Дизайн і технології
ІІ СЕМЕСТР
№ |
ПЛАН |
ДАТА |
КОРЕКЦІЯ |
16
|
Симетричне вирізування |
26.01 |
Розуміє поняття симетричне вирізування. Учень: називає види та властивості паперу, інструменти та матеріали для роботи з папером (ножиці, олівець, шаблон, пензлик, клей); має уявлення про безпечну працю з ножицями; розпізнає види паперу наочно та за допомогою дотика; виконує трудові операції за наслідуванням: при допомозі асистента вчителя розриває папір, відриває шматочки, згинає по прямих лініях. Розпізнає геометричні фігури – квадрат, трикутник; володіє навичками складання візерунків з геометричних фігур за наслідуванням учителя, асистента вчителя з квадратів різних розмірів однакового кольору; з квадратів різного кольору одного розміру; з трикутників різного розміру; з трикутників різного кольору. Роботу виконує з допомогою асистента вчителя. |
17
|
Виготовлення натюрморту в техніці аплікації |
02.02 |
Учень: називає види та властивості паперу, інструменти та матеріали для роботи з папером (ножиці, олівець, шаблон, пензлик, клей); має уявлення про безпечну працю з ножицями; розпізнає види паперу наочно та за допомогою дотика; виконує трудові операції за наслідуванням: при допомозі асистента вчителя розриває папір, відриває шматочки, згинає по прямих лініях. З допомогою асистента вчителя створює аплікацію-натюрморт. Розуміє як красиво поєднати елементи натюрморту в композицію. |
18
|
Різання паперу ножицями. Аплікація «Яблунька» |
09.02 |
Учень хворіє, навчання в дистанційній формі , з узгодженням і допомогою мами. Учень: називає види та властивості паперу, інструменти та матеріали для роботи з папером (ножиці, олівець, шаблон, пензлик, клей); має уявлення про безпечну працю з ножицями; розпізнає види паперу наочно та за допомогою дотика; виконує трудові операції за наслідуванням: при допомозі мами розриває папір, відриває шматочки, згинає по прямих лініях. З допомогою асистента вчителя і мами створює аплікацію-натюрморт. |
19
|
Створення виробів у техніці оригамі. «Тюльпани» |
16.02 |
З допомогою асистента вчителя учень за шаблоном створював квіти тюльпана, листя і стебла тюльпана. Учень: називає види та властивості паперу, інструменти та матеріали для роботи з папером (ножиці, олівець, шаблон, пензлик, клей); має уявлення про безпечну працю з ножицями; розпізнає види паперу наочно та за допомогою дотика; виконує трудові операції за наслідуванням: при допомозі асистента вчителя розриває папір, відриває шматочки, згинає по прямих лініях. Розпізнає геометричні фігури – квадрат, трикутник; володіє навичками складання візерунків з геометричних фігур за наслідуванням учителя, асистента вчителя з квадратів різних розмірів однакового кольору; з квадратів різного кольору одного розміру; з трикутників різного розміру; з трикутників різного кольору. Роботу виконує з допомогою асистента вчителя. |
20 |
Створення виробів у техніці оригамі. «Песик». |
23.02 |
З допомогою асистента вчителя учень за шаблоном створював кумедного песика, його деталі. Учень: називає види та властивості паперу, інструменти та матеріали для роботи з папером (ножиці, олівець, шаблон, пензлик, клей); має уявлення про безпечну працю з ножицями; розпізнає види паперу наочно та за допомогою дотика; виконує трудові операції за наслідуванням: при допомозі асистента вчителя розриває папір, відриває шматочки, згинає по прямих лініях. Розпізнає геометричні фігури – квадрат, трикутник; володіє навичками складання візерунків з геометричних фігур за наслідуванням учителя, асистента вчителя з квадратів різних розмірів однакового кольору; з квадратів різного кольору одного розміру; з трикутників різного розміру; з трикутників різного кольору. Роботу виконує з допомогою асистента вчителя за зразком і технікою наслідування. |
21
|
Створення виробів у техніці пластиліну. Ліплення «Розумна сова». |
02.03 |
З допомогою асистента вчителя учень за шаблоном ліпив з пластиліну сову. Розвивається дрібна моторика рук при ліпленні з пластиліну, формуються естетичні навички і уявлення при виконанні роботи. Учень: знає властивості пластиліну. Самостійно готує робоче місце, слідкує за акуратністю при виконанні роботи. Роботу виконує з допомогою асистента вчителя за зразком і технікою наслідування. |
22 |
Різання паперу ножицями. Аплікація «Гарячий чай з лимоном» |
|
Учень: називає види та властивості паперу, інструменти та матеріали для роботи з папером (ножиці, олівець, шаблон, пензлик, клей); має уявлення про безпечну працю з ножицями; розпізнає види паперу наочно та за допомогою дотика; виконує трудові операції за наслідуванням: при допомозі асистента вчителя розриває папір, відриває шматочки, згинає по прямих лініях. З допомогою асистента вчителя створює аплікацію-натюрморт. Розуміє як красиво поєднати елементи натюрморту в композицію. |
23
|
Пластичні матеріали ліплення овочів. |
16.03 |
З допомогою асистента вчителя учень за шаблоном ліпив з пластиліну овочі. Розвивається дрібна моторика рук при ліпленні з пластиліну, формуються естетичні навички і уявлення при виконанні роботи. Учень: знає властивості пластиліну. Самостійно готує робоче місце, слідкує за акуратністю при виконанні роботи. Роботу виконує з допомогою асистента вчителя за зразком і технікою наслідування. |
24
|
Пластичні матеріали. «Фрукти в кошику» |
30.03 |
З допомогою асистента вчителя учень за шаблоном ліпив з пластиліну кошик з фруктів. Розвивається дрібна моторика рук при ліпленні з пластиліну, формуються естетичні навички і уявлення при виконанні роботи. Учень: знає властивості пластиліну. Самостійно готує робоче місце, слідкує за акуратністю при виконанні роботи. Роботу виконує з допомогою асистента вчителя за зразком і технікою наслідування. |
25
|
Пластичні матеріали. «Бджілка і джміль» |
06.04 |
З допомогою мами і асистента вчителя учень за шаблоном ліпив з пластиліну джмелика і бджілку. Розвивається дрібна моторика рук при ліпленні з пластиліну, формуються естетичні навички і уявлення при виконанні роботи. Учень: знає властивості пластиліну. Самостійно готує робоче місце, слідкує за акуратністю при виконанні роботи. Роботу виконує з допомогою асистента вчителя за зразком і технікою наслідування. |
26
|
Ліплення декоративного посуду |
13.04 Дис. |
З допомогою мами і асистента вчителя учень за шаблоном ліпив з пластиліну декоративний посуд. Розвивається дрібна моторика рук при ліпленні з пластиліну, формуються естетичні навички і уявлення при виконанні роботи. Учень: знає властивості пластиліну. Самостійно готує робоче місце, слідкує за акуратністю при виконанні роботи. Роботу виконує з допомогою асистента вчителя за зразком і технікою наслідування. |
27
|
Мої улюблені книжки. Виготовлення аплікації «Вінні-Пух». |
20.04 Дис. |
Учень виготовляв аплікацію з допомогою мами . Учень: називає види та властивості паперу, інструменти та матеріали для роботи з папером (ножиці, олівець, шаблон, пензлик, клей); має уявлення про безпечну працю з ножицями; розпізнає види паперу наочно та за допомогою дотика; виконує трудові операції за наслідуванням: при допомозі мами розриває папір, відриває шматочки, згинає по прямих лініях. |
28
|
Весняні свята. Великдень. Виготовлення великодньої аплікації. |
27.04 Дис. |
Виготовляв великодню аплікацію – кошик з писанками. Учень: називає види та властивості паперу, інструменти та матеріали для роботи з папером (ножиці, олівець, шаблон, пензлик, клей); має уявлення про безпечну працю з ножицями; розпізнає види паперу наочно та за допомогою дотика; виконує трудові операції за наслідуванням: при допомозі асистента вчителя розриває папір, відриває шматочки, згинає по прямих лініях. |
29
|
Весняна мозаїка. Кучерявий баранець.
|
11.05 |
Зображував з допомогою асистента вчителя «кучерявого баранця». Працював олівцями, фломастерами, картоном, папером, клеєм. В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з образотворчим мистецтвом; збагачення словникового запасу на основі перегляду творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток образної пам’яті; інтересу до вивчення засобів образотворчої виразності.
|
30 |
Веселка. Виготовлення аплікації «Клоун- веселунчик» |
18.05 |
Зображував з допомогою асистента вчителя аплікацію. Працював олівцями, фломастерами,картоном, папером, клеєм. В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з образотворчим мистецтвом; збагачення словникового запасу на основі перегляду творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток образної пам’яті; інтересу до вивчення засобів образотворчої виразності.
|
31 |
Моя Батьківщина. Виготовлення виробу за зразком. «Ми любимо Україну».
|
25.05 |
Роботу виконував з допомогою асистента вчителя. Працював олівцями, фломастерами, картоном, папером, клеєм. В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з образотворчим мистецтвом; збагачення словникового запасу на основі перегляду творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток образної пам’яті; інтересу до вивчення засобів образотворчої виразності. |