Предмет: Трудове навчання
Дата: 08.10.19
Клас: 5 (ІІ група)
Тема: Планування роботи з виконання проекту Брелок.
Мета: удосконалення навичок планування проектної діяльності та вибору об’єкта проектування; розвиток пізнавальних інтересів, творчих здібностей, комунікативних якостей, естетичних смаків, уяви, фантазії, уваги; виховання любові до прекрасного, виховування охайності, уваги, уміння працювати в групах.
Тип уроку: комбінований
Обладнання та матеріали: матеріали й інструменти добирати відповідно до виробу, який виготовляють.
Хід уроку
I. Організаційна частина
1.1 Привітання
- Доброго дня! Мене звати Карина Дмитрівна.
- Одразу хочу нагадати, що до правил внутрішнього розпорядку входить:
1. Нікому не заважати;
2. Бути у спецодязі;
3. Дотримуватися порядку та чистоти на робочому місці.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
2.1«Мікрофон»
ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.
– Тема нашого заняття звучить так «Планування роботи з виконання проекту Брелок». Запишіть тему в зошит.
– Сьогодні на занятті вашим завдання буде створення плану роботи з виконанням проекту.
ІV. Мотивація навчальної діяльності.
- Дуже приємно отримувати подарунки. А ще приємніше їх дарувати. Але свят багато, людей, яким хочеться зробити подарунок ще більше. І кожен з нас хоч один раз стикався з проблемою - «Що подарувати?». Іноді люди отримують однакові подарунки, і це не дуже добре. Адже кожному з нас хочеться отримати в подарунок щось незвичайне, а ще краще, зроблене руками близької людини. Адже такий сувенір завжди буде радувати око і пробуджувати теплі спогади, тому що зроблений він з душею, любов'ю і думками про вас.
- Сьогодні ми з вами почнемо виготовлення брелка, який ви можете подарувати своєму другові чи подрузі. І ваша прикраса не буде схожа ні на одну іншу, виготовлену вашими однокласниками.
V. Вивчення нового матеріалу.
Відомості археологів запевняють нас, що прототипи сучасних брелоків з'явилися ще в Середньовіччя, коли кожен багатий житель міста показував своє високе положення в суспільстві за допомогою такого аксесуара, як довгий ланцюжок, на яку були нанизані медальйони або монетки. До середини XVIII століття цей аксесуар зазнав деяких змін, і став суто особистим предметом. Купці і представники вищого суспільства змагалися між собою в унікальність і красу своїх виробів. Брелоки робили з золота і срібла, інкрустували коштовним камінням, і пишалися ними, передаючи підростаючому поколінню.
Поділяють:
- Практичні. Такі брелоки потрібні, в основному, для зчіпки ключів;
- Рекламні. Їх замовляють фірми для піар-акцій, в подарунок своїм співробітникам або партнерам;
- Сувенірні. Зазвичай купити брелоки з дерева, кераміки або навіть текстилю можна в різних містах як пам'ятний подарунок від подорожі.
VІ. Практична робота.
Запорукою будь-якого проекту є вдалий старт, а будь-який проект починається з ідеї. Переглянувши інші вироби ви вже можете чітко продумати свій власний виріб, визначитися з напрямом роботи – є основою проектування виробу, тому сьогодні ми на практичній роботі будемо робити технологічну картку.
- Давайте пригадаємо з яких пунктів складається план виконання роботи.
Можете переходити до практичної роботи. До кінця уроку у вас повинна бути технологічна картка.
VІ. Підсумок уроку.
Наш урок підходить до завершення. Ви сьогодні гарно попрацювали, я дякую вам за таку роботу.
Вправа «Намалюйте як Ви себе почуваєте»
- У кожного з вас на парті лежить пустий кружечок , вашим завданням буде відобразити ті почуття, які були у вас на уроці.
- У вас є 2 хвилинки і потім всі піднімають свої смайлики.
- Дякую за урок мені дуже приємно з вами працювати!
Урок перевірили та до його проведення допустили:
Методист:___________________Мусієнко В.В
Вчитель:_____________________Коваленко О.В