Клас: 5 (ІІ група) Тема: Планування роботи з виконання проекту Брелок.

Про матеріал
Клас: 5 (ІІ група) Тема: Планування роботи з виконання проекту Брелок. Мета: удосконалення навичок планування проектної діяльності та вибору об’єкта проектування; розвиток пізнавальних інтересів, творчих здібностей, комунікативних якостей, естетичних смаків, уяви, фантазії, уваги; виховання любові до прекрасного, виховування охайності, уваги, уміння працювати в групах.
Перегляд файлу

Предмет:  Трудове навчання

Дата: 08.10.19

Клас: 5 (ІІ група)

Тема: Планування роботи з виконання проекту Брелок.

Мета: удосконалення навичок планування проектної діяльності та вибору об’єкта проектування; розвиток пізнавальних інтересів, творчих здібностей, комунікативних якостей, естетичних смаків, уяви, фантазії, уваги; виховання любові до прекрасного, виховування охайності, уваги, уміння працювати в групах.

Тип уроку: комбінований

Обладнання та матеріали: матеріали й інструменти добирати відповідно до виробу, який виготовляють.

Хід уроку

I. Організаційна частина

1.1 Привітання

-  Доброго дня! Мене звати Карина Дмитрівна.

-  Одразу хочу нагадати, що до правил внутрішнього розпорядку входить:

1. Нікому не заважати;

2. Бути у спецодязі;

3. Дотримуватися порядку та чистоти на робочому місці.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

2.1«Мікрофон»

  • Давайте пригадаємо що таке проект. (творча діяльність, яка дозволяє нам створити задуманий виріб)
  • Як ви розумієте, що таке брелок? (Діти висловлюють думки з цього питання).
  • Пригадайте, як називається процес створення будь-якого виробу? (проектування)
  • Що таке проект? (задум, щодо створення індивідуального стилю виробу)
  • Як ви гадаєте, що таке план виконання роботи?( заздалегідь визначений порядок, послідовність здійснення роботи)
  • З яких пунктів складається план виконання роботи?

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.

 Тема  нашого заняття звучить так «Планування роботи з виконання проекту Брелок».  Запишіть тему в зошит.

        Сьогодні на занятті вашим завдання буде створення плану роботи з виконанням проекту.

ІV. Мотивація навчальної діяльності.

- Дуже приємно отримувати подарунки. А ще приємніше їх дарувати. Але свят багато, людей, яким хочеться зробити подарунок ще більше. І кожен з нас хоч один раз стикався з проблемою - «Що подарувати?». Іноді люди отримують однакові подарунки, і це не дуже добре. Адже кожному з нас хочеться отримати в подарунок щось незвичайне, а ще краще, зроблене руками близької людини. Адже такий сувенір завжди буде радувати око і пробуджувати теплі спогади, тому що зроблений він з душею, любов'ю і думками про вас.

- Сьогодні ми з вами почнемо виготовлення брелка, який ви можете подарувати своєму другові чи подрузі. І ваша прикраса не буде схожа ні на одну іншу, виготовлену вашими однокласниками.

V. Вивчення нового матеріалу.

Відомості археологів запевняють нас, що прототипи сучасних брелоків з'явилися ще в Середньовіччя, коли кожен багатий житель міста показував своє високе положення в суспільстві за допомогою такого аксесуара, як довгий ланцюжок, на яку були нанизані медальйони або монетки.  До середини XVIII століття цей аксесуар зазнав деяких змін, і став суто особистим предметом. Купці і представники вищого суспільства змагалися між собою в унікальність і красу своїх виробів. Брелоки робили з золота і срібла, інкрустували коштовним камінням, і пишалися ними, передаючи підростаючому поколінню.

Поділяють:

- Практичні. Такі брелоки потрібні, в основному, для зчіпки ключів;

- Рекламні. Їх замовляють фірми для піар-акцій, в подарунок своїм співробітникам або партнерам;

- Сувенірні. Зазвичай купити брелоки з дерева, кераміки або навіть текстилю можна в різних містах як пам'ятний подарунок від подорожі.

VІ. Практична робота.

 Запорукою будь-якого проекту є вдалий старт, а будь-який проект починається з ідеї. Переглянувши інші вироби ви вже можете чітко продумати свій власний виріб, визначитися з напрямом роботи – є основою проектування виробу, тому сьогодні ми на практичній роботі будемо робити технологічну картку.

- Давайте пригадаємо з яких пунктів складається план виконання роботи.

           Можете переходити до практичної роботи. До кінця уроку у вас повинна бути технологічна картка.

VІ. Підсумок уроку.

           Наш урок підходить до завершення. Ви сьогодні гарно попрацювали, я дякую вам за таку роботу.

Вправа «Намалюйте як Ви себе почуваєте»

- У кожного з вас на парті лежить пустий кружечок , вашим завданням буде відобразити ті почуття, які були у вас на уроці.

- У вас є 2 хвилинки і потім всі піднімають свої смайлики.

- Дякую за урок мені дуже приємно з вами працювати!

Урок перевірили та до його проведення допустили:

Методист:___________________Мусієнко В.В

Вчитель:_____________________Коваленко О.В

docx
Додано
12 листопада 2019
Переглядів
1184
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку