні вироби технікою орігамі, працює з допомогою АВ, вчителя, мами,  старшого родича. Зробили літачок

31

02.05

Дистанційне навчання. Декорування виробів. Практична робота. Виготовлення рамочки.

На 9 травня: Підготувати матеріали

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Розуміє призначення декорування – для краси. Розмічає папір і картон, кольоровий папір, серветки, нитки  з допомогою вчителя, АВ, мами  за малюнками. Розрізняє предмети, матеріали та їх призначення за запитаннями вчителя, АВ; намагається різати ножицями по лінії розмітки; виготовляє вироби із паперу за наочною опорою та допомогою вчителя, АВ, мами.

32

09.05

Дистанційне навчання. Макетні матеріали. Виготовлення предметів з дроту та бісеру. Практична робота. "Сердечко"

На 16 травня: Підготуватися до роботи

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Ознайомився з призначенням і властивостями гнучкого м’якого і цупкого дроту та бісеру. Вміє вирівнювати, згинати, скручувати дріт   ( з певною допомогою дорослого). Ознайомлений з правилами техніки безпеки під час роботи з дротом. Працює з допомогою вчителя, АВ, мами.

33

16.05

Дистанційне навчання. Практична робота. "Брелок-смайлик"

На 23 травня: Підготувати необхідні матеріали.

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Розмічає папір і картон, кольоровий папір, з допомогою вчителя, АВ, мами  за малюнками. Розрізняє предмети, матеріали та їх призначення за запитаннями вчителя, АВ; намагається різати ножицями по лінії розмітки; виготовляє вироби із паперу за наочною опорою та допомогою вчителя, АВ, мами.

 

34

23.05

Дистанційне навчання. Практична робота. Незвичайна фотосесія.

На 30 травня: Підготувати матеріали

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

Розмічає папір і картон  з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри  за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі; називає інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі;  самостійно не вміє створювати об’ємні вироби технікою орігамі, працює з допомогою АВ, вчителя, мами,  старшого родича.

35

30.05

Дистанційне навчання. Властивості пластичних матеріалів. Практична робота. "Рудий клоун Бім"

На 30 травня:

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER

 

З допомогою вчителя, АВ, мами визначає послідовність роботи під час роботи з пластиліном. Розміщує декоративні елементи в колі на осьових лініях (діаметрах), у центрі й по краях. Робить самостійно окремі елементи клоуна. Виконує завдання за  зразком.

 

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, 3 клас, Інші матеріали
НУШ
Інкл
Додано
13 березня
Переглядів
82
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку