Календарно-тематичний план з предмету "Дизайн і технології", із корекцією для немовленнєвої дитини, із ЗПР ; для 1-го класу НУШ, 2 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичний план з предмету "Дизайн і технології", із корекцією для немовленнєвої дитини, із ЗПР ; для 1-го класу НУШ, 2 семестр
Перегляд файлу

Дизайн і технології

ІІ  СЕМЕСТР

ПЛАН

ДАТА

КОРЕКЦІЯ

16

 

Симетричне вирізування

26.01

 Розуміє поняття симетричне вирізування. Учень: називає види та властивості паперу, інструменти та матеріали для роботи з папером (ножиці, олівець, шаблон, пензлик, клей); має уявлення про безпечну працю з ножицями; розпізнає види паперу наочно та за допомогою дотика; виконує трудові операції за наслідуванням: при допомозі асистента вчителя розриває папір, відриває шматочки, згинає по прямих лініях. Розпізнає геометричні фігури – квадрат, трикутник; володіє навичками складання візерунків з геометричних фігур за наслідуванням учителя, асистента вчителя з квадратів різних розмірів однакового кольору; з квадратів різного кольору одного розміру; з трикутників різного розміру; з трикутників різного кольору. Роботу виконує з допомогою асистента вчителя.

17

 

Виготовлення натюрморту в техніці аплікації

02.02

Учень: називає види та властивості паперу, інструменти та матеріали для роботи з папером (ножиці, олівець, шаблон, пензлик, клей); має уявлення про безпечну працю з ножицями; розпізнає види паперу наочно та за допомогою дотика; виконує трудові операції за наслідуванням: при допомозі асистента вчителя розриває папір, відриває шматочки, згинає по прямих лініях. З допомогою асистента вчителя створює аплікацію-натюрморт. Розуміє як красиво поєднати елементи натюрморту в композицію.

18

 

Різання паперу ножицями. Аплікація «Яблунька»

09.02

Учень хворіє, навчання в дистанційній формі , з узгодженням і допомогою мами.  Учень: називає види та властивості паперу, інструменти та матеріали для роботи з папером (ножиці, олівець, шаблон, пензлик, клей); має уявлення про безпечну працю з ножицями; розпізнає види паперу наочно та за допомогою дотика; виконує трудові операції за наслідуванням: при допомозі мами розриває папір, відриває шматочки, згинає по прямих лініях. З допомогою асистента вчителя і мами створює аплікацію-натюрморт.

19

 

Створення виробів у техніці оригамі. «Тюльпани»

16.02

З допомогою асистента вчителя учень за шаблоном створював квіти тюльпана, листя і стебла тюльпана. Учень: називає види та властивості паперу, інструменти та матеріали для роботи з папером (ножиці, олівець, шаблон, пензлик, клей); має уявлення про безпечну працю з ножицями; розпізнає види паперу наочно та за допомогою дотика; виконує трудові операції за наслідуванням: при допомозі асистента вчителя розриває папір, відриває шматочки, згинає по прямих лініях. Розпізнає геометричні фігури – квадрат, трикутник; володіє навичками складання візерунків з геометричних фігур за наслідуванням учителя, асистента вчителя з квадратів різних розмірів однакового кольору; з квадратів різного кольору одного розміру; з трикутників різного розміру; з трикутників різного кольору. Роботу виконує з допомогою асистента вчителя.

20

Створення виробів у техніці оригамі. «Песик».

23.02

З допомогою асистента вчителя учень за шаблоном створював кумедного песика, його деталі. Учень: називає види та властивості паперу, інструменти та матеріали для роботи з папером (ножиці, олівець, шаблон, пензлик, клей); має уявлення про безпечну працю з ножицями; розпізнає види паперу наочно та за допомогою дотика; виконує трудові операції за наслідуванням: при допомозі асистента вчителя розриває папір, відриває шматочки, згинає по прямих лініях. Розпізнає геометричні фігури – квадрат, трикутник; володіє навичками складання візерунків з геометричних фігур за наслідуванням учителя, асистента вчителя з квадратів різних розмірів однакового кольору; з квадратів різного кольору одного розміру; з трикутників різного розміру; з трикутників різного кольору. Роботу виконує з допомогою асистента вчителя за зразком і технікою наслідування.

21

 

Створення виробів у техніці пластиліну. Ліплення «Розумна сова».

02.03

З допомогою асистента вчителя учень за шаблоном ліпив з пластиліну сову. Розвивається дрібна моторика рук при ліпленні з пластиліну, формуються естетичні навички і уявлення при виконанні роботи. Учень: знає властивості пластиліну. Самостійно готує робоче місце, слідкує за акуратністю при виконанні роботи. Роботу виконує з допомогою асистента вчителя за зразком і технікою наслідування.

22

Різання паперу ножицями. Аплікація «Гарячий чай з лимоном»

 

Учень: називає види та властивості паперу, інструменти та матеріали для роботи з папером (ножиці, олівець, шаблон, пензлик, клей); має уявлення про безпечну працю з ножицями; розпізнає види паперу наочно та за допомогою дотика; виконує трудові операції за наслідуванням: при допомозі асистента вчителя розриває папір, відриває шматочки, згинає по прямих лініях. З допомогою асистента вчителя створює аплікацію-натюрморт. Розуміє як красиво поєднати елементи натюрморту в композицію.

23

 

Пластичні матеріали ліплення овочів.

16.03

З допомогою асистента вчителя учень за шаблоном ліпив з пластиліну овочі. Розвивається дрібна моторика рук при ліпленні з пластиліну, формуються естетичні навички і уявлення при виконанні роботи. Учень: знає властивості пластиліну. Самостійно готує робоче місце, слідкує за акуратністю при виконанні роботи. Роботу виконує з допомогою асистента вчителя за зразком і технікою наслідування.

24

 

Пластичні матеріали. «Фрукти в кошику»

30.03

З допомогою асистента вчителя учень за шаблоном ліпив з пластиліну кошик з фруктів. Розвивається дрібна моторика рук при ліпленні з пластиліну, формуються естетичні навички і уявлення при виконанні роботи. Учень: знає властивості пластиліну. Самостійно готує робоче місце, слідкує за акуратністю при виконанні роботи. Роботу виконує з допомогою асистента вчителя за зразком і технікою наслідування.

25

 

Пластичні матеріали. «Бджілка і джміль»

06.04

З допомогою  мами і асистента вчителя учень за шаблоном ліпив з пластиліну джмелика і бджілку. Розвивається дрібна моторика рук при ліпленні з пластиліну, формуються естетичні навички і уявлення при виконанні роботи. Учень: знає властивості пластиліну. Самостійно готує робоче місце, слідкує за акуратністю при виконанні роботи. Роботу виконує з допомогою асистента вчителя за зразком і технікою наслідування.

26

 

Ліплення декоративного посуду

13.04

Дис.

З допомогою  мами і асистента вчителя учень за шаблоном ліпив з пластиліну декоративний посуд. Розвивається дрібна моторика рук при ліпленні з пластиліну, формуються естетичні навички і уявлення при виконанні роботи. Учень: знає властивості пластиліну. Самостійно готує робоче місце, слідкує за акуратністю при виконанні роботи. Роботу виконує з допомогою асистента вчителя за зразком і технікою наслідування.

27

 

Мої улюблені книжки. Виготовлення аплікації «Вінні-Пух».

20.04

Дис.

Учень виготовляв аплікацію з допомогою мами . Учень: називає види та властивості паперу, інструменти та матеріали для роботи з папером (ножиці, олівець, шаблон, пензлик, клей); має уявлення про безпечну працю з ножицями; розпізнає види паперу наочно та за допомогою дотика; виконує трудові операції за наслідуванням: при допомозі мами розриває папір, відриває шматочки, згинає по прямих лініях.

28

 

Весняні свята. Великдень. Виготовлення великодньої аплікації.

27.04

Дис.

Виготовляв великодню аплікацію – кошик з писанками. Учень: називає види та властивості паперу, інструменти та матеріали для роботи з папером (ножиці, олівець, шаблон, пензлик, клей); має уявлення про безпечну працю з ножицями; розпізнає види паперу наочно та за допомогою дотика; виконує трудові операції за наслідуванням: при допомозі асистента вчителя розриває папір, відриває шматочки, згинає по прямих лініях.

29

 

Весняна мозаїка. Кучерявий баранець.

 

11.05

Зображував з допомогою асистента вчителя «кучерявого баранця». Працював олівцями, фломастерами, картоном, папером, клеєм. В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з образотворчим мистецтвом; збагачення словникового запасу на основі перегляду  творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток образної пам’яті; інтересу до вивчення засобів образотворчої виразності.

 

30

Веселка. Виготовлення аплікації «Клоун- веселунчик»

18.05

Зображував з допомогою асистента вчителя аплікацію. Працював олівцями, фломастерами,картоном, папером, клеєм. В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з образотворчим мистецтвом; збагачення словникового запасу на основі перегляду  творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток образної пам’яті; інтересу до вивчення засобів образотворчої виразності.

 

31

Моя Батьківщина. Виготовлення виробу за зразком. «Ми любимо Україну».

 

25.05

Роботу виконував  з допомогою асистента вчителя. Працював олівцями, фломастерами, картоном, папером, клеєм. В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з образотворчим мистецтвом; збагачення словникового запасу на основі перегляду  творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток образної пам’яті; інтересу до вивчення засобів образотворчої виразності.

 

 

docx
Додано
13 березня
Переглядів
146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку