"Казочка для Нулика". Інтерактивна логопедична вправа

Про матеріал
Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі, використовуючи дидактичний матеріал. Вправа допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.
Перегляд файлу

«Казочка для Нулика» Інтерактивна логопедична вправа

Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі, використовуючи дидактичний матеріал. Вправа   допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.

Мета: розвиток фонематичного сприймання, збагачення активного словника.

Хід вправи: Добрий день, любі дітки! Сьогодні на нашому занятті я буду вам читати казку. Так, так, саме казочку і в цьому мені потрібна буде ваша допомога. Скажіть, будь ласка, які ви знаєте казки або які вам читає мама? (Діти відповідають). Чудово! А сьогодні я хочу познайомити вас і Нулика з казочкою «Рукавичка». Нулик, йди до нас!

Нулик: « О, привіт друзі! Хочу сказати, що я не гаяв часу. Я вчився читати, писати, а ще вивчив пісню і віршик».

Логопед: Який ти молодець, стільки всього встиг зробити! А казки читав? Нулик: « Ой, а ось казки не читав».

Логопед: Не засмучуйся, Нулику, зараз ми це виправимо. Дітки, кожному з вас я дам ось такий червоний прапорець і тобі, Нулику, теж, не хвилюйся. Коли я буду читати, уважно слухайте! В моїй казці я навмисне буду робити помилки. Ваше завдання - бути уважними і помітити їх. А коли помітили – відразу піднімаєте прапорець до гори і говорите «Стоп!» та виправляєте помилку, яку помітили. Всі зрозуміли, що потрібно робити? (Діти відповідають). Тоді починаємо!

                                            Рукавичка

Ішов дід лісом, а за ним бігла собачка, та й загубив дід рукавичку.

От біжить миСка, улізла в ту рукавичку та й каже:

— Тут я буду Шити!

Коли це ШаПка плигає та й питає:

— А хто-хто в цій рукавичці?

— МиСка. А ти хто?

— А я ШаПка. Пусти й мене!

От уже їх двоє. Коли біжить Лайчик. Прибіг до рукавички та й питає:

— А хто-хто в цій рукавичці?

— МиСка, і ШаПка. А ти хто?

— А я Лайчик. Пустіть і мене!

— Іди!

От уже їх троє.

Коли це біжить Косичка — та до рукавички:

— А хто-хто в цій рукавичці живе?

— МиСка, ШаПка та Лайчик. А ти хто?

— Та я Косичка-сестричка. Пустіть і мене!

— Та йди!

Ото вже їх четверо сидить. Аж суне Ковчик — та й собі до рукавички, питається:

— А хто-хто в цій рукавичці живе?

— МиСка, ШаПка, Лайчик та Косичка-сестричка. А ти хто?

— Та я Ковчик-братик. Пустіть і мене!

— Та вже йди!

Уліз і той. Уже їх п'ятеро.

Коли це дід оглядівся,— нема рукавички. Він тоді назад — шукати її, а Фобачка попереду побігла. Бігла-бігла, бачить — лежить рукавичка і ворушиться. Фобачка тоді: «Тав-тав-тав!»

Звірі, як злякаються, як вирвуться з рукавички,— так усі й порозбігалися лісом.

Прийшов дід та й забрав рукавичку.

Ось така весела казочка у нас вийшла. Нулик, ти всі помилки помітив? Нулик: « Я дуже старався, але без допомоги друзів взагалі не впорався б. Дякую вам і за казочку, і за настрій, і я побіг до Сімки, розкажу їй теж. До зустрічі!»

Логопед: Бувай, Нулик! А ми підведемо підсумки.

Рефлексія: Давайте визначимось з вами, чи все вдалося сьогодні, чи можливо було складно для когось. Якщо все виконали і без ускладнення знайшли помилки - то ставите свій прапорець у білу вазочку, а якщо навпаки - то кладіть поряд .

docx
Додано
16 березня 2021
Переглядів
300
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку