Казка " Урятував сонечко"

Про матеріал
КОНСПЕКТ УРОКУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ " ОПОВІДАННЯ. КАЗКА. " УРЯТУВАВ СОНЕЧКО". ПОРІВНЯННЯ ОПОВІДАННЯ І КАЗКИ. СКЛАДАННЯ РЕЧЕНЬ. ДО ПІДРУЧНИКА " УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ. АВТОРИ І. БОЛЬШАКОВА ТА М. ПРИСТІНСЬКА. 2 КЛАС. НУШ
Перегляд файлу

Тема:Оповідання. Казка « Урятував сонечко». Порівняння оповідання і казки. Складання речень.

Очікувані результати:

 Взаємодіємо письмово

-створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;

записує їх розбірливо, рукописними буквами [2 МОВ 3-3.1-3];

 Читаємо

- прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями [2 МОВ 2-2.1-1];

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки,

оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2-2.1-2];

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4];

- знаходить у тексті незнайомі слова, робить спроби пояснити їхнє значення, виходячи з контексту [2 МОВ 2-2.1-5];

- добирає потрібну інформацію із графічного тексту (таблиці, графіки, схеми) [2 МОВ 2-2.1-6]

визначає послідовність подій у художньому тексті [2 МОВ 2-2.2-1];

- розповідає про вчинки улюблених персонажів [2 МОВ 2-2.3-2];

-словесно моделює власну поведінку на прикладі вчинків персонажів [2 МОВ 2-2.2-3];

- пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду [2 МОВ 2-2.2-4];

- розрізняє головне і другорядне в тексті [2 МОВ 2-2.2-5];

- визначає графічні елементи тексту, досліджує зв’язок між ними [2 МОВ 2-2.27];

- визначає тему і головну думку в тексті [2 МОВ 2-2.2-8];

Ключові слова:

ОРІЄНТОВНІ МАТЕРІАЛИ ДО УРОКУ

                                                            Хід уроку

Уведення в тему
Мале сонечко лежало,

Малі ніжки підібрало,

Ми не будем зачіпать-

Треба сонечку поспать!

  • Про кого цей віршик? (відповіді учнів)

Стіна слів: сонечко (комаха)


 

Со́нечка, або Сонечкові — відносно невелика родина ряду твердокрилих, яка налічує 5200 видів. Сонечка належать до комах із повним перетворенням (метаморфоз) і у життєвому циклі проходять стадії яйця, личинки, лялечки та імаго. Переважна більшість сонечок — хижаки. Непогано літають, роблячи 85 помахів крил за секунду.

Перегляд мультфільму про сонечко.

 

Працюємо у підручнику. Готуємося до читання оповідання с.77

  • Прочитайте назву оповідання.
  • Хто буде героєм оповідання?
  • Як ви гадаєте про що буде в оповіданні, якщо воно має таку назву?
  • - Роздивіться малюнок. Про кого або про що буде цей текст?

Розчитуємося і пояснюємо слова

Гілляста шовковиця, невеличка заглибина, змок до нитки.

Кероване читання (Читання із зупинками)

- Ми будемо читати оповідання по частинах, зупинятися і обговорювати, про що дізналися, і що буде далі.

Читаємо по частинах:

- 1 частина. Учні по черзі вголос назагал.

- 2 частина. Учні читають самостійно напівголосно.

- 3 частина. Учні в парах читають почергово по одному реченню.

Обговорення частин оповідання за запитаннями в підручнику.

Учитель:

- обговорює з учнями тему, головну думку, місце і час подій.

Як звали хлопчика?

- Де він знаходився?

- За чим спостерігав Василько?

- Що побачив хлопчик на острівці?

Як поводилось сонечко? Чому на вашу думку, сонечко не летіло?

- В яку пору року відбувалась подія?

- учить аналізувати подальші події на основі передбачення

- Що зробив Василько?

Як ви вважаєте, чи правильно повівся хлопчик? Чому?

- Щоб зробили ви на місці Василька?

- Як ви думаєте, чому жучка назвали сонечком?

Фізкультхвилинка

Працюємо в зошиті

  • Відкрийте зошити, відступіть одну лінійочку від попередньої роботи. Запишіть сьогоднішнє число 28 листопада. Класна робота.

Каліграфічна хвилинка

Сс, чк, еч сонечко

Робота в підручнику ст. 77

  • Скільки частин має текст?
  • Назвіть їх.
  • Спишіть кінцівку оповідання.

Робота в групах.

  • Ділимо учнів на 3 групи, за назвами осінніх місяців. Кожна група придумує свою кінцівку оповідання.
  • Спікер презентує готову кінцівку.

Стратегія КМ «Асоціативний кущ»

«Оповідання»                                        «Казка»

  • Це оповідання чи казка?
  • Доведіть свою думку. (відповіді учнів)

Резутьтат

Я дізнався/дізналася

Оповідання відрізняється від казки…

В оповіданні герої….. А в казці…

 

docx
Додано
22 березня 2021
Переглядів
634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку