Календарно-темтичне планування з факультативу "БЕЗПЕКА ПОВОДЖЕННЯ ІЗ ТВЕРДИМИ ПОБУТОВИМИ ВІДХОДАМИ".
можна використовувати 5-6кл
|
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
Що таке сміття (орієнтовно 2 год., з них 1 год. практ.) |
|||
1 |
01.09 |
Що таке сміття |
|
2 |
15.09 |
Практична робота №1: «Досліди з розкладання відходів. |
|
Чи є у сміття майбутнє (орієнтовно 6 год., з них 3 год. практ.)
|
|||
3 |
29.09 |
П’ять „сходинок” поводження з відходами |
|
4 |
13.10 |
Екскурсія «Скарб на смітнику» |
|
5 |
03.11 |
Сучасні технології переробки паперу і текстилю. Поняття про небезпечні відходи |
|
6 |
17.11 |
Практична робота №2 «Страви із черствого хліба» |
|
7 |
01.12 |
Практична робота №3 «Дослідження вирішення проблеми побутових відходів у своєму мікрорайоні (населеному пункті). |
|
8 |
15.12 |
Узагальнення з теми « Чи є у сміття майбутнє» (усний залік) |
|
Як стати цивілізованим споживачем (орієнтовно 7 год., з них 5 год. практ.) |
|||
9 |
29.12 |
Екологічне маркування. |
|
10 |
|
Способи повторного використання речей (одягу, взуття, іграшок, приладдя тощо).
|
|
11 |
|
Практична робота №4 «Лагодження одягу, виготовлення побутових дрібничок з речей, що вийшли з ужитку» |
|
12 |
|
Економічне і екологічне значення ремонтування |
|
13 |
|
Практична робота №5 Акція «Друге життя речей» |
|
14 |
|
Практична робота №6 Конкурс „Умілі руки” |
|
15 |
|
Виставка екологічно безпечних і небезпечних товарів |
|
16 |
|
Обговорення ситуацій |
|
17 |
|
Узагальнення з теми « Як стати цивілізованим споживачем» (усний залік) |
|