Тема. Коло. Геометричні побудови (тематична контрольна робота)
Мета: перевірити рівень засвоєння учнями знань і вміння, передбачені програмою з теми «Коло. Геометричні побудови».
Тип уроку: перевірка рівня знань і вмінь.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Зібрати зошити з виконаною домашньою контрольною роботою, оцінити її і врахувати оцінку в тематичному балі.
III. Контрольна робота
Варіант 1
-
Радіус кола дорівнює 8 см. Знайдіть довжину хорди АВ, якщо ZAOB = = 60°.
-
У колі з центром у точці О проведено хорду АВ і діаметр ВС. Знайдіть кути трикутника АОС, якщо AOB = 146°.
-
До кола з центром у точці О проведемо в точці В дотичну АВ, BOA : BAO = 2 : 7. Знайдіть BOA і BAO.
-
У рівнобедрений трикутник уписані коло, яке ділить бічну сторону у відношенні 2 : 3, починаючи від вершини, що лежить проти основи. Знайдіть периметр трикутника, якщо його основа дорівнює 12 см.
-
Побудуйте прямокутний трикутник за гострим кутом і висотою проведеною до гіпотенузи.
Варіант 2
-
У колі з центром у точці О проведено хорду АВ, АОВ = 60°, периметр трикутника АОВ дорівнює 30 см. Знайдіть радіус кола.
-
У колі з центром у точці О проведено хорду АВ і діаметр ВС. Знайдіть кути трикутника АОВ, якщо AOC = 24°.
-
До кола з центром у точці О проведено в точці В дотичну АВ, BOA – BAO = 40°. Знайдіть BOA і BAO.
-
У рівнобедрений трикутник уписано коло, яке ділить бічну сторону на відрізки 6 см і 4 см, починаючи від вершини, що лежить проти основи. Знайдіть периметр трикутника.
-
Побудуйте прямокутний трикутник за катетом і висотою, проведеною до гіпотенузи.
VІІ. Підсумки уроку. Домашнє завдання
Після виконання контрольної роботи учні отримують зразки розв'язання задач і аналізують якість роботи.