Колективно-творче ігрове змагання "Біологічні дрібнички"

Про матеріал

Мета даного позакласного заходу - виявити творчі та інтелектуальні здібності учнів з біології; розвивати організаторські здібності учнів.

Перегляд файлу

Колективно-творчі ігрові змагання «Біологічні дрібнички»

Мета: виявити творчі та інтелектуальні здібності учнів з біології; розвивати організаторські здібності учнів.

Учасники змагання: 4 команди по 5-6 учнів; ведучий; експерти-судді.

Хід змагання

В кожному турі команда отримує завдання, після якого експерти виставляють оцінки за завдання туру кожному учаснику гри і вибирають з команди, в якій працював він, 1-2 учасника, з найбільшою кількістю балів.

   Ці учасники переходять у наступному турі в іншу команду.

   Задача кожного учасника — змінити як можна більш команд. Максимальний результат — пройти всі турніри та повернутися у свою команду.

  Фінальний турнір проводиться для найбільш активних учасників команди. Найкращій учасник нагороджується.

   Ігрові змагання складаються з наступних турів.

    1 тур. “Авторське телебачення”

Команда пропонує назву телеканала (біологічна назва), через 3 хвилин показує фрагмент телепередачі відповідно назві свого телеканала, протягом 2 хвилин.

 2 тур. “Я — продюсер”

 Кожна команда отримує завдання на картці. На підготовку для його виконання надається 3 хвилини.

  Завдання. Протягом 2 хвилин показати пантомімою “Відеокліп” так, щоб інші команди могли визначити та проспівати пропоновану пісню. Пісня пов'язана з біологічною тематикою.

Приклади завдань: 

1 команда: Чунга-чанга…

2 команда: В траве сидел кузначик

3 команда: Песня о черном коте

4 команда: Песня львенка и черепахи

    3 тур. Фільм! Фільм! Фільм!

Кожна команда отримує завдання на картці, на підготовку якого надається 3 хвилини.

Завдання: Протягом 2 хвилин показати казку (наприклад: “Ріпка”, “Руквичка”)  (на вибір вчителя) в жанрі:

1 команда: комедії;

2 команда: трагедії;

3 команда: фантастика;

4 команда: детектив.

 

 

4 тур.  Орел та решка

   Кожна команда отримує завдання на картці. На підготовку для його виконання надається 3 хвилини.

Завдання виконує вся команда. Команда повинна визначити тварину, яка зображена на картці та протягом 2 хвилин треба провести екскурсію-ознайомлення з даною твариною:

Приклади завдань.  

1 команда:  визначити цю тварину (хамелеона) та розказати про цього плазуна;

2 команда: визначит цю тварину (колібрі) та розказати про цього птаха;

3 команда: визначити цю тварину (носоріг) та розказати про цього ссавця

4 команда: визначити цю тварину (біла акула) та розказати про цю рибу.

Фінальний турнір “Екологічна реклама” (“Екологічна антиреклама”) -   (проводиться для найбільш активних учасників команди.)

 Протягом 5 хвилин скласти вірш з рекламою пропонованої “продукції”. Продукція пропонується учасникам на вибір. На виконання завдання — 2 хвилини.

Продукція може бути різноманітною, але її треба обіграти з точки зору екологічного напрямку: позитивного або негативного.

Продукція може бути такою: батарейка, пластикова пляшка; ручка без стрижня; черствий хліб і т.п.

docx
Додано
18 серпня 2018
Переглядів
1018
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку