Карта рівня розвитку дитини 5-го класу з ураженою слуховою функцією. (Матеріали для медико-педагогічного консиліуму)

Про матеріал
Аналітичний матеріал, який визначає стан розвитку дитини з ураженою слуховою функцією у період адаптації .
Перегляд файлу

 

Карта рівня розвитку особистості  учня

______________________________________

на  час рубіжного переходу до іншої вікової категорії 20___ -  20____ н.р.

 

Моніторинг профільних спеціалістів щодо  рівня розвитку учня з ООП на період закінчення навчання у початковій ланці 4 класу.

 

План-маршрут здійснення  основних напрямків корекційно-реабілітаційного супроводу учня з ООП у наступний період навчання у 5 класі.

 

1.Результати медичного  обстеження  і  визначення  базового діагнозу  стану  здоров’я   дитини  на  момент  переходу  до  середньої  ланки (у 5кл.).

 

 

 

 

 

 

 

2.Стан  слуху. Загальна  характеристика стану  мовлення  учня  та  стану артикуляційних навичок. Рівень використання мовлення  під  час спілкування  з особами, які чують.

Стан слуху_______ група.

Розбірливість мовлення_____%____________

Артикуляція: чітка, нечітка; правильна, неправильна.

Голос: тихий, гугнявий, слабкий, достатньої сили, низький, високий, фальцет, немодульований, гортанний.

Темп мовлення: уповільнений, нормальний, прискорений.

Словесний наголос: дотримується не дотримується.

Логічний наголос: дотримується , не дотримується.

Злитність мовлення: позвукове, поскладове, за частинами, злитне..

Моторика мовленнєвих органів: порушена, не порушена.

 

 

3.Рівень соціальної адаптації.

Сім’я за рівнем матеріальної забезпеченості: малозабезпечена, забезпечена.

Сім’я за типом юридичних взаємостосунків: побудована на шлюбних стосунках; позашлюбна; оформлена юридично, але подружжя проживають окремо.

Характер взаємин батьків з дитиною: авторитаризм, авторитетність, ліберальність, індеферентність, гіпопротекція, домінуюча гіперпротекція, підвищена моральна відповідальність.

Рівень соціальної адаптації учня: високий, вище середнього, середній, нижче середнього, низький.

Інтереси та особливі здібності дитини: музичні, творчі, сценічні, спортивні, математичні, конструктивно-технічні, літературні, учбові.

Характер стосунків дитини з однолітками: конформізм (особистість підкоряється колективу); гармонія (особистість і колектив знаходяться в оптимальних взаєминах); нонконформізм (особистість підкоряє собіколектив). 

Відхилення у соціальній поведінці: адекватна поведінка, деліквентна поведінка, патохарактерологічний тип поведінки, психопатологічний тип поведінки.

 

 

4.Психологічне обстеження:

Рівень самооцінки: низький, адекватний, завищений.

Рівень тривожності: низький, підвищений, високий.

Темперамент: сангвінік, холерик, меланхолік, флегматик.

Канал сприйняття: зоровий, кінестетичний, змішаний.

Увага: стійка, нестійка.

Пам’ять: короткочасна – високий, середній, низький;               довготривала – високий, середній, низький.

Мислення: наочно-образне, вербально-логічне, абстрактне.

 

 

 

5. Характеристика загального  рівня розвитку та результати оволодіння компонентами  навчальної  діяльності  учня.

  • Інтереси до діяльності: розумової, практичної, художньої.
  • Темп роботи: швидкий, середній, повільний.
  • Якість роботи: хороша, задовільна, незадовільна.
  • Ставлення до речей: бережливе, не бережливе, охайне, неохайне.
  • Ставлення до людей: альтруїст, егоїст, урівноважений.
  • Ставлення до виконання доручень: відповідальне, безвідповідальне.
  • Рівень вихованості: високий, середній, низький.
  • Рівень навчальних досягнень з:

-мовлення: високий, достатній, середній, початковий;

-усвідомленого читання: високий, достатній, середній, початковий;

-правила ведення зошита та навички письма: високий, достатній, середній, початковий;

-математики: високий, достатній, середній, початковий.

  • Типові випадки відхилень у поведінці: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
21 квітня 2021
Переглядів
232
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку