кейси при вивчені теми «Найдавніші пам'ятки словесного мистецтва».

Про матеріал

Кейс - метод поєднує в собі такі прекрасно зарекомендовані методи як: метод проектів, рольова гра, ситуативний аналіз і багато іншого. При вирішенні загальної проблеми на уроках літератури корисною виявляється спільна діяльність, яка дозволяє всім учням повністю осмислити і засвоїти навчальний матеріал, додаткову інформацію, а головне - навчитися працювати спільно і самостійно. Пропоную кейси при вивчені теми

«Найдавніші пам'ятки словесного мистецтва».

Перегляд файлу

               «Найдавніші пам’ятки словесного мистецтва»

 

Кейс для роботи:

  1. Веди – найдавніша пам’ятка індійської літератури

     Мета: проаналізувати гімни з «Рігведи» («Космогонія», «Перший гімн до Ранньої Зорі», «Гімн ночі», « Про перемогу Індри над Агні», «Гімн Агні»).

                             C:\Users\Натали\Pictures\kadobyanska-15.jpg

 

                                             Завдання:

  1. Скласти текст повідомлення і презентацію про «Веди».
  2. Створити лінгвістичний словник по темі.
  3. Підібрати ілюстрації до поданих творів.
  4. Дати відповіді на питання: а) який із віршів вам здався найпоетичнішим? б) які боги згадуються в гімнах? в) кому віддано найбільшу шану і чому? г) чи поділяєте ви думку давніх індійців, висловлену в «Космогонії» - « Любов спочатку виникла…»?
  5. Знайдіть в гімні першому до Ранньої Зорі художні засоби, з’ясуйте їхню роль у творі.
  6. Напишіть твір – роздум дискусійного характеру « Ставлення людей до віри та релігії»

 

Джерела: Електронний посібник, інтернет-ресурси.

 

 

 

 

 

 

Кейс для роботи:

  1.  Біблія як основа двох релігій- іудейської і християнської.

      Мета: дати відповідь на питання : «Чому Біблію називають     вічною книгою?»

 

                            D:\images\Новая папка\1347472547_apostol.jpg

 

Завдання:

  1. Підготуйте текст і створіть презентацію «Біблія».
  2. Створити словник із новими словами по темі.
  3. Розповісти з яких частин складається Біблія.
  4. Зробити ілюстрації до Старого та Нового заповіту.
  5. Виписати з Біблії крилаті вислови та пояснити їх.
  6. Прочитати притчі «Про сіяча та милосердного самарянина».
  7. Знайти в альбомах репродукції картин, фотографії скульптур і архітектурних пам’яток, що свідчать про захоплення великих митців християнством.
  8. Створіть буктрейлер до теми «Біблія». Основна задача якої, зацікавити читача цієї книги.

 

Джерела: підручник «Зарубіжна література», пам’ятка по створенню буктрейлер, інтернет- ресурс, дитяча Біблія.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кейс для роботи:

  1. Біблія. Історія Йосифа.

Мета: розглянути історію Йосифа з погляду етики та моралі.

 

 

       C:\Users\Натали\Pictures\21.jpg

 

                                    Завдання:

  1. Скласти план історії Йосифа.
  2. Виписати цитати до характеристики Йосифа.
  3. Підберіть ілюстрації до цієї біблійної історії.
  4. Створити і провести анкету « Чи в наш час залишається актуальною проблема «батьків і дітей»?, «Чи слід прощати тих, хто покаявся, зрозумів свою провину?»
  5. Написати твір «Чому навчає ця біблійна історія? Чи має її ідея актуальність для сьогоднішніх поколінь?»
  6. Створити буктрейлер до історії, щоб зацікавити читачів цього твору.

 

Джерела: дитяча Біблія, ресурси інтернету, пам’ятка по створенню буктрейлера.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Власенко Н Г
Додано
16 жовтня 2018
Переглядів
951
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку