Модифікована програма з англійської мови 8 клас

Про матеріал
Модифікована програма з англійської мови 8 клас для дитини з особливими освітніми потребами
Перегляд файлу

Модифікована

Програма

з англійської мови

 для учениці  8-Г класу

 

 

 

 

 

Зміст

Цілі навчання

Педагогічні технології,

спрямовані на досягнення

мети

Оцінювання знань, які засвоїв учень за півріччя/рік

 

 

1.Діагностика рівня засвоєння навчального матеріалу.

 

2.Ілюстративне навчання, ігрові технології, робота з роздатковим матеріалом.

 

3.Вибір прийомів і методів додаткової роботи у тому випадку,коли учень не засвоїв навчального матеріалу.

 

4.Вибір методики, яка забезпечує подолання прогалин у знаннях і в досвіді учня.

 

5.Зацікавити учня у вивченні предмета шляхом малювання , слухання пісень, руханок.

 

6. Методи розвивального навчання, інтерактивні методи.

Загальна характеристика рівнів навчальних досягнень

учнів з порушеннями інтелектуального розвитку помірного ступеня

 

I – початковий.

Учень (учениця) за допомогою вчителя фрагментарно впізнає (показує або називає) предмет вивчення. За повної підтримки вчителя намагається виконати елементарні практичні дії, переважно пасивного характеру. Ставлення до навчання байдуже. Потребує значної постійної допомоги, повної підтримки та супроводу з боку вчителя.

II – середній.

Учень (учениця) за допомогою учителя частково розпізнає об’єкт вивчення. Виконує окремі дії предметно-практичного змісту на рівні копіювання способу виконання. Виявляє епізодичний інтерес до навчання, має байдуже або слабковиразне позитивне ставлення до навчально-практичної діяльності. Потребує схвалення, постійної допомоги, супроводу, контролю та стимулювання.

III – достатній.

Учень (учениця) має уявлення про об’єкт вивчення. З використанням наочності відтворює (не завжди точно) основні змістові елементи навчального матеріалу. Матеріал в основному розуміє, але пояснити, виокремити в ньому суттєве та другорядне не може. За наслідуванням і словесною інструкцією епізодично виконує прості завдання предметно-практичного змісту. Має слабковиразне позитивне ставлення до навчально-практичної діяльності. Потребує стимуляції та постійної значної допомоги щодо виконання предметно-практичних дій, завдання, організації робочого місця.

 

Повторення

 

 

 

Твоє життя.

  1. Сім’я та друзі.

 

  1. Здоровий спосіб життя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Твоє шкільне життя.

  1. Яка твоя школа?

 

 

 

 

  1. Ти хороший член команди?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Твоє шкільне життя.

  1. Яка твоя школа?

 

  1. Ти хороший член команди?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Твої уподобання

  1. Книги -  наші друзі

 

 

 

  1. Світ музики.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розширюй свої горизонти

 

  1. ЗМІ
  2. Країни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аудіювання:

навчиться реагувати вербально та не вербально на запитання, які вимагають простих відповідей (обсяг прослуханого в запису тексту – від 1 хв. до 2 хв.).

Говоріння:

навчиться представляти себе, своїх друзів, батьків;

вмітиме ставити запитання, засвоєнні у мовленнєвих зразках, і відповідають на запитання вчителя/ однокласників; реагуватиме на прості в дещо уповільненому темпі репліки вчителя (не менше 3 – х речень).

Читання:

читати короткі слова, словосполучення, що містять мовний матеріал в усному мовленні. 

Письмо:

навчиться самостійно писати своє ім’я, своїх рідних, короткі слова з теми (обсяг письмового повідомлення до 2-3 речень).

 

 

 

 

 

Аудіювання:

наводити приклади внеску своєї родини у сталий розвиток;

навчиться реагувати вербально та не вербально на запитання, які вимагають простих відповідей;

розуміє короткі елементарні повідомлення у прозовій формі, підтримані невербальними опорами (малюнками, жестами, тощо) у межах теми (обсяг прослуханого в запису тексту – від 1 хв. до 2 хв.).

Говоріння: підтримуватиме елементарне спілкування в межах мікродіалогів етикетного та загального характеру; називатиме шкільні предмети;  реагуватиме на прості в дещо уповільненому темпі репліки вчителя (не менше 3 – х речень)

Читання: читатиме уголос слова і короткі фрази, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні; 

Письмо: самостійно писат нові ЛО (лексичні одиниці) з теми; відтворюватиме графічний образ літер, коротких фраз з використанням напівдрукованого шрифту. (обсяг письмового повідомлення до 2-3 речень)

 

 

 

 

Аудіювання:

 реагувати вербально та не вербально на запитання, які вимагають простих відповідей; розуміє короткі елементарні повідомлення у прозовій формі, підтримані невербальними опорами (малюнками, жестами, тощо) у межах теми; (обсяг прослуханого в запису тексту – від 1 хв. до 2 хв.); Говоріння:

підтримуватиме елементарне спілкування в межах мікродіалогів етикетного та загального характеру; реагуватиме на прості в дещо уповільненому темпі репліки вчителя (не менше 3 – х речень)

Читання:

читатиме уголос слова і короткі фрази, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні; 

Письмо:

самостійно писат нові ЛО (лексичні одиниці) з теми;

відтворюватиме графічний образ літер, коротких фраз з використанням напівдрукованого шрифту. (обсяг письмового повідомлення до 2-3 речень).

 

 

 

 

 

 

Аудіювання:

розуміє короткі елементарні повідомлення у прозовій формі, підтримані невербальними опорами (малюнками, жестами, тощо) у межах теми;

розуміє у висловлюванні ключові слова, які  проговорюються дуже повільно та з довгими паузами; навчиться реагувати вербально та не вербально на запитання, які вимагають простих відповідей; (обсяг прослуханого в запису тексту – від 1 хв. до 2 хв.); Говоріння: підтримуватиме елементарне спілкування в межах мікродіалогів етикетного та загального характеру; називатиме шкільні предмети;  реагуватиме на прості в дещо уповільненому темпі репліки вчителя та однокласників; висловлює на твердження схваленням/ несхваленням; називає жанри літературних творів (не менше 3 – х речень)

Читання: читатиме уголос слова і короткі фрази, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні; читає  і частково розуміє нескладні короткі тексти, де значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки; Письмо: самостійно пише нові ЛО (лексичні одиниці) з теми; відтворюватиме графічний образ літер, коротких фраз з використанням напівдрукованого шрифту. (обсяг письмового повідомлення до 2-3 речень)

 

Аудіювання: розуміє основний зміст мовлення прослуханих текстів різного характеру; частково розуміє короткі елементарні повідомлення у прозовій формі; (обсяг прослуханого в запису тексту – від 1 хв. до 2 хв.);

Говоріння: демонструє розуміння основ медіаграмотності; частково демонструє правила безпечної поведінки з онлайн - ресурсами; називає вивчені ЛО з теми; підтримує елементарне спілкування в межах мікродіалогів етикетного та загального характеру; розуміє та реагує на повсякденні вирази з теми; (не менше 3 – х речень)

Читання: читатиме і частково розуміє нескладні короткі тексти де значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки; читає уголос слова і короткі фрази, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні; Письмо: самостійно пише нові ЛО (лексичні одиниці), слова та словосполучення з теми; відтворюватиме графічний образ літер, коротких фраз з використанням напівдрукованого шрифту; (обсяг письмового повідомлення до 2-3 речень)


 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Інкл
Додано
10 травня 2023
Переглядів
3746
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку