23 квітня о 17:00Вебінар: Дистанційне навчання з «На Урок»: інструменти для ефективної та цікавої роботи

Картка для самостійної роботи "Пісня над піснями" Шолом Алейхем

Про матеріал
Файл містить дидактичну картку для роботи над твором - "Пісня над піснями" Шолом Алейхема.
Перегляд файлу

Зарубіжна література, 7 клас             Вчитель – Гарна Л.С.                                             Зарубіжна література, 7 клас         Вчитель – Гарна Л.С.

                               Що Вам відомо про

Бузю                                                           Шимека

C:\Users\Лилия\Desktop\pic_1.pngC:\Users\Лилия\Desktop\скачанные файлы (2).jpg________________________________________________
________________________________________________
________________________________________________
________________________________________________
________________________________________________
________________________________________________
________________________________________________
________________________________________________
________________________________________________
________________________________________________
________________________________________________


Доповніть асоціативний кущ до твору Шолом-Алейхема «Пісня над піснями»

C:\Users\Лилия\Desktop\png-transparent-paper-yellow-rectangle-pushpin-material-post-it-note-pushpin-image-thumbnail.png 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                     

 

 

 

C:\Users\Лилия\Desktop\скачанные файлы (4).jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

      

«Дзеркало, в якому відображаються промені сонця»


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поясніть вислів із повісті Шолом-Алейхема «Пісня над піснями»:

«Початок – найгірший початок – кращий, ніж найкращий кінець».

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Літературознавчий практикум

Поєднайте стрілочками художні засоби з їхніми визначеннями

Приклади

Художні засоби

Інверсія

Золото віддзеркалюється в бузиних  

очах.

Вони купаються в золоті...

Метафора

Травичка свіжа, тремтлива

Епітет

Мов отара білих ягнят, як мед, мов

орел

Пейзаж

Чудова, ясна година. Теплінь надворі

Порівняння

Любе, жадане

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

Хронологія життя та творчості М. Стельмаха

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

images

images

 

 

 

 

Історія написання твору «Гуси-лебеді летять»

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Автобіографічний твір - це

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Символ - це
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Основні персонажі повісті
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Відскануйте qr-code та перегляньте відеофрагмент

qr-code

Відскануйте qr-code та перегляньте фільм

imagesimagesqr-code (1)

Аналіз твору

Тема твору –____________

________________________________________________________________________________________________________________________
Ідея твору –

________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________
Гуси-лебеді символізують плин життя, щасливе дитинство, чистоту, відродження.

Урок української літератури

Myhajlo_Stelmah_001

Михайло Стельмах

1912-1983

cover_85_79

 

 

 

 

 

 

 

 

ееПерша допомога при переохолодженнях

ееЛюдину можна врятувати навіть при тривалому і сильному охолодженні, якщо правильно надати їй першу допомогу.

ееПотерпілого потрібно занести в тепле приміщення, роздягнути і покласти у ванну з теплою водою - 37-38°С.

ееееееЯкщо ванни не має, то тіло накривають ковдрами і зверху на неї можна покласти грілки.

ее Дати випити гарячого чаю Можна швидко розтирати тіло рушником чи просто долонями для зігрівання, поки шкіра не стане рожевою.

ееВажче надавати допомогу при довготривалому охолодженні Якщо людина не дихає, потрібно відразу приступати до проведення штучного дихання.

 

 

Перша допомога при відмороженнях

Відмороження - це місцеве пошкодження тканин організму під дією сильного холоду. Потерпілому від холоду потрібно швидко надати домедичну допомогу.

В першу чергу потрібно відновити кровообіг в уражених частинах тіла. Якщо до житла далеко, відморожене місце розтирають долонею чи теплим шарфом.

ееНі в якому разі не можна розтирати снігом, бо це збільшує охолодження.

У випадку, коли відморожена рука або нога, рекомендується потерпілого перенести у тепле приміщення і зробити теплу ванну.

 Після відігрівання на ураженій ділянці відчувається біль, поколювання і почервоніння шкіри. Відморожену ділянку шкіри протирають спиртом, горілкою або одеколоном і накладають суху зігріваючу пов'язку.

Гороховатська

ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

17256-303x303

 

 

Розроблено до уроку української літератури (В. Винниченко «Федько-халамидник»)

Вчитель – Гарна Л.С.

ЛЬОДОХІД – рух крижин і крижаних полів на річках під дією течії чи вітру.

Розрізняють весняний й осінній льодохід.

При весняному льодоході рухаються крижини, що утворилися в результаті руйнування крижаного покриву.

скачанные файлы

 

 

ееДля своєчасного попередження можливих нещасних випадків на льоду:

не виходьте на лід, якщо вам   

ееневідома його товщина,

еене підходьте близько до ополонок, проталин, місць затору льоду,

не проходьте через ділянки битого, колотого льоду,

еене відштовхуйте крижини від берега.

еесуворо забороняється ходити по крижинах та кататися на них.

ееПравила поведінки на водоймах покритих льодом.

Не можна з'їжджати на лижах із крутого берега на лід: у разі різкого навантаження він може провалитися.

ееееееКатегорично забороняється дітям грати на незміцнілому льоду.

Небезпечно бути біля берегів, де найчастіше виникають промоїни, тріщини й розриви льоду.

ab14

ееНа льоду краще мати при собі знаряддя безпеки (лижі, мотузку, палицю).

ееОбходь місця, вкриті товстим шаром снігу: під снігом лід завжди тонший; тонкий лід і там, де розливаються джерела, де швидка течія або струмок впадає в річку.

ееПереходь річку тільки у встановлених місцях, товщина льоду має бути не менше за 15-20 см.

Катайся на ковзанах лише в перевірених та обладнаних для цього місцях.

ееЯкщо лід почав тріщати та з'явилися характерні тріщини, негайно повертайся на берег. Не біжи, відходь повільно, не відриваючи ступнів ніг від льоду.

 

 

30544417 (1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FB_IMG_1603615208419

 

 

 

 

 

 

 

 

 


FB_IMG_1603615212602

0-02-01-c768f75744ba8b4356ed99d68737437e26e7a35c1c499f1380ea5f301d29519c_8d5d5652

veseliy-snegoviklistroz12igrfoavr4-i4h3rbrlladq

изображение_viber_2020-12-07_19-15-56

изображение_viber_2020-12-07_19-15-56

є

 

imagesВирішення проблеми батьків і дітей в оповіданні Д. Олдріджа «Останній дюйм»

 

 

 

images

 

 

 

 

 

 

images

 

 

 

 

 

 

Батько та син: спільне та відмінне

(кола Вена)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата уроку_____________Прізвище учня______________Клас____________Оцінка_____________

 

Крісло відвертості

«ХТО Я?»

(за оповіданням «Федько-халамидник»)

скачанные файлы (1)images (1)
Дата уроку_____________Прізвище учня______________Клас____________Оцінка_____________

 

Підбери цитати з тексту, які характеризують герої оповідання

 

images (1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

скачанные файлы (1)

 

 

 

Дата уроку_____________Прізвище учня______________Клас____________Оцінка_____________

 

Сходинки роздумів

Хто міг би врятувати Федька?

 

 

hello_html_46cde869

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Risunok-korzinka-s-fruktami_1528 — копия

Risunok-korzinka-s-fruktami_1528

 

 

Біда біду тягне

Кров — не водиця, проливати
не годиться

 

Біда біду тягне

Кров — не водиця, проливати
не годиться

 

Велике дерево поволі росте.

Риба шукає, де глибше, а людина - де краще.

Велике дерево поволі росте.

Риба шукає, де глибше, а людина - де краще.

В закритий рот муха не влізе

Краще погана дорога, ніж поганий

супутник.

В закритий рот муха не влізе

Краще погана

дорога, ніж поганий супутник.

Видно пана по халявах

Краще раз побачить, як тричі почуть

Видно пана по халявах

Краще раз побачить, як тричі почуть

Виміняв шило на швайку.

Як ідеш, дивись під ноги: хоч грошей не найдеш, так носа не наб’єш

Виміняв шило на швайку.

Як ідеш, дивись під ноги: хоч грошей не найдеш, так носа не наб’єш

Виріс, а ума не виніс

Де мир і совіт, там життя, як маків цвіт.

Виріс, а ума не виніс

Де мир і совіт, там життя, як маків цвіт.

Вискочив, як Пилип з конопель

Живи просто, проживеш років зо сто, а будеш лукавить, так чорт тебе задавить.

 

Вискочив, як Пилип з конопель

Живи просто, проживеш років зо сто, а будеш лукавить, так чорт тебе задавить.

 

Де відвага, там і щастя

Хто живому не дав, той хай і мертвому не дає.

Де відвага, там і щастя

Хто живому не дав, той хай і мертвому не дає.

Де коротко, там і рветься

Який порядок у себе заведеш, таке й життя поведеш.

 

Де коротко, там і рветься

Який порядок у себе заведеш, таке й життя поведеш.

 

Де посієш, там і вродиться

Береженого Бог береже, а козака шабля

Де посієш, там і вродиться

Береженого Бог береже, а козака шабля

Десять разів відміряй, а раз відріж

Бійся не того собаки, що бреше, а того, що лащиться.

Десять разів відміряй, а раз відріж

Бійся не того собаки, що бреше, а того, що лащиться.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Без верби і калини

 

немає України.

 

Нове у нас тепер життя –

 

 старому не буде вороття.

 

За морем тепліше,

 

та вдома миліше.

 

Людина без рідної землі,

 

як соловей без гнізда

Краще на рідній землі кістьми полягти,

 

ніж на чужій слави досягти.

 

Добре тому,

 

хто в своєму дому

 

Всюди добре,

 

 а дома найліпше.

 

Нема гіршої покути,

 

як у ріднім краю носити пута.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата уроку_____________Прізвище учня______________Клас____________Оцінка_____________

скачанные файлыПрийом «Антитеза»

скачанные файлыimages (1)

 

скачанные файлы 

 

 

скачанные файлы 

 

 

скачанные файлыскачанные файлыunnamed

 

docx
Додав(-ла)
Гарна Лілія
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
19 січня
Переглядів
382
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку