Контрольна робота ЗЛ-5
Природа і людина
Варіант – 1
1.Пейзаж – це опис:
А) зовнішності людини; Б) опис природи; В) опис тварини.
2.До мовних художніх засобів відносяться:
А) епітет; Б ) антитеза; В) пейзаж.
3. Джон Кітс – поет:
А) російський; Б)німецький; В) англійський.
4. Гейне – поет:
А) англійський; Б) німецький; В) французький.
5. Ідея твору – це те,
А) про що розповідає автор; Б) головна думка; В)основні події твору.
6. Персонаж вірша Кітса:
А) подорожній; Б) коник; В) нічна природа.
7. Пронизливий вітер, мовчазні вершини гір,– це…
А) метафори; Б) епітети; В) пейзаж.
8. Листячко перешіптувалося, ніч заглядала у віконце, – це…
А) метафори; Б) епітети; В) пейзаж.
9. Сетон-Томпсон – це:
А) вчений і художник-анімаліст;
Б) письменник і художник-анімаліст; В) учений і письменник.
10. Снап - це:
А) вовк; Б) людина; В) собака.
11. Снап був:
А) слабким і кволим; Б) сміливим і безстрашним; В) великим і сильним.
12. Розповідь у творі «Снап» ведеться:
А) від імені Снапа; Б) від 3-ї особи – письменника;
В) від 1-ї особи – оповідача.
Достатній рівень
Високий рівень
Дайте розгорнуту відповідь на запитання
«Чого мене навчили твори про природу».
(5 -7 речень)
Контрольна робота ЗЛ-5
Природа і людина
Варіант – 2
А) портрет; Б) пейзаж; В) вірш.
2.До мовних художніх засобів відносяться:
А) портрет; Б) метафора; В) контраст;
3. Гете – поет:
А) російський; Б) німецький; В) англійський.
А) «Про коника і цвіркуна»; Б) «Задзвени із глибини…»;
В) Нічна пісня подорожнього».
5.Тема твору – це те:
А) про що розповідається у творі;
Б) головна думка; В)основні події твору.
6. Персонаж вірша Гете:
А) подорожній; Б) коник; В) цвіркун.
7. Сетон-Томпсон - письменник:
А) німецький; Б) американський; В) канадський.
8. Усміхнулось сонечко, привітались квіти – це…
А) метафори; Б) епітети; В) пейзаж.
9. Тиха печаль, гомінка річка – це…
А) метафори; Б) епітети; В) пейзаж.
10. Порода Снапа:
А) вівчарка; Б) вовкодав; В) бультер’єр.
11. Яку характеристику дано Снапу на початку твору:
А) чудове цуценя; Б) злий собака; В) безстрашний ватажок.
12. Снап є прикладом…
А) непослуху; Б) люті; В) сміливості.
Достатній рівень
Високий рівень
Доведіть, що твори Сетона-Томпсона
розширюють знання про живу природу.
(5 -7 речень)