|
|
Карта рівня розвитку особистості учня ______________________________________ на час рубіжного переходу до іншої вікової категорії 20___ - 20____ н.р.
|
|
Моніторинг профільних спеціалістів щодо рівня розвитку учня з ООП на період закінчення навчання у початковій ланці 4 класу.
|
План-маршрут здійснення основних напрямків корекційно-реабілітаційного супроводу учня з ООП у наступний період навчання у 5 класі.
|
1.Результати медичного обстеження і визначення базового діагнозу стану здоров’я дитини на момент переходу до середньої ланки (у 5кл.).
|
|
2.Стан слуху. Загальна характеристика стану мовлення учня та стану артикуляційних навичок. Рівень використання мовлення під час спілкування з особами, які чують. Стан слуху_______ група. Розбірливість мовлення_____%____________ Артикуляція: чітка, нечітка; правильна, неправильна. Голос: тихий, гугнявий, слабкий, достатньої сили, низький, високий, фальцет, немодульований, гортанний. Темп мовлення: уповільнений, нормальний, прискорений. Словесний наголос: дотримується не дотримується. Логічний наголос: дотримується , не дотримується. Злитність мовлення: позвукове, поскладове, за частинами, злитне.. Моторика мовленнєвих органів: порушена, не порушена.
|
|
3.Рівень соціальної адаптації. Сім’я за рівнем матеріальної забезпеченості: малозабезпечена, забезпечена. Сім’я за типом юридичних взаємостосунків: побудована на шлюбних стосунках; позашлюбна; оформлена юридично, але подружжя проживають окремо. Характер взаємин батьків з дитиною: авторитаризм, авторитетність, ліберальність, індеферентність, гіпопротекція, домінуюча гіперпротекція, підвищена моральна відповідальність. Рівень соціальної адаптації учня: високий, вище середнього, середній, нижче середнього, низький. Інтереси та особливі здібності дитини: музичні, творчі, сценічні, спортивні, математичні, конструктивно-технічні, літературні, учбові. Характер стосунків дитини з однолітками: конформізм (особистість підкоряється колективу); гармонія (особистість і колектив знаходяться в оптимальних взаєминах); нонконформізм (особистість підкоряє собіколектив). Відхилення у соціальній поведінці: адекватна поведінка, деліквентна поведінка, патохарактерологічний тип поведінки, психопатологічний тип поведінки.
|
|
4.Психологічне обстеження: Рівень самооцінки: низький, адекватний, завищений. Рівень тривожності: низький, підвищений, високий. Темперамент: сангвінік, холерик, меланхолік, флегматик. Канал сприйняття: зоровий, кінестетичний, змішаний. Увага: стійка, нестійка. Пам’ять: короткочасна – високий, середній, низький; довготривала – високий, середній, низький. Мислення: наочно-образне, вербально-логічне, абстрактне.
|
|
5. Характеристика загального рівня розвитку та результати оволодіння компонентами навчальної діяльності учня.
-мовлення: високий, достатній, середній, початковий; -усвідомленого читання: високий, достатній, середній, початковий; -правила ведення зошита та навички письма: високий, достатній, середній, початковий; -математики: високий, достатній, середній, початковий.
|
|