Картки "Однорідні члени речення" 5 клас Робота в парах

Про матеріал

Картки «Однорідні члени речення» 5 клас

Завдання: доповнити кожне речення однорідними членами, підкреслюючи їх відповідно.


1.Вечір був чудовий, ... .

2.Дерева від вітру шумлять, ... .

3.Біля школи зацвіли айстри, ... .

4.Діти працювали охоче, ... .

5.У цирку виступали клоуни, ... .

6.Учні зі святом привітали учителів, ... .

7.Перед хатою росли червоні, ... маки.


Завдання: записати речення, поставити розділові знаки, визначити узагальнювальне слово (УС), підкреслити однорідні члени речення.

І весна, й осінь, і зима, й літо — всі пори року гарні по-своєму.

І на тім рушникові оживе все знайоме до болю: і дитинство, й розлука, й твоя материнська любов. (А. Малишко.)

Завдання: записати речення. На місці пропуску вставити узагальнювальне слово.

Золотом виблискують на осінніх вулицях ...: каштани, тополі, клени та ясени. Я вивчила напам'ять твори таких ...: Тараса Шевченка, Лесі Українки, Андрія Малишка. Жито, пшениця й овес — ... разом поспіло й посохло.

Перегляд файлу

Картки «Однорідні члени речення» 5 клас

Завдання: доповнити кожне речення однорідними членами, підкреслюючи їх відповідно.


  1. Вечір був чудовий, ... .
  2. Дерева від вітру шумлять, ... .
  3. Біля школи зацвіли айстри, ... .
  4. Діти працювали охоче, ... .
  5. У цирку виступали клоуни, ... .
  6. Учні зі святом привітали учителів, ... .
  7. Перед хатою росли червоні, ... маки.


 Завдання: записати речення, поставити розділові знаки, визначити узагальнювальне слово (УС), підкреслити однорідні члени речення.

І весна, й осінь, і зима, й літо — всі пори року гарні по-своєму.

І на тім рушникові оживе все знайоме до болю: і дитинство, й розлука, й твоя материнська любов. (А. Малишко.)

Завдання: записати речення. На місці пропуску вставити узагальнювальне слово.

Золотом виблискують на осінніх вулицях ...: каштани, тополі, клени та ясени. Я вивчила напам’ять твори таких ...: Тараса Шевченка, Лесі Українки, Андрія Малишка. Жито, пшениця й овес — ... разом поспіло й посохло.

 

 

Завдання: доповнити кожне речення однорідними членами, підкреслюючи їх відповідно.


  1. Вечір був чудовий, ... .
  2. Дерева від вітру шумлять, ... .
  3. Біля школи зацвіли айстри, ... .
  4. Діти працювали охоче, ... .
  5. У цирку виступали клоуни, ... .
  6. Учні зі святом привітали учителів, ... .
  7. Перед хатою росли червоні, ... маки.

 Завдання: записати речення, поставити розділові знаки, визначити узагальнювальне слово (УС), підкреслити однорідні члени речення.

І весна, й осінь, і зима, й літо — всі пори року гарні по-своєму.

І на тім рушникові оживе все знайоме до болю: і дитинство, й розлука, й твоя материнська любов. (А. Малишко.)

Завдання: записати речення. На місці пропуску вставити узагальнювальне слово.

Золотом виблискують на осінніх вулицях ...: каштани, тополі, клени та ясени. Я вивчила напам’ять твори таких ...: Тараса Шевченка, Лесі Українки, Андрія Малишка. Жито, пшениця й овес — ... разом поспіло й посохло.

 

 

docx
Додано
25 березня 2018
Переглядів
7411
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку