«Вгадай, яка літера» Інтерактивна логопедична вправа.
Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі, використовуючи дидактичний матеріал. Вправа допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.
Мета: розвивати фонематичний аналіз, повторення вивчених літер.
Хід вправи: Добрий день, хлопчики і дівчатка! Рада вас всіх бачити. До нас у гості прийшла сьогодні Сімка.
Сімка: «Всім привіт! Друзі, мені Папус дав домашнє завдання, а я ніяк не можу з ним впоратись. Ваша допомога мені просто необхідна».
Логопед: Ну, звісно ми тобі допоможемо, так дітки? (Діти відповідають). Показуй, що в тебе за завдання?
Сімка: « У мене є такі карточки, на них зображенні різні літери, мені потрібно знайти потрібну літеру і вставити її у кінець слова».
Логопед: Сімка, зараз ми все зробимо. Ну, хлопчики і дівчатка, всі зрозуміли умови завдання? (Діти відповідають). Чудово! Тоді давайте починати.
Виріс у лісі білий гри…
Петро хворіє на гри…
У собаки гострий зу…
На сніданок у нас су…
У траві сховався ву…
Розлили на столі ту…
Скільки у дворі калю…
Сірників, малий, не ру…
Сімка: Як все виявилося легко! Дякую вам! Без вас, малята, я б не впоралась так швидко. Все, я побігла до Папуса. До зустрічі!»
Логопед: Сьогодні ви зробили добру справу і великі молодці! А зараз давайте підведемо підсумок заняття.
Рефлексія: Дивіться, у мене є знак оклику і знак запитання. Якщо вам було все зрозуміло і легко, то ліпите знак оклику на дошку, а якщо навпаки - то знак запитання.