Модифікована
програма з англійської мови
для учня 8 класу
Зміст |
Цілі навчання |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за півріччя/рік |
|
|
|
1.Діагностика рівня засвоєння навчального матеріалу.
2.Ілюстративне навчання, ігрові технології, робота з роздатковим матеріалом.
3.Вибір прийомів і методів додаткової роботи у тому випадку,коли учень не засвоїв навчального матеріалу.
4.Вибір методики, яка забезпечує подолання прогалин у знаннях і в досвіді учня.
5.Зацікавити учня у вивченні предмета шляхом малювання , слухання пісень, руханок.
6. Методи розвивального навчання, інтерактивні методи. |
Загальна характеристика рівнів навчальних досягнень учнів з порушеннями інтелектуального розвитку помірного ступеня
I – початковий. Учень (учениця) за допомогою вчителя фрагментарно впізнає (показує або називає) предмет вивчення. За повної підтримки вчителя намагається виконати елементарні практичні дії, переважно пасивного характеру. Ставлення до навчання байдуже. Потребує значної постійної допомоги, повної підтримки та супроводу з боку вчителя. II – середній. Учень (учениця) за допомогою учителя частково розпізнає об’єкт вивчення. Виконує окремі дії предметно-практичного змісту на рівні копіювання способу виконання. Виявляє епізодичний інтерес до навчання, має байдуже або слабковиразне позитивне ставлення до навчально-практичної діяльності. Потребує схвалення, постійної допомоги, супроводу, контролю та стимулювання. III – достатній. Учень (учениця) має уявлення про об’єкт вивчення. З використанням наочності відтворює (не завжди точно) основні змістові елементи навчального матеріалу. Матеріал в основному розуміє, але пояснити, виокремити в ньому суттєве та другорядне не може. За наслідуванням і словесною інструкцією епізодично виконує прості завдання предметно-практичного змісту. Має слабковиразне позитивне ставлення до навчально-практичної діяльності. Потребує стимуляції та постійної значної допомоги щодо виконання предметно-практичних дій, завдання, організації робочого місця.
|
|
Повторення
Твоє життя.
Твоє шкільне життя.
|
Вибрати з переліку справи, виконані протягом літа.
Говоріння: представляти себе, своїх членів родини; називати свого найкращого друга, Аудіювання: визначати домашні справи із переліченого; вибирати риси характеру, які притаманні другу; Письмо: ознайомитися зі структурою листа; вміти підписувати лист. Читання: навчитися читати короткі слова.
Говоріння: називати здорову та корисну їжу; описувати свій вільний час; Читання: вибирати з переліку види відпочинку, які є в родині; Письмо: списувати друкованим шрифтом короткі слова. Аудіювання: розрізняти корисні та шкідливі звички на слух.
Говоріння: називати шкільне обладнання; вказувати, учнем якого класу і якої школи є дитина; називати свій улюблений предмет та вчителя; Аудіювання: повторювати за вчителем діалог про школу; визначати ступені освіти в Україні та Британії на слух. Письмо: списувати друкованим шрифтом короткі слова.
Говоріння: розрізняти позитивні та негативні риси характеру; Аудіювання: вибирати з переліку ті риси, які належать другу; риси, які належать улюбленому вчителю; Читання: читати короткі слова; Письмо: брати участь у проекті.
|
|||
Чи потрібна тобі книга?
Музика – скрізь.
Засоби масової інформації.
Подорожі. |
Говоріння: повторювати лексику теми за вчителем; називати свою улюблену книжку та автора; Аудіювання: вибирати літературні жанри з переліку. Читання: читати короткі слова; діалог з 2-3 реплік. Письмо: списувати короткі слова.
Говоріння: повторювати лексику теми за вчителем; називати свій улюблений стиль музики, улюбленого виконавця або групу; називати українських музичних виконавців; Читання: вибирати музичні інструменти з переліку; Аудіювання: слухати музичні твори на уроці та коротко аналізувати їх. Письмо: записувати короткі речення.
Говоріння: Називати газети та журнали, які читають в родині; повторювати лексику теми. Читання: читати короткі репліки. Аудіювання: прослуховувати короткий текст (1-2 хв) і розуміти його суть. Письмо: самостійно записувати дату в зошит.
Говоріння: розповідати в якій країні ти живеш; називати найбільші країни світу; називає вивчені ЛО з теми; підтримувати елементарне спілкування в межах мікродіалогів етикетного та загального характеру; розуміє та реагує на повсякденні вирази з теми; (не менше 3 – х речень) Аудіювання: розуміє мовлення прослуханих текстів різного характеру; частково розуміє короткі елементарні повідомлення у прозовій формі; (обсяг прослуханого в запису показувати на карті Україну та частини Великобританії; Читання: читати найбільші країни; столиці України та Великої Британії. Письмо: записувати власні назви у зошит.
Довготривалі: З кожної теми учень має впізнавати на слух основні лексичні одиниці та відтворювати більшість з них. Короткотривалі: Спочатку за допомогою вчителя,а згодом самостійно вимовляти короткі фрази, речення; читати короткі слова; писати літери англійського алфавіту. |
|
|
|