Діагностувальна робота
за темою «Іменник»
1. Іменник означає:
а) назву предмета;
б) дію предмета;
в) ознаку предмета.
2. Обери рядок, у якому всі іменники записані у формі множини:
а) степи, гори, учень;
б) пам'ять, м'ячі, козаки;
в) буряки, долини, джмелі.
3. Вибери рядок, у якому всі іменники записані у чоловічому роді:
а) село, міст, комар;
б) голос, степ, лікар;
в) тато, трава, небо.
4. Запиши подані іменники у дві колонки. Підкресли власні назви.
Київ, мешканці, поїздка, зустріч, школярі, Дніпро, глядачі, Сергійко, Батьківщина, кияни.
Істота Неістота
5. Прочитай текст. Підкресли іменники. Познач над кожним його рід.
Тепло і холод ніби змагаються. Кому дістанеться перемога? Земля підмерзла, а сніг ніяк не випаде.
6. Спиши словосполучення, поставивши питання до іменників. Познач відмінок іменників.
Зразок: їли (з чим?) з хлібом.
Іде до школи –
ріс під вікном –
прочитав книжку –
лежить на столі –
7. Прочитай речення. Встав пропущені букви в словах.
1. Ми змокли під дощ___. 2. Юрко швидко впорався із задач___ . 3. Туристи подорожували Італі___ . 4. Діти з радіст__ вибігли на подвір'я. 5. Під тін___ дуба було прохолодно. 6. Учні з любов___ вирощували квіти.
8. Провідміняти слова веселка, сонце. Позначити закінчення.
9. Зі словами веселка, сонце скласти і записати текст (3-4 речення).