Казка. Абзац. План тексту «Лис і Кіт» (за мотивами казки Братів Грім).

Про матеріал
• Формування предметних компетентностей: o Читаємо: прогнозує орієнтовний зміст твору за заголовком, читає виразно різні тексти, знаходить у тексті незнайомі слова, відповідає на питання за змістом, визначає головну думку твору, співвідносить сюжет з власним життєвим досвідом, висловлює емоції; o Взаємодіємо письмово: записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення письмових робіт, а також слів, що пишуться так, як вимовляються.
Перегляд файлу

Тема : Казка. Абзац. План тексту «Лис і Кіт» (за мотивами казки Братів Грім).

Мета:

  • Формування предметних компетентностей:
  • Читаємо: прогнозує орієнтовний зміст твору за заголовком, читає виразно різні тексти, знаходить у тексті незнайомі слова, відповідає на питання за змістом, визначає головну думку твору, співвідносить сюжет з власним життєвим досвідом, висловлює емоції;
  • Взаємодіємо письмово: записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення письмових робіт, а також слів, що пишуться так, як вимовляються.
  • Формування ключових компетентностей:
  • вільне володіння державною мовою: вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти, любов до читання
  • математична: моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань.
  • Інноваційність: формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади
  • навчання впродовж життя: опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання , навчання працювати самостійно і в групі

 

Обладнання: підручник, робочий зошит, зошит з друкованою основою, код шифрування, звукова схема слова, аудіозапис казки, цеглинки LEGO, мікрофон, плакат «Вчуся бути успішною людиною»

Хід уроку:

І. Організація класу

 Емоційне  налаштування на роботу

- Діти, з яким настроєм ви прийшли на урок?

- Якщо у вас гарний настрій, то плесніть у долоньки, а якщо ви чимось засмучені тупніть ніжкою.

- Я бачу, що настрій у вас чудовий, отже, можемо розпочинати наш урок.

- а щоб він пройшов успішно, пропоную працювати під гаслом:

Діяти активно,

Думати оперативно,

Висловлюватись доказово

Для всіх обов’язково!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Гра «Шифрувальник»

  • Зараз ви попрацюєте шифрувальниками і розшифрує кодове слово. Взнавши це слово, ви зрозумієте про є головним героєм твору, який ми будемо сьогодні опрацьовувати.
  • Вам потрібно цифри-літери поставити у порядку зростання.

46

72

24

99

45

31

и

ц

л

я

с

и

(лисиця)

  • Молодці! Так, дійсно, головною героїнею буде лисичка?
  • А, що ви знаєте про цю тваринку?
  • Давайте переглянемо відео і дізнаємося про неї більше.

https://www.youtube.com/watch?v=U4qxVuNeIac

  • Що нового для себе ви дізналися?

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Так чому ж лисичку прозвали хитрункою?
  • Чи знаєте ви ще якісь казочки де зустрічається лисичка?
  • Так, їх багато. Це «Колобок», «Лисиця і Журавель», «Лисичка-сестричка і Вовчик-братик», «Лис і мишеня», «Як лисиця вовкові кожуха шила», «Фарбований лис».
  • Якою була лисичка в цих казках?
  • А чи вам доводилося хитрувати?

Пальчикова  гімнастика «Лис»

Лис

Лиса з лісу у село

«Ку-ку-рі-ку» занесло.

Заглядає лис у вікна:

«Де ж це півень кукурікнув?»

 

Обидві долоні зробити «ковшем», великі пальці підняти вгору,  вказівні пальці та мізин­чики згинаємо всередину долоней, притискаємо один до одного. Середні та безіменні пальці утво­рюють вузьку «лисячу» мордочку.

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Каліграфічна хвилинка. Щоденні 5. Письмо для себе.
  • Діти, відкрийте свої робочі зошити, давайте запишемо слово Лисиця.
  • Зараз запишемо звукову схему до цього слова.
  • Аналізуємо разом зі мною.

[л] – приголосний, твердий;

[и] – голосний;

[с] – приголосний, твердий;

[и] – голосний;

[ц’] – приголосний, м’який;

[а] – голосний.

- Ось яка схема у вас повинна була отриматися. Перевірте, чи всі звуки ви позначили правильно.

− • − • = •

  • Давайте поділимо слово лисиця на склади.
  • Ли-си-ця. Скільки складів у слові Лисиця?
  • Назвіть перший склад, другий, останній.
  • Який склад наголошений?
  • Скільки звуків у цьому слові?
  • Скільки букв?
  • Молодці!
  1. Повідомлення теми та мети уроку.
  • Сьогодні на уроці, ми познайомимося з казкою головним героєм якої є лис. Складемо план до цієї казки, а також будемо удосконалювати свої вміння ділити слова на склади.
  1. Щоденні 5. Робота зі словами. Робота в зошиті з друкованою основою. Пояснення слів, поділ для переносу.

Вправа 1. (с.25)

  1. Робота з підручником (с.44)
  • Відкрийте підручники на с. 44.
    1. Вправа «Передбачення»
  •  Прочитайте назву казки.
  • Розгляньте малюнок і скажіть, як ви гадаєте, про що буде йти мова в казці?
  • Чому ви так думаєте?
  • Цю казку написали брати Грім, Якоб та Вільгельм.

4.2. Робота над казкою. Щоденні 5. Слухання.

- Прослухайте аудіозапис казки «Лис і кіт».

 - Хто головні  герої казки?

- Де відбувалися події?

- Що було у лиса в мішку?

- Чи допоміг мішок хитрощів лису?

- Що сталося з хитруном?

- Чого вчить нас ця казка?

Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=3LAjklSXpbI

Щоденні 5. Читання для себе.

  • Читаємо казку самостійно.

Щоденні 5. Читання для когось.

  • А тепер прочитайте казку для сусіда.

4.3. Робота над казкою. Складання плану.

- Діти, давайте згадаємо з яких частин складається текст?

- Отож, з яких частин складається наша казка?

- В ній також є зачин. Про що в ньому розповідається?

- Так, в ньому розповідається про зустріч кота із лисом.

- Також в казці є основна частина в якій розповідається про дві події.

- Про що розповідається в першій події?

- В першій події говориться про вихваляння лиса.

- Перед ким вихваляється лис.

- Про що розповідається в другій події?

- Яка небезпека спіткала лиса і кота?

- Чи врятувався кіт? Як?

- Що порадив кіт лисові?

- А чи є в нашій казці кінцівка?

- Про що в ній розповідається?

- Чи допоміг лисові мішок хитрощів?

4.4. Робота в групі. Переказ казки за схемою.

- Відновіть назви частин по пам’яті.

- Перекажіть казку, користуючись лінією часу на с.45.

V. Закріплення вивченого матеріалу.

1. Робота в зошиті з друкованою основою. (с.26)

2. Щоденні 5. Письмо для себе. (завдання в підручнику с.45)

- Вам потрібно записати речення, доповнюючи їх словами з дужок.

Робота з LEGO.

  • За допомогою цеглинок LEGO, ми перевіримо чи правильно ви виконали завдання. Вам потрібно буде побудувати пірамідку з правильних відповідей.

У лісі кіт зустрів …

У лиса був…

Кіт заліз на…

  • Давайте перевіримо вашу роботу. Ось яка вежа правильних відповідей повинна була у вас отриматися.

 

V. Підсумок.

1. Вправа «Мікрофон»

  • Тримаючи мікрофон в руці, скажіть, що вам найбільше сподобалося на уроці.

2. Рефлексія «Вчуся бути успішною людиною»

  • Оцініть свою роботу на уроці за допомогою плакату «Вчуся бути успішною людиною»

 

1

 

doc
Додав(-ла)
Заточна Любов
Додано
7 листопада 2021
Переглядів
2042
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку