Календарне планування побудоване по програмі з основ здоров'я для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, які навчаються за рівнем стандарту (затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України у 2017 році). Календарне планування побудоване з урахуванням методичних рекомендацій до програми, а також планування має конструктор титульної сторінки.
(Повна назва навчального закладу)
Календарно-тематичне планування з курсу основ здоров’я інваріантної складової робочого навчального плану закладу (Повна назва навчального закладу)
у 7-__ класі на І семестр 2018/2019 навчальний рік
Учитель біології ПІБ
Розглянуто на засіданні методичного об'єднання вчителів природознавства від __.08.2018 протокол № _
Погоджую
Заступник директора з навчально-виховної роботи
____________ ПІБ
____________ 2018
Назва міста 2018.
Календарно-тематичне планування з основ здоров'я для 7-__ класів 1 семестр
35 год, 1 год на тиждень
№ з/п |
К-ть год у темі |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Примітка |
|
Тема 1. Здоров’я людини (9 год) |
|||
1. |
1. |
|
Здоров’я і спосіб життя. Цілісність здоров’я. Переваги здорового способу життя. Навички, сприятливі для здоров’я. Значення життєвих принципів для здоров’я. Практичне завдання: Створення соціальної реклами про здоровий спосіб життя* |
|
2. |
2. |
|
Профілактика захворювань. Інфекційні та неінфекційні захворювання. Захисні реакції організму і бар’єри на шляху інфекцій. Заходи профілактики інфекційних та неінфекційних захворювань. |
|
3. |
3. |
|
Принципи безпечної життєдіяльності. Природні, техногенні та соціальні небезпеки. Види і джерела ризику. Рівні ризику. Практичне завдання: Оцінювання ризиків щоденного життя** |
|
4. |
4. |
|
Безпека на дорозі. Безпека пасажира легкового і вантажного автомобіля. Засоби безпеки легкового автомобіля. Заходи безпеки під час поїздки на вантажному автомобілі. Небезпечні вантажі. |
|
5. |
5. |
|
Види ДТП. Положення тіла, які знижують ризики травмування під час ДТП. Дії свідків ДТП. Практичне завдання: Моделювання поведінки пасажира при ДТП. |
|
6. |
6. |
|
Побутова безпека. Безпека оселі. Правила безпеки при користуванні засобами побутової хімії, газовими приладами та пічним опаленням |
|
7. |
7. |
|
Пожежна безпека у громадських приміщеннях. Правила пожежної безпеки у школі. Оповіщення про пожежу. Первинні засоби пожежогасіння. Практичне завдання: Відпрацювання алгоритму дій під час пожежі в громадському приміщенні. |
|
|
Тема 2. Фізична складова здоров’я (4 год) |
|||
8. |
1. |
|
Індивідуальний розвиток підлітків Ознаки біологічного, психічного, соціального, духовного дозрівання. |
|
9. |
2. |
|
Показники фізичного розвитку підлітків. Способи покращення фізичної форми. Практичне завдання: Визначення індивідуальних показників фізичної складової здоров’я. |
|
10. |
3. |
|
Косметичні проблеми підлітків Чинники, що впливають на здоров’я шкіри та її функції. Практичне завдання: Визначення типу шкіри і волосся. |
|
11. |
4. |
|
Особливості збереження здоров’я функціонування шкіри у підлітковому віці з урахуванням типу шкіри. Догляд за шкірою і волоссям. Практичне завдання: Вибір косметичних засобів із урахуванням віку та типу шкіри (проект)* |
|
|
Тема 3. Психічна і духовна складові здоров’я (9 год) |
|||
12. |
1. |
|
Психічний і духовний розвиток Особливості психічного розвитку підлітків. Розвиток потреб. |
|
13. |
2. |
|
Духовний розвиток особистості. Життєві цінності і здоров’я. |
|
14. |
3. |
|
Уміння вчитися Умови успішного навчання. Розвиток сприйняття, уваги, пам’яті, творчих здібностей Практичне завдання: Вправи на концентрацію уваги, розвиток пам’яті, уяви.** |
|
15. |
4. |
|
Емоційне благополуччя Вплив емоцій на здоров’я і прийняття рішень. Культура вияву почуттів. Методи самоконтролю. Практичне завдання: Відпрацювання навичок самоконтролю. |
|
Вчитель основ здоров’я _____________ ПІБ