Кейс-технологія як сучасний бренд в освіті

Про матеріал
У посібнику описано досвід впровадження кейс-технології у навчання школярів початкової школи. Частково розглянуто теоретичні засади методу та запропоновано практичний матеріал: інтегровані міні-кейси для здобувачів освіти 3 класу. Матеріали посібника призначені для проведення інтегрованих уроків, предметних уроків, планування дослідницької та проєктної діяльності учнів. Для вчителів початкової школи, вихователів групи подовженого дня.
Перегляд файлу

Управління освіти, молоді та спорту Смілянської міської ради

Методичний кабінет відділу освіти управління освіти, молоді та спорту

Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7

 

 

 

КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЯ ЯК сучасний тренд в освіті

 

Sampling Method of Data Validation | QuerySurge 

Укладач:

 

 

 

 

 

 

 

 

Терещенко Ніна Андріївна,

вчитель початкових класів,

«Вчитель-методист»,

Смілянської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7

Смілянської міської ради

Черкаської області

 

 

м. Сміла – 2021 рік

 

У посібнику описано досвід впровадження кейс-технології у навчання школярів початкової школи. Частково розглянуто теоретичні засади методу та запропоновано практичний матеріал: інтегровані міні-кейси для здобувачів освіти  3 класу.

Матеріали посібника призначені для проведення інтегрованих уроків, предметних уроків, планування дослідницької та проєктної діяльності учнів.

Для вчителів початкової школи, вихователів групи подовженого дня.

 

 

 

Навчально-Методична Лабораторія — Кейс-технологія

 

 


ЗМІСТ

Вступ

Методи кейс – технології

Етапи роботи з кейс-технологіями

Типи кейсів за структурою

Структура уроку з використанням технології «кейс»

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

 

 

ВЕБ - КВЕСТ "Моніторинг управлінської діяльності": Групова робота

 

 

 

 


Вступ

Ключовим завданням освіти сьогодення є створення школи, яка даватиме учням не тільки знання, а й вміння застосовувати їх у повсякденному житті. У зв’язку роль вчителя змінюється радикально. Педагог уже не є носієм знань. В першу чергу він організовує навчальний процес так, щоб діти проявили низку набутого досвіду, самостійність у навчанні, самоконтроль, особистісну готовності до життя. Вчитель створює освітнє середовище, де кожен учень самостійно вирішує в умовах невизначеності, вчиться вибирати різні підходи до вирішення своїх проблем, формування навичок і прийомів глибокого аналізу ситуацій.

Щоб створити успішне освітнє середовище у своїй практиці використовую кейс – технологію. Ця технологія допомагає учням формувати інтерес до навчання, позитивну мотивацію та бажання досягти успіху в житті.

Кейс – це зібраний матеріал, який вчитель готує заздалегідь, у якому є опис ситуації з реального життя. Ці матеріали зазвичай мають чіткий зміст і певну мету. Зазвичай пов'язані із ситуацією, яка була у повсякденному житті. При цьому ця ситуація вже мала вирішення, але потребує ще дослідження.

Кейс - це моделювання життєвої ситуації та її рішення, завдяки, якій дитина зможе показати свій рівень компетентностей і професіоналізму. Зазвичай кейси не мають єдиного рішення. Учасник завжди може придумати безліч варіантів рішення цієї ситуації.

Математическая шкатулка: Групова робота, як одна із форм ...


Методи кейс – технології

Кейс — це завжди моделювання життєвої ситуації і те рішення, що знайде учасник кейса, може служити як відбиттям рівня компетентності й професіоналізму учасника, так і реальним рішенням проблеми. Як правило, кейси не мають єдиного рішення. Учасник завжди може придумати свій неповторний варіант.

Цінність кейс-технології полягає в тому, що вона одночасно відображає не тільки практичну проблему, а й актуалізує певний комплекс знань, який необхідно засвоїти при вирішенні цієї проблеми, а також вдало суміщає навчальну, аналітичну і виховну діяльність, що безумовно є діяльним і ефективним в реалізації сучасних завдань системи освіти

До кейс-технологій відносяться:

  •    метод ситуаційного аналізу (ситуаційні завдання й вправи, аналіз конкретних ситуацій;
  •    метод інциденту;
  •    метод розбору ділової кореспонденції;
  •    ігрове проєктування;
  •    метод ситуаційно-рольових ігор;
  •    метод дискусії.

Метод інциденту

Інцидент – зіткнення різних інтересів, поглядів. Мета цього методу полягає в тому, що дитина повинна сама відшукати необхідну інформацію, щоб знайти шляхи вирішення. Діти працюючи з даною інформацією, формує власну позицію і на основі цього може зробити свої висновки та знайти шляхи розв’язання проблеми. Обов’язково підбираємо завдання, в яких не містяться дані, які б учень використовував для подолання даної проблеми.

Метод розбору ділової кореспонденції

Учитель заздалегідь готує кейси з описом певної проблеми: пакет документів, що допоможуть учневі знайти рішення, запитання, які будуть орієнтувати у роботі. Цей метод змушує учнів аналізувати ситуацію опираючись на отриману інформацію від учителя. Учні самостійно знаходять шляхи вирішення цієї ситуації, яка була описана у кейсі.

Ігрове проєктування.

Метою цього методу є створення нових або вдосконалити уже існуючі об'єкти. Для роботи вчитель об’єднує дітей у групи та пропонує кожній групі розробити свій проект на задану тему. Проєкти можуть бути різних типів: дослідницькі, творчі, пошукові, аналітичні, прогностичні.

Метод ситуаційно-рольових ігор

Мета методу полягає в тому, щоб за допомогою інсценізації створити реально історичну, соціально-психологічну ситуацію, а потім дати можливість учасникам гри оцінити вчинки та поведінку героїв ситуації. Один  з відомих нам методів  є  рольова гра. За допомогою гри  учасники вдосконалюють свій досвід аналізу, де вони мають  прийняти позицію, а потім  виробити алгоритм, який дозволить розв’язати цю проблему. Під час інсценізації кожен учасник обирає як саме він буде грати роль, самостійно визначаючи стратегію поведінки, сценарій, обирають декорації. Ключовим завданням є проявити творчі здібності під час  розв’язання проблем, які виникають несподівано у грі.

Метод дискусії

Завдяки дискусіям учні вчаться обмінюватися думками та дотримуватися певних правил, що допомагає бути дисциплінованими. Дискусії бувають групові та міжгрупові.

Метод ситуаційного аналізу

Це метод є актуальним на сьогодні. Він дозволяє детально досліджувати проблему, аналізувати конкретну ситуацію.

Мета методу є дослідження проблеми усією групою. Для розв’язання проблеми учні розробляють практичне рішення, вибирають алгоритм виконання дій. Я пропоную для аналізу вже реалізовані кроки, які учні використовували у попередніх ситуаціях. У свою чергу діти вирішують чи буде доцільним цей алгоритм розв’язання проблеми.

Використовуючи ці методи у своїй практиці я вчу учнів ставити запитання, на які їм потрібно знайти відповіді, щоб розв’язати різні проблеми. Учні можуть працювати індивідуально над кейсом завдань або колективно, що допомагає розвивати вміння поважати думку людей, їх вислуховувати та працювати в команді.

Кейс-технології на уроках інформатики

 

 

 


 

Етапи роботи з кейс-технологіями

Перший етап.  Містить складну творчу роботу, де вчитель створює кейс до відповідної теми та запитань для аналізу. Ця дослідницька, методична робота виконується позаурочний час. Варто ґрунтовно готувати матеріали для роботи учнів, щоб усі матеріали допомагали у розв’язанні проблеми.

Другий етап. На цьому етапі вчитель організовує дискусію, підтримує учасників, допомагає аналізувати ситуації та оцінює роботу.

Вимоги до створення кейсів :

  •    проблема повинна стосуватися  матеріалу, що вивчається в даний час;
  •    проблеми мають бути пізнавального та дослідницького характеру;
  •    проблемні питання, які готує вчитель, мають стосуватися знань і досвіду учнів;
  •    зміст проблеми має вказувати шляхи її розв’язання.

Вчитель може підготувати кейси в паперовому варіанті. Це можуть бути таблиці, схеми, діаграми, сюжетні малюнки. А також мультимедіа-кейси та відео кейси. Це аудіоматеріали, відеофільми, соціальні ролики.

 

 

Кейс-техології на уроках у початковій школі


 

Типи кейсів за структурою

  1. Структурований кейс

Цей тип кейсу вміщує невеликий, стислий обсяг інформації. Щоб розв’язати проблему достатньо всього знати алгоритм розв’язання. У кейсі можна вмістити певну кількість відповідей, які б допомогли швидкому знаходженню результату.

  1. «Нариси»

Кейс «Нариси» може складатися з декількох сторінок тексту та додатків до нього. Обов’язково має містити ключові терміни, при розв’язанні проблеми учні будуть спиратись на них та життєвий досвід.

  1. Великі неструктуровані кейси

Ці кейси є великі за розміром. Вміщують багато пізнавальної інформації, іноді навіть зайвої. При розв’язанні проблеми треба чітко з’ясувати, яка інформація є потрібною для отримання правильного результату. Неструктуровані кейси є матеріалом з великою кількістю даних. Учні мають швидко мислити, вміти знаходити головне.

  1. Кейси – «першовідкривачі».

При підготовці кейсу вчитель підбирає творчі завдання, при рішенні яких він зможе побачити чи можуть діти мислити нестандартно. Такі кейси бувають дуже короткими або довгими.

  1. Кейс-випадок – це короткий кейс, який розповідає про окремий випадок. Його можна використовувати під час заняття для того, щоб проілюструвати певну ідею або підняти питання для обговорення. Даний кейс можна прочитати дуже швидко і тому учням не треба готуватися вдома.
  2. Кейс-вправа – надає учню можливість застосувати на практиці здобуті навички. Найчастіше використовується там, де необхідно провести кількісний аналіз.
  3.               Кейс-ситуація – класичний кейс, що вимагає від учня аналізу ситуації. В ньому найчастіше ставиться запитання: «Чому ситуація набула такого розвитку і її можна вирішити?»

Кейс-ситуація, як правило, вимагає чимало часу для ознайомлення, тому з метою економії часу бажана попередня самостійна підготовка.

Ще є один ти кейсів – це міні-кейси. Вони складаються щонайбільше з двох сторінок та призначені для роботи в класі. Найчастіше вміщують завдання, які стосуються повсякденного життя.

Найчастіше кейси складаю в письмовій формі. Ознайомлення з кейсом можна проводити як на уроці, так і заздалегідь.

Кейс-технології на уроках інформатики


 

Структура уроку з використанням технології «кейс»

  1. Підготовчий етап. Вчитель готує матеріал для кейсу, додаткову інформацію, продумує місце і час роботи над ним.
  2. Ознайомлювальний етап:
  •    організація столу-обговорення реальної ситуації, опис ситуації.
  •    опрацювання індивідуального завдання, пошук необхідного інформації.
  •    складання тематичного словничка.

3.Основний етап. 

  •    Формулювання та усвідомлення ситуації на основі інтерпретації.
  •    З’ясування причин виникнення проблеми.
  •    Складання алгоритму розв’язання проблеми.
  •    Вибір кращого варіанту розв’язання проблеми. Дослідження позитивних і негативних сторін.
  •    Покрокова реалізація алгоритму розв’язання проблеми.

Кейси повинні мати правдиву інформацію, матеріал має бути пов’язаний з вивченою темою, а не обтяжувати деталями.

Навички, які розвиває кейс-технологія:

  •    аналітичні навички – уміння читати інформацію, класифікувати її, аналізувати, виділяти правдиву та хибну інформацію, презентувати результат дослідження, мислити логічно і креативно.
  •    практичні навички - формування навичок використання інформації, методів та способів пізнання на практиці.
  •    творчі навички – приймати нестандартні рішення.
  •    комунікативні навички - уміння дискутувати, переконувати співрозмовника, використовувати медіа-засоби, об’єднуватися у групи, відстоювати власну думку, переконувати, складати міні-звіти про розв’язання ситуації.
  •    соціальні навички - вміти оцінювати поведінку людей, вислухати співрозмовника, підтримувати дискусію, контролювати свої емоції.

 

Під час таких уроків учні:

  •         отримують навички швидкого пошуку інформації;
  •         вчаться творчо застосовувати отримані дані в практичних цілях;
  •         отримують конкретні корисні знання з предмету;
  •         самі роблять висновки на основі отриманих знань;
  •         покращують свої інтелектуальні та комунікаційні здібності.

Кейс-технології на уроках інформатики

 

 

 

Використання кейс-методу на уроках української мови та літератури

 


Подорож до ЄС: туристичні лайфхаки з економії на дорозі та їжі | Українські  НовиниМіні – кейс 1 до курсу «Я досліджую світ» у 3 класі НУШ

 Тема місяця : Подорожуємо і відкриваємо світ

1.Поміркуй і познач правильну відповідь.

 

Твердження

Істинне

Хибне

Наша  держава – Україна.

 

 

Найбільша річка України – Дунай.

 

 

Столиця України – Київ.

 

 

Територію країни омивають Чорне і Азовське море.

 

 

Найвища вершина Карпат – Петрос.

 

 

 

2.Поміркуй і дай відповідь.

Михасик і Даринка провели у класі невелике опитування «Чому друзі полюбляють подорожувати?». Усі свої результати вони позначили у діаграмі. З’ясуй чому саме однокласникам подобається подорожувати. Дізнайся скількох дітей опитали Михасик і Даринка.

   

        Михайлик і Даринка опитали                   дітей. 

 

3.Зроби обчислення. Познач час на циферблаті годинників.

Родина Ященків вирішила трішки відпочити. Батько з сином вирушили на екскурсію до казкового Львова, а мама з бабусею відправилися на відпочинок до санаторію у м. Трускавець. Дізнайся о котрій годині прибудуть потяги у призначене місце.

 

   Маршрут

Відправлення

Час у дорозі

 Прибуття

Батько з сином

Тернопіль-Львів

 10 год 21 хв

 1  год 54 хв

 

Мама з бабусею

Тернопіль-Трускавець

 09 год 30 хв

 2 год 58 хв

 

 

ЛЬВІВ ТРУСКАВЕЦЬ

 

 

Воспитание младших школьников, буклет - начальные классы, прочее4.Стори свій буклет, з якого можна було б дізнатися про відомі місця твого міста. У кожному віконечку запиши цікаві факти.

5. Поміркуй і обери правильну відповідь.

 Після екскурсії Львовом Андрійко почав міркувати, що треба зробити, щоб ця екскурсія запам’яталася.

  А  Роздрукувати фото з екскурсії     Б  Замалювати враження  у записничку

  В   Поділитися враженнями з друзями   Г  Не купувати сувеніри  на згадку

 

6.Поміркуй і дай  правильну відповідь.

1.Познач дату виконання цієї роботи у календарі.

2. Опитування у класі Михайлик і Даринка  проводили 18 вересня. На який день тижня припадає ?

 

3. Сім’я Ященків вирушили на відпочинок  в останню п’ятницю місяця. Запиши дату цього дня. _____________________________________________

4.Скільки всього вихідних днів у вересні? ______________________________________________________________________

6. Обери прилади, які ти узяв би у мандрівку. Обведи їх.

Блокнот — ВікіпедіяГрабли картина. Грабли — как выбрать грамотно лучший ручной инструмент для  сада? 100 фото основных видов и конструкцийКак купить безопасные детские игрушкиФото телефона Lenovo P2. Фотография 5

Купить Оптом Разноцветный Костыль Зонт Практичные Радуга Трость Зонтики С  Длинной Ручкой Прочный Для На Открытом Воздухе LX4526 Отroberte В Категории  Зонты, 9 466 руб. На Ru.Dhgate.Com | Dhgate

Наклейка фотоаппарат PNG - AVATAN PLUS

 

 

 

 


Міні – кейс 2.        

 Тема місяця :  Між минулим і майбутнім

Ілюстративна розтяжка до назви теми "Між минулим і майбутнім" 3 клас.ЯДС1.Познач, з яких джерел можна дізнатися про минуле.

  •           

Джерело

  •             

Джерело

 

книги

 

комп’ютерні ігри

 

інтернет

 

музей

 

конструктор LEGO

 

наукові фільми

 

газети і журнали

 

розважальні програми

 

2.Прочитай  і  обери правильну відповідь.

После раскопок археолог успешно нашел часть сокровища | Премиум векторыДмитрик полюбляє читати історичні книги, з яких можна дізнатися про історію людства, спосіб їхнього життя, звичаї та традиції. А ще Дмитрик з дідусем полюбляють відвідувати краєзнавчий музей. Особливо їх цікавить виставка знахідок, які були привезені з архелогічних розкопок скіфських поселень. У майбутньому хлопчик теж хоче проводити такі розкопки. Яку професію хоче обрати хлопчик?

А розвідувальник         Б археолог         В шахтер

3.Поміркуй і розв’яжи задачу.

C:\Users\U\Desktop\47769023 (2).png У вівторок археологи розкопали 370 см кургану, це на 280 см менше, ніж у понеділок. Яку довжину кургану розкопали археологи у понеділок?

 

 

 

4.Поміркуй і обери  правильну відповідь.

Діти на уроці «Я досліджую світ» знайомилися з темою «Корисні копалини». Вчитель показував зразки  копалин. Обведи корисні копалини, які можеш зустріти у своїй місцевості.

Купить глину в Коркино цена производителя доставкаСтокові фотографії Морська сіль та роялті-фрі зображення Морська сіль |  Depositphotos®Песок для пескоструйного аппарата - выбираем правильноYippy.com - zaxid "|" netМінекоенерго "|" Європа "|" відмовляється "|" від  "|" споживання "|" вугілля  

галька картинки, Фотографии и изображения - 123RFМел БогородскоеНефть выливается из черного бочка и : стоковая фотография (редактировать),  740075980кам’яне вугілля               пісок                  кам’яна сіль               глина

Графит | Минерал ГРАФИТ. Свойства Графита. Состав графита

 

 

 

        нафта                            графіт                         крейда                      галька

 

5.Поміркуй і дай  правильну відповідь.

 1.Щосуботи Оленка ходить до гуртка художнього розпису фарфору? Скільки разів за жовтень дівчинка відвідувала гурток?

 ________________________________________________

 2. Олексійко з друзями вирішили побудувати з цеглинок LEGO місто майбутнього. Розпочали свою роботу вони 8 жовтня і закінчили через 14 днів. Якого числа діти завершили роботу? ________________________________________________

3.Сім’я Нечепуренків  відправилися на прогулянку до осіннього лісу в останню суботу місяця. Якого числа це було?  _____________________________________


6.  Прочитай і заповни таблицю.

Оглядаючи старовинні речі вдома, Максим знайшов глиняний глечик з гарним візерунком. Як з’ясувалося, цей глечик виготовив його прадідусь, який був гончарем. Чи знаєш ти, хто такий гончар і чим він займається?

Знаю про гончарів

Хочу дізнатися

Звідки ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Між минулим і майбутнім: Журнал «Отрок.ua»


Авторська розробка інтегрованого уроку на тему "Веселка"Міні – кейс 3.        

 Тема місяця : Чарівні перетворення

ᐈ Картинки галочки значок, фото галочка | скачать на Depositphotos®                                                                                                                  1.Прочитай. Познач символом        твердження, з якими ти погоджуєшся.

 

700+ Free Response & Question Illustrations - PixabayВода має властивість змінювати свій стан.

 

Опале листя перетворюють на добрива.

 

Вода може випаровуватися.

 

З курячого яйця вилуплюється курчатко.

 

Опале листя можна спалювати .

 

2.Поміркуй і познач правильну відповідь на циферблаті.

C:\Users\U\Downloads\Без названия (2).jpgНастенные часы, 28 см, мебель в бишкеке | interier.kgМишко з мамою відправився у гості до бабусі. Автобус виїхав о 10 год 10 хв, а прибув о 17 год 05 хв. Скільки часу вони були в дорозі?

 

 

 

C:\Users\U\Desktop\47769023 (2).png 

 

 

3.Поміркуй і обери правильну відповідь.

Універсальний кольоровий картон А4 (14) в картоній папці (7кол. флюр. +  1зол.+1ср.+5 перл.), 1/20 купити за низькою ціною в Києві, Україні в  інтернет-магазині smarttoys.com.ua          Для виготовлення колажу на тему «Осіння мозаїка» потрібно було купити кольоровий папір, картон, фетр та клей. Прорахуй вартість покупки.

Клей ПВА "4 Office" 100 мл колпачок-дозатор (100) №4-355/04120280, цена  9,45 грн., купить в Виннице — Prom.ua (ID#809485227)Купить Фетр А4 150г вискоза Knorr Prandell Киев доступная цена в Мастер  КистиКольоровий папір

C:\Users\U\Desktop\47769023 (2).png    32  грн                 48 грн                    94 грн                      17 грн

 

 

 

Відповідь : ______________________________________________________

4.Поміркуй і запиши.

Порадь, як небезпечні ситуації перетворити на безпечні.

Квасилівський ЗДО (ясла-садок) :: ДЛЯ ЧОГО ТРЕБА ЗНАТИ І ВИКОНУВАТИ ПРАВИЛА  ДОРОЖНЬОГО РУХУ

Дитячий навчальний заклад №27 Мальва - Рекомендації для батьків

Картинки правила дорожного движения для детей-запрет кататься на подножках"  — card of the user esterkot in Yandex.Collections

 

5.Поміркуй і обчисли.

Запиши скільки гривень залишиться у Максима, після купівлі квитка за 75 грн у кінотеатр «Космос».

      КУПЮРА

Ukrainian one hundred-hryvnia note - Wikipedia

Двести гривен — Википедия

Презентация новой банкноты номиналом в 500 гривен | РИА Новости Украина

       РЕШТА

 

 

 

 


Виховна година "Хліб всьому голова"Ячмень Зерно Изолированные На Белом Фоне — стоковые фотографии и другие  картинки 2015 - iStockКлецки - лучшие рецепты. Как правильно и вкусно приготовить клецки. -  Kotelkoff.Net - Полезное и интересное6.Поміркуй і встанови зв’язок між предметами, за допомогою стрілочок.

 

 

ᐈ Целую фото, фотографии целая пшеница | скачать на Depositphotos®пшеница ушей зеленая стоковое фото. изображение насчитывающей культивируйте  - 55751136

 

 

 

 

 

 

 

Počela nova školska godina | Radio Kosovska Mitrovica


Держенергоефективності УкраїниМіні – кейс 4.        

 Тема місяця : Енергія

 

1.Зафарбуй слова, які стосуються теми «Енергія».

 

 

 

2.Поміркуй і запиши відповідь.

      Визнач, що є джерелом енергії живлення  кожного предмету.

ᐈ Ноутбуки фотография, фотографии ноутбук | скачать на Depositphotos®

 

 

 

 

картинки для детей паровоз (с изображениями) | Бесплатная графика, Поезд,  Детский рисунок

C:\Users\U\Downloads\ecological-green-solar-panel-with-tree-and-sun-cartoon-vector-illustration-graphic-design-R32T9Y.jpg

 

 

 

Граффити : уличное искусство или вандализм

 

 

 

 

Photo from album "Вазы с цветами, букеты" on (с изображениями) | Цветы,  Букет, Природа

Як намалювати свічник олівцем поетапно?

 

 

 

3.Поміркуй і заповни таблицю.

Енергозбереження у побуті - BIBLIO-NIVKIАндрійкові батько розповів, що джерела енергії є поновлювані та непоновлювані. Хлопчик вирішив усю інформацію занотувати у таблицю. Допоможи хлопчику розмістити джерела енергії у колонки таблиці.


Сонце, вода, нафта, газ, торф, вугілля, природне тепло, біопаливо.

         ПОНОВЛЮВАНІ ДЖЕРЕЛА

      НЕПОНОВЛЮВАНІ ДЖЕРЕЛА

 

 

 

 

 

 

 

5.Поміркуй і дай відповідь.

Оксаночка з  Марійкою провели дослідження у  мікрорайоні. Усі результати дівчатка показали у вигляді діаграми. Дізнайся результати з діаграми.

11 листопада – Міжнародний день енергозбереження | Справжня Варта

  •             Скількох  людей опитали дівчатка ?    
  •             Скільки людей вирішили, що для того, щоб поновити енергію потрібно переглянути мультик і відпочити?
  •             На скільки більше людей вибрали відпочивати, ніж переглянути фільм (передачу) ?
  •             У скільки разів менше людей вибрали провести час з друзями, ніж відпочити?


6. Поміркуй і обери правильне твердження.

Взимку  температура повітря буде нижчою, ніж восени. Для того, щоб заощадити кошти і зберегти тепло, потрібно :

 

Как сохранить тепло в домах? - Энергоэффективность, теплозбережение и  экономия воды, газа и электричества в Украине - Zyma.in.uaУтеплити будинок, квартиру.

 

Увімкнути обігрівачі.

 

Вимкнути холодильник та холодильну камеру.

 

Не відчиняти кватирку.

 

Ввімкнути світло.

 

Постелити килими на підлогу.

 

700+ Free Response & Question Illustrations - Pixabay6. Поміркуй і напиши, як можна економити електроенергію.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Чиста енергія, яку називають «зеленою», незабаром може поміняти ...  Чиста енергія – чисте майбутнє: виставка - | Афіша - Афіша у ...


Міні – кейс 5.

 Тема місяця : Світ невідомий

1.Поміркуй  і обведи правильну відповідь.

Що означає Різдво Христове: традиції, ворожіння, вірування – ЧЕline |Іванко переглядав світлини сімейного альбому. Його зацікавили фото, які батько зробив на зимові свята. Світлини, з яких свят розглядав хлопчик у альбомі?

День Незалежності України: історія свята і цікаві факти для рівнян - КРАПКАПасха 2020 в Україні: дата головного церковного свята весни - ikyyanyn.com

 

 

 

 

 

 

C:\Users\U\Downloads\смешные-ложки-меню-малышей-19552322.jpg2.Пригадай і запиши меню вашого різдвяного столу.

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 


3.Поміркуй і дай відповідь.

Бабуся попросила Іванка сходити до магазину, щоб дещо купити до святкового столу. Хлопчик купив 1 кілограм цукерок за 165  грн, 2 кг мандарин по 34 грн  та  1 кілограм печива по 67 грн . Яка загальна вартість покупки?

А   200 грн

Б   250 грн

В   300 грн

4.Поміркуй і дай відповідь.

C:\Users\U\Downloads\тр.jpgC:\Users\U\Downloads\тр.jpgДениско прочитав в енциклопедії, що вода може бути у трьох станах: рідкому, газоподібному та твердому. Хлопчик вирішив провести досліди з водою. Воду у рідкому стані перетворив на пар та  лід. Познач на шкалі термометра, при якій температурі це відбулося та запиши, де в природі ти можеш такі явища спостерігати.

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                 Лід               Пар


 5.Поміркуй і познач істинне чи хибне є твердження.

                        Твердження

       Істинне

       Хибне

Взимку птахів потрібно підгодовувати.

 

 

Снігурі прилітають до нас з настанням холодів.

 

 

Сова полюбляє полювати вдень.

 

 

Тіло птахів покрите пір’ям.

 

 

Птахи відлітають до вирію, бо полюбляють подорожувати.

 

 

 

6. Поміркуй і запиши відповідь.

Оленка побачила, як Микитка погано ставиться до природи: ламає гілки, жбурляє у птахів каміння. Запиши свої поради Микитці, щоб переконати його, що природу потрібно оберігати.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

C:\Users\U\Downloads\3d6dfb6cd76ce2cf361a8449f8137192.png

C:\Users\U\Downloads\Логотип-копия.pngМіні – кейс 6.        

 Тема місяця :  Світ невидимий

1.Поміркуй і запиши відповідь. 

1. Цього місяця у Павлика день народження. Йому виповниться 8 років. День народження припадає на третій вівторок місяця. Якого дня буде день народження і скільки днів від початку місяця потрібно чекати  Павлику ? _______________________________________

 

2.Павлик з друзями щосуботи ходять на ковзанку. Скільки разів цього місяця вони будуть кататися на ковзанах? ________________________________________

2.Прочитай і познач відповідь на циферблаті.  

Учні 3-А класу вирішили відвідати Фестиваль льодових скульптур. До парку вони приїхали о 11 год 25 хв і провели там 4 год 15 хв. О котрій годині вони відправляться додому? Познач час на циферблаті годинника.

3.Поміркуй і визнач істинні та хибні висловлювання.

C:\Users\U\Downloads\Погода-на-месяц.jpg Павлик вирішив переглянути прогноз погоди на лютий місяць.

 

 

 

 

 

 

 

9 лютого очікується  тепла сонячна погода.   

  •             У лютому більше  буде днів без опадів.
  •             Найнижча температура буде  - 22 С .
  •             10-11 лютого буде хмарно.

Блог 8-А класу НВК "Оболонь": Класна година"Здоровий спосіб життя"4.Поміркуй і запиши відповідь у таблицю.

Мама Петрика завжди нагадує хлопчикові, щоб слідкував за своєю поставою. Викривлення хребта призводить до багатьох захворювань. Які ще погані звички негативно впливають на твоє здоров’я?

НЕГАТИВНІ  ЗВИЧКИ

ТВОЇ   ПОРАДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сердечное сердце со значками, связанными со спортом, вокруг | Премиум  векторы

5.Віднайди і поєднай частини прислів’їв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Збереження психологічного, фізичного здоров'я вихователя дошкільного  навчального закладу, як умова ефективності професійної діяльностіЧОМУ РУХ ПРИНОСИТЬ КОРИСТЬ? - МОЄ ВІДКРИТТЯ: ДБАЮ ПРО СВОЄ ЗДОРОВ'Я - НАШЕ  ПЕРШЕ ДОСЛІДЖЕННЯ - ЛЮДИНА - Підручник - Я досліджую світ 1 клас - Ірина  Грущинська - Оріон 20185.Познач малюнки, де діти піклуються про своє здоров’я.

 

 

 

 

 

 


Пришкільний табір - Нововолинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2Міні – кейс 7.        

 Тема місяця: Приховані можливості речей

1.Поміркуй і дай відповідь.

істория виникнення та сьогодення гуглСергійко з Дениско мріють потрапити до Карпатських гір. Вони вирішили знайти в  інтернеті інформацію про ці гори. Які слова повинні хлопці ввести у пошукову стрічку? Запиши їх.

 

 

2.Поміркуй і познач відповідь на циферблаті годинника.

     Легендою Карпат є озеро Синевир. Батько з Оленкою вирішили подивитися на його загадкову красу. Вони вирушили у дорогу о 11.30 год і дійшли до озера через 1год  18 хв. О котрій годині батько з Оленкою прийшли до озера?

3.Поміркуй  і  заповни таблицю.

Досліджуючи природу Карпат Сергійко і Денис з’ясували, що у підніжжя гір ростуть густі ліси. Спробуй об’єднати рослини Карпат у відповідні групи.

Червона рута, дуб, малина, папороть, лісова лілея, ялина, шипшина, альпійська сосна, смерека, глід, тис ягідний, модрина, ліщина звичайна.

 

Дерева

Кущі

Трав’янисті  рослини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Поміркуй  і запиши відповідь.

Влітку Артемко з друзями хочуть піти до лісу збирати суницю. Познач правильні твердження щодо поведінки у лісі.

 

Конкурсы для детей и педагогов "Путь знаний"У лісі можна бігати, кричати та смітити.

 

Пташині гнізда не руйнувати !

 

Первоцвіти не топчи та не зривай  !

 

Гучно слухати музику не можна !

 

Вогнище  можна розпалювати у будь-якому місці лісу.

 

Пам’ятай, що ліс  - домівка рослин і тварин !

 

Кира-скрап - клипарт и рамки на прозрачном фоне5.Поміркуй і  запиши відповідь.

Коли Петрик захворів, то мама йому давала їсти багато лісової суниці. Адже суниця – лікарська рослина, яка використовується для лікування багатьох хвороб.

C:\Users\U\Desktop\47769023 (2).pngЩодня родина Петрика має з’їсти по 4 склянки суниць, протягом 1 тижня. Скільки склянок суниці потрібно зібрати, щоб родина хлопчика могла покращити своє здоров’я ?

 

Как нарисовать клубнику поэтапно для начинающих — Пошаговые уроки рисованияКак нарисовать клубнику поэтапно для начинающих — Пошаговые уроки рисования 

Как нарисовать клубнику поэтапно для начинающих — Пошаговые уроки рисования5.Поміркуй і запиши слова-ознаки суниці. Розфарбуй сунички.

Как нарисовать клубнику поэтапно для начинающих — Пошаговые уроки рисования 

 

 

     За формою                                              За кольором         За розміром

                                 За смаком

 

поезія про дітей - Дитяча художня студія Марії Корпанюк "Кольорові пальчики"


Прогноз погоды на 8 августа 2017 года - Пражский ТелеграфМіні – кейс 8.        

Тема місяця: Погода

1.Поміркуй і обери правильну відповідь.

   C:\Users\U\Downloads\ih9mVf2puRPoxyhWEMiRGbyUPr0VVrKz.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Якого дня температура повітря буде найвищою ?

  •             Якого дня температура повітря буде найнижчою?
  •             Скільки днів буде без опадів ?
  •             Скільки днів буде з опадами ?
  •             На скільки днів менше сонячних, ніж з опадами ?
  •             Заповни щоденні новини (календар природи)

Дата

Температура

Стан неба

Опади

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Заповни таблицю, визначивши відповідні місяці.

Еколого-природничий ліцей №116 - Структура навчального рокуЗИМА

 

Snowdrop — Stock Vector © jara3000 #2947638ВЕСНА

 

учим детей рисовать бабочек пошаговые уроки » – картка користувача Дмитрий  Л. у Яндекс.КолекціяхЛІТО

листья" — card of the user Veronica K. in Yandex.CollectionsОСІНЬ

Грудень

 

 

Вересень

 

Квітень

 

 

 

 

Серпень

 

 

C:\Users\U\Downloads\istockphoto-935416806-1024x1024.jpg3.Поміркуй і обери правильну відповідь.

 Катруся з батьком  відвідали метеостанцію. Працівник станції розповів, за допомогою яких приладів вимірюють температуру, визначають хмарність та опади. Людина,  якої професії робить такі дослідження?

А   синоптик                                   В  дослідник

Б   метеоролог                                Г  космонавт

 

Флюгер на крышу "Флаг с солнцем и луной" ⭐ Кровельные материалы, огражденияROZETKA | Гигрометр TFA (441001). Цена, купить Гигрометр TFA (441001) в  Киеве, Харькове, Днепропетровске, Одессе, Запорожье, Львове. Гигрометр TFA  (441001): обзор, описание, продажа.4.Поміркуй і поєднай зображення приладу з його застосуванням.

 

Осадкомер Третьякова 0-1. Купить по выгодным ценам - Eximlab 

 

 

 

5.Поміркуй і запиши відповідь.

Вчитель запропонував дітям провести дослідження як тварини передбачають погоду.  Оленка спостерігала за своїм котиком Пікселем, а Сашко за ластівками, які оселилися під дахом будинку. Які результати дослідження отримали діти?

Кот Шрёдингера — знаменитый парадокс и феномен массовой культуры 

 

 

 

Ластівки - фото, опис, ареал, харчування, розмноження 

 

 

 


Картинки по запросу БАТЬКІ З ДИТИНОЮ МАЛЮНОК (With images) | Малюнок, ДітиМіні – кейс 9.        

 Тема місяця : Я – людина

1.Поміркуй і зафарбуй позитивні риси характеру людини.

 

 

 

 

2.Поміркуй і дай відповідь.

Моя захоплення-читання - Мої захопленняЯк вишивати хрестиком для початківців за схемою правильно поетапно. Фото,  інструкції, візерунки, ескізиЩо таке філателія?Бабуся розповіла Даринці про їхній рід, про улюблені заняття родини. Визнач за світлинами, якими заняттями полюбляли займатися люди минулого століття.

У Facebook знайшли приховану функцію гри в шахи | УНІАН

 _________________   ________________   __________________  _______________

3.Поміркуй і встанови послідовність.

 Мама  Наталочки  полюбляє займатися садівництвом. У них на ділянці різноманіття рослин. Дівчинка спробувала виростити тюльпан на клумбі. Пронумеруй етапи росту тюльпану.

C:\Users\U\Downloads\1л.jpgC:\Users\U\Downloads\1д.jpgC:\Users\U\Downloads\1р.jpg

C:\Users\U\Downloads\1ц.jpgC:\Users\U\Downloads\1в.jpg

 

C:\Users\U\Downloads\a22bbe3436468a86f4e5825418f08c8b.jpg

 

 

 


Містечко Доброти - Home | Facebook4.Поміркуй і обчисли.

C:\Users\U\Downloads\клітинка.pngГотуючись до фестивалю-ярмарку «Містечко доброти» Софійка з бабусею насмажели 72 панкейки. Для зручності вони розклали у 6 коробок по 8 штук у кожну. А решту залишили вдома, щоб посмакували мама, тато  та братик. Скільки панкейків вони залишили вдома?

Американские панкейки классический рецепт | Рецепт (с изображениями) | Идеи  для блюд, Вкусняшки, Сладкий завтрак

 

Тиждень права | Лиманська ЗОШ №55.Поміркуй і обери правильне твердження.

Дмитрика зацікавила книга «Конвенція ООН про права дитини». Переглянувши її, він з’ясував, які права має кожна дитина. Уважно розглянь їх.

Якщо порушуються твої права, до кого ти можеш звернутися за допомогою?       Познач відповідь.

  •           

Твердження

 

До  вчителя, шкільної адміністрації.

 

До служби у справах дітей.

 

До поліції, центру соціальних служб.

 

До найближчого позашкільного закладу.

 


ВИСНОВКИ

 

Кейс-уроки багаторазово підвищують результативність освітнього процесу, так як дозволяють моделювати майбутнє доросле життя школярів і формувати у них позитивну мотивацію до освоєння матеріалу і отримання нової інформації та навчати моделям «як самим навчитися вчитися» надалі.

Що в кейсах добре? 

  •   Вони подобаються школярам, вчителям, методистам та батькам;
  •   Вони визнані найперспективнішим видом шкільних занять;
  •   Вони отримали підтримку прогресивної педагогічної спільноти;
  •   Вони були схвалені науково-методичною радою для проведення в рамках варіативної складової програми середньої школи;
  •   Вони знаходяться у руслі державної реформи системи освіти.

Методологія створення кейсів запатентована та не має аналогів у світі. Ефективність кейс-уроків підтверджується сучасними трендами в розвитку освіти. До розробки кейсів та їх застосування підключається все більша кількість шкіл, вчителів і школярів.

Цей метод ґрунтується на концепції розвитку розумових здібностей учнів і спрямований на розвиток творчого мислення. Він сприяє успішній реалізації низки освітньо-виховних цілей: набуття невідомої раніше інформації, розвиток компетентності та здатності працювати з літературою, удосконалення вмінь спілкуватись, розвиток творчих здібностей.

Блог учителя біології Пітенко Людмили Володимирівни: Методичні ...


 

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

 

  1.     Михайлова Э. А. Кейс и кейс-метод. – м. : центр марк. Исслед. И менежд., 2009. – 326 с.
  2.     Ситуаційна методика навчання: теорія і практика / упор. О. Сидоренко, В. Чуба. – к. : центр інновацій та розвитку, 2013. – 290 с.
  3.     Сурмін Ю П. Метод аналізу ситуацій (case study) та його навчальні можливості. Глобалізація і болонський процес: проблеми і технології : кол. Моногр. – к. : МАУП, 2015. – 800 с.
  4.        Кейс-технологія як спосіб формування життєвих компетентностей учнів  https://gordiuknadija.blogspot.com/2019/10/blog-post.html
  5.        Кейс-технології у навчанні https://www.creativeschool.com.ua/case/
  6.     Желізняк Людмила Дезидерівна, учитель математики та інформатики
  7.        О.П. Гулька Кейс-технології на уроках інформатики https://www.slideshare.net/oxanagulka/2-38370547
  8.     Використання кейс-методу на уроках в початковій школі Пономарьова Олеся Михайлівна  https://vseosvita.ua/library/vikoristanna-kejs-metodu-na-urokah-v-pocatkovij-skoli-11180.html

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Сєрокурова Любов Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Галіцька Наталія Валеріївна
    Дякую. Актуально, цікава подача матеріалу. Приклади чудові!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Иванова Маргарита
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Гетт Людмила
    Дуже цікавий кейс. Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
21 лютого 2021
Переглядів
6890
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку