Діагностувальна робота за темою "Іменник"

Про матеріал
Діагностувальна робота пропонується для учнів 4 класу для перевірки знань і умінь із вивченої теми.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота

за темою «Іменник»

1. Іменник означає:

    а) назву предмета;

    б) дію предмета;

    в) ознаку предмета.

2. Обери рядок, у якому всі іменники записані у формі множини:

    а) степи, гори, учень;

    б) пам'ять, м'ячі, козаки;

    в) буряки, долини, джмелі.

3. Вибери рядок, у якому всі іменники записані у чоловічому роді:

    а) село, міст, комар;

    б) голос, степ, лікар;

    в) тато, трава, небо.

4. Запиши подані іменники у дві колонки. Підкресли власні назви.

      Київ, мешканці, поїздка, зустріч, школярі, Дніпро, глядачі, Сергійко, Батьківщина, кияни.

 Істота Неістота

5. Прочитай текст. Підкресли іменники.  Познач над кожним його рід.

   Тепло і холод ніби змагаються. Кому дістанеться перемога? Земля підмерзла, а сніг ніяк не випаде.

6. Спиши словосполучення, поставивши питання до іменників. Познач відмінок   іменників.

             Зразок: їли (з чим?) з хлібом.

    Іде до школи –

    ріс під вікном –

    прочитав книжку –

    лежить на столі –

 7. Прочитай речення. Встав пропущені букви в словах.

      1. Ми змокли під дощ___. 2. Юрко швидко впорався із задач___ . 3.  Туристи подорожували Італі___ . 4. Діти з радіст__ вибігли на подвір'я. 5. Під тін___ дуба було прохолодно. 6. Учні з любов___ вирощували квіти.

8. Провідміняти слова веселка, сонце. Позначити закінчення.

9. Зі словами веселка, сонце скласти і записати текст (3-4 речення).

 

 

 

 

docx
Додано
12 грудня 2024
Переглядів
776
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку