Календарно-тематичний план з математики для 4 класу
(за підручником Наталії Листопад) – 5 годин на тиждень
№ урока |
Тема уроку |
№ завд. у підручн. |
Дата |
Примітки |
|
Повторення вивченого у 3 класі. Письмове множення і ділення |
|
|
|
1. |
Нумерація трицифрових чисел. Знаходження значень виразів. Складання задач. |
1 - 13 |
|
|
2. |
Нумерація трицифрових чисел. Обчислення на основі нумерації. Розв’язування задач двома способами. |
14 - 24 |
|
|
3. |
Обчислення способом округлення. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами. |
25 - 34 |
|
|
4. |
Знаходження значень виразів з дужками та без дужок. Розв’язування задач за допомогою блок–схем. Визначенняформи фігури. |
35 - 44 |
|
|
5. |
Знаходження значень виразів. Складання обернених задач. Виготовлення макета фігури. |
45 - 55 |
|
|
6. |
Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею. Виготовлення макета фігури. |
56 - 66 |
|
|
7. |
Знаходження частини числа та числа за його частиною. Знаходження значень виразів. Короткотермінова самостійна робота №1. |
67 - 76 |
|
|
8. |
Ділення з остачею. Виготовлення макета фігури.
|
77 - 86 |
|
|
9. |
Множення у стовпчик. Знаходження значень виразів. Дії з одиницями часу. |
87 - 110 |
|
|
10. |
Множення у стовпчик у випадку нулів у множнику. Задача знаходження часу закінчення події. |
111 - 121 |
|
|
11. |
Множення на кругле двоцифрове число. Задача знаходження часу початку події. |
122 - 132 |
|
|
12. |
Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування нерівностей. Знаходження тривалості події. |
133 - 143 |
|
|
13. |
Знаходження значень числових виразів. Ділення з остачею. Самостійна робота №2. |
144 - 154 |
|
|
14. |
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу.
|
155 - 173 |
|
|
15. |
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу.
|
174 - 183 |
|
|
16. |
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. Самостійна робота №3. |
184 - 193 |
|
|
17. |
Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування задач. Діаграма. |
194 - 203 |
|
|
18. |
Діагностувальна робота № 1 |
|
|
|
19. |
Аналіз діагностувальної роботи. Усунення прогалин.
|
|
|
|
|
Нумерація чисел у межах мільйона. Величини. |
|
|
|
20. |
Нумерація чотирицифрових чисел. Тисяча.
|
204 - 214 |
|
|
21. |
Одиниці четвертого розряду. Дії з одиницями четвертого розряду. Заходження значень виразів. |
215 - 225 |
|
|
22. |
Розклад чотирицифрового числа на суму розрядних доданків. Запис чотирицифрових чисел, які містять нулі. Діаграми. |
226 - 237 |
|
|
23. |
Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування задач, які містять зайві дані. |
238 - 251 |
|
|
24. |
Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і нерівностей. Самостійна робота №4. |
252 - 266 |
|
|
25. |
Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею. |
267 - 280 |
|
|
26. |
Нумерація п’ятицифрових чисел. Дії з одиницями п’ятого розряду. Складання обернених задач. |
281 - 292 |
|
|
27. |
Нумерація п’ятицифрових чисел. Складання обернених задач. |
293 - 302 |
|
|
28. |
Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів. Самостійна робота №5. |
303 - 310 |
|
|
29. |
Нумерація шестицифрових чисел. Мільйон. Складання обернених задач. Діаграма. |
311 - 319 |
|
|
30. |
Класи багатоцифрових чисел. Розв’язування задач з буквеними даними. |
320 - 332 |
|
|
31. |
Нумерація багатоцифрових чисел. Складання і розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження частини числа. |
333 - 343 |
|
|
32. |
Нумерація багатоцифрових чисел. Натуральні числа.
|
344 - 356 |
|
|
33. |
Множення і ділення чисел як розрядну одиницю.
|
357 - 371 |
|
|
34. |
Порівняння натуральних чисел.
|
372 - 384 |
|
|
35. |
Нумерація багатоцифрових чисел. Ознайомлення із класом мільярдів. Самостійна робота №6. |
385 - 397 |
|
|
36. |
Урок узагальнення знань.
|
|
|
|
37. |
Діагностувальна робота №2 |
|
|
|
38. |
Аналіз діагносту вальної роботи. Усунення прогалин. |
|
|
|
39. |
Одиниці довжини. Співвідношення між одиницями довжини. |
398 - 411 |
|
|
40. |
Одиниці маси. Співвідношення між одиницями маси.
|
412 - 424 |
|
|
41. |
Перетворення одиниць маси і довжини із більших в менші. Задачі, які містять одиниці маси і довжини. |
425 - 435 |
|
|
42. |
Одиниці часу. Співвідношення між одиницями часу.
|
436 – 451 |
|
|
43. |
Площа фігури. Знаходження периметра фігури.
|
452 - 462 |
|
|
44. |
Одиниця площі – 1 см2.
|
463 - 471 |
|
|
45. |
Площа прямокутника. Одиниці площі 1мм2, 1 м2, 1 дм2.
|
472 - 480 |
|
|
46. |
Одиниця площі 1 км2. Площа квадрата.
|
481 - 491 |
|
|
47. |
Обернені задачі до задач на знаходження площі прямокутника. |
492 - 501 |
|
|
48. |
Одиниці площі 1а, 1 га. Співвідношення між одиницями площі. |
502 - 514 |
|
|
49. |
Палетка. Знаходження площі за допомогою палетки.
|
515 - 525 |
|
|
50. |
Обчислення площі.
|
526 - 534 |
|
|
51. |
Повторення вивченого. Самостійна робота №7. |
|
|
|
52. |
Урок узагальнення знань.
|
|
|
|
53. |
Діагностувальна робота №3. |
|
|
|
54. |
Аналіз діагностувальної роботи. Усунення прогалин. |
|
|
|
|
Додавання і віднімання багатоцифрових чисел. |
|
|
|
55. |
Дія додавання. Закони дії додавання. Задачі, які розв’язуються дією додавання. |
535 - 543 |
|
|
56. |
Додавання і віднімання 0.
|
544 - 554 |
|
|
57. |
Дія віднімання. Задачі, які розв’язуються дією віднімання. |
555 - 563 |
|
|
58. |
Віднімання суми від числа.
|
564 - 572 |
|
|
59. |
Віднімання числа від суми. Додавання багатоцифрового числа і одноцифрового. Віднімання одноцифрового числа від багатоцифрового. |
573 - 592 |
|
|
60. |
Знаходження значень виразів. Розв’язування рівнянь та нерівностей. |
593 - 601 |
|
|
61. |
Додавання багатоцифрового числа і двоцифрового. Віднімання двоцифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Розв’язування рівнянь та нерівностей. |
602 - 613 |
|
|
62. |
Додавання багатоцифрового числа і трицифрового. Віднімання трицифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування рівнянь. Види кутів. |
614 - 624 |
|
|
63. |
Письмове додавання багатоцифрових чисел. Визначення виду кутів. |
625 - 633 |
|
|
64. |
Залежність зміни суми від зміни доданка.
|
634 - 643 |
|
|
65. |
Знаходження значень виразів. Складені задачі, які містять непряме збільшення числа. |
644 - 652 |
|
|
66. |
Залежність зміни різниці від зміни зменшуваного. Розв’язування рівнянь. |
653 - 663 |
|
|
67. |
Залежність зміни різниці від зміни від’ємника.
|
664 - 673 |
|
|
68. |
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях маси. |
674 - 684 |
|
|
69. |
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях довжини. |
685 - 693 |
|
|
70. |
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях вартості. Розв’язування рівнянь. |
694 - 704 |
|
|
71. |
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. |
705 - 716 |
|
|
72. |
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Робота з діаграмами. |
717 - 726 |
|
|
73. |
Повторення вивченого. Самостійна робота №8. |
|
|
|
74. |
Урок узагальнення знань.
|
|
|
|
75. |
Діагностувальна робота №4. |
|
|
|
76. |
Аналіз діагностувальної роботи. Усунення прогалин. Підсумковий урок за семестр. |
|
|
|