КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
З ХІМІЇ 11 КЛАС
Календарно-тематичне планування складено відповідно до вимог програми з хімії для 10–11 класів закладів загальної середньої освіти. Рівень стандарту (затверджена наказом МОН України від 23.10.2017 № 1407)
Хімія
11 клас
(70 год., 2 год. на тиждень)
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
||
Загальна кількість |
Заплановано |
Загальна кількість |
Заплановано |
|
Лабораторні роботи |
2 |
2 |
4 |
4 |
Практичні роботи |
- |
- |
2 |
2 |
Тематичне оцінювання |
2 |
2 |
4 |
4 |
Контрольні роботи |
1 |
1 |
1 |
1 |
КАЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Лабораторні досліди, РРЗ, Демонстрації |
Скорегована дата |
Повторення основних питань курсу хімії 10 класу |
||||
1 |
|
Правила поведінки в кабінеті хімії та ТБ під час роботи в хімічному кабінеті. Інструкції 64, 66, 67, 68 Основні класи органічних сполук та їх властивості |
|
|
2 |
|
Основні класи органічних сполук та їх властивості |
|
|
3 |
|
ДІАГНОСТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА |
|
|
Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів |
||||
4 |
|
Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів. |
Демонстрації 1. Різні варіанти періодичної системи хімічних елементів (довга і коротка форми, віртуальні 3D). Інструктаж БЖ. Інструкція 74 |
|
5 |
|
Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії». |
Демонстрації 2. Форми електронних орбіталей (у тому числі 3D-проектування). 3. Моделі атомів s-, p-, d-елементів (у тому числі 3D-проектування). Інструктаж БЖ. Інструкція 74 |
|
6 |
|
Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії». |
|
|
7 |
|
Збуджений стан атома. Валентні стани елементів. |
|
|
8 |
|
Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів. |
|
|
9 |
|
Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів |
|
|
10 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів» Навчальні проекти 1. Створення 3D-моделей атомів елементів.2. Застосування радіонуклідів у медицині. 3. Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології |
|
|
11 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів» Тематичне оцінювання № 1 |
|
|
Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини |
||||
12 |
|
Йонний хімічний зв’язок. |
|
|
13 |
|
Ковалентний хімічний зв’язок. |
|
|
14 |
|
Металічний та водневий хімічний звязок |
|
|
15 |
|
Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію). |
|
|
16 |
|
Кристалічний і аморфний стани твердих речовин. Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови. |
Демонстрації 4. Моделі різних типів кристалічних ґраток (у тому числі 3D-проектування). 5. Утворення амоній хлориду з амоніаку і гідроген хлориду. Інструктаж БЖ. Інструкція 74 |
|
17 |
|
Кристалічний і аморфний стани твердих речовин. Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови. |
Демонстрації 6. Зразки кристалічних і аморфних речовин. Інструктаж БЖ. Інструкція 74 |
|
18 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Хімічний зв'язок і будова речовини» Навчальні проекти 4. Застосування рідких кристалів. 5. Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці. 6. Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів. |
|
|
19 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Хімічний зв'язок і будова речовини» Тематичне оцінювання № 2 |
|
|
Тема 3. Хімічні реакції |
||||
20 |
|
Необоротні і оборотні хімічні процеси. Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє. |
|
|
21 |
|
Необоротні і оборотні хімічні процеси. Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє. |
|
|
22 |
|
Гідроліз солей. |
Лабораторні досліди 1. Визначення рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів. Інструктаж БЖ. Інструкція 74 |
|
23 |
|
Гідроліз солей. |
|
|
24 |
|
Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму. |
|
|
25 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Хімічні реакції» Навчальні проекти 7. Гальванічний елемент з картоплі, лимону. 8. Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх. |
|
|
26 |
|
Контрольна робота №1. Тематичне оцінювання № 2 |
|
|
Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості |
||||
27 |
|
Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості. |
Демонстрації 8. Зразки неметалів. Інструктаж БЖ. Інструкція 74 |
|
28 |
|
Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів. |
Демонстрації 9. Моделі кристалічних ґраток алотропних модифікацій Карбону і Сульфуру (у тому числі 3D-проектування). Інструктаж БЖ. Інструкція 74 |
|
29 |
|
Явище адсорбції. |
Лабораторні досліди 2. Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів. Інструктаж БЖ. Інструкція 74 |
|
30 |
|
Окисні та відновні властивості неметалів. Застосування неметалів. |
|
|
31 |
|
Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Особливості водних розчинів цих сполук, їх застосування. |
|
|
32 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості» Тематичне оцінювання № 2 |
|
|
33 |
|
Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері. |
|
|
34 |
|
Кислоти. Кислотні дощі. Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами. |
|
|
35 |
|
Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами. |
|
|
36 |
|
Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами. |
|
|
37 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості» |
Розрахункові задачі 2. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку. |
|
38 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості» Тематичне оцінювання № 3 |
|
|
39 |
|
Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів на основі їхньої будови. |
|
|
40 |
|
Застосування металів та їхніх сплавів. |
Демонстрації 7. Зразки металів і їхніх сплавів. Інструктаж БЖ. Інструкція 74 |
|
41 |
|
Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію. |
|
|
42 |
|
Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію. |
|
|
43 |
|
Солі, їх поширення в природі. Середні та кислі солі. Поняття про жорсткість води та способи її усунення. |
|
|
44 |
|
Солі, їх поширення в природі. Середні та кислі солі. Поняття про жорсткість води та способи її усунення. |
|
|
45 |
|
Практична робота 1. Дослідження якісного складу солей. Інструктаж БЖ. Інструкція 84.1 |
|
|
46 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості» Тематичне оцінювання № 4 |
|
|
47 |
|
Сучасні силікатні матеріали. |
|
|
48 |
|
Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти. |
|
|
49 |
|
Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти. |
|
|
50 |
|
Якісні реакції на деякі йони. |
Демонстрації 10. Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+) (віртуально), Феруму(3+) (віртуально), Барію, амонію. Інструктаж БЖ. Інструкція 74 |
|
51 |
|
Якісні реакції на деякі йони. |
Лабораторні досліди 3-6. Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+), Феруму(3+), Барію, амонію. 7, 8. Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів. Інструктаж БЖ. Інструкція 74 |
|
52 |
|
Біологічне значення металічних і неметалічних елементів. |
|
|
53 |
|
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. |
|
|
54 |
|
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. |
|
|
55 |
|
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. |
|
|
56 |
|
Практична робота 2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами. Інструктаж БЖ. Інструкція 89.1 |
|
|
57 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості» Навчальні проекти 7. Штучні алмази у техніці. 8. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля. 9. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини. 10. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості. 11. Кислотні дощі. |
|
|
58 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості» Навчальні проекти 12. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості. 13. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію. 14. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води. |
|
|
59 |
|
Розвязання розрахункових задач |
|
|
60 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості» Тематичне оцінювання № 5 |
|
|
Тема 5. Хімія і прогрес людства |
||||
61 |
|
Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем. |
|
|
62 |
|
Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем. |
|
|
63 |
|
Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем. |
|
|
64 |
|
Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем. |
|
|
65 |
|
Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем. |
|
|
66 |
|
«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією |
|
|
67 |
|
«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією |
|
|
68 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Хімія і прогрес людства», розвязання розрахункових задач |
|
|
69 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Хімія і прогрес людства» Навчальні проекти 15. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп. 16. Підготовка есе іноземною мовою «Роль хімії у моєму житті». |
|
|
70 |
|
Контрольна робота №2. Тематичне оцінювання № 6 |
|
|