Класифікація виховних форм за кількістю учасників; за місцем проведення; за складністю організації; за цільовою спрямованістю.

Про матеріал
Презентація допоможе педагогам зрозуміти основні підходи до класифікації виховних форм за різними критеріями, такими як кількість учасників, місце проведення, складність організації та цільова спрямованість. Це сприятиме більш ефективному плануванню виховної роботи, дозволяючи обрати найбільш відповідні форми для досягнення освітніх і виховних цілей. Матеріали презентації також допоможуть педагогам оптимально поєднувати різні види заходів залежно від аудиторії, часу та ресурсів, що сприятиме підвищенню якості виховної діяльності.
Перегляд файлу

image

image

image

image

image

За складн стю орган зац ї

За складн стю орган зац ї виховн форми под ляють на прост та комплексн .

imageimage Допростих в дносять т , в яких зм ст розкривається, в основному, за допомогою одного засобу, методу (лекц я, виступ, бес да, розпов дь тощо). image До комплексних масових - т , що характеризуються складн стю структури, використанням р зноман тних метод в та засоб в (тематичний веч р в дпочинку, свято творчост )

Види

Інформац йн , традиц йн , народн форми дозв лля, сучасн форми культурно-дозв льної д яльност , специф чн форми сфери туризму, специф чн форми сфери спорту.

Завдання

image

image

Увага повинна ф ксуватися т льки на явищах, що ц кавлять

Класифкаця

1.       Традиц йн народн форми дозв лля: свята, обряди.

2.       Інформац йн форми: конференц ї, лекц ї, огляди.

3.       Сучасн форми культурно-дозв льної д яльност :

конкурси, фестивал , вечори в дпочинку.

4.       Специф чн форми сфери туризму: експедиц ї, екскурс ї.

5.       Специф чн форми сфери спорту: спартак ади, змагання.

image

image

image

І за традиц єю!
pdf
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
25 жовтня
Переглядів
7
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку