Способи подання повідомлень.

Про матеріал
Мета:  навчальна: розширити знання учнів про способи передавання повідомлень; озна¬йомити зі способами передавання повідомлень та інформації;  розвивальна: розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять, словниковий запас, зв’язне мовлення;  виховна: виховувати інтерес до інформатики, формувати вміння слухати співроз¬мовника, поважати думку інших.
Перегляд файлу

Тема: Способи подання повідомлень.

Мета:

  •     навчальна: розширити знання учнів про способи передавання повідомлень; озна­йомити зі способами передавання повідомлень та інформації;
  •     розвивальна: розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять, словниковий запас, зв’язне мовлення;
  •     виховна: виховувати інтерес до інформатики, формувати вміння слухати співроз­мовника, поважати думку інших.

Тип уроку: комбінований.

План уроку:

  1. Організаційний момент (1хв)
  2. Актуалізація опорних знань (3хв)
  3. Мотивація навчальної діяльності (6хв)
  4. Вивчення нового матеріалу (13)
  5. Фізкультхвилинка (1 хв)
  6. Засвоєння набутих знань (10хв)
  7. Формування умінь та навичок (10хв)
  8. Підсумок уроку (1хв)

Хід уроку

  1.            Організаційний момент

Привітання з класом

Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи швидше в клас!

Біля парти станем чемно –

Плине час хай недаремно.

Будемо уважні і старанні всі.

   Сядемо рівненько на місця свої 

  1. Актуалізація опорних знань

Дайте відповіді на запитання:

  • Що, ви вивчали на попередньому уроці?
  • Що таке повідомлення?
  • Які дії можна виконувати з інформацією? (отримувати, опрацьовувати, передавати, зберігати)
  1.            Мотивація навчальної діяльності

Гра  „Ми - комп’ютер”

Діти  беруть один одного за руки,  створюють  ланцюжок, який  проходить проміж  стільців  в класі. Дітям  треба пояснити, що це – „єлектродріт”.  Один кінець  цього  ланцюжка обов’язково  закінчується біля  дошки. Останній учень біля  дошки  – це „монітор”. Учитель -  початок ланцюжка – „клавіатура”.

Учитель:” Діти,  яке число я набрала на клавіатурі, зараз  побачимо  на  моніторі,  а  сигнал  побіжить по  дроту.” Учитель стискає  першому учню праву  долоньку  4 рази. Учень  запам’ятовує  це число  і тисне  стільки ж разів  лівою долонею  праву  долоню  наступного учня. І  так  сигнал  передається по  ланцюжку до учня, що стоїть біля дошки, а той  записує число на дошці.

Якщо  ніхто не помилився в прийомі чи передачі  інформації (повідомленя), то на дошці буде правильна відповідь.

  •         Як ви думаєте, що ми демонструємо цією грою?
  •         Так, правильно, стискання руки це подання інформації жестами. А якими способами, ще можна подавати інформацію ми дізнаємося на сьогоднішньому уроці.
  1. Вивчення нового матеріалу

Будь-яка інформація передається за допомогою повідомлень. Існують такі способи подання повідомлень: текстовий, графічний, звуковий, відео (комбінований), умовні жести та сигнали.

  •    Текстові: статті, реферати, прозові й віршовані твори тощо
  •    Числові: температура повітря, швидкість вітру, сила землетрусу, висота гори, вік людини.
  •    Графічні: графіки, діаграми, піктограми, дорожні знаки, малюнки, картинки, фотографії тощо
  •    Звукові: оголошення по радіо або по телебаченню, сигнали автомобіля, дзвінок на перерву, музичні твори, сміх дитини тощо
  •    Умовні жести, сигнали: хитання головою на знак згоди, жести мови глухонімих, сигнали світлофора, сигнали семафорної азбуки на флоті. Показати дітям слово «комп’ютер» мовою жестів.
  •    Відео: поєднання звуків та графіки.
  1. Фізкультхвилинка «У ОЛЕНЯ Є СВІЙ ДІМ»
  2. Засвоєння набутих знань та умінь
  1. Робота в зошиті

viber image1.jpg

viber image4.jpg

  1. Формування умінь та навичок
  1. Інструкція техніки безпеки:
  2. Практична робота

  1. Підсумок уроку.
  •    Що цікавого ви дізналися сьогодні?
  • Які є способи подання повідомлень?

Додатковий матеріал: Гра «Склади слово»

Отримай слова додаванням: перше число – номер слова, друге число – номер літери у слові, третє число показує, скільки літер треба взяти.

  1.     курсор
  2.     промінь           2,1,3 + 3,6,1 + 3,5,1 + 1,4,3 =__________________
  3.     олівець

(процесор)

 

 

 

 

 

 

 

Додатковий матеріал: Гра «Склади слово»

Отримай слова додаванням: перше число – номер слова, друге число – номер літери у слові, третє число показує, скільки літер треба взяти.

  1. курсор
  2.      промінь           2,1,3 + 3,6,1 + 3,5,1 + 1,4,3 =__________________
  3.      олівець

Додатковий матеріал: Гра «Склади слово»

Отримай слова додаванням: перше число – номер слова, друге число – номер літери у слові, третє число показує, скільки літер треба взяти.

  1. курсор
  2.      промінь           2,1,3 + 3,6,1 + 3,5,1 + 1,4,3 =__________________
  3.      олівець

Додатковий матеріал: Гра «Склади слово»

Отримай слова додаванням: перше число – номер слова, друге число – номер літери у слові, третє число показує, скільки літер треба взяти.

  1. курсор
  2.      промінь           2,1,3 + 3,6,1 + 3,5,1 + 1,4,3 =__________________
  3.      олівець

Додатковий матеріал: Гра «Склади слово»

Отримай слова додаванням: перше число – номер слова, друге число – номер літери у слові, третє число показує, скільки літер треба взяти.

  1. курсор
  2.      промінь           2,1,3 + 3,6,1 + 3,5,1 + 1,4,3 =__________________
  3.      олівець

Додатковий матеріал: Гра «Склади слово»

Отримай слова додаванням: перше число – номер слова, друге число – номер літери у слові, третє число показує, скільки літер треба взяти.

  1. курсор
  2.      промінь           2,1,3 + 3,6,1 + 3,5,1 + 1,4,3 =__________________
  3.      олівець

Додатковий матеріал: Гра «Склади слово»

Отримай слова додаванням: перше число – номер слова, друге число – номер літери у слові, третє число показує, скільки літер треба взяти.

  1. курсор
  2.      промінь           2,1,3 + 3,6,1 + 3,5,1 + 1,4,3 =__________________
  3.      олівець

 

Додатковий матеріал: Гра «Склади слово»

Отримай слова додаванням: перше число – номер слова, друге число – номер літери у слові, третє число показує, скільки літер треба взяти.

  1. курсор
  2.      промінь           2,1,3 + 3,6,1 + 3,5,1 + 1,4,3 =__________________
  3.      олівець

Додатковий матеріал: Гра «Склади слово»

Отримай слова додаванням: перше число – номер слова, друге число – номер літери у слові, третє число показує, скільки літер треба взяти.

  1. курсор
  2.      промінь           2,1,3 + 3,6,1 + 3,5,1 + 1,4,3 =__________________
  3.      олівець

Додатковий матеріал: Гра «Склади слово»

Отримай слова додаванням: перше число – номер слова, друге число – номер літери у слові, третє число показує, скільки літер треба взяти.

  1. курсор
  2.      промінь           2,1,3 + 3,6,1 + 3,5,1 + 1,4,3 =__________________
  3.      олівець

Додатковий матеріал: Гра «Склади слово»

Отримай слова додаванням: перше число – номер слова, друге число – номер літери у слові, третє число показує, скільки літер треба взяти.

  1. курсор
  2.      промінь           2,1,3 + 3,6,1 + 3,5,1 + 1,4,3 =__________________
  3.      олівець

Додатковий матеріал: Гра «Склади слово»

Отримай слова додаванням: перше число – номер слова, друге число – номер літери у слові, третє число показує, скільки літер треба взяти.

  1. курсор
  2.      промінь           2,1,3 + 3,6,1 + 3,5,1 + 1,4,3 =__________________
  3.      олівець

Додатковий матеріал: Гра «Склади слово»

Отримай слова додаванням: перше число – номер слова, друге число – номер літери у слові, третє число показує, скільки літер треба взяти.

  1. курсор
  2.      промінь           2,1,3 + 3,6,1 + 3,5,1 + 1,4,3 =__________________
  3.      олівець

 

Додатковий матеріал: Гра «Склади слово»

Отримай слова додаванням: перше число – номер слова, друге число – номер літери у слові, третє число показує, скільки літер треба взяти.

  1. курсор
  2.      промінь           2,1,3 + 3,6,1 + 3,5,1 + 1,4,3 =__________________
  3.      олівець

Додатковий матеріал: Гра «Склади слово»

Отримай слова додаванням: перше число – номер слова, друге число – номер літери у слові, третє число показує, скільки літер треба взяти.

  1. курсор
  2.      промінь           2,1,3 + 3,6,1 + 3,5,1 + 1,4,3 =__________________
  3.      олівець

Додатковий матеріал: Гра «Склади слово»

Отримай слова додаванням: перше число – номер слова, друге число – номер літери у слові, третє число показує, скільки літер треба взяти.

  1. курсор
  2.      промінь           2,1,3 + 3,6,1 + 3,5,1 + 1,4,3 =__________________
  3.      олівець

 

 

 

docx
Додано
3 жовтня
Переглядів
55
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку