16 березня о 18:00Вебінар: Соціалізація учнівства засобами топонімічних досліджень у позаурочній діяльності

Картки-"мотиватори" для заохочення учнів

Про матеріал
Похвала - дуже дієвий і тонкий педагогічний інструмент. «Якщо ви не знаєте, за що похвалити дитину, придумайте це!» - такою нехитрою рекомендацією психіатра і психотерапевта В. Леві повинен озброїтися кожен педагог. Якщо ж похвала ще й підкріплена схвалюючими невербальними компонентами (усмішкою, мімікою, відкритими жестами), то вона володіє більшою силою і ефективністю. В нагоді вчителю також стануть ось такі картинки-«мотиватори». Особливо актуальним є їх використання при дистанційному навчанні в умовах карантину.
Перегляд файлу

Картки-«мотиватори» для заохочення учнів

Похвала - дуже дієвий і тонкий педагогічний інструмент.

«Якщо ви не знаєте, за що похвалити дитину, придумайте це!» - такою нехитрою рекомендацією психіатра і психотерапевта В. Леві повинен озброїтися кожен педагог.

Хвалити учня потрібно обов'язково! Чому? Щоб оцінити старання школяра, підтримати його, підвищити самооцінку і посилити мотивацію до вивчення предмета. Схвалення вчителя здатне творити чудеса! Вода, що потрапила на квітку, що в'яне, діє так само, як і добре вчительське слово на дитину, яка потребує його підтримки та уваги.

Головна функція похвали - передати щиру віру педагога в можливості свого учня. Адже кожен школяр потребує позитивної оцінки і схвалення своєї діяльності і досягнень. Тільки так можна переконати дитину вчитися, і вчитися із задоволенням. Завдання вчителя - постійно знаходити хороші приводи для словесного заохочення своїх вихованців.

Більш дієвою є та похвала, при вираженні якої вчитель використовує «Я-послання». Наприклад, похвалити учня на уроці літератури можна так: «Я дуже рада, що тобі вдалося вивчити і виразно розповісти цей непростий вірш». Така похвала сприяє зближенню вчителя та його вихованців.    Похвала, підкріплена схвалюючими невербальними компонентами (усмішкою, мімікою, відкритими жестами) володіє більшою силою і ефективністю. В нагоді вчителю стануть ось такі картинки-«мотиватори». Особливо актуальним є їх використання при дистанційному навчанні в умовах карантину.

 

 

  

  

 

 

 

C:\Users\user\Desktop\Дистанційне\Мотиватори мої\Щиро рада за тебе.jpg

C:\Users\user\Desktop\Дистанційне\Мотиватори мої\Це була першокласна робота.jpg

 

 

 

C:\Users\user\Desktop\Дистанційне\Мотиватори мої\Я дуже задоволена твоєю роботою.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Дарьева Антонина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кулак Ірина Леонідівна
    Гарна робота!!! Дякую!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кулак Ірина Леонідівна
    Гарна робота!!! Дякую!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 квітня 2020
Переглядів
2051
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку