дуб ______________, малина ___________, озеро ____________. 2.Утворити прикметники від іменників: Чесність - ____________ , сміх - ________________, зелень - _______________. 3.Заміни прикметники антонімами і запиши отриманий текст. Підкресли головні члени речення. Важкі чорні хмарки пливли по небу. Сердитий вітер гойдав товсті гілки дерев. Люди одягли зимовий одяг. |
ранок ______________, весна ___________, поле ____________. 2.Утворити прикметники від іменників: вишня - _______________ , ніч - __________________ , дзвін - ________________. 3.Заміни прикметники антонімами і запиши отриманий текст. Підкресли головні члени речення. Настала холодна весна. Сумне сонечко ніжно посміхається згори. Сильний вітер ласкаво пестить траву. |
Виглянуло лагідне сонечко. Чарівний ліс, широкий луг, безмежні поля і тиха річка освітились його лагідним промінням. 2. Утвори словосполучення прикметників з іменниками, визнач рід: Прохолодний ( ранок, весна, повітря), добрий ( справа, слово, дідусь), золотий (сонце, ланцюжок, осінь) . |
1.Прочитай, підкресли прикметники: Насунули сірі хмари. Почався рясний дощ. Веселі діти сховались під яскравими парасольками. 2. Утвори словосполучення прикметників з іменниками, визнач рід: Тепла ( ранок, весна, повітря), важлива ( справа, слово, дідусь), золота (сонце, ланцюжок, осінь). |
1.Дібрати синоніми 2. Поставити запитання, записати його в дужках. Огірок ( ……. ) зелений,
небо ( …….. ) синє, 3.Скласти і записати речення з поданих слів. Підкреслити головні члени речення. Світить, сонечко, яскраво, лагідне . |
1.Дібрати антоніми Денний _________, холодний ________, світлий _________, твердий ___________.
2.Доповнити речення прикметниками 3. Утворити словосполучення прикметників з іменниками, визначити рід: Зима (холодна, сніжний, біле), небо (синя,зоряне,похмурий), день (сонячний, зимова, тепле). |
1. Прочитай вірш, випиши прикметники: Здрастуй, снігова зима! Ти весела й чарівна, Дітям нашого села Подарунки принесла. 2.Склади і запиши речення з поданих слів: Подвір`я, сніг, шкільне, засипав, пухнастий. 3.Доповни текст описом синички (2-3 речення). Запиши і добери заголовок. Стояла морозна сонячна погода. До вікна прилетіла синичка. Вона була …
|
1.До слів першого рядка добери і запиши слово із протилежним значенням з другого рядка Високий, мілкий, сумний. Глибокий, веселий, низький. 2.Заміни за зразком виділені слова прикметниками і запиши словосполучення: Промінь сонця - сонячний промінь, книга з бібліотеки - …, шафа для книг - …. 3.Доповни текст описом ромашки (2-3 речення). Запиши і добери заголовок. Я подарував мамі букет. Це були ромашки. Ці квіти …
|
1.Познач правильну відповідь Прикметник - це частина мови,яка називає… а)предмет ; б)дію предмета ; в) ознаку предмета.
2.Із якою частиною мови найчастіше пов’язаний прикметник? а) з дієсловом ; б) з іменником; в) з прийменником.
3.Познач рядок,у якому всі слова є прикметниками: а)новина, новий ,поновити б) чемний, увічливий, вихований в)зима, зимовий, зимувати.
4.Які закінчення мають прикметники жіночого роду в називному відмінку однини? а)-ий,- ій б) -а, -я в)-е, -є
5.Добери до поданих прикметників антоніми
Радісний -________________ Гіркий -_________________ Висока -_________________
|
1.Прикметник – це … а) Частина слова; б) Частина мови; в) Частина речення. 2.Прикметник завжди стоїть у тому роді, числі й відмінку, що й: а) Іменник; б) Дієслово. 3.Позначте рядок, в якому прикметник вживається в прямому значенні. а) Золоті руки. б) Золоте серце. в) Золоте колосся. г) Золоті прикраси 4. Вибери правильне твердження: Кольоровий сон, залізна воля, золоте серце, сердитий вітер, солодкі мрії, холодний погляд. а) Подані прикметники вжиті в прямому значенні; б) Перші 3 прикметника вжити в переносному значенні; в) Всі прикметники вжити в переносному значенні. 5.У кожному рядку вибери «зайве» слово. а) Ароматний, духмяний, запашний, ніжний. б) Сильний, слабкий, багатирський, могутній. в) Безмежний, неосяжний, хоробрий, безмірний. |
1.Заміни за зразком виділені слова прикметниками і запиши словосполучення: Промінь сонця - сонячний промінь, плаття з шовку - …, дорога через степ - …, сік із вишні - … .
Радісний -_____________ Гіркий -_______________ Висока -_______________ 3. Добери до іменників по два прикметники. Відповідь - _________, _________; книжка - __________, __________.
|
1. Добери до іменників прикметники. Дружба - __________, _________; зошит - ___________, _________.
2.Склади й запиши спочатку словосполучення, в якому прикметник вжито в прямому значенні, а потім – в переносному. Чисті (руки, думки); легкий (шлях, портфель). 3.Спиши текст, замінивши виділені в ньому слова антонімами. Повіває холодний вітер. Із - за горизонту випливає непривітне сонце. Настав похмурий ранок. |
1.Добери прикметники до іменників: дерево ______________, зірка ___________, небо ____________. 2.Добери синоніми до прикметників Мужній - ____________________; ґречний - ____________________; бурий - ______________________. 3. Склади і запиши речення з прикметником ніжний. Підкресли головні члени речення.
|
1. Добери до іменників прикметники. школа - ________, _________; весна - _________, _________. 2.Доповнити речення прикметниками Зима холодна, а літо ________. Дерево високе, кущ _________. 3.Змінити число іменника та прикметника за зразком
Широке поле широкі поля |