Календарно-тематичне планування за підручником “ENGLISH WITH SMILING SAM” (Англійська мова: Підручник для 2 класів закладів загальної середньої освіти. О. Карп’юк,)

Про матеріал

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

підручник “ENGLISH WITH SMILING SAM"

(Англійська мова: Підручник для 2 класів закладів загальної середньої освіти. О. Карп'юк,

видавництво «Астон» 2019 )

ІI семестр (3 години на тиждень)

Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ  ПЛАНУВАННЯ

підручник “ENGLISH WITH SMILING SAM”

(Англійська мова: Підручник для 2 класів закладів загальної середньої освіти. О. Карп’юк,

видавництво «Астон» 2019 )

ІI семестр (3 години на тиждень)

 

 

 

Дата

 

 

Дата

 

 

 

Тема

 

Мовленнєвий зразок,

який діти опановують для практичного застосування у соціально-побутовому оточенні

Види практично-комунікативної  діяльності для засвоєння та закріплення навичок спілкування

корегована дата

Phrasal structures

Vocabulary

Grammar

Reading

Listening

Speaking

Writing

 

Unit 5: “How many legs

 

1

 

 

У джунглях

 

I am, I have got a …, I have got four legs. In the jungle there are … Look at this

Monkey, giraffe, snake, parrot, lion, hippo crocodile, jungle, animal, stripes

артикль а перед неозначеними іменниками в однині

p. 62-63

Ph [f]

F [f]

 

Ex. 5 p. 63

Ex. 6 p. 63

p. 62-63 –слова у словник

 

2

 

 

Я крокодил  з річки Ніл

 

I’m ...  I’ve got ...

 

feet, mouth, teeth, short, tall, big, fat, small, long, body, neck, dangerous

I am – I`m

I`ve got

Sh  [ꭍ], th [Ꝋ] ck [k], ee [I:]  g [dz]

 

Ex 1, 2 p. 64

Ex. 4 p. 64

Ex. 5 p. 64

 

3

 

 

Я можу бачити гуску

  

It is…It has got…

I can see….

These are, they are

mouth, three, thanks, tooth, foot,  goose, neck, 

Особливі випадки утворення множини: tooth, foot, goose.

ee [I:], oo

Ex. 4,5 p. 65

Ex. 1,2 p. 65

 

Ex. 3 p. 65

 

4

 

 

Я маю дві руки.

 

I have got one….

I have got two….

one, two, head, ears, eyes, neck, body, tail, legs, fingers, nose, mouth, hand, head, toes, arm, feet

  have got

Структура словосполучення : прикметник/числівник + іменник

Ex. 1,2 p. 66

Ex. 1,2 p. 66

Creative work:

Ex. 5 p. 66

 

5

 

 

 Скільки в тебе…?

How many … have you got?

knees, shoulders, big, small, long, short

…. and….

one/two

Ow [au]

Ex. 1 p. 67

Ex. 1 p. 67

Ex.2 p.67

Ex. 5  p. 67

Ex. 6 p. 67

Ex. 3 p. 67

 

6

 

 

Фотографії у зоопарку

Has it got a …? Yes, it has./No, it

hasn’t. It is … (tall ) .…see …

zoo

повторення назв тварин, частин тіла

It has got

has got – have got

Ex. 1 p. 67

Ex. 2 p. 67

Ex. 5 p. 67

ph [f], g [dz]

ph [f], ou,оw

Ex. 1 p. 67

Ex. 5 p. 67

 

Ex. 3 p. 68

 

7

 

 

Відгадай, яку тварину я бачу

How many … can you see? – I can see

Has it got…? – Yes, it has. Is it…? – Yes, it is/No, it is not

Can it …? – Yes, it can/No, it can`t.

кольори, частини тіла тварин

can – can not

can not = can`t

 

Ex. 1 p. 69

Ex. 2 p. 69

 

 

 

 

8

 

 

Змії небезпечні. Story Time

What other animals live in Africa? I’m

scared. We must be careful.

Повторення лексики за темою

coconut, careful

 

Ex. 2  p. 70

Ex. 1 p. 70

Ex. 3 p. 70

Ex. 4 p. 70

 

 

9-10

 

 

 Into your Portfolio

 

Повторення лексики та

структурних словосполучень

за темою

Ex. 2 p. 71

Ex. 1 p. 71

Ex. 6 p. 71

 

Ex. 3 p. 71

Project work:

Ex. 5 p. 71

Ex. 6 p. 71

Ex. 7 p. 71

 

 

11-12

 

 

 Тварини у зоопарку.

Повторення лексики та

структурних словосполучень

за темою

Ex. 2 p. 72

Ex. 1 p. 72

Ex. 4 p. 73

Ex. 3 p. 71

 

 

Unit 6: “Doing things”

 

13

 

 

Що я роблю вдень

 

It’s late. Wash your /my face. Clean your/my teath. Put on your/my clothes. This is the way I wash my face.

bed, bathroom, face, clothes, school-bag, silly

Put on your/my

clothes

Ex. 1-2 p. 74

Ex. 4 p. 74

Ex. 5 p. 74

Ex. 3 p. 74

Ex. 5 p. 74

Ex. 4 p. 74 –записати слова у словник

 

14

 

 

Дні тижня

 

Wake up. Get up. Have lunch. I have to catch the bus!

Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

Структура простого речення

Ex. 1, 2 p. 76

Ex. 1, 3 p. 76

Ex. 4 p. 76

p. 76 – записати слова у словник

 

15

 

 

Розповідь

про себе

 

No school!

Teacher, eat, read, clean, tae, please, meat, speak, swing, morning, evening

 

-ea- , - ng:

Ex. 2  p.77

Ex. 4,5 p. 77

Ex. 2  p.77

Ex. 4 p. 77

 

Ex. 6  p.77

 

 

16

 

 

Я плаваю, як риба

 

 

I am playing/ /jumping/walking/ swinging/ sleeping/ hissing/ cutting/ swimming/ speaking like…

parrot, carrot, snake, cat, speak English

I am ….ing, like...

  Ex. 1-3 p.78

 

Ex. 1-3 p.78

Ex. 1 p.78

Ex. 3 p.78

 

 

17

 

 

 Що він зараз робить 

He/She + verb ing

put on clothes, look at, make face

He/She + verb ing

 Ex. 2 p.79

 

 Ex. 1 p.79

 

  Ex. 3 p.79

 

 

 

18

 

 

У моїй сім’ї у вечері!

He/She + verb ing

Walk, talk, ball, monkey

He/She +

verb ing

 Ex. 1  p.80 

Ex. 5  p.80

Ex. 2 p.80

Ex. 4 p.80

 

Ex. 3 p. 80

 

19

 

 

 

Сім'я на відпочинку

 

Is he/ she Ѵ-ing? – Yes, he/she is./ No, he/ she is not.

лексика за темою на повторення, практика використання

Is he, she Ѵ-ing? – Yes, he/she is./ No, he/ she is not.

 

 Ex. 1 p.81

 

  Ex. 4 p.81

 

 

 

20

 

 

 

 Робота над змістом  тексту «Фотографії з Африки».

Story time

What are you doing? – I am +verbing

Who is this?

That looks good/ Let me see

лексика за темою на повторення, практика використання

What are you doing? – I am +verbing

Ex. 3 p. 82

Ex. 1-2 p. 82

Ex. 4  p. 82

Ex. 5  p. 82

 

 

21

 

 

Into your portfolio.

 

Make your bed, drink some tea, brush your teeth, time for school

 

picture, quickly,

 

Ex. 1 p. 82

 

 

Creative work:

Ex. 1 p. 82

Project work:

Ex. 3 p.82

 

 

22-23

 

 

 

Revision

Повторення лексики та

мовних структур за темою

Ex. 6 p. 85

Ex. 1 p.84

Ex. 4 p.84

Ex. 5 p. 85

Ex. 2 p. 84

Ex. 3 p.84

 

 

 

Unit 7: “Do you like carrots?”

 

24

 

 

Запрошення

на день народження.

Can I have some lemonade? Here you are. Do you   like?

Yes, I do. / No, I don’t.

chicken, lemonade, sweets, fruit, salad, chips, soup, rice

Do you   like?

Yes, I do. / No, I don’t.

Ex.5 p.87

Ex. 1 p. 86

Ex. 2 p. 86

Ex. 3 p. 86

Ex.5 p.87

Ex. 4 p. 86

Ex. 6 p.87

 

25

 

 

Фрукти у моєму саду.

 

Can I have a banana? Here you are. Thank you.

apple, banana, pear, strawberry cherry, orange

An + a, e, u, o, i

This is an egg. This is a banana.

Ex. 1 p. 88

Ex. 3 p. 88

Ex. 2 p. 88 Ex. 3 p. 88

Ex. 4 p. 88

 

Ex.1 p. 88 – слова у словник із перекладом

Ex. 5 p. 88

 

26

 

 

Дитяче меню

Three tomatoes, please. Sorry, no cucumbers. I like hot chocolate but I don’t like milk.

chicken, chips, cherry, chair, lunch, teacher, cheese, sandwich

I like – I don’t like

ch

Ex. 2 p. 89

Ex. 3 p. 89

Ex. 1 p. 89

Ex. 4 p. 89

 

Ex. 5 p. 89 – до кожного не менше 3 продуктів

 

27

 

 

Купую овочі у магазині. 

Can I have…?

Carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper,  potato

no cucumbers

Ex. 1 p. 90

Ex. 3 p. 90

Ex. 1 p. 90

Ex. 2 p. 90

Ex. 3 p. 90

Ex. 2 p. 90

Ex. 4 p. 90

Ex. 1 p. 90 - слова виписати у словник із перекладом

 

28

 

 

Мені подобаються банани

For breakfast, for lunch, for dinner

Breakfast,  lunch , dinner

 

Ex. 1 p. 91

Ex. 1 p. 91

Ex. 2,3 p. 91

Ex. 5 p. 91

Ex. 4 p. 91

 

29

 

 

Макс і Тім - друзі

What, when, where, bird, girl, surname

What does he like for breakfast?

I like

What do you – what does you…

-ir [ɜ:], -er [ɜ:], -ur [ɜ:],

Ex. 2 p. 92

 

Ex.3 p.92

Ex.1 p. 92

Ex. 4 p. 92

 

30

 

 

Уподобання друзів

He/She likes ... Does he/she like ...?Yes, he/she is./No, he/she isn’t.

jelly, rice, yogurt

Does she/he like…?

She likes…

Ex. 1 p. 93

 

 

Ex. 2 p. 93

Ex. 3 p. 93

Ex. 4 p. 93

 

 

Project work:

Ex. 5-6 p. 93

 

31

 

 

Story time

Повторення лексики та

структурних словосполучень за темою

Ex. 2 p. 94

Ex. 4 p. 95

Ex. 1 p. 94

Ex. 5 p. 95

Ex. 3 p. 94

Ex. 4 p. 95

 

 

 

32-33

 

 

Into your portfolio

Повторення лексики та

структурних словосполучень за темою

 

 

Ex. 2 p. 96

Ex. 3 p. 96

Project work:

Ex. 1 p. 96

 

 

34-35

 

 

 

Revision

It`s your turn. I win. Well done!

Queen, king, prince, princess

 

Ex. 7 p. 99

Ex. 6 p. 98

Ex. 3 p. 97

Ex. 4 p. 97

Ex. 5 p. 98

Ex. 1 p. 97

Ex. 2 p. 97

 

36

 

 

Презентація творчих проектних робіт

 

 

Unit 8: “Seasons and clothes”

 

37

 

 

Пори року та погода

It is hot/cold/ raining/snowing. When is your birthday? It`s in…

Spring, summer, autumn, winter

it is+adverb

it is +

verb ing

 

Ex. 1 p 100

Ex. 2 p.100

Ex. 3 p.100

Ex. 4 p.100

Ex. 5 p.100

 

 

38

 

 

 

Відгадай, яка пора року найкраща для мене.

In spring I can ride a bike.

Watch TV, stay at home, drink tea, skate, ski, make a snowman

 

Ex. 2 p. 101

 

Ex. 1 p. 101

 

Ex. 3 p.101

Ex. 4 p.101

 

 

Creative work:

Ex. 5 p. 101

 

 

39

 

 

Влітку маємо канікули

What season do you like?

Night, bright, eight, eighteen, right, light.

can + verb (inf.)

- ight

Ex. 2 p. 102

Ex. 3 p. 102

Ex. 4 p. 102

Ex. 5 p. 102

Ex. 1 p.102

Ex. 3 p.102

Ex. 5 p.102

 

 

40

 

 

Одяг Трейсі та Люка

What is she putting in her suitcase?

Her / His

A Jacket, a mask, a T- shirt, bikini, trainers, sandals, jeans, suitcase, a cap, shorts

Назви кольорів

What is she/he putting in her/his suitcase?

Her / His

Ex. 2 p. 103

 

Ex. 1 p.103

Ex. 3 p.103

Ex. 4 p.104

Ex. 5 p.104

 

 

Ex. 6 p.104

 

p. 103 -слова виписати у словник із перекладом

Ex. 7 p. 104

 

41

 

 

Одяг

What are you wearing today? I am wearing…

Trousers, socks, hat sweater, dress, shoes, boots, scarf,

 

 

Ex. 1 p.105

Ex. 2 p.105

Ex. 3 p.105

Ex. 4 p.105

 

Ex. 1 p. 105-слова виписати у словник

 

42

 

 

Предмети одягу

What is he/she wearing? Where are her socks?

shirt, skirt, coat, raincoat

What is he/she wearing? Where are her socks?

Ex. 2 p. 106

Ex. 3 p. 106

Ex. 5 p. 106

Ex. 1 p.106

Ex. 2 p.106

Ex. 4 p.106

 

 

 

43

 

 

Предмети одягу

Are you wearing green socks ? No, I am not/ Yes, I am

 

 

Ex. 2 p. 107

 

Ex. 1 p.107

 

Ex. 3 p.107

 

 

 

44

 

 

Story time

Повторення

Повторення

Повтор.

Ex. 2 p. 108

Ex. 1 p.108

Ex. 3 p.108

Ex. 4 p.108

 

 

 

45-46

 

 

Into your portfolio

Повторення

I am looking for

Where is the key?

Повтор.

 

Ex. 1 p. 109

 

Ex. 1 p.109

Ex. 2 p.109

Ex. 4 p.109 Ex. 6 p.109

Creative work:

Ex. 3 p. 109 Ex. 5 p. 109

 

 

47-48

 

 

Revision

Повторення лексики та

мовних структур за темою

Ex. 8

p. 111-p. 112

Ex. 1

p. 110-p. 112

Ex. 3 p.110

Ex. 5 p.110

Ex. 6 p.111 Ex. 7 p.111

Ex. 2  p.110

Ex. 4 p. 110

 

49

 

 

Діагностична контрольна робота (                                           )

 

50

 

 

Діагностична контрольна робота (                                           )

 

51

 

 

Діагностична контрольна робота (                                           )

 

52

 

 

Діагностична контрольна робота (                                           )

 

53

 

 

Підсумковий урок

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
14 грудня 2021
Переглядів
544
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку