15 квітня о 18:00Вебінар: Інтегрований STEM-тиждень як ресурс формування цілісності сприйняття світу

Контрольна робота "Природа і людина" 5 клас

Про матеріал
Контрольна робота для 5 класу за темою "Природа і людина" містить завдання за творами Дж. Кітса, Й. Гете, Е. Сетона-Томпсона та запитання з теорії літератури, що стосуються даного розділу, а також завдання творчого характеру.
Перегляд файлу

                                                Контрольна робота                                         ЗЛ-5

Природа і людина

Варіант – 1

1.Пейзаж – це опис:

   А) зовнішності людини;     Б) опис природи;     В) опис тварини.

2.До мовних художніх засобів відносяться:

   А) епітет;      Б ) антитеза;         В)  пейзаж.

3. Джон Кітс – поет: 

   А) російський;          Б)німецький;           В) англійський.

4. Гейне – поет:

    А) англійський;      Б) німецький;         В) французький.

5. Ідея твору – це те,

    А) про що розповідає автор;     Б) головна думка;    В)основні події твору.

6. Персонаж вірша Кітса:

    А) подорожній;      Б) коник;      В) нічна природа.     

7. Пронизливий вітер, мовчазні вершини гір,– це…

     А) метафори;         Б) епітети;              В) пейзаж.

8. Листячко перешіптувалося, ніч заглядала у віконце, – це…

    А) метафори;         Б) епітети;              В) пейзаж.

9. Сетон-Томпсон – це:

    А) вчений і художник-анімаліст;

    Б) письменник і художник-анімаліст;       В) учений і письменник.

10. Снап - це:

     А) вовк;          Б) людина;         В) собака.

11. Снап був:

    А) слабким і кволим;  Б) сміливим і безстрашним;  В) великим і сильним.

12. Розповідь у творі «Снап» ведеться:

    А) від імені Снапа;     Б) від 3-ї особи – письменника;

                             В) від 1-ї особи – оповідача.

Достатній рівень

  1. Що таке вірш? Назви ознаки вірша.  
  2. Що таке епітет? Наведи приклад.
  3. Що таке тема художнього твору? Наведи приклад.

 

Високий рівень

Дайте розгорнуту відповідь на запитання

«Чого мене навчили твори про природу».

(5 -7 речень)

 

 

                                                Контрольна робота                                         ЗЛ-5

Природа і людина

Варіант – 2

  1. Опис природи в художньому творі називається…

А) портрет;             Б) пейзаж;                   В) вірш.

2.До мовних художніх засобів відносяться:

    А) портрет;          Б) метафора;        В) контраст;

3.  Гете – поет:

     А) російський;     Б) німецький;         В) англійський.

  1. Джон Кітс написав вірш:

      А) «Про коника і цвіркуна»;         Б) «Задзвени із глибини…»;

                                   В) Нічна пісня подорожнього».

5.Тема твору – це те:

    А) про що розповідається у творі;

    Б) головна думка;                В)основні події твору.

6. Персонаж  вірша Гете:

    А) подорожній;       Б) коник;     В)  цвіркун.

7. Сетон-Томпсон - письменник:

    А) німецький;       Б) американський;       В) канадський.

8. Усміхнулось сонечко, привітались квіти – це…

     А) метафори;         Б) епітети;              В) пейзаж.

9. Тиха печаль, гомінка річка – це…

    А) метафори;         Б) епітети;              В) пейзаж.

10. Порода Снапа:

     А) вівчарка;          Б) вовкодав;          В) бультер’єр.

11. Яку характеристику дано Снапу на початку твору:

     А) чудове цуценя;   Б) злий собака;     В) безстрашний ватажок.

12. Снап є прикладом…

      А) непослуху;          Б)  люті;              В) сміливості.

 

Достатній рівень

  1. Що таке пейзаж? Наведи приклад.
  2. Що таке метафора? Наведи приклад.
  3. Що таке ідея художнього твору? Наведи приклад.

 

Високий рівень

Доведіть, що твори Сетона-Томпсона

розширюють знання про живу природу.

(5 -7 речень)

docx
Додано
19 квітня 2020
Переглядів
1895
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку