Календерно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування складено відповідно до вимог програми з хімії для 10–11 класів закладів загальної середньої освіти. Рівень стандарту (затверджена наказом МОН України від 23.10.2017 № 1407)
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

З ХІМІЇ 11 КЛАС

Календарно-тематичне планування складено відповідно до вимог програми з хімії для 10–11 класів закладів загальної середньої освіти. Рівень стандарту (затверджена наказом МОН України від 23.10.2017    № 1407)

 

 

 

 

 

 

 

 

Хімія

11 клас

(70 год., 2 год. на тиждень)

 

 

Форми контролю

І семестр

ІІ семестр

Загальна кількість

Заплановано

Загальна кількість

Заплановано

Лабораторні роботи

2

2

4

4

Практичні роботи

-

-

2

2

Тематичне оцінювання

2

2

4

4

Контрольні роботи

1

1

1

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

№ п/п

Дата

Тема уроку

Лабораторні досліди, РРЗ, Демонстрації

Скорегована дата

Повторення основних питань курсу хімії 10 класу

1

 

Правила поведінки в кабінеті хімії та ТБ під час роботи в хімічному кабінеті. Інструкції 64, 66, 67, 68

Основні класи органічних сполук та їх властивості

 

 

2

 

Основні класи органічних сполук та їх властивості

 

 

3

 

ДІАГНОСТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

 

 

Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів

4

 

Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів.

Демонстрації 1. Різні варіанти періодичної системи хімічних елементів (довга і коротка форми, віртуальні 3D). Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

5

 

Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії».

Демонстрації 2. Форми електронних орбіталей (у тому числі 3D-проектування). 3. Моделі атомів s-, p-, d-елементів (у тому числі 3D-проектування). Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

6

 

Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії».

 

 

7

 

Збуджений стан атома. Валентні стани елементів.

 

 

8

 

Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів.

 

 

9

 

Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів

 

 

10

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів» Навчальні проекти 1. Створення 3D-моделей атомів елементів.2. Застосування радіонуклідів у медицині. 3. Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології

 

 

11

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів» Тематичне оцінювання № 1

 

 

Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини

12

 

Йонний хімічний зв’язок.

 

 

13

 

Ковалентний хімічний зв’язок.

 

 

14

 

Металічний та водневий хімічний звязок

 

 

15

 

Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію).

 

 

16

 

Кристалічний і аморфний стани твердих речовин. Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови.

Демонстрації 4. Моделі різних типів кристалічних ґраток (у тому числі 3D-проектування). 5. Утворення амоній хлориду з амоніаку і гідроген хлориду. Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

17

 

Кристалічний і аморфний стани твердих речовин. Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови.

Демонстрації  6. Зразки кристалічних і аморфних речовин. Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

18

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Хімічний зв'язок і будова речовини» Навчальні проекти 4. Застосування рідких кристалів. 5. Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці. 6. Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів.

 

 

19

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Хімічний зв'язок і будова речовини» Тематичне оцінювання № 2

 

 

Тема 3. Хімічні реакції 

20

 

Необоротні і оборотні хімічні процеси. Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє.

 

 

21

 

Необоротні і оборотні хімічні процеси. Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє.

 

 

22

 

Гідроліз солей.

Лабораторні досліди 1. Визначення рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів. Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

23

 

Гідроліз солей.

 

 

24

 

Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму.

 

 

25

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Хімічні реакції» Навчальні проекти 7. Гальванічний елемент з картоплі, лимону. 8. Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх.

 

 

26

 

Контрольна робота №1. Тематичне оцінювання № 2

 

 

Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості

27

 

Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості.

Демонстрації 8. Зразки неметалів. Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

28

 

Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів.

Демонстрації 9. Моделі кристалічних ґраток алотропних модифікацій Карбону і Сульфуру (у тому числі 3D-проектування). Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

29

 

Явище адсорбції.

Лабораторні досліди 2. Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів. Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

30

 

Окисні та відновні властивості неметалів. Застосування неметалів.

 

 

31

 

Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Особливості водних розчинів цих сполук, їх застосування.

 

 

32

 

 Узагальнення та систематизація знань з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості» Тематичне оцінювання № 2

 

 

33

 

Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері.

 

 

34

 

Кислоти. Кислотні дощі. Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами.

 

 

35

 

Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами.

 

 

36

 

Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами.

 

 

37

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості»

Розрахункові задачі 2. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.

 

38

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості» Тематичне оцінювання № 3

 

 

39

 

Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів на основі їхньої будови.

 

 

40

 

Застосування металів та їхніх сплавів.

Демонстрації 7. Зразки металів і їхніх сплавів. Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

41

 

Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію.

 

 

42

 

Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію.

 

 

43

 

Солі, їх поширення в природі. Середні та кислі солі. Поняття про жорсткість води та способи її усунення.

 

 

44

 

Солі, їх поширення в природі. Середні та кислі солі. Поняття про жорсткість води та способи її усунення.

 

 

45

 

Практична робота 1. Дослідження якісного складу солей. Інструктаж БЖ. Інструкція 84.1

 

 

46

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості» Тематичне оцінювання № 4

 

 

47

 

Сучасні силікатні матеріали.

 

 

48

 

Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти.

 

 

49

 

Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти.

 

 

50

 

Якісні реакції на деякі йони.

Демонстрації 10. Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+) (віртуально), Феруму(3+) (віртуально), Барію, амонію. Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

51

 

Якісні реакції на деякі йони.

Лабораторні досліди 3-6. Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+), Феруму(3+), Барію, амонію. 7, 8. Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів. Інструктаж БЖ. Інструкція 74

 

52

 

Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.

 

 

53

 

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

 

 

54

 

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

 

 

55

 

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

 

 

56

 

Практична робота 2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами. Інструктаж БЖ. Інструкція 89.1

 

 

57

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості» Навчальні проекти 7. Штучні алмази у техніці. 8. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля. 9. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини. 10. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості. 11. Кислотні дощі.

 

 

58

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості» Навчальні проекти 12. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості. 13. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.  14. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води.

 

 

59

 

Розвязання розрахункових задач

 

 

60

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості» Тематичне оцінювання № 5

 

 

Тема 5. Хімія і прогрес людства

61

 

Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем.

 

 

62

 

Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем.

 

 

63

 

Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем.

 

 

64

 

Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем.

 

 

65

 

Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем.

 

 

66

 

«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією

 

 

67

 

«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією

 

 

68

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Хімія і прогрес людства», розвязання розрахункових задач

 

 

69

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Хімія і прогрес людства» Навчальні проекти 15. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп. 16. Підготовка есе іноземною мовою «Роль хімії у моєму житті».

 

 

70

 

Контрольна робота №2. Тематичне оцінювання № 6

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, Планування
Додано
20 січня 2023
Переглядів
287
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку