Календарно-тематичний план з предмету "Образотворче мистецтво", із корекцією для немовленнєвої дитини, із ЗПР ; для 1-го класу НУШ, 2 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичний план з предмету "Образотворче мистецтво", із корекцією для немовленнєвої дитини, із ЗПР ; для 1-го класу НУШ, 2 семестр
Перегляд файлу

 

 

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО 1-Б       

ІІ семестр

 

 

Тема 15. Мандруємо Європою

 

Дата

Зміст

Корекція

15

27.01

Ритм. знайомство з нотним записом (нотний стан, скрипковий ключ).

СМ: П. Чайковський. «Старовинна

французька пісня», «Німецька пісенька»,

«Неаполітанська пісенька» з «Дитячого альбому».

М/ф «Дитячий альбом».

ХТД: «Букварик» муз. А. Олєйнікової. сл. Л. Ратич – розучування; виконання ритму за записом.

Має уявлення про музику інших народів світу; спостерігає за інтонаційно-образним розвитком музики; виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичного твору; спостерігає за інтонаційно-образним розвитком музики; розрізняє і визначає основні засоби музичної виразності (за допомогою вчителя); виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичних творів; В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з музичними творами різних народів світу; фонематичної та музичної пам’яті; збагачення словникового запасу на основі з вивчення музичних творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток музичної пам’яті; інтересу до вивчення засобів музичної виразності; пізнавальної діяльності в процесі визачення засобів музичної виразності; уточнення назв засобів музичної виразності;

16

29.01

Мандруємо Європою. Форми транспорту. Зображення транспорту на вибір. : карети. Літака. Автомобіля.

Ознайомився на уроці з формами транспорту. Зображував автомобіль.

 

 

 

Тема 16. Танцювальні захоплення європейців

17

 

 

 

05.02

Танець, пози і рухи танцівників. СМ: Ф. Харді «Танок голландських дітей»; П. Шассель

«Фанданго»; «Тарантела». ХТД: Зображення дітей, які весело танцюють (олівці,

фломастери).

 Розуміє, що таке танець, пози і рухи танцівників. СМ: Ф. Харді «Танок голландських дітей»; П. Шассель. Малював дітей, які весело танцюють з допомогою асистента вчителя.

«Фанданго»; «Тарантела». Розуміє, які танці швидкі і повільні, веселі і сумні.

виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичного твору; спостерігає за інтонаційно-образним розвитком музики; розрізняє і визначає основні засоби музичної виразності (за допомогою вчителя); виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичних творів; В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з музичними творами різних народів світу; фонематичної та музичної пам’яті; збагачення словникового запасу на основі з вивчення музичних творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток музичної пам’яті; інтересу до вивчення засобів музичної виразності; пізнавальної діяльності в процесі визачення засобів музичної виразності; уточнення назв засобів музичної виразності;

 


 

 

 

 

 

16

03.02.

Танець, менует, тарантела

СМ: Ф. Рамо «Менует» (клавесин), Л. Бетховен «Німецький танець», Дж. Россіні «Тарантела».

ХТД: виконання на ДМІ супроводу до німецького танцю; ритмічна

імпровізація. «Букварик» муз.

А.Олєйніковоїсл. Л.Ратич – виконання з рухами.

М/ф «Красуня і чудовисько»,

«Білосніжка».

 

 

Розуміє, що таке танець, пози і рухи танцівників. Прослуховує різні мелодії танців, Розрізняє ритмічні і повільні музичні композиції, розрізняє веселі і сумні композиції . Корекція уваги учня проходить з допомогою асистента вчителя. виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичного твору; спостерігає за інтонаційно-образним розвитком музики; розрізняє і визначає основні засоби музичної виразності (за допомогою вчителя); виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичних творів; В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з музичними творами різних народів світу; фонематичної та музичної пам’яті; збагачення словникового запасу на основі з вивчення музичних творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток музичної пам’яті; інтересу до вивчення засобів музичної виразності; пізнавальної діяльності в процесі визачення засобів музичної виразності; уточнення назв засобів музичної виразності;

 

 

 

 

 

 

 

Тема 17. Професії в кіномистецтві

18

 

 

 

12.02

Художник-мультиплікатор. СМ: Зображення героїв мультфільму «Чіп і Дейл». ХТД: Створення образу персонажа для мультфільму та

його зображення (пластилін або олівці, фломастери).

 

Хворіє.

17

10.02

 

Оркестр, диригент.

М/ф «Фантазія» (фрагменти).

СМ: Поль Дюка «Учень чарівника». ХТД: Гра «Диригент», фрагменти мелодій з мультфільмів (на вибір вчителя) - розучування

 

Учень хворіє, Учень працює з мамою і асистентом вчителя в дистанційному режимі. Переглядав запропоновані асистентом вчителя навчальні відеоматеріали. Прослуховував фрагменти мелодій з мультфільмів. Розуміє поняття – оркестр, розуміє роль диригента в оркестрі.

18

17.02

Музична фраза. Ноти в межах І октави. СМ: А. Вівальді «Весна», у. н. п.

«Стелися барвінку».

ХТД: «Робот» муз. М.Ведмедерісл. Л.Куліша-Зінькова – виконання; у.н.п.- гра «Мак» - розучування, виконання

Учень хворіє, Учень працює з мамою і асистентом вчителя в дистанційному режимі. Переглядав запропоновані асистентом вчителя навчальні відеоматеріали. Розуміє поняття -  ноти і музична фраза.

19

19.02

Декоративне зображення. СМ: М.Приймаченко«Квіти»,

А.Коттерілл «Рожеві тюльпани». ХТД: Створення декоративної квітки (кольоровий папір).

ГР: Створення колективної декоративної композиції

«Квіткова галявина».

 

Хворіє.

19

24.02

Вальс, веснянки,пісні-заклички

СМ: Й. Штраус. Вальс «Весняніголоси»; у.н.п. «Вийди, вийди,сонечко».

ХТД: вокальна імпровізація (пісні- заклички); «Повертайся, ластівко» муз. В. Верменичасл.

М. Сингаївського – розучування.

 

Переглядав запропоновані асистентом вчителя навчальні відеоматеріали -  прослуховував вальс, веснянки,пісні-заклички СМ: Й. Штраус,  вальс «Весняніголоси»;  . Розуміє, що таке веснянки. виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичного твору; спостерігає за інтонаційно-образним розвитком музики; розрізняє і визначає основні засоби музичної виразності (за допомогою вчителя); виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичних творів; В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з музичними творами різних народів світу; фонематичної та музичної пам’яті; збагачення словникового запасу на основі з вивчення музичних творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток музичної пам’яті; інтересу до вивчення засобів музичної виразності; пізнавальної діяльності в процесі визачення засобів музичної виразності; уточнення назв засобів музичної виразності;

 

20

03.03

Мистецтво і здоров’я. Пісні-ігри. Хоровод. Ноти в межах першої октави. Пісня-гра. «Повертайся, ластівко» муз. В. Верменичасл.

М. Сингаївського – розучування.

 

Переглядав запропоновані асистентом вчителя навчальні відеоматеріали. Розуміє, що таке хоровод. виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичного твору; спостерігає за інтонаційно-образним розвитком музики; розрізняє і визначає основні засоби музичної виразності (за допомогою вчителя); виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичних творів; В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з музичними творами різних народів світу; фонематичної та музичної пам’яті; збагачення словникового запасу на основі з вивчення музичних творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток музичної пам’яті; інтересу до вивчення засобів музичної виразності; пізнавальної діяльності в процесі визачення засобів музичної виразності; уточнення назв засобів музичної виразності;

 

21

05.03

Теплі кольори.

СМ: Натюрморти з фруктами: О.Коцура, М.Дж.Ленг, К.Вернер. ХТД: Зображення фруктів і овочів теплих кольорів (акварель).

 

З допомогою асистента вчителя опанував поняття – натюрморт. Зображує фарбами за зразком, з допомогою асистента вчителя фрукти і овочі теплих кольорів.

21

10.03

Спорт і мистецтво. Музична мова: динаміка, темп. Ритм.. СМ: В. Сильвестров Марш.

ХТД: «Фізкультхвилинка» муз. В.Дем’янчука, сл. Л. Кондрацької – розучування; гра на ДМІ.

М/ф «Як козаки у футбол грали».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слухає запропоновані вчителем музичні композиції, розуміє динаміку твору, розуміє темп – швидкий чи повільний. Відчуває ритм композиції. Ознайомився з поняттям «Марш». Прослуховував твір. Переглядав мультик «Як козаки у футбол грали». Завдання, надані вчителем виконува з допомогою асистента вчителя за зразком. В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з музичними творами різних народів світу; фонематичної та музичної пам’яті; збагачення словникового запасу на основі з вивчення музичних творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток музичної пам’яті.        

22

12.03

Світ тварин у мистецтві. Українські народні іграшки. Свистунці. Ліплення одного з персонажів укр, нар. казки « Котик і півник».

 

Хворіє.

 

 

22

17.03

 Великодні писанки. Музична мова: мелодія, динаміка, темп, ритм

М/ф «Грицеві писанки».

СМ: «Писанка» муз. М.Бурмаки, сл. К.Перелісної.

ХТД: «Фізкультхвилинка» муз. В. Дем’янчука, сл. Л. Кондрацької – виконання; «Веселкові писанки» муз. і сл. В. Качан, О. Качан – розучування.

Прослуховував запропоновані вчителем музичні твори. Реакція позитивно емоційна. Розуміє динаміку твору, розуміє темп – швидкий чи повільний. Відчуває ритм композиції. В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з музичними творами різних народів світу; фонематичної та музичної пам’яті; збагачення словникового запасу на основі з вивчення музичних творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення  навчального матеріалу розвиток музичної пам’яті;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відтінки кольору. Монотипія. Розміщення зображення на горизонтальному або вертикальному аркуші.

СМ: М. Глущенко «Латаття». ХТД: Виконання весняної монотипії з відтінків зеленого

кольору (гуаш).

 

Роботу виконує з допомогою асистента вчителя. Розуміє поняття – відтінки кольорів.. Ознайомився з поняттям – горизонтальне і вертикальне зображення на аркуші. Виконував малюнок з відтінків зеленого кольору. 

23

31.03

Балет.

СМ: П. Чайковський. Балет «Спляча красуня» (3 дія), фрагменти («Вовк і

Червона шапочка»; «Кіт у чоботях і біла кішечка»; «Попелюшка і принц Фортюне»; «Хлопчик-мізинчик, його

брати і Людожер»). М/ф «Спляча красуня».

ХТД: «Веселкові писанки» муз. і сл. В.Качан, О.Качан – виконання.

Ознайомився з поняттям «Балет». Переглядав по відео фрагменти запропонованих творів. Дуже емоційно реагує на музику – танцює, піднесений настрій. виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичних творів; В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з музичними творами різних народів світу; фонематичної та музичної пам’яті; збагачення словникового запасу на основі з вивчення музичних творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток музичної пам’яті; інтересу до вивчення засобів музичної виразності; пізнавальної діяльності в процесі визачення засобів музичної виразності; уточнення назв засобів музичної виразності;

23

02.04

Герої дитячих казок. Ілюстрації до казки Ш.  Перро «Кіт у чоботях». Створення ілюстрації  до української казки.

 

 

 

 

 

 

 

З допомогою асистента вчителя створював ілюстрацію до казки Ш.  Перро «Кіт у чоботях». Працював олівцями, фломастерама, восковими стрижнями. В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з казками; збагачення словникового запасу на основі з вивчення творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток образної пам’яті; інтересу до вивчення засобів пписемної виразності.

24

07.04 Дис.

Музичний супровід.

СМ: Б. Фільц. Бабусина казка. Г. Сасько. Дідусева казка.

ХТД: «Вишиванка» муз. В. Верменичасл. М. Сингаївського – розучування; вокальна імпровізація.

Була проведена тематична розмова, переглянуто відеоматеріали. Дитина розуміє – весела чи сумна мелодія, швидкий чи повільний темп, музика розмірена ччи стрибковиражена. виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичних творів; В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з музичними творами різних народів світу; фонематичної та музичної пам’яті; збагачення словникового запасу на основі з вивчення музичних творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток музичної пам’яті; інтересу до вивчення засобів музичної виразності; пізнавальної діяльності в процесі визачення засобів музичної виразності; уточнення назв засобів музичної виразності;


 

25

14.04

Дис.

Музичний супровід.

СМ: Б. Фільц. Бабусина казка. Г. Сасько. Дідусева казка.

ХТД: «Вишиванка» муз. В. Верменичасл. М. Сингаївського – розучування; вокальна імпровізація

Була проведена тематична розмова, переглянуто відеоматеріали. Дитина розуміє – весела чи сумна мелодія, швидкий чи повільний темп, музика розмірена ччи стрибковиражена.

 24

09.04

Дис.

Розміщення зображення вертикально чи горизонтально відповідно до задуму.

СМ: Д.Мартіашвілі «Забудова», Н.Гусафссон «Полуниця», Г.Назаренко «Петриківський розпис».

ХТД: Зображення будинку, де живе родина (кольорові або воскові олівці, крейди).

Розуміє – як зображення розміщено – чи горизонтально  , чи вертикально. Роботу виконував з допомогою мами

 

25

 

 

 

16.04

Дис.

Ми – дослідники, ми винахідники. Виготовлення аплікації за зразком: «Гарячий чай з лимоном».

Учень виготовляв аплікацію з допомогою мами . Учень: називає види та властивості паперу, інструменти та матеріали для роботи з папером (ножиці, олівець, шаблон, пензлик, клей); має уявлення про безпечну працю з ножицями; розпізнає види паперу наочно та за допомогою дотика; виконує трудові операції за наслідуванням: при допомозі мами розриває папір, відриває шматочки, згинає по прямих лініях.

26

23.04

Дис.

Послідовність кольорів веселки. Збруцька «Веселка». Зображення веселки.

Вивчав послідовність кольорів веселки. Зображував веселку. Працював олівцями, фломастерама, восковими стрижнями. В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з образотворчим мистецтвом; збагачення словникового запасу на основі перегляду  творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток образної пам’яті; інтересу до вивчення засобів образотворчої виразності.

 

26

 

 

 

 

21.04

Дис.

 Музична мова. Куїнджі «Веселка» Прокоф*єв «Дощ і веселка»..

СМ: Є. Адамцевич. Запорізький марш ХТД: інструментальне імпровізування;

«Вишиванка» муз. В. Верменичасл. М.Сингаївського – виконання; «Будем козаками» муз. і сл. А. Загрудного - розучування; ритмічна імпровізація М/ф «Слово української дитини».

Була проведена тематична розмова, переглянуто відеоматеріали. Дитина розуміє – весела чи сумна мелодія, швидкий чи повільний темп, музика розмірена чи стрибковиражена. Переглядав з допомогою мами запропоновані асистентом вчителя відеоматеріали.

27

28.04

Дис.

Зустрічаймо літо. Ноти в межах октави. Барвінський «Сонечко». Муз. Злотника, сл.. Вратарьова – розучування  «Барви рідного краю».

 

 

 

 

 

 

 

Була проведена тематична розмова, переглянуто відеоматеріали. Дитина розуміє – весела чи сумна мелодія, швидкий чи повільний темп, музика розмірена чи стрибковиражена. Переглядав з допомогою мами запропоновані асистентом вчителя відеоматеріали. Співає голосні звуки, старається і прагне співати пісню, розвиток глибокого дихання, тренування артикуляційних м*язів, вивчення нових слів, розвиток уміння використовувати нові слова в мові.

27

 

 

 

 

 

30.04

Дис.

Великодні писанки. Малювання писанки із прадавнім візерунком.

Зображував великодні писанки. Працював олівцями, фломастерама, восковими стрижнями. В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з образотворчим мистецтвом; збагачення словникового запасу на основі перегляду  творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток образної пам’яті; інтересу до вивчення засобів образотворчої виразності.

28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

05.05

(Муз.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ноти в межах октави. Е. Гріг «Метелик» ХТД «Барви рідної землі». Муз. Золотника, сл.О. Вратарьова.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Була проведена тематична розмова, переглянуто відеоматеріали. Дитина розуміє – весела чи сумна мелодія, швидкий чи повільний темп, музика розмірена чи стрибковиражена. Переглядав з допомогою мами запропоновані асистентом вчителя відеоматеріали. Співає голосні звуки, старається і прагне співати пісню, розвиток глибокого дихання, тренування артикуляційних м*язів, вивчення нових слів, розвиток уміння використовувати нові слова в мові.

29

 

14.05

(Обр.М)

 

Зустрічаймо літо! Намалюй яскравого метелика.

 

Зображував з допомогою асистента вчителя метелика. Працював олівцями, фломастерами.  В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з образотворчим мистецтвом; збагачення словникового запасу на основі перегляду  творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток образної пам’яті; інтересу до вивчення засобів образотворчої виразності.

 

29

 

 

 

12.05

(Муз)

Слухання музичних творів, повторення вивченого. Пластична імпровізація ( танок «Веселі метелики»).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уважно слухає музичні твори. Учню подобається урок. переглянуто відеоматеріали. Дитина розуміє – весела чи сумна мелодія, швидкий чи повільний темп, музика розмірена чи стрибковиражена. Переглядав з допомогою мами запропоновані асистентом вчителя відеоматеріали. Співає голосні звуки, старається і прагне співати пісню, розвиток глибокого дихання, тренування артикуляційних м*язів, вивчення нових слів, розвиток уміння використовувати нові слова в мові.

 

30

21.05

(Обр. М.)

Ми – українці. Намалюй козака – хороброго воїна.

Зображував з допомогою асистента вчителя козака.. Працював олівцями, фломастерами.картоном, папером, клеєм. В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з образотворчим мистецтвом; збагачення словникового запасу на основі перегляду  творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток образної пам’яті; інтересу до вивчення засобів образотворчої виразності.

 

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19.05

(Муз)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого. «Вишиванка» - муз. В. Верменича, сл. Сингаївського. Слухання музичних творів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уважно слухає музичні твори. Учню подобається урок. переглянуто відеоматеріали. Дитина розуміє – весела чи сумна мелодія, швидкий чи повільний темп, музика розмірена чи стрибковиражена. Переглядав з допомогою мами запропоновані асистентом вчителя відеоматеріали. Співає голосні звуки, старається і прагне співати пісню, розвиток глибокого дихання, тренування артикуляційних м*язів, вивчення нових слів, розвиток уміння використовувати нові слова в мові.

 

31

 

 

 

 

 

 

 

31.05 (Обр. М.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Щасливе дитинство.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Роботу виконував  з допомогою асистента вчителя. Працював олівцями, фломастерами. В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з образотворчим мистецтвом; збагачення словникового запасу на основі перегляду  творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток образної пам’яті; інтересу до вивчення засобів образотворчої виразності.

31

 

 

 

 

 

26.05

(Муз.)

Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання.

Працює з класом. З допомогою асистента вчителя, виконує завдання, запропоновані вчителем. Уважно слухає музичні твори. Учню подобається урок. переглянуто відеоматеріали. Дитина розуміє – весела чи сумна мелодія, швидкий чи повільний темп, музика розмірена чи стрибковиражена. Переглядав з допомогою мами запропоновані асистентом вчителя відеоматеріали. Співає голосні звуки, старається і прагне співати пісню, розвиток глибокого дихання, тренування артикуляційних м*язів, вивчення нових слів, розвиток уміння використовувати нові слова в мові.

 

 

 

 

 


 

docx
Додано
13 березня
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку