Каліграфічні хвилинки у 4 класі на основі словникових слів

Про матеріал
Каліграфічні хвилинки - невідємна частина уроку. А якщо вони розом із програмовими словами для запамятовування - для вчителя це економія часу. Можна ще один вид роботи встигнути.
Перегляд файлу

 Каліграфічні хвилинки у 4 класі на основі словникових слів

Аа Аа ае ро др ом аеродром

Запишіть значення слова за тлумачним словником. Складіть і запишіть із поданим словом речення.

Бб Бу бу дь ас ка будь ласка

Складіть і запишіть з даним словом речення. Які слова ввічливості ви ще знаєте?

Вв Ввв ве еч че ері ввечері

 Доберіть спільнокореневі слова, визначте корінь.

Вед ень де вдень

Доберіть антонім. Зробіть звуко-буквений аналіз поданого слова.

Вз им ку взимку

1. Доберіть спільнокореневі слова, визначте ко­рінь. Складіть та запишіть речення.

2. Відтворіть прикмету, вставивши дане слово.

Ворони, у, боки, головами, ..., сідають, буде, різні, день, вітряний, коли.

(Коли взимку ворони сідають головами у різні боки — день буде вітряним).

Ві ім ся мд ят вісімдесят

Введіть слово у речення. Доберіть споріднені слова.

Запишіть словами вираз 240:3 = 80

Вл іт ку тк лі влітку

1. Зробіть звуко-буквений аналіз слова. Поділіть для переносу.

2. Відтворіть прислів'я, вставивши подане слово.

Тиждень, рік, один, годує, ...

Во се єн ос восени

Доберіть спільнокореневі слова. Визначте спільну частину. Складіть з даним словом питальне речення.

Вп єре ед вперед

Доберіть до слова антонім. Складіть та запищіть речення, визначте його основу.

Вр ран нц ці вранці

1. Доберіть споріднений прислівник. Спишіть речення. Встановіть зв'язок між словами.

Вранці на болотах галасливе птаство лаштується у вирій.

2. Відтворіть і запишіть вірш.

Позлітались гороб'ята.

Потім стали під вікном,

Рано-вранці біля хати,

Мов поклони, б'ють чолом.    Н.Калюжна

Вч ор чо ра вчора

Відтворіть вірш, вставивши слово вчора.

... квітки, а нині –

Жовтий лист на билині,

... було так гарно,

Нині зимно і хмарно.   Б.Лепкий

Гг  Гард ер об гардероб

Поясніть тлумачення слова за словничком. Складіть і запишіть речення із різним значенням слова гардероб.

Ге ви нт ів вк гвинтівка

Розберіть слово за будовою. Доберіть синоніми.

Дд До оч ча єн ня ння до побачення

Зробіть звуко-буквений аналіз слова. Доберіть антоніми.

Ди сц пл ін дисципліна

 Поясніть значення. Утворіть від даного слова прикметник, розберіть за будовою.

З зад ду ззаду

Введіть слово у речення. Підберіть спільнокоре­неві слова, які належать до різних частин мови.

Ін нж же ер інженер

 Поясніть значення слова. Складіть і запишіть з ним речення.

 Кі іл Ло ом етр кілометр

Напишіть відомі одиниці довжини.

Лі ів во ор уч ліворуч

1.Поділіть слово для переносу. Доберіть антонім.

2.Спишіть речення. Яке це речення? Визначте граматичні основи.

Праворуч від дороги тягнувся ліс, а ліворуч протікала річка.

Ме ех ха ік механік

Доберіть спільнокореневі слова.

Мі іл ль йон мільйон

1.Зробіть звуко-буквений аналіз слова. Провід­міняйте.  2.Запишіть речення з ним.

Мільйони  людей знаходять у собі сили відмовитися від шкідливих звичок.

Скажіть, як ви ставитеся до подібних вчинків.

 

На аз ад назад

1.Відтворіть фразеологізм: свої, назад, слова, брати.

2.Відтворіть прислів'я, вставивши дане слово.

А, пройдеш, брехнею, світ,..., не вернешся. (Брехнею світ пройдеш, а назад не вернешся).

На па амм'яят ть напам'ять

1.Утворіть дієслово.

2.Поширте речення. Запишіть. Сашко читає вірші напам 'ять.

Ок ке ан океан

Складіть речення, в яких подане слово вжива­ється в різних значеннях.

По оп ед ер ду попереду

1.Доберіть спільнокореневі слова.

2.Запишіть речення. Визначте однорідні члени. Попереду вигойдуються верхівками стрункі соснита тоненькі берізки.

По оре т тррт портрет

Визначте рід, число, провідміняйте.

Пр во ор уч праворуч

Вставте прислівники в речення. Мов у казці: їдеш в один кінець зеленіє ..., їдеш у другий кінець зеленіє ....

Ре ев во ол юц ці ія революція

 Утворіть прикметник. Розберіть за будовою.

Си иг ал сигнал

Провідміняйте. Доберіть до поданого слова прикметники.

Сі ім ся ят мд сімдесят

1.Провідміняйте числівник, дібравши до нього іменник.

2.З одним зі словосполучень складіть і запишіть розповідне речення.

Теле ег гр ам телеграма

Провідміняйте. Складіть вітальну телеграму.

Те ем ер ту ур температура

Складіть і запишіть зі словом питальне речення, вставивши звертання.

Тр ам мв ва ай трамвай

Запишіть речення про правила переходу вулиці після виходу з трамвая.

Тр ол лей бус тролейбус

Запишіть речення про правила переходу вулиці після виходу з тролейбуса.

Фа ан ер фанера

Введіть слово у речення. Утворіть від слова фанера прикметник.

Фа ар рт ух фартух

1. Поставте слово у множині. Складіть і запишіть речення. Назвіть члени речення.

  1. Утворіть нове слово за допомогою суфікса. {Фартушок). Розберіть за будовою.
  2. Відгадайте загадку.  4. Усно встановіть зв'язок між словами в реченні.

У червонім фартушку

Птах стрибає по сніжку

І розпитує синичку

Про найближчу годівничку.   (Снігур)

Фу ут бол футбол

  1. Доберіть спільнокореневі слова. Введіть слово у речення. Усно провідміняйте.

Від одного слова утворіть прикметники усіх родів. Доберіть до них за змістом іменники. Запишіть.

Це ем ент цемент

    Визначте частину мови, рід, число. Утворіть від даного слова дієслово. Складіть і запишіть речення.

Че рн тк ка чернетка

    Провідміняйте. Складіть і запишіть речення. Визначте його основу.

Ше ер єн нг шеренга

Усно провідміняйте. Складіть і запишіть спону­кальне речення.

Ші ст дц ця ять шістнадцять

  1. Від даного числівника утворіть числівник, який відповідає на питання котрий?Складіть і запишіть з ним речення.
  2. Запишіть випадки табличного множення із відповіддю шістнадцять словами.

Ші іс тд ес сят шістдесят

Запишіть число 61 словами. Утворіть від нього числівник, що відповідає на питання який?

Ші стсот іс шістсот

 Складіть і запишіть словами математичний приклад із цим числівником.

 Яр ин на ярина

  1. Запишіть тлумачення слова. Складіть речення, щоб дане слово вживалося в різних значеннях.
  2. Спишіть віршик.

Пише в хмарі блискавиця.                               Що уродиться пшениця.

Пише трактор на лану.                                         Дощ наповнить ярину.

      3. Яке це речення? Визначте основи речення

doc
Додано
19 січня 2019
Переглядів
12844
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку