Командні змагання «Станції Здоров’я».

Про матеріал
актуалізувати знання, отримані на уроках та в позакласній роботі з питань дбайливого ставлення до власного здоров’я, формування здорового способу життя; розвивати уяву, логічне мислення, увагу, вміння аргументувати, доводити; виховувати уміння працювати в колективі, товариськість;бажання займатися фізичною культурою та спортом.
Перегляд файлу

 Командні змагання «Станції Здоров’я».

Мета:актуалізувати знання, отримані на уроках та в позакласній роботі з питань дбайливого ставлення до власного здоров’я, формування здорового способу життя; розвивати уяву, логічне мислення, увагу, вміння аргументувати, доводити; виховувати уміння працювати в колективі, товариськість;бажання займатися фізичною культурою та спортом.

Обладнання:конверти із завданнями, таблички з назвами команд і станцій, технічні засоби для музичного супроводу, маршрутні листи.

Хід заходу.

І. Організаційний етап.

-Привітання і презентація команд.

Назва команди.

«Здоров’яки»

Девіз команди.

Здоров’я укріпляємо,

Завжди перемагаємо.

 

Назва команди.

«Пізнайки»

Девіз команди.

Ми все хочемо пізнати,

Щоб розумними зростати.

Назва команди.

«Питайлики»

Девіз команди.

«Що?» , «Коли?», «Чому?» і «Як?»

У команді знає всяк.

Назва команди.

«Веселка»

Девіз команди.

Як веселки кольори,

Нерозлучні ми завжди.

-Отримання капітанами маршрутних листів.

ІІ. Основний етап.

Початок гри.

Рух станціями.

Станція «Спортивна».

1.У якому виді спорту замість воріт-корзина? (Баскетбол)

2.У якому виді спорту м’яча не можна торкатися руками? (Футбол)

3.Які види спорту проводять на льоду? (Хокей,фігурне катання)

4.Які види спорту проводять у повітрі? (Парашутний спорт, авіамодельний спорт)

5. Які види спорту проводять у спортивній залі? (Баскетбол,волейбол,боротьба,міні-футбол)

6.Які види спорту вважають суто жіночими? (Художня гімнастика, синхронне плавання)

Станція «Художня».

На аркуші паперу зобразити ситуацію,пов’язану з безпекою життя та діяльності людини.

Станція «Пізнайко».

1 клас

Як ви розумієте вислів:

«Здоров’я маємо-не дбаємо,

а втративши –плачемо?».

Відгадайте загадку. Поясніть правила поведінки в цьому місті.

Ось водичка тече,

В’ється, наче стрічка.

Догадалися, що це?

Це глибока…. (Річка)

2 клас

Як ви розумієте вислів:

«Здоров’я-усьому голова»?

Відгадайте загадку.

Зранку всіх людей розбудить,

Гріє,пестить і голубить.

На нього подивишся-

Ненавмисно скривишся!  (Сонце)

Коли це буває корисним, а коли шкідливим?

3 клас

Закінчте речення.

Звичайне положення тіла під час ходіння,стояння та сидіння називається (Поставою )

Складіть правило стосунків між дорослими та дітьми

-Повагу,спілкування,У,виказуй,зі,до,старшими,них.

(У спілкуванні зі старшими виказуй до них повагу)

-досвідчені,Вони,тебе,за

(Вони досвідченіші за тебе)

4 клас

Закінчте речення.

Явища природи,які виникають раптово і призводять до порушення нормального життя,а іноді й до загибелі людей називають   (Стихійні лиха)

Складіть основне правило поведінки в надзвичайних ситуаціях.

надзвичайних,паніка,У,неприпустимі,та,в,ситуаціях,метушня

(У надзвичайних ситуаціях неприпустимі метушня та паніка)

Станція «Нехворійка».

Стоять два стовпи, а на стовпах  – бочка, а на бочці  –макітра, а на макітрі  – ліс.(ноги,тулуб,голова)

Маленьке, кругленьке, а весь світ бачить.(Око)

Двоє дивляться, одне говорить, а двоє слухають.(Очі,язик,вуха)

Були собі два брати і обидва Кіндрати, через доріжку живуть, а один одного не бачать.(Очі)

Тридцять два білих брати сидять у темниці, коли темниця відчиняється  – брати не виходять.(Зуби)

Лежить колода серед болота, не згниє і не заіржавіє.(Язик)

П'ять братів народились разом, та всі не рівні.(Пальці на руках)

Що воно за штука, що день і ніч стука?(Серце)

 

Станція «Пазликова»

Здоровим бути круто.

Склади пазл онлайн за посиланням або QR-кодом

 

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=37d5f627ff1a

D:\Пазли\unnamed.jpg

Перед вами лежить конверт, у якому розсипані пазли картини. Ваше завдання: зібрати всі частинки цієї картини в прекрасну композицію.

Складіть пазл

https://me-qr.com/uk/data/image-pack/103122624

C:\Users\User\Desktop\індивідуальне навчання\images.jpgC:\Users\User\Desktop\індивідуальне навчання\Здоров'я.png

https://me-qr.com/uk/data/image-pack/103122950

C:\Users\User\Desktop\індивідуальне навчання\imgonline-com-ua-PuzzleSdT56rpKOPsW.jpgC:\Users\User\Downloads\qrcode_103122950_2e39115974ab4042d2b4d4c135bc2641.png

ІІІ. Заключний етап.

Підбиття підсумків.

Нагородження переможців.

 

 

 

 

 

 

Маршрутні листи

 

 

Команда_______________________________

Етапи

Місце проведення

Бали або час

І

«Спортивна»

Спортивний зал

 

ІІ

«Художня»

Зазначається час відгадування

 

ІІІ

«Пізнайко».

Актова зала

 

ІV

«Нехворійко»

 

Медичний кабінет

 

V

«Пазликова»

Кімната школяра

 

 

Загальна кількість балів_____________                                 Місце______________

Голова журі__________________________________________________________

 

 

docx
Додав(-ла)
Босик Альона
Додано
2 квітня
Переглядів
614
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку