Картки «Однорідні члени речення» 5 клас
Завдання: доповнити кожне речення однорідними членами, підкреслюючи їх відповідно.
1.Вечір був чудовий, ... .
2.Дерева від вітру шумлять, ... .
3.Біля школи зацвіли айстри, ... .
4.Діти працювали охоче, ... .
5.У цирку виступали клоуни, ... .
6.Учні зі святом привітали учителів, ... .
7.Перед хатою росли червоні, ... маки.
Завдання: записати речення, поставити розділові знаки, визначити узагальнювальне слово (УС), підкреслити однорідні члени речення.
І весна, й осінь, і зима, й літо — всі пори року гарні по-своєму.
І на тім рушникові оживе все знайоме до болю: і дитинство, й розлука, й твоя материнська любов. (А. Малишко.)
Завдання: записати речення. На місці пропуску вставити узагальнювальне слово.
Золотом виблискують на осінніх вулицях ...: каштани, тополі, клени та ясени. Я вивчила напам'ять твори таких ...: Тараса Шевченка, Лесі Українки, Андрія Малишка. Жито, пшениця й овес — ... разом поспіло й посохло.
Картки «Однорідні члени речення» 5 клас
Завдання: доповнити кожне речення однорідними членами, підкреслюючи їх відповідно.
Завдання: записати речення, поставити розділові знаки, визначити узагальнювальне слово (УС), підкреслити однорідні члени речення.
І весна, й осінь, і зима, й літо — всі пори року гарні по-своєму.
І на тім рушникові оживе все знайоме до болю: і дитинство, й розлука, й твоя материнська любов. (А. Малишко.)
Завдання: записати речення. На місці пропуску вставити узагальнювальне слово.
Золотом виблискують на осінніх вулицях ...: каштани, тополі, клени та ясени. Я вивчила напам’ять твори таких ...: Тараса Шевченка, Лесі Українки, Андрія Малишка. Жито, пшениця й овес — ... разом поспіло й посохло.
Завдання: доповнити кожне речення однорідними членами, підкреслюючи їх відповідно.
Завдання: записати речення, поставити розділові знаки, визначити узагальнювальне слово (УС), підкреслити однорідні члени речення.
І весна, й осінь, і зима, й літо — всі пори року гарні по-своєму.
І на тім рушникові оживе все знайоме до болю: і дитинство, й розлука, й твоя материнська любов. (А. Малишко.)
Завдання: записати речення. На місці пропуску вставити узагальнювальне слово.
Золотом виблискують на осінніх вулицях ...: каштани, тополі, клени та ясени. Я вивчила напам’ять твори таких ...: Тараса Шевченка, Лесі Українки, Андрія Малишка. Жито, пшениця й овес — ... разом поспіло й посохло.