26 серпня о 18:00Вебінар: Навчання в умовах пандемії: рекомендації ООН та світовий досвід

Коло. Геометричні побудови (тематична контрольна робота)

Про матеріал
Мета: перевірити рівень засвоєння учнями знань і вміння, передбачені програмою з теми «Коло. Геометричні побудови».
Перегляд файлу

 

 

Тема. Коло. Геометричні побудови (тематична контрольна ро­бота)

Мета: перевірити рівень засвоєння учнями знань і вміння, передбачені програмою з теми «Коло. Геометричні по­будови».

Тип уроку: перевірка рівня знань і вмінь.

Хід уроку

І. Організаційний етап    

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання   

Зібрати зошити з виконаною домашньою контрольною ро­ботою, оцінити її і врахувати оцінку в тематичному балі.

 

III. Контрольна робота    

Варіант 1

  1. Радіус кола дорівнює 8 см. Знайдіть довжину хорди АВ, якщо ZAOB = = 60°.
  2. У колі з центром у точці О проведено хорду АВ і діаметр ВС. Знайдіть кути трикутника АОС, якщо AOB = 146°.
  3. До кола з центром у точці О проведемо в точці В дотичну АВ,            BOA  : BAO = 2 : 7. Знайдіть BOA і BAO.
  4. У рівнобедрений трикутник уписані коло, яке ділить бічну сторону у відношенні 2 : 3, починаючи від вершини, що лежить проти основи. Знайдіть периметр трикутника, якщо його основа дорівнює 12 см.
  5. Побудуйте прямокутний трикутник за гострим кутом і висотою проведеною до гіпотенузи.

Варіант 2

  1. У колі з центром у точці О проведено хорду АВ, АОВ = 60°, периметр трикутника АОВ дорівнює 30 см. Знайдіть радіус кола.
  2. У колі з центром у точці О проведено хорду АВ і діа­метр ВС. Знайдіть кути трикутника АОВ, якщо AOC = 24°.
  3. До кола з центром у точці О проведено в точці В доти­чну АВ,          BOA BAO = 40°. Знайдіть BOA і BAO.
  4. У рівнобедрений трикутник уписано коло, яке ділить бічну сторону на відрізки 6 см і 4 см, починаючи від вершини, що лежить проти основи. Знайдіть периметр трикутника.
  5. Побудуйте прямокутний трикутник за катетом і висотою, проведеною до гіпотенузи.

 

VІІ. Підсумки уроку. Домашнє завдання    

Після виконання контрольної роботи учні отримують зразки розв'язання задач і аналізують якість роботи.

 

doc
Додано
14 березня
Переглядів
1435
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку