|
|
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО 1-Б ІІ семестр |
|
|
|
Тема 15. Мандруємо Європою |
|
|
Дата |
Зміст |
Корекція |
15 |
27.01 |
Ритм. знайомство з нотним записом (нотний стан, скрипковий ключ). СМ: П. Чайковський. «Старовинна французька пісня», «Німецька пісенька», «Неаполітанська пісенька» з «Дитячого альбому». М/ф «Дитячий альбом». ХТД: «Букварик» муз. А. Олєйнікової. сл. Л. Ратич – розучування; виконання ритму за записом. |
Має уявлення про музику інших народів світу; спостерігає за інтонаційно-образним розвитком музики; виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичного твору; спостерігає за інтонаційно-образним розвитком музики; розрізняє і визначає основні засоби музичної виразності (за допомогою вчителя); виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичних творів; В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з музичними творами різних народів світу; фонематичної та музичної пам’яті; збагачення словникового запасу на основі з вивчення музичних творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток музичної пам’яті; інтересу до вивчення засобів музичної виразності; пізнавальної діяльності в процесі визачення засобів музичної виразності; уточнення назв засобів музичної виразності; |
16 |
29.01 |
Мандруємо Європою. Форми транспорту. Зображення транспорту на вибір. : карети. Літака. Автомобіля. |
Ознайомився на уроці з формами транспорту. Зображував автомобіль.
|
|
|
Тема 16. Танцювальні захоплення європейців |
|
17
|
05.02 |
Танець, пози і рухи танцівників. СМ: Ф. Харді «Танок голландських дітей»; П. Шассель «Фанданго»; «Тарантела». ХТД: Зображення дітей, які весело танцюють (олівці, фломастери). |
Розуміє, що таке танець, пози і рухи танцівників. СМ: Ф. Харді «Танок голландських дітей»; П. Шассель. Малював дітей, які весело танцюють з допомогою асистента вчителя. «Фанданго»; «Тарантела». Розуміє, які танці швидкі і повільні, веселі і сумні. виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичного твору; спостерігає за інтонаційно-образним розвитком музики; розрізняє і визначає основні засоби музичної виразності (за допомогою вчителя); виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичних творів; В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з музичними творами різних народів світу; фонематичної та музичної пам’яті; збагачення словникового запасу на основі з вивчення музичних творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток музичної пам’яті; інтересу до вивчення засобів музичної виразності; пізнавальної діяльності в процесі визачення засобів музичної виразності; уточнення назв засобів музичної виразності;
|
|
|
|
|
|
16 |
03.02. |
Танець, менует, тарантела СМ: Ф. Рамо «Менует» (клавесин), Л. Бетховен «Німецький танець», Дж. Россіні «Тарантела». ХТД: виконання на ДМІ супроводу до німецького танцю; ритмічна імпровізація. «Букварик» муз. А.Олєйніковоїсл. Л.Ратич – виконання з рухами. М/ф «Красуня і чудовисько», «Білосніжка».
|
Розуміє, що таке танець, пози і рухи танцівників. Прослуховує різні мелодії танців, Розрізняє ритмічні і повільні музичні композиції, розрізняє веселі і сумні композиції . Корекція уваги учня проходить з допомогою асистента вчителя. виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичного твору; спостерігає за інтонаційно-образним розвитком музики; розрізняє і визначає основні засоби музичної виразності (за допомогою вчителя); виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичних творів; В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з музичними творами різних народів світу; фонематичної та музичної пам’яті; збагачення словникового запасу на основі з вивчення музичних творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток музичної пам’яті; інтересу до вивчення засобів музичної виразності; пізнавальної діяльності в процесі визачення засобів музичної виразності; уточнення назв засобів музичної виразності;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 17. Професії в кіномистецтві |
||
18
|
12.02 |
Художник-мультиплікатор. СМ: Зображення героїв мультфільму «Чіп і Дейл». ХТД: Створення образу персонажа для мультфільму та його зображення (пластилін або олівці, фломастери).
|
Хворіє. |
|
17 |
10.02 |
Оркестр, диригент. М/ф «Фантазія» (фрагменти). СМ: Поль Дюка «Учень чарівника». ХТД: Гра «Диригент», фрагменти мелодій з мультфільмів (на вибір вчителя) - розучування
|
Учень хворіє, Учень працює з мамою і асистентом вчителя в дистанційному режимі. Переглядав запропоновані асистентом вчителя навчальні відеоматеріали. Прослуховував фрагменти мелодій з мультфільмів. Розуміє поняття – оркестр, розуміє роль диригента в оркестрі. |
|
18 |
17.02 |
Музична фраза. Ноти в межах І октави. СМ: А. Вівальді «Весна», у. н. п. «Стелися барвінку». ХТД: «Робот» муз. М.Ведмедерісл. Л.Куліша-Зінькова – виконання; у.н.п.- гра «Мак» - розучування, виконання |
Учень хворіє, Учень працює з мамою і асистентом вчителя в дистанційному режимі. Переглядав запропоновані асистентом вчителя навчальні відеоматеріали. Розуміє поняття - ноти і музична фраза. |
|
19 |
19.02 |
Декоративне зображення. СМ: М.Приймаченко«Квіти», А.Коттерілл «Рожеві тюльпани». ХТД: Створення декоративної квітки (кольоровий папір). ГР: Створення колективної декоративної композиції «Квіткова галявина».
|
Хворіє. |
|
19 |
24.02 |
Вальс, веснянки,пісні-заклички СМ: Й. Штраус. Вальс «Весняніголоси»; у.н.п. «Вийди, вийди,сонечко». ХТД: вокальна імпровізація (пісні- заклички); «Повертайся, ластівко» муз. В. Верменичасл. М. Сингаївського – розучування.
|
Переглядав запропоновані асистентом вчителя навчальні відеоматеріали - прослуховував вальс, веснянки,пісні-заклички СМ: Й. Штраус, вальс «Весняніголоси»; . Розуміє, що таке веснянки. виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичного твору; спостерігає за інтонаційно-образним розвитком музики; розрізняє і визначає основні засоби музичної виразності (за допомогою вчителя); виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичних творів; В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з музичними творами різних народів світу; фонематичної та музичної пам’яті; збагачення словникового запасу на основі з вивчення музичних творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток музичної пам’яті; інтересу до вивчення засобів музичної виразності; пізнавальної діяльності в процесі визачення засобів музичної виразності; уточнення назв засобів музичної виразності;
|
|
20 |
03.03 |
Мистецтво і здоров’я. Пісні-ігри. Хоровод. Ноти в межах першої октави. Пісня-гра. «Повертайся, ластівко» муз. В. Верменичасл. М. Сингаївського – розучування.
|
Переглядав запропоновані асистентом вчителя навчальні відеоматеріали. Розуміє, що таке хоровод. виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичного твору; спостерігає за інтонаційно-образним розвитком музики; розрізняє і визначає основні засоби музичної виразності (за допомогою вчителя); виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичних творів; В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з музичними творами різних народів світу; фонематичної та музичної пам’яті; збагачення словникового запасу на основі з вивчення музичних творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток музичної пам’яті; інтересу до вивчення засобів музичної виразності; пізнавальної діяльності в процесі визачення засобів музичної виразності; уточнення назв засобів музичної виразності;
|
|
21 |
05.03 |
Теплі кольори. СМ: Натюрморти з фруктами: О.Коцура, М.Дж.Ленг, К.Вернер. ХТД: Зображення фруктів і овочів теплих кольорів (акварель).
|
З допомогою асистента вчителя опанував поняття – натюрморт. Зображує фарбами за зразком, з допомогою асистента вчителя фрукти і овочі теплих кольорів. |
|
21 |
10.03 |
Спорт і мистецтво. Музична мова: динаміка, темп. Ритм.. СМ: В. Сильвестров Марш. ХТД: «Фізкультхвилинка» муз. В.Дем’янчука, сл. Л. Кондрацької – розучування; гра на ДМІ. М/ф «Як козаки у футбол грали». |
|
Слухає запропоновані вчителем музичні композиції, розуміє динаміку твору, розуміє темп – швидкий чи повільний. Відчуває ритм композиції. Ознайомився з поняттям «Марш». Прослуховував твір. Переглядав мультик «Як козаки у футбол грали». Завдання, надані вчителем виконува з допомогою асистента вчителя за зразком. В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з музичними творами різних народів світу; фонематичної та музичної пам’яті; збагачення словникового запасу на основі з вивчення музичних творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток музичної пам’яті. |
22 |
12.03 |
Світ тварин у мистецтві. Українські народні іграшки. Свистунці. Ліплення одного з персонажів укр, нар. казки « Котик і півник». |
|
Хворіє.
|
22 |
17.03 |
Великодні писанки. Музична мова: мелодія, динаміка, темп, ритм М/ф «Грицеві писанки». СМ: «Писанка» муз. М.Бурмаки, сл. К.Перелісної. ХТД: «Фізкультхвилинка» муз. В. Дем’янчука, сл. Л. Кондрацької – виконання; «Веселкові писанки» муз. і сл. В. Качан, О. Качан – розучування. |
Прослуховував запропоновані вчителем музичні твори. Реакція позитивно емоційна. Розуміє динаміку твору, розуміє темп – швидкий чи повільний. Відчуває ритм композиції. В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з музичними творами різних народів світу; фонематичної та музичної пам’яті; збагачення словникового запасу на основі з вивчення музичних творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу розвиток музичної пам’яті; |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Відтінки кольору. Монотипія. Розміщення зображення на горизонтальному або вертикальному аркуші. СМ: М. Глущенко «Латаття». ХТД: Виконання весняної монотипії з відтінків зеленого кольору (гуаш).
|
Роботу виконує з допомогою асистента вчителя. Розуміє поняття – відтінки кольорів.. Ознайомився з поняттям – горизонтальне і вертикальне зображення на аркуші. Виконував малюнок з відтінків зеленого кольору. |
|
23 |
31.03 |
Балет. СМ: П. Чайковський. Балет «Спляча красуня» (3 дія), фрагменти («Вовк і Червона шапочка»; «Кіт у чоботях і біла кішечка»; «Попелюшка і принц Фортюне»; «Хлопчик-мізинчик, його брати і Людожер»). М/ф «Спляча красуня». ХТД: «Веселкові писанки» муз. і сл. В.Качан, О.Качан – виконання. |
Ознайомився з поняттям «Балет». Переглядав по відео фрагменти запропонованих творів. Дуже емоційно реагує на музику – танцює, піднесений настрій. виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичних творів; В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з музичними творами різних народів світу; фонематичної та музичної пам’яті; збагачення словникового запасу на основі з вивчення музичних творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток музичної пам’яті; інтересу до вивчення засобів музичної виразності; пізнавальної діяльності в процесі визачення засобів музичної виразності; уточнення назв засобів музичної виразності; |
|
23 |
02.04 |
Герої дитячих казок. Ілюстрації до казки Ш. Перро «Кіт у чоботях». Створення ілюстрації до української казки.
|
З допомогою асистента вчителя створював ілюстрацію до казки Ш. Перро «Кіт у чоботях». Працював олівцями, фломастерама, восковими стрижнями. В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з казками; збагачення словникового запасу на основі з вивчення творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток образної пам’яті; інтересу до вивчення засобів пписемної виразності. |
|
24 |
07.04 Дис. |
Музичний супровід. СМ: Б. Фільц. Бабусина казка. Г. Сасько. Дідусева казка. ХТД: «Вишиванка» муз. В. Верменичасл. М. Сингаївського – розучування; вокальна імпровізація. |
Була проведена тематична розмова, переглянуто відеоматеріали. Дитина розуміє – весела чи сумна мелодія, швидкий чи повільний темп, музика розмірена ччи стрибковиражена. виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичних творів; В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з музичними творами різних народів світу; фонематичної та музичної пам’яті; збагачення словникового запасу на основі з вивчення музичних творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток музичної пам’яті; інтересу до вивчення засобів музичної виразності; пізнавальної діяльності в процесі визачення засобів музичної виразності; уточнення назв засобів музичної виразності; |
25 |
14.04 Дис. |
Музичний супровід. СМ: Б. Фільц. Бабусина казка. Г. Сасько. Дідусева казка. ХТД: «Вишиванка» муз. В. Верменичасл. М. Сингаївського – розучування; вокальна імпровізація |
Була проведена тематична розмова, переглянуто відеоматеріали. Дитина розуміє – весела чи сумна мелодія, швидкий чи повільний темп, музика розмірена ччи стрибковиражена. |
||
24 |
09.04 Дис. |
Розміщення зображення вертикально чи горизонтально відповідно до задуму. СМ: Д.Мартіашвілі «Забудова», Н.Гусафссон «Полуниця», Г.Назаренко «Петриківський розпис». ХТД: Зображення будинку, де живе родина (кольорові або воскові олівці, крейди). |
Розуміє – як зображення розміщено – чи горизонтально , чи вертикально. Роботу виконував з допомогою мами |
||
25
|
16.04 Дис. |
Ми – дослідники, ми винахідники. Виготовлення аплікації за зразком: «Гарячий чай з лимоном». |
Учень виготовляв аплікацію з допомогою мами . Учень: називає види та властивості паперу, інструменти та матеріали для роботи з папером (ножиці, олівець, шаблон, пензлик, клей); має уявлення про безпечну працю з ножицями; розпізнає види паперу наочно та за допомогою дотика; виконує трудові операції за наслідуванням: при допомозі мами розриває папір, відриває шматочки, згинає по прямих лініях. |
||
26 |
23.04 Дис. |
Послідовність кольорів веселки. Збруцька «Веселка». Зображення веселки. |
Вивчав послідовність кольорів веселки. Зображував веселку. Працював олівцями, фломастерама, восковими стрижнями. В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з образотворчим мистецтвом; збагачення словникового запасу на основі перегляду творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток образної пам’яті; інтересу до вивчення засобів образотворчої виразності. |
||
26
|
21.04 Дис. |
Музична мова. Куїнджі «Веселка» Прокоф*єв «Дощ і веселка».. СМ: Є. Адамцевич. Запорізький марш ХТД: інструментальне імпровізування; «Вишиванка» муз. В. Верменичасл. М.Сингаївського – виконання; «Будем козаками» муз. і сл. А. Загрудного - розучування; ритмічна імпровізація М/ф «Слово української дитини». |
Була проведена тематична розмова, переглянуто відеоматеріали. Дитина розуміє – весела чи сумна мелодія, швидкий чи повільний темп, музика розмірена чи стрибковиражена. Переглядав з допомогою мами запропоновані асистентом вчителя відеоматеріали. |
||
27 |
28.04 Дис. |
Зустрічаймо літо. Ноти в межах октави. Барвінський «Сонечко». Муз. Злотника, сл.. Вратарьова – розучування «Барви рідного краю».
|
Була проведена тематична розмова, переглянуто відеоматеріали. Дитина розуміє – весела чи сумна мелодія, швидкий чи повільний темп, музика розмірена чи стрибковиражена. Переглядав з допомогою мами запропоновані асистентом вчителя відеоматеріали. Співає голосні звуки, старається і прагне співати пісню, розвиток глибокого дихання, тренування артикуляційних м*язів, вивчення нових слів, розвиток уміння використовувати нові слова в мові. |
||
27
|
30.04 Дис. |
Великодні писанки. Малювання писанки із прадавнім візерунком. |
Зображував великодні писанки. Працював олівцями, фломастерама, восковими стрижнями. В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з образотворчим мистецтвом; збагачення словникового запасу на основі перегляду творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток образної пам’яті; інтересу до вивчення засобів образотворчої виразності. |
||
28
|
05.05 (Муз.)
|
Ноти в межах октави. Е. Гріг «Метелик» ХТД «Барви рідної землі». Муз. Золотника, сл.О. Вратарьова.
|
Була проведена тематична розмова, переглянуто відеоматеріали. Дитина розуміє – весела чи сумна мелодія, швидкий чи повільний темп, музика розмірена чи стрибковиражена. Переглядав з допомогою мами запропоновані асистентом вчителя відеоматеріали. Співає голосні звуки, старається і прагне співати пісню, розвиток глибокого дихання, тренування артикуляційних м*язів, вивчення нових слів, розвиток уміння використовувати нові слова в мові. |
||
29
|
14.05 (Обр.М)
|
Зустрічаймо літо! Намалюй яскравого метелика.
|
Зображував з допомогою асистента вчителя метелика. Працював олівцями, фломастерами. В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з образотворчим мистецтвом; збагачення словникового запасу на основі перегляду творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток образної пам’яті; інтересу до вивчення засобів образотворчої виразності.
|
||
29
|
12.05 (Муз) |
Слухання музичних творів, повторення вивченого. Пластична імпровізація ( танок «Веселі метелики»).
|
Уважно слухає музичні твори. Учню подобається урок. переглянуто відеоматеріали. Дитина розуміє – весела чи сумна мелодія, швидкий чи повільний темп, музика розмірена чи стрибковиражена. Переглядав з допомогою мами запропоновані асистентом вчителя відеоматеріали. Співає голосні звуки, старається і прагне співати пісню, розвиток глибокого дихання, тренування артикуляційних м*язів, вивчення нових слів, розвиток уміння використовувати нові слова в мові.
|
||
30 |
21.05 (Обр. М.) |
Ми – українці. Намалюй козака – хороброго воїна. |
Зображував з допомогою асистента вчителя козака.. Працював олівцями, фломастерами.картоном, папером, клеєм. В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з образотворчим мистецтвом; збагачення словникового запасу на основі перегляду творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток образної пам’яті; інтересу до вивчення засобів образотворчої виразності.
|
||
30
|
19.05 (Муз)
|
Повторення вивченого. «Вишиванка» - муз. В. Верменича, сл. Сингаївського. Слухання музичних творів.
|
Уважно слухає музичні твори. Учню подобається урок. переглянуто відеоматеріали. Дитина розуміє – весела чи сумна мелодія, швидкий чи повільний темп, музика розмірена чи стрибковиражена. Переглядав з допомогою мами запропоновані асистентом вчителя відеоматеріали. Співає голосні звуки, старається і прагне співати пісню, розвиток глибокого дихання, тренування артикуляційних м*язів, вивчення нових слів, розвиток уміння використовувати нові слова в мові.
|
||
31
|
31.05 (Обр. М.)
|
Щасливе дитинство.
|
Роботу виконував з допомогою асистента вчителя. Працював олівцями, фломастерами. В учня відбувається розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з образотворчим мистецтвом; збагачення словникового запасу на основі перегляду творів; формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу; розвиток образної пам’яті; інтересу до вивчення засобів образотворчої виразності. |
||
31
|
26.05 (Муз.) |
Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання. |
Працює з класом. З допомогою асистента вчителя, виконує завдання, запропоновані вчителем. Уважно слухає музичні твори. Учню подобається урок. переглянуто відеоматеріали. Дитина розуміє – весела чи сумна мелодія, швидкий чи повільний темп, музика розмірена чи стрибковиражена. Переглядав з допомогою мами запропоновані асистентом вчителя відеоматеріали. Співає голосні звуки, старається і прагне співати пісню, розвиток глибокого дихання, тренування артикуляційних м*язів, вивчення нових слів, розвиток уміння використовувати нові слова в мові.
|
||
|
|
|
|
||