Казка-розповідь про Do і Does

Про матеріал
Даний матеріал можна використовувати для пояснення теперішнього часу в початкових класах. Можна поєднувати з наочністю.
Перегляд файлу

Казка про Do Does

В казковому лісі жили he, she, it, I, we, you, they. Все у них було, але їм жилось сумно, тому що розмовляти один з одним вони не навчились. Бо вони не могли побудувати речення щоб розмовляти.

Одного разу прогулювались хлопчик Do і дівчинка Does та вирішили зайти в казковий ліс. І захотіли познайомитися з його жителями. Так вийшло що хлопчик Do познайомився з I, you, we, they. А дівчинка Does познайомилася з he, she, it. Так жителі лісу розділились на дві групи, ті хто дружить з Do, і ті хто дружить з Does. До казкового лісу також інколи заходили і інші гості. Наприклад Alice, як ви думаєте з ким подружилась Alice з Do чи Does? Alice подружилась з Does, тому що по характеру була схожа на she (вона, дівчинка).

Наступними гостями стали Sisters. Як ви думаєте з ким вони подружилась Do чи Does? Sisters подружились з Do, тому що дуже були схожі з They (вони), Sisters – це сестри (вони).

Далі завітав гість Dog і з ким же він подружився? А подружився він з Does, тому що воно було родичем It? Тому що Dog – cобака, а саме It замінює назву тварин і предметів в однині.

Наступні гості казкового лісу це Tom and Jerry. Як ви думаєте з ким вони подружилась Do чи Does? А подружились вони з Do, тому що дуже були схожі з They (вони), Tom and Jerry  – вони, їх двоє.

Тепер веселіше стало жити в лісі. Гості (це підмети) разом з Do i Does та з іншими словами з інших казкових лісів навчились будувати запитання. Так як  Do i Does допомагали задавати питання, їх почали називати допоміжними дієсловами. І запитували один одного про будь що.

При будові питання завжди командували Do i Does, вони нікому не дозволяли наперед, а зразу після себе ставили підмет. Багато питань задавали один одному. І помітили вони що на ці питання потрібно якось відповідати, для того щоб дізнатись щось нове. Але відповідати вони не вміли і знову засумували жителі казкового лісу. Одного разу вони побачили що над їх лісом пролетіла одна велика пташка, і звали її Yes. Пташка Yes втомилася і вирішила перепочити в лісі і познайомитися з його жителями, а вони якраз вчилися будувати запитання. Підлетіла вона до самого початку питання щоб познайомитися з хлопчиком Do. А він так злякався що втік і заховався за підмет.

Теж саме сталося і в питаннях з дівчинкою Does. Коли підлетіла Yes, то Does заховалась за підмет. Так і всі жителі лісу познайомились з пташкою і вона виявилась дуже дружелюбною, по іншому її називали Так. Це означало що на будь-яке питання яке запитували в лісі можна було відповісти стверджувально.

Через декілька днів над лісом пролітала інша пташка і також вирішила перепочити. Звали цю пташку – No. Підлетіла вона до хлопчика Do, а він злякався ще дужче, втік і заховався за підмет, розплакався і перетворився на Don’t. Так само злякалась дівчинка Does коли перед нею з’явилась пташка No, вона розплакалась і перетворилась на Doesn’t.

Через деякий час усі жителі казкового лісу познайомились з пташкою і уже її не боялись, і стали називати її Ні. Коли жителі хотіли відповісти на питання заперечно, то відповідали No.

Ось так через деякий час мешканці лісу I, we, you, they/ he, she, it навчились запитувати один одного про будь-що за допомогою  Do i Does а для кожного питання знаходилась підходяща відповідь Yes\No.

 

Посилання на відео

 

docx
Додано
10 травня 2023
Переглядів
184
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку